Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jagielka Shadow-kempparilla, 1400 coins.

ei paha
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Heittäkääs jotain, että mitä tulossa tän viikon totw? :)

Ihanaa, sain tekemistä. Hetki menee.... >>>

Mut ainakin ehkä Cazorla tai sit Paco Alcacer. Ehkä Darmian. Sigurdsson maybe. Hitto kun noi jatkuu vaikka kuinka pitkälle noi pelit, aika hankala loppupeleissä nyt rakentaa kokonaista tiimiä. Pitää käydä lurkkaamassa noita TOTW ennusteita mitä EA:n foorumilla kirjoittelevat.

Fletcher on ainakin saletti hattutempullaan.

Huono viikko mun mielestä alkaa sijoittelemaan peruskortteihin profittien toivossa...

Tässä suora pölliminen EA:n ketjusta:

Barclays Premier League:

CB: Craig Cathcart - Watford - 71 > 73 (1 Goal in 1-1 Away Draw (SUN)
LB: Aleksandar Kolarov - Manchester City - 79 > 80 (1 Goal and a Clean Sheet in a 2-0 Away Win (THU)
RB: Matteo Darmian - Manchester United - 81 > 82 (1 Goal in a 3-1 Away Win (SAT)
CDM: Gokhan Inler - Leicester City - 80 > 81 (1 Goal and a Clean Sheet in a 7-0 Win (FRI)
CM: Alexander Tettey - Norwich City - 74 > 74 (1 Goal in a 2-0 Win (SAT)
CM: Gylfi Sigurdsson - Swansea City - 78 > 80 (Standard International IF, And 1 Goal and 1 Assist (SAT)
CM: Santi Cazorla - Arsenal - 85 > 86 (2 Goals in a 4-0 Win (FRI)
LM: Matt Ritchie - Bournemouth - 74 > 74 (1 Goal and 1 Assist in a 2-2 Draw (THU)
LM: Bakary Sako - Crystal Palace - 75 > 77 (2 Goals in a 4-1 Away Friendly Win (FRI)
CAM: Steven Davis - Southampton - 76 > 78 (2 Goals as Captain in a 3-1 Home Win (THU)
STR: Shane Long - Southampton - 75 > 77 (1 Goal in a 1-0 Win over Germany (THU)


- - - - - -

Kaks pakettia avasin noita 35k promoja coinseilla. Eka aivan järkyttävä, paras pelaaja 79 overall Oliver Torres. Tosta tuli takkiin varmaan 30k ku ei juuri mitään erikoisuuksia sisältänyt. Toisen avasin hetki sitten ja siinä oli 3k coinseja, 1k coinseja, Bolasie ja Douglas Costa! Hyvä paketti, mut silti noista jää tappiolle ellei Bolassie ja Costa ota nousua ylöspäin reippaasti. Bolasien taidan laittaa lihoiksi, mut Costa jää testiin BuLi tiimiin, ainakin seuraaviin promoihin asti.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minä ainakin testaisin Jagielkaa ja Shawcrossia. Ei minustakaan toi pace puolustuksessa ole ongelma...



Itte päivitin kauheat defence statsit omaavan Gonzalesin Maurizioon.

Jagielkasta tykkään itte, Shawcross on sillä kaverina mutta vaikuttaa semmoselta köntykseltä. Jämyhän se on. Williams tuli hankittua nyt testiin tilalle, hinnat on kyllä pohjamudissa nyt.
Ilmeisesti jotain ennakkotilaajan pakkoja napsuu mulle, pikku ylläri aamulla kun avasin, if Trapp :) toka if evö. Ensimmäinen oli joku discard roska ruottinmies(ei zlatan) viime vuonna.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tossa yks veikkaus EA:n hoorumilta:
b7d04210b5f12d3b1874a114d828098e.png
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vähä tulee hinnat alas. Myin Depayn 50kilolla pois toissa päivänä ja nyt ostin 32:lla :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

eka kausi kutosessa, säilyin. Viimesestä oli pakkovoitto, 3-0 himaan, enemmänkin ois voinu tehdä mutta takkuaa se tuo scooraaminen vielä..
nousukin ois tullut ilman paria bugimatsia.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kaikki pirun korkealla.. minä räpellän kasia ja seiskaa. Peli kyllä parani kun vaihtoi tuohon 4-3-3 (4) laidasta kun pääsee leikkaamaan niin se on joko maali tai pilkku. Tolpat alkaa käydä jo mielenterveyden päälle.. säilymisen jälkeen kaksi seuraava peliä niin minun joukkue paukutti 7 tolppaa. Toki molemmista peleistä tappion. En tiedä johtuuko sit lagista ku peli on jotenki hiton epätarkkaa ja tuntuu kontrollit takkuavan. Vastustaja juoksee joka asiassa edellä ja jyrää minun ukot ihan täysin. Peliä nimittäin saa etsiä urakalla. Kuppia ja singleä ihan turha edes yrittää ku aina ilmottaa että vastustajaa ei löydy.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Epätoivo paistaa kilometrien päähän, 25k pakat storessa...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

eka kausi kutosessa, säilyin. Viimesestä oli pakkovoitto, 3-0 himaan, enemmänkin ois voinu tehdä mutta takkuaa se tuo scooraaminen vielä..
nousukin ois tullut ilman paria bugimatsia.

