Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite oon molemmat testannut. Lens / Bolasie on parempi kun noista kumpikaan, mutta jos noista pitäis valita niin Memphis.

Kyllä memphis noi molemmat pesee. Ja sterlinkiki mutta riippu tietysti peli tavasta ja mikä itselle sopii. Tänään oli kyllä kumma päivä kun seurasin markettia aamusta lähtien. Iltapäivällä nTotw özilistä maksettiin 340k mutta 4-5 aikaan päivällä sitä sai 220k. Ja sama homma näytti olevan muillakin korteilla..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Testasin Liga Nos jengiä ja aivan kauhea ero oli BuLi jengiin, nou thanks. Andre oli vallan mainio kyl, muut vähä nii ja näi. On muuten pirun kiva pelata uudella masiinalla ku saa noi instructionit. Schurrle ja Mkhitaryan tekee hienoja nousuja laitaa pitkin. Pari skillmovia ku on jo takaraivossa niin aika nätisti kalastellu pilkkuja niillä ku laidasta nousee sisään. Joko aukee laukauspaikka tai sit saa pilkun. :)

4411 toimii ku unelma.
Kokeilen tuota 4411 jos saan mullerin halvalla. Millasia instructioneita käytät? Schurrleä vois kans kokeilla, kun näyttää jakavan mielipiteitä :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ohhoh, toi Arajuuri onkin pikkuriikkisen vahvempi jässikkä....

92 strength
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kokeilen tuota 4411 jos saan mullerin halvalla. Millasia instructioneita käytät? Schurrleä vois kans kokeilla, kun näyttää jakavan mielipiteitä :D
Ainii tää. No tässä ulkomuistista:


ST - Stay central, target man, cut passing lines
LM - Stay forward, cut inside, go to box for crosses (tjms), stick to position
RM - Sama ku LM
CM - Puolustavammalle stay back while attacking ja aggressive interceptions
CM - Hyökkäävämmälle get forward tjms, kuitenkin lupa nousta
CB - stay back while attacking, aggressive interceptions


LB & RB en oo koskenut


Välillä koitin laittaa kaikille pelaajille aggressive interceptions mut näytti et levii paketti ehkä liikaa.


Jestas kylläpä taas näki että nousin divarin ylöspäin. Vihun prässi ja man marking on infernaalista. Keskikenttä totaalisen tukossa ja vihun äijät huohottaa jokaisen mun pelaajan niskassa valmiina. Pallon ku syöttää niin on pakko heti laittaa liikkeelle ku muuten käy pallon menetys.


Ja mun veskari... Eihh.....


by87fqku.gif
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ainii tää. No tässä ulkomuistista:


ST - Stay central, target man, cut passing lines
LM - Stay forward, cut inside, go to box for crosses (tjms), stick to position
RM - Sama ku LM
CM - Puolustavammalle stay back while attacking ja aggressive interceptions
CM - Hyökkäävämmälle get forward tjms, kuitenkin lupa nousta
CB - stay back while attacking, aggressive interceptions


LB & RB en oo koskenut


Välillä koitin laittaa kaikille pelaajille aggressive interceptions mut näytti et levii paketti ehkä liikaa.


Jestas kylläpä taas näki että nousin divarin ylöspäin. Vihun prässi ja man marking on infernaalista. Keskikenttä totaalisen tukossa ja vihun äijät huohottaa jokaisen mun pelaajan niskassa valmiina. Pallon ku syöttää niin on pakko heti laittaa liikkeelle ku muuten käy pallon menetys.


Ja mun veskari... Eihh.....


by87fqku.gif

Kannattaa kokeilla LB/RB "always overlap" , mä tykkään.

JOLLE PERKELE!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä memphis noi molemmat pesee. Ja sterlinkiki mutta riippu tietysti peli tavasta ja mikä itselle sopii. Tänään oli kyllä kumma päivä kun seurasin markettia aamusta lähtien. Iltapäivällä nTotw özilistä maksettiin 340k mutta 4-5 aikaan päivällä sitä sai 220k. Ja sama homma näytti olevan muillakin korteilla..
Joo mä en osannu viimeistellä Memphis ollenkaa. Joku 18 peliä, eikä maalin maalia, eikös syöttöä :) mutta mä en osaa pelata, että se voi vaikuttaa asiaan. Mutta muut kyllä osuvat paljon paremmin, sinänsä harmi, kun Memphis on yks lempipelaaja IRL... Tosin sen tää kausi on menny penkin alle ok alun jälkeen...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Bolasie on kyllä tässä versiossa vakuuttava. Oli laina ukkona ja pesi Hasardon mennen tullen. Iso,ruma ja niin pirun smooth... sain jopa sellaisen pakasta mutta 20k hintaa niin pistin kiertoon.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä uudessä päivityksessä vissiin parannettiin syöttöjä ja noita veskan nyrkkeilyjä pudotettiin. Onkos kukaan huomannut vielä muita muutoksia ? Itellä tuli tässä vähän taukoa mutta nyt jatkuu taas
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja ihmekaupalla pääsin 5-0-5 tilastoilla seiskadivariin tittelin kanssa.

