Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mhart miks et hakenut julkkarina kaupasta?
Nokun sunnuntaina sattui toi cdon tarjous silmään ja tilasin sieltä koko höskän. Ei nyt vaan viitti lähtee koko helahoitoa hakemaan ja sit palautella toista takaisin. Oon vanhanaikainen, i know.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nokun sunnuntaina sattui toi cdon tarjous silmään ja tilasin sieltä koko höskän. Ei nyt vaan viitti lähtee koko helahoitoa hakemaan ja sit palautella toista takaisin. Oon vanhanaikainen, i know.

Höh, tosimies ostaa konsolinkin digiversiona
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Parit ekat pelit oli helvettiä 8 divisionissa. Joten piti turvautua pimeisiin voimiin, eli Doumbiaan :( Onhan se ihan helvetin OP vieläkin, ei kylläkään niin OP kun viime vuonna :D

Tollanen jengi nyt kasassa:
http://www.futhead.com/16/squads/1555321/

Busquets on aivan kuten viime FIFA:ssakin pelin parhaita CDM:iä. Aina oikeassa paikassa kun sitä tarvitaan. Tainu saada jokasesta sillä pelaamastani pelistä MOTM:in. Myös tuo Fernandes on erinomainen kortti. Mathieu ja Varane on kummatkin myös loistavia, vaikkakin aika hintavia vielä.

PS. Ihan testimielessä mä tota Roi Doumbia käytän :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onhan tässä vielä samoja syöpiä ku ennenki.. Otin rankin kiinni niin vastustajalle kulmasta maalivahdin avustuksella seuraava yritys heti perään.
Kauppa ei tahdo oikein käydä mutta kolikoita on kuitenki just riittävästi että tälle weekendille suunitellut hankinnat toteutuu.

Aamulla vilkaisin ea:n foorumia... onko siellä tosiaan alkanu hamstraaminen Auba extinct:confused:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

@darni onko se matippi ollu hintansa väärti ? Pitäis haudata toi subotic jonnekkin ja syvälle.
Vähän tulee myöhässä kun olin taas "hetken" fifan parissa. Kyllä Boateng/Matip oli tosi hyvä pakki pari. Möin nyt sitten suuren osan korteista ja tilalle joku viis IF Zoumaa ja pari if Martial talteen odottelemaan hinnan nousua.

Matip on vielä myynnissä, kun se odottaa vielä hinnan nousua (noussu vasta 10k)..

Schär oli kans testissä ja se oli tosi loistava 352 Boateng ja Matip vieressä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onhan tässä vielä samoja syöpiä ku ennenki.. Otin rankin kiinni niin vastustajalle kulmasta maalivahdin avustuksella seuraava yritys heti perään.
Kauppa ei tahdo oikein käydä mutta kolikoita on kuitenki just riittävästi että tälle weekendille suunitellut hankinnat toteutuu.

Aamulla vilkaisin ea:n foorumia... onko siellä tosiaan alkanu hamstraaminen Auba extinct:confused:

Martial oli viime vkl xtinct, kyyl ne osaa jo hamstrata
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tämmöinen tuli si kasattua, testaan myöhemmin pari peliä ;)
5b51f59f62ed60a2b4c581066e160bb5.jpg


Musa oli ihan pakko ostaa herjalla kun kerran jo minimillä sai. Luulis sen hinnan joskus nousevan. Ja Eremenko tarvii kokeilla kanssa kohta niin linkkaa Musaan hyvin. ;)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tämmöinen tuli si kasattua, testaan myöhemmin pari peliä ;)
5b51f59f62ed60a2b4c581066e160bb5.jpg


Menko on kyl ihan kingi

Minimillä, wat? 18K nyt alin BIN.

Toi alkaa kyl olla houkuttavan halpa treidiin.


EDIT:

Koitas hei pakkiparina Dede-Digao, ja Victor maaliin. Toimii nätisti mulla. Ja sää täydet kemiat tossa sun tiimissä
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huoh. EA:n foorumilla on kyllä trollia trollin perään ja semi wammasia threadejä joka toinen joissa kyllä teksti liikkuu mutta mihinkään oikeeseen ei saa vastausta. Eli turvaudutaan teihin.

Mulle tosiaan tuli toi FIFA:n koodi, mikä pitää syöttää storeen jotta saa ne 15 ilmaista kultapakkaa.

Voinko mä käydä syöttämässä tuon koodin PS3:lla storessa siten että se toimii, vai tarviiko olla just nimenomaan PS4:n store minne toi tieto syötetään?

Sunnuntai on vissiin se pakkapäivä, niin ois ihan kiva avata toi eka pakka jo huomenna...

- - - - - -

Mites se 4141 toimii tänä vuonna? Sen mitä oon lukenut niin näyttäs siltä että tuo formation voi olla melko tehokas jauhaa tänäkin vuonna!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Luulisin että pitää olla ps4 store, kun se lataa lisäosana sen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tää on se karma siitä ettet ostanu boxia [emoji14]

Nyt sitten hysh! :D

Vitsi tänään on hyviä pallopelejä kyllä tiedossa. Harmillista että Chelsin peli on just siihen aikaan kun pitäs ottaa undapalloon et jaksaa yön kukkua töissä. Mut toisaalta, ainahan sitä voi töissäkin nukkua. :cool:

Kokeilkaas jätkät tuota 4141 formaa ja kirjotelkaa mielipiteitä vs muut format. Santtu varsinkin varmaan jo koeajanutkin tuon?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt sitten hysh! :D

Vitsi tänään on hyviä pallopelejä kyllä tiedossa. Harmillista että Chelsin peli on just siihen aikaan kun pitäs ottaa undapalloon et jaksaa yön kukkua töissä. Mut toisaalta, ainahan sitä voi töissäkin nukkua. :cool:

Kokeilkaas jätkät tuota 4141 formaa ja kirjotelkaa mielipiteitä vs muut format. Santtu varsinkin varmaan jo koeajanutkin tuon?

Ei takkia käännetä ;)

Ei pysty niitä koodeja käyttää... kolmoselle ja neloselle omat koodit.
Saa nähdä toimiko tuo omakaan... latasin kyllä ja viime sunnuntain pakka oli odottamassa. Laina Messiä en vaan ole nähny.

Toinen Verhaegh myyty ja pussista vetästy Bolasie. Pelitkin on sujunu ihan hyvin mitä nyt kone pikkasen kusi linssiin offline seasonissa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Boxilla ne ei liiku yhtään. Latasin sit vaan kaikki 90 palaa pakkaylijäämiä transferiin.
 
Ylös Bottom