Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

On penaltyjä säädetty. Vähän arvelinkin että ei sitä kultaista keskitietä löydetä mitenkään... Stamina on aika isossa roolissa vissiin. Vähän tässä pähkäilin että mahtaakohan ton mun fitnesstiimin keskikenttä olla kuollut aina matsin jälkeen, kun kaikki kolme on H/H workraten miehiä? :D
Sikatiikeri kaivaa astmapiippua ekan vartin jälkeen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mihinkä kellon aikaan on niin sanottu happy hour marketissa? Elikkä hinnat alhaisimmillaan.:):)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

mulle ei oo kyllä tullu mitään päivityksiä(jossei se sitten oo automatik?) ja tätä penaltihässäkkää on jatkunu jo pari päivää.

Mulla ainakin automaattisesti latasi tuon päivityksen ja pleikka ilmoitti siitä että se on ladattu.

Hyvältä vaikutti tuo patchi IMO. Ei mitään älytöntä tiputusta, mutta kaikinpuolin hyviä matseja noi mitä vedin äsken.

Sikatiikeri kaivaa astmapiippua ekan vartin jälkeen.

H/H keskikentät jaksoi ihan hyvin, tosin fitnessiä meni 9 pinnaa kaikilta pelin jälkeen, mut onneks noi palautui täysin kun pelas toisella squadilla.

Toi Insigne oli ihan kevyesti paras verraten El Shaarawy/Ntep/Depay akselilla. Matuidin vaihdoin pois ja ostin Pastoren tilalle, Matuidin laukaus aivan helkkarin huono joten no go meitsille.

Tämmöinen siitä kakkostiimistä sit muovaantui. Ibra on kyllä hyvä, ainut että vähän tuntuu kompuroivan enemmän kuin muut strikerit mitä olen testannut, mut se laukaus. Jestas sentään! :eek: Mut silti Lewa on IMO monipuolisempi strikeri ku Ibra, ja aika kova tykki silläkin on. :)



Ja onnistuu siltä "Ei niin kovatkin" laukauset:

 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Päivitys oli ihan piristävä ja ainakin itte tykkäsin hitaammasta pelistä. Edellisen päivityksen jälkeen maalinteko takkusi ja pahasti nyt onnistumisiakin tulee. Penaltit ei ainakaan hirveästi parantunut kolmessa eilen pelatussa pelissä ammuttiin 5 pilkkua..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vielä muuten tuosta Mahrezin upgrade hässäkästä. H2H seasonseissa Mahrez on tällä hetkellä 75 overall.

Jos meno jatkuu, niin sen overall nousee kyllä varmaan ainakin sinne 77 akselille, eli SIF Mahrez saa ainakin uppia.

Mut tuo kolmas inform on todella kinkkinen juttu, sillä näyttäs siltä että FIFA:ssa ei ole vielä kertaakaan nähty tuommoista skenaariota, joten ei voida ihan varmuudella tietää vaikuttaako mahdolliset upit myös siihen kolmanteen informiin vaiko ei. Tottakai jos Mahrez saa 79 overall kultakortin tammikuussa niin se on selvä homma silloin (= SIF 80 ovr ja TIF vähintään 81 ovr), mutta voihan se olla että kun EA:lla on tapana aina muutella tuota systeemiä vähän miten sattuu, että jokainen informi saa sen upin.

Mene ja tiedä tästäkin taas etukäteen. Itse luotan siihen että Auba saa upin ja ostan sen TOTY:n aikaan. Toi Mahrez ois kyllä kiva kortti testailla ei siinä mitään, ei vaan yksinkertaisesti ole kalkkua nyt ellei pistä tiimiä lihoiksi. Sen verran tehokkaasti nimittäin möin kaikki pois eilen että sain massit kasaan SIF Insigneen. Tilillä tasan 0 kulutuskorttia ja coinseja tällä hetkellä ~2000c. :D

Eikä juuri yhtään ylimääräistä pelaajaa muutamaa rupuirkkua lukuunottamatta. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

image_1.img.jpg


Uusi RW Di Maria!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

image_1.img.jpg


Uusi RW Di Maria!
No nyt on rahikaisen tuurit kohillaan! Möin nimittäin tuon Zlatan tiimin sekä Reusin, Robbenin ja Boatengin mäkeen n.45 minuuttia sitten. Voi olla että toi IF Martta laskee hiukan... :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Melkoisen hiljaista täällä. Huomenna alkaa sit se Futmas. Tulis ees joku hyvä offline turnee...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tai sit kukaan ei enää jaksa pelata.

