Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sinänsä mielenkiintoista että hintoja päivitettiin ja mikään ei tainnu ps puolella nousta... oliskohan tässä se käännekohta ja €a tekis loogisen ratkaisun ja tappais hamstraamisen. Jos noin kävis niin eiköhän suurinta osaa korteista alkaisi pian löytymään marketista..

Boksilla on ainakin noiden extinctien nostot vissiin jäissä, SMOTM Delph ja CAM Bolasie odotellut ties kuinka kauan klubissa... Noi on toki käytössä, ja on pirun hyviä kortteja, mut ottaa kyllä pannuun et jos haluaisin niistä luopua, teen tappiota......

Nyt nämä vajakit nosti SIF Rooneyn min bandia... vaikkei se siis myynyt sillä vanhallakaan... ja perkele just kun olin ajatellut ottaa sen testiin.

Taidan alkaa illalla treidaamaan Legendoilla, niissä on bandit jo niin matalat että kauppa käy, ja 59. minuutilla tekee löytöjä

Että olis komia keskikenttä kun olis TIF Matweedy, IF Yaya ja SIF Plogba..... mulla olis laittaa vielä vaihdosta kentälle CM Akinfenwa

Boksilla on ainakin noiden extinctien nostot vissiin jäissä, SMOTM Delph ja CAM Bolasie odotellut ties kuinka kauan klubissa... Noi on toki käytössä, ja on pirun hyviä kortteja, mut ottaa kyllä pannuun et jos haluaisin niistä luopua, teen tappiota......

Nyt nämä vajakit nosti SIF Rooneyn min bandia... vaikkei se siis myynyt sillä vanhallakaan... ja perkele just kun olin ajatellut ottaa sen testiin.

Taidan alkaa illalla treidaamaan Legendoilla, niissä on bandit jo niin matalat että kauppa käy, ja 59. minuutilla tekee löytöjä

Että olis komia keskikenttä kun olis TIF Matweedy, IF Yaya ja SIF Plogba..... mulla olis laittaa vielä vaihdosta kentälle CM Akinfenwa

Smotm Delph taitaa olla unohdettu kortti niinku samana päivänä tullu Motm Alexis... eivät ole tainneet kertaakaan saada korotusta. Molemmat olleet extinct siitä asti ja etenki Sanhez taitaa olla yks harvinaisempia marketissa.

Tässä vaiheessa minä otan mielellään sen veron edestä takkiin kuhan saatais vaan kortteja markettiin. Nyt suurin osa noista lepää listoilla odottamassa nousuja...

http://www.futhead.com/15/squads/32495497/

Vetäsin tollasen, tais jokainen pelaaja maksaa sen 500-700 coinssia, hirveen halvalla sai biddailtua vaikka mm walkeria ja luisia meni 2,5k vieressä. Kävi hyvä tsägä. Pelailen tällä päivän ja treidailen samalla, pistän yöks tiimin myyntiin ja kasaan huomenna jotain muuta. Jännää :D mitähän sitä tekis tolle ps4 tiimille. Varmaan 5milj coinssia ois siellä. Myis pois ja ostais pakkoja, ei sillä summalla oikein tee mitään. Pitää muutenkin laittaa taas ohjaimet huoltoon. Pelaaminen futissa on kyllä oikeasti jouheampaa boxilla, ei edes kaatunu serverit kertaakaan :D ohjaimen kanssa on vielä totuttelu, ei osu sormet tarpeeks nopeesti napeille.

Mä en kyllä tajua miks toi Wijnaldum sai ton kortin, mun mielestä se ois kuulunut Cuardadolle...

Mä en kyllä tajua miks toi Wijnaldum sai ton kortin, mun mielestä se ois kuulunut Cuardadolle...
Periaatteessa syynä voi hyvinkin olla raha. Kyllähän toi enemmän houkuttaa kun Guardado. Skill-hybrideihin aika hyvä kortti. €@

Onkos joku ps puolella saanu napattua uusia liloja. Mandandaa koittanu mutta ilman tulosta.. Päässy pari kertaa hyvälle servulle ja saanu oranssit kehykset. Eli ollu siis helvetin lähellä.. sitten iskee captcha ja tipahtaa 59:58 servulle.

Sif Alves on ehkäpä paras maalivahti 4 peliä ja 1 päästetty maali sekin rankista.

Onkos joku ps puolella saanu napattua uusia liloja. Mandandaa koittanu mutta ilman tulosta.. Päässy pari kertaa hyvälle servulle ja saanu oranssit kehykset. Eli ollu siis helvetin lähellä.. sitten iskee captcha ja tipahtaa 59:58 servulle.

Sif Alves on ehkäpä paras maalivahti 4 peliä ja 1 päästetty maali sekin rankista.

Mandandaa pari min rämpytin ja heti sain. Lacazettea kokeilin myös testimielessä, eikä kauaakaan kestänyt että yksi tuli, mutta en kehdannut ostaa kun kohta kumminkin hinnat tippuu.

tuota just viime viikolla naputtelin jonkin verran, ei irronnu. Nyt kokeilin niin löyty 2 sivua.. ei ees jaksanu enää hankkia, kerkeehän ton sitten ku o aikaa pelata:P

tuota just viime viikolla naputtelin jonkin verran, ei irronnu. Nyt kokeilin niin löyty 2 sivua.. ei ees jaksanu enää hankkia, kerkeehän ton sitten ku o aikaa pelata:P

Ois vaan kannattanu poimia... seuraavalla kerralla todennäköisesti minipeli kutsuu. Nyt kaikki lilojen perässä...

Ois vaan kannattanu poimia... seuraavalla kerralla todennäköisesti minipeli kutsuu. Nyt kaikki lilojen perässä...

sait mut paniikkiin, nyt on pränikkä lappunen clubissa.
Jos tuosta pari koittas saada vielä minimiin niin tuurilla sais vähän nappulaa niistä myöhemmin..

CFdEtMAWgAECJmM.png
SUOMIFINLANDPERKELE! Mieletön TOTW

Ilta minipelin parissa.. Lila Mandanda, sif Payet ja sif Etenamendi... hiki tulee :)

Nyt sitten pakoissa ilmeisesti 3 Eremenkkoa (vai lähtikö se A Eren Hero kortti jo pois?). No kummatkin veljekset kumminkin.

Mutta siellä on toi ihana YAYA (joka tosin taitaa maksaa hunajaa). Rakiticin hommaaminen vähän tyhmää, koska saa TOTS:in (kunhan ne tulis).
EA näköjään antaa aika vapaalla kädellä noita RB kortteja. Ton Manen saamiseen pitää käyttää aika paljon aikaan luultavasti jos sen haluaa, jos ranget on EA tyyliin pistetty perseelleen (joku 30-50k).

EDIT:

Mitä täällä nyt taas tapahtuu?

Teen GALLUPPIA saanko teiltä vastauksia kohtaan 10.) ?:
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=114101&p=1648933#post1648933

Tää on ihan väärä paikka tälläselle.

ei nyt millään onnistu tuo Mandandan poimiminen... Olis kyllä hyvä ku €a ilmoittas samalla nuo hintarajat ku julkaisee uuden totw:in.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ja paskat tuolta mitään saa 100 mandandaa 1h ja kaikki ohi... €a trolli taas vauhdissa sif Payet puolta halvempi ku if...:mad:

Ylös Bottom