Pari mietteitä Fifa 16:
- Kenen idea oikeasti on käyttää jatkuvalla syötöllä sumua kentällä, että ainakin 99% peleistä (Camp Nou) pelataan sumuisessa olosuhteissa?! On se hieno uudistus mutta onko ihan pakko arpoa suurella mahdollisuudella sumun? Vesisadetta en ole kyllä vielä nähnyt kertaakaan.
- Vaikka pelaajasi seisoo vihollisen syöttölinjalla niin pallo vaan jollain ihmeella vierii ohi tai "läpi" joka on vähän naurettavaa
- Puolustus parannettu? I don´t think so... Melkein aina kun puolustaja menee iholle ja vähän horjahtaa hyökkääjän niin automaagisesti virhe joka johtaa vapaapotkuun ja pilkkuun. Mikä mahtaa olla puolustajan virka, jos ei saa edes mennä vähän iholle?
- Pace huorausta edelleen havaittavissa. Ei siinä mitään jos pystyy huolehtimaan siitä. Mutta alkaa heti ärsyttämään moinen pelityyli, jos itsellä ei mene pallo keskikentältä pidemmälle ja saa jatkuvasti vaan juosta hullun ravaajan perässä ja toivoo ettei tee maalia.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aleksilla mietteitä, joista itketään jatkuvasti myös EA:n foorumilla. Ja kieltämättä ihan asiasta inistäänkin. Rasittavia juttuja.

Perjantai ja vapaat alkoi. Olen siis suuren kysymyksen edessä. Ostanko pullon, vai ostonka pakkoja, vai ostanko jumaleisson molemmat!? :D

Mitkähän ois oddsit että Lewandowski saa SIF kortin jo nyt? Varmaan aika heikot, mut jos ei viikonlopun aikana isompia karkeloita nähdä niin kyllä kaksi maalia siihen voisi riittääkin! On nimittäin tuo violetti kiikarissa jos porukka panikoidessaan rysäyttäs sen tonttiin. Joku 200k siitä vois vaikka maksaakin. Mut eipä mennä asioiden edelle.

Treidirintamalla vähän miettinyt jos offloudaisin kaikki muut kortit vege ja keskittäisin kaikki kalkut tohon Raffaelin informiin. Kuusi niitä nyt tuolla pyörii, voisin saada toiset kuusi ainakin jos pistäisin muut kortit lihoiksi. Nyt ne Rafat kerkeis vielä ostaa ennenkuin viikonloppu nostaa taas hintoja.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Meinasitko että raffael ottaa uppia ?
Joo siis ihan pelkästään jo siksi että tuo on pleikalla aika suosittu treidikohde. Ja kysyntä on suurta. Iso liiga, iso kansalaisuus ja voi peluuttaa millä hyökkäystontilla tahansa. 4/4 tähet jne. Nousussahan se on koko ajan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vois ottaa pari talteen, saa about 20k hintaan.
Joo. Ainoo mikä itsellä tökkii niin on tuo SIF-riski. Samperi jos se täräyttää kaksikin maalia niin porukka alkaa leikkaamaan toistensa hintoja niin että rytinä käy. Siksi olisikin hyvä olla vähän hajautettuna sitä kalkkua jottei yhteen korttiin kosahda koko omaisuus...

Mutta, no risk no reward, they say...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aleksilla mietteitä, joista itketään jatkuvasti myös EA:n foorumilla. Ja kieltämättä ihan asiasta inistäänkin. Rasittavia juttuja.
En oikeasti ole mitenkään vaativa ihminen, en vain tykkää hävitä pelejä. Vielä ymmärrän jos häviin taidon puutteen takia, mutta pelin puutteen takia on jo vähän liikaa.

Ja jooh listasta puuttui:
- Pelaajien stamina on nerfattu = hyvä. Mutta kertokaa minulle miten ihmeessä hyökkääjä jolla on enään milli staminaa juoksee edelleenkin minkä kerkiää eikä jalat kramppaa tai jotain kuin esim. Fifa 15? Heti kun menee stamina punaselle alueelle, niin kyseinen pelaaja loukkaantuu ja pitelee jalasta tuskallisena.
- Loukkaantunut pelaaja = ei mitään vaikutusta suoritukseen? Ei ymmärrä ideaa, jos varsinkin loukkaa jalansa niin ei viedä poikittain pois kentältä ja pakotetaan vaihtoa vaan pelaaja jatkaa peliä kuin ei ois mitään pipiä missään. Moninpelistä on siis kyseessä.

Mutta palataan takaisin aiheeseen, millä hinnoilla ostit raffaelit ja mitäs hintaa pyytelet?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En oikeasti ole mitenkään vaativa ihminen, en vain tykkää hävitä pelejä. Vielä ymmärrän jos häviin taidon puutteen takia, mutta pelin puutteen takia on jo vähän liikaa.

Ja jooh listasta puuttui:
- Pelaajien stamina on nerfattu = hyvä. Mutta kertokaa minulle miten ihmeessä hyökkääjä jolla on enään milli staminaa juoksee edelleenkin minkä kerkiää eikä jalat kramppaa tai jotain kuin esim. Fifa 15? Heti kun menee stamina punaselle alueelle, niin kyseinen pelaaja loukkaantuu ja pitelee jalasta tuskallisena.
- Loukkaantunut pelaaja = ei mitään vaikutusta suoritukseen? Ei ymmärrä ideaa, jos varsinkin loukkaa jalansa niin ei viedä poikittain pois kentältä ja pakotetaan vaihtoa vaan pelaaja jatkaa peliä kuin ei ois mitään pipiä missään. Moninpelistä on siis kyseessä.

Mutta palataan takaisin aiheeseen, millä hinnoilla ostit raffaelit ja mitäs hintaa pyytelet?

Mä en kans oo huomannut mitään vaikutusta staminan vähyydellä mihinkään.... muuta kun sen hetkellisen loukkaantumisen
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä ostelin Rafoja alta 25k ku se oli alimmillaan. Myyn 38-40k hajautuksella. Jos myy, ni käyn hakemassa uuden tilalle. Eilen ostin vielä hyvillä mielin alta 27k tilalle, kohta varmaan ei saa alta 28k.
 
Ylös Bottom