Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pereyra voi olla vastaus?? Kuka sulla on maalissa Serie A porukassa! Oliko siitä Mandandasta mihinkään?

Lopez, on toiminu sen verran hyvin etten oo ees Handaa jaksanu testaa. If Buffon vois olla timanttia..
Mandandalla vasta pari peliä alla, tosi vähän tullu vetoja. Poiminu kyllä ihan hyvin ne mitä o tullu, yks helppo menny mut siinä pelissä oli kyllä semmosia flippereitä ettei kyllä jaksa vielä molkea "syytellä". Jos tässä illalla kerkeis enemmän pelailla :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

mä en oo Periniä jaksanu ees testaa ku v*tuttaa kun se vastustajalla on poiminu aina kaikki mahdottomatkin vedot. Ja tykkään et toi handling on pitkälti yli 80, mulla sylkee vastustajalle kaikki irtopalat jos handling o huono..
Ja kyllähän toi näyttää ihan siltä No Country for Old Menin pahikselta... :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

3665013650b96d243e4bf47f00bcc0de.jpg


Mä tein tollanen fitnesspoppoon, kivasti se siellä napsii.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

mä en oo Periniä jaksanu ees testaa ku v*tuttaa kun se vastustajalla on poiminu aina kaikki mahdottomatkin vedot. Ja tykkään et toi handling on pitkälti yli 80, mulla sylkee vastustajalle kaikki irtopalat jos handling o huono..
Ja kyllähän toi näyttää ihan siltä No Country for Old Menin pahikselta... :D

Olen hiukan miettinyt Ranska-Italia hybridiä...siihen ottaisin maalin kokeeksi Vincent Enyeaman mustan lappusen!
Handling 82, refleksit 91!! Iso miinus toki, et se on pygmi 182cm...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Minkä takia en voi myyä pelaajia puhelinsovelluksella?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kattelin tossa noita points accountteja ja on se kyllä kans halpaa kuin saippua. Xbonelle maksat 23€ ja saat 9200 pojoa... Pleikalla sentään vähän kalliimpia, mutta 22€ 7850 pojostakin on todella halpaa. Aivan varmasti ostettu varastetuilla luottokorteilla, ei kukaan täysjärkinen myy noin halvalla ihan muuten vaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Minkä takia en voi myyä pelaajia puhelinsovelluksella?
Él bugi by EA Sports. Tohon vois auttaa konsolilla käynti, futtiin ja poistuminen siten kuten kuuluu. Rage quittiin ei koskaan kannata lopettaa tai jää fut sekaisin. Eli siis ei vedetä konsolin piuhoja seinästä viimeisessä pelissä väsyneenä. Muuten ei listaukset onnistu.

Testailin noita instructioneja, ja omasta mielestä porukka pelasi paremmin kun kenelläkään ei ollut mitään ohjeita. Pelkät custom taktiikat vaan laitoin. Pitää vielä testailla. Jokatapauksessa säilymisen melkein olen varmistanut kun formationin vaihdoin. Eka kuus peliä turpaan vanhalla formationilla, sit kolme voittoa ja piste pitäs saada etten tipu kutoseen. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Minkä takia en voi myyä pelaajia puhelinsovelluksella?


kirjaudu konsolilla sisään FUTtiin ni toimii taas. Sun tiimi ei synkronoidu serverin kanssa tai jotain. Yleensä itse liittänyt nämä oireet siihen et oon vetänyt rage quitit ja vetänyt boksin kii kesken pelin.


Kattelin tossa noita points accountteja ja on se kyllä kans halpaa kuin saippua. Xbonelle maksat 23€ ja saat 9200 pojoa... Pleikalla sentään vähän kalliimpia, mutta 22€ 7850 pojostakin on todella halpaa. Aivan varmasti ostettu varastetuilla luottokorteilla, ei kukaan täysjärkinen myy noin halvalla ihan muuten vaan.

Juu sehän on ihan selvä et noi on rahanpesua tms. Varsinkin kun noi ei oo mitään yksittäisiä "ostin vahingossa pointseja ja nyt tarviin rahaa"- juttuja, vaan ihan saitteja jotka myy noita ns. elannokseen

edit:maihari oli nopeempi, diagnoosi sama. kyllä me paskat pelaajat tiäretää nää asiat
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kattelin tossa noita points accountteja ja on se kyllä kans halpaa kuin saippua. Xbonelle maksat 23€ ja saat 9200 pojoa... Pleikalla sentään vähän kalliimpia, mutta 22€ 7850 pojostakin on todella halpaa. Aivan varmasti ostettu varastetuilla luottokorteilla, ei kukaan täysjärkinen myy noin halvalla ihan muuten vaan.
Joo, tosin saahan noitakin ostettua suht riskittömästi jos antaa luonne periksi, itellä ei ainakaan antaisi.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Saako tuolta mobile appista joka päivä palkinnot, vaikka on ne hakenut web appista?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

päivitys pilasi ainakin omalta osalta tän pelin täysin. Nyt kun enemmän saanu matseja alle niin eihän tässä saa rikettä enää ollenkaan jos vastustaja vaan juoksee päälle, ilman että napauttelee riistonappia. Boksissakin voi takaapäin vaan juosta jaloille, ei näytä olevan rike. Uutta patchia odotellessa...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

[video=youtube;q7pRCrYqyKs]http://www.youtube.com/watch?v=q7pRCrYqyKs[/video]
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

onpa hiljasta ollu
itte vitosessa pelaillu taas, 1 matsi jäljellä, voitolla säilyn. Äsken oli saumat voittaa ja vimosesta ois riittäny tasapeli mutta tuli pikku bugi ukolle. 2-0 heti alkuun omiin, sitten nousen pikkuhiljaa, teen 3-2 ja käyn vielä rimassa sen jälkeen. Ehkä joku sekunti peliä jäljellä, saan laidassa pallon. Kukaan ei tuu päälle, ois voinu tehä mitä vaan niin syötän suoraan vastustajan jalkaan, siitä 2v1 hyökkäys ja 3-3 taululle :D
noh luotetaan Ibraan viimesessä. On kyllä aivan huikee, aina kun saa pallon niin voi odottaa että verkot pölyää, on se sitten 40m tai 4m maalista. Forman muutin 4-2-2-2 niin pysyy oma pääkin vähän puhtaampana kuin tuolla itsari_4-1-2-1-2..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Löytyykö muilla FUTdraftiin vastustajia? Ite tein pitkästä aikaa onlinedraftin ja kohta tunnin ettiny vastustajaa :/
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jaahas, ancelotti ens kaudelle Bayerniin. Villiä veikkausta minne guardiola lähtee... Lontoon siniseen vaiko Madridin valkoseen.
 
Ylös Bottom