Ketään ei vaan kiinnosta. Itselle on joko toi päivitys nyt ongelma, tai sit mun clubi on sairastunut EAidsiin, veikkaan jälkimmäistä kun mikään ei taas onnistu.

Vitosdivariin tiputtu, ja nyt viisi ekaa matsia ja nolla pistettä kasassa. Vähän meinaa kiukulla ajella... :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Melkoisen hiljaista täällä. Huomenna alkaa sit se Futmas. Tulis ees joku hyvä offline turnee...

Näyttää siltä, että alkaa hinnat pikkuhiljaa taas putoamaan? En tiedä onko siinä mitään perää, mut heti kun omassa avauksessa on"mustia"kortteja enemmän kuin yksi, alkaa tulee ihan käsittämättömän hyviä ryhmiä vastaan??? Siis sellaisia, ettei ainakaan näillä käsillä ole mitään jakoa?? Hirvittää laittaa esim. uusia hankintoja avaukseen, ku ei sitte itse vihreän äärellä ole mitään jakoa!!
Itsellä kun on tuo Seria A-team, ni aika rujo CB on tuo musta Koulibaly...siin kyll rytisee pienten bambihyökkääjien kanssa...kannattaa kokeilla:)!
P.S jos joku havaitsee, et oikein markkinat kaatuu, ni saa ilmoittaa tääl, et hitaammin reagoivat pääsee kans jouluostoksille:)!!!!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko tuo Mandanda hyvä ottaa koppeja??

en tiä se on vielä neitsyt ;) odottaa korkkaamista zlaattanin seurana.
Toivon että on yhtä kova kuin viime vuoden hero-lappunen, joka oli mulle The Man.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

onhan se sekin vaihtoehto... :)
leipasin tuommosen:
http://www.futbin.com/16/squad/132230

mitähän instructioneita tuonne kannattas laitella..?
cdm ainakin stay back, ibralle jopa free roam? Lacalle mietin drift wide että sais sitä kautta edes toiseen laitaan leveyttä.

Omat ohjeet tohon formaattiin:
Molemmat strikerit drift wide, get behind
Ibralle get into box, stick position
matuidille stay back ja conservative
laitapakit always overlap
aggressive interceptions ainakin hyökkäyskolmikolle, ehkä myös dimarialle ja pastorille jos haluaa antaa painetta heti oman menetyksen jälkeen ("vastaprässi")
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

en tiä se on vielä neitsyt ;) odottaa korkkaamista zlaattanin seurana.
Toivon että on yhtä kova kuin viime vuoden hero-lappunen, joka oli mulle The Man.

Ok...kuhan saat pelejä alle, ni olis kiva kuulla arvio...? Mulla vielä hakusessa tuo ykkösmolarin paikka!!!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Marketti on jatkuvassa laskusuhdanteessa aina TOTY:n asti. Oma veikkaus että alin piikki nähdään heti TOTY pakkien julkaisun jälkeen jolloin tilanne alkaa tasaantumaan. Toki jos gämblätä haluaa niin odottaa siihen asti että kaikki TOTY kortit on pakoissa ja 100k pakat storessa...

Ja futmas aloitetaan 2 x 100k pakoilla.

Itse avasin molemmat, Bellarabi paras. ***** tää peli ajaa mut hulluksi kaikilla osa-alueilla tällä hetkellä. Pakko ostaa NHL, ei tätä nyt vaan pysty enää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kannattaiskohan nyt alkaa pelaamaan draftia totyyn asti ja avata kaikki saadut pakat vasta sitten vai onko niistä sitä pienintäkään mahdollisuutta saada sinistä?
 
Ylös Bottom