Ei tule nousua eikä tule kyllä säilymistäkään. 3 matsia jäljellä ja kaksi pistettä kasassa kutosessa. Kaikki kolme ois voitettava että säilyisin. Hyvin eriskummallista, että kun iskin 88 overall Inform Boatengin joukkueeseen, niin minun puolustus muuttui... kunniakujaksi. Ihan sama kuka on toppariparina, ja mitkä workratet on.

Jännä vaikutus tuolla Boatengilla. Toisinsanoen, tässä helkkarin pelissä on kaikki ne samat jutut mihin kerittiinkin tottua jo viidessätoista. Taidampa käydä ostamassa sen Janschken ja Suboticin takasin ja pistää Boatengin myyntiin kun siitä vielä rahaakin taitas saada.

Helevakon epätoivoiset tosiaankin, 25k all rare pakat storessa... Mitähän huomenna? 50k pakat? :rolleyes: Mut sama se, tippuupahan hinnat.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

itellä on tää fifa lähtenyt ihan kivasti ja 4. divarissa ollaan hyvässä vauhdissa :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Deluxe pakoista ainut rare kultapelaaja Adriano. Oli muuten kolmas kerta jo kun pakasta nousi Marc Muniesa, eikä varmaan jää siihen :(

Aamulla tuli ihan hyvä löytö kun sain Vardyn 300 BINillä, seuraavaksi alin BIN oli 3500
Näytä liitetiedosto 14911
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

kerrankin näin, tiukka matsi. Annan keskeltä syötön kulmalippua kohti, hyökkääjä irtoaa boksin ulkopuolelta pallon perään ja oikaisee samalla boksin yli. Vihulainen alkaa pakilla roikkua mukana ja pallo pilkulle :D oikee pelimies ku tilanne täysin vaaraton, oli jopa hilkulla että oisko menny syöttö vielä rajoista yli. Siitä 1-0, vihu nostaa hyökkäystä ja pääsen rankasee 2-0, game over. 4 matsia, 2 voittoa, 2 tasapeliä. Pitäs vissiin kairata nyt kun homma toimii..
Jos halpoja serie A ukkoja jotku kaipailee niin Balo kärkeen, armoton äijjä. Samaten Perisic laidalle, sillä on varmaan jotain hidden statsei, voittaa jokaisen painin ja riplaa aivan jäätävästi. Eikä ole mikään hidaskaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt on sit loppu-TOTWin ajan TUPLAmahdollisuus saada mikä tahansa IF-pakasta... epätoivoa juu, huh.

Meen pikkujonne sai Deluxe-pakoistaan Chielliinin, OMG
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Fc portto senkun porskuttaa. 7 divari title kouraan. Jeeeeeee. Taas kutoseen koittaan.

Divarin topit ja flopit

++++ giovinco, yhdessä pelissä 5 häkkiä

+++ boateng / vidal / topal taattua puolustusta

++ taistelukärjet eri kokoonpanoista, auba, yilmaz, muller.

- if slimani, aika kämänen kortti. Jäykkä, kankee en osannu käyttää.

------------------ van perse, on se vaan niin susi. Joka pelissä loukkaantu ja töhöili pari varmaa maalipaikkaa. Mm tyhjästä maalista miljoona kilometriä yli näpäyttämällä vetonappia.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huoh. Siis mitä mä oikein ajattelin? Miten mä saatoinkaan luulla että ne 35k promot oli ne viimeiset isot ennen noita perus 15k pakkoja tiistaina? Helevetti Boateng sukeltanu jo alle 250k binin. Luulin tehneeni hyvän diilin ku biddasin sen 281k hinnalla kotia aamulla, mut eeeeeiii. Hajottaa.

Kysymys kuuluu, voiko ne rotat julkaista vielä huomennakin promoja? Voiko olla että tulee jopa 50k pakat? Pitäskö mun vaan myydä toi Boateng tappiolla pois?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huoh. Siis mitä mä oikein ajattelin? Miten mä saatoinkaan luulla että ne 35k promot oli ne viimeiset isot ennen noita perus 15k pakkoja tiistaina? Helevetti Boateng sukeltanu jo alle 250k binin. Luulin tehneeni hyvän diilin ku biddasin sen 281k hinnalla kotia aamulla, mut eeeeeiii. Hajottaa.

Kysymys kuuluu, voiko ne rotat julkaista vielä huomennakin promoja? Voiko olla että tulee jopa 50k pakat? Pitäskö mun vaan myydä toi Boateng tappiolla pois?
Ite ostin 278k bin jo eilen. Eikä harmita yhtään. Tuskin myyn pois. Tosin kyllä sen hinta nousee pikkuhiljaa takasin missä oli ekana päivänä. Toivottavasti vaan ei saa uutta IF heti perään. Tänä vuonna tuntuu olevan vaikea ennakoida yhtään mitään. (Niin ja oon boxilla...)

Mutta jos tuntuu että on pakko paniikkimyydä se Boateng tappiolla, niin kyllä mä sen voin ostaa pois vaikka 90k.. Ihan kun oma nuorempi poika. Ei malta odottaa että kortit on edes paketista pois, kun hinta laskee, niin äkkiä pitää myydä pois tappiolla ;)

Itellä istuu tällä hetkellä IF Sanchez ja Martial clubissa, kun en jaksanu niitä enää relistata kokoajan kun niiden hinta ei oo viel palautunut ja tein BPL tiimin. Joka tuskin usein pelaa mutta onhan se kiva kun on monta tiimiä :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin kato kyllähän sille nyt on syynsä että miks tässä pähkäillään. JOS olisin vaan iskenyt sen alimman binin 250k tuossa kuutisen tuntia sitten, niin mulla ois mahdollisuuksia kyttäillä parempaa diiliä tuosta kortista koko huominen päivä. Coinsit on kuitenkin arvossaan tänä vuonna ja jos EA vielä rykäsee yhden promon niin tuo kortti sukeltaa alle 200k. Kyllähän se harmittaa, varsinkin kun koko kortti näyttää olevan yks pirun Mooses. Boateng sanoo taikasanat niin mun muu puolustus väistyy tieltä kuin meri konsanaan niissä raamatun jutuissa...

Mut joo, pelaus käyttöönhän toi kortti hankittiin joten sillonhan se on sama mikä se ostohinta on. On vaan vähän ristiriitaiset fiilikset että jääkö tuo kortti tiimiin vai ei. :)

Sit vielä sen verran että tän vuoden marketti on aivan totaalisen erilainen kuin viile vuonna oli. Ei siellä todellakaan nähdä mitään Lacazette keissejä että kortti nousee 100k pohjahinnasta 2M arvoiseksi. Ei todellakaan. Se, joka osti ton Boatengin 400k hinnalla ei välttämättä saa koskaan rahojaan täysin takaisin, ellei joku/jotkut ota Boateng markkinoita täysin haltuunsa, ja harvoin sitä ekan informin kohdalla tapahtuu...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin kato kyllähän sille nyt on syynsä että miks tässä pähkäillään. JOS olisin vaan iskenyt sen alimman binin 250k tuossa kuutisen tuntia sitten, niin mulla ois mahdollisuuksia kyttäillä parempaa diiliä tuosta kortista koko huominen päivä. Coinsit on kuitenkin arvossaan tänä vuonna ja jos EA vielä rykäsee yhden promon niin tuo kortti sukeltaa alle 200k. Kyllähän se harmittaa, varsinkin kun koko kortti näyttää olevan yks pirun Mooses. Boateng sanoo taikasanat niin mun muu puolustus väistyy tieltä kuin meri konsanaan niissä raamatun jutuissa...

Mut joo, pelaus käyttöönhän toi kortti hankittiin joten sillonhan se on sama mikä se ostohinta on. On vaan vähän ristiriitaiset fiilikset että jääkö tuo kortti tiimiin vai ei. :)

Sit vielä sen verran että tän vuoden marketti on aivan totaalisen erilainen kuin viile vuonna oli. Ei siellä todellakaan nähdä mitään Lacazette keissejä että kortti nousee 100k pohjahinnasta 2M arvoiseksi. Ei todellakaan. Se, joka osti ton Boatengin 400k hinnalla ei välttämättä saa koskaan rahojaan täysin takaisin, ellei joku/jotkut ota Boateng markkinoita täysin haltuunsa, ja harvoin sitä ekan informin kohdalla tapahtuu...

Kyl siinä aikamoisia nousuja voi jotkut IF:t ottaa kun UPpijuna alkaa puksuttaa, toki iso osa viime vuoden nousuista johtu kolikkokauppiaista, mut kyllä se Laca ja De Gea olis hurjasti nousseet ilmankin(Ja ihan syystä nousivatkin sit)
 
Ylös Bottom