Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

CeFyH0sW0AAizya.jpg:large


CDM Ali!


Eikö tuo Arda Turan pelaa enimmäkseen keskikentän keskellä samaa paikka kuten Iniesta tai Rakitic? Nyt on taas saanut uuden laitakortin. Tuossa keskellä olisi vaan enemmän käyttöä kaverilla.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

En oo kans tainnu TOTY:n jälkeen juurikaan pelailla, ei täs oo sitä samaa koukkua ku 15 oli... Litmasen hinkkasin itelle ja sit riitti.

Nyt ei olekaan ollu VIIKKOON(!) boksi päällä lainkaan. Tiädä mikä ny o. Täytyy kyl päästä viirata
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

En oo kans tainnu TOTY:n jälkeen juurikaan pelailla, ei täs oo sitä samaa koukkua ku 15 oli... Litmasen hinkkasin itelle ja sit riitti.

Nyt ei olekaan ollu VIIKKOON(!) boksi päällä lainkaan. Tiädä mikä ny o. Täytyy kyl päästä viirata
Mamma vieny verkkokaapelin[emoji14]
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

En oo kans tainnu TOTY:n jälkeen juurikaan pelailla, ei täs oo sitä samaa koukkua ku 15 oli... Litmasen hinkkasin itelle ja sit riitti.

Nyt ei olekaan ollu VIIKKOON(!) boksi päällä lainkaan. Tiädä mikä ny o. Täytyy kyl päästä viirata


Offtopic

Itellä tulee myös välillä noita kausia kun ei kiinnosta mikään pelaaminen sitten yhtään.. :) Tai sit sulla on tuo mitä large jo sanoikin ;)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eikö tuo Arda Turan pelaa enimmäkseen keskikentän keskellä samaa paikka kuten Iniesta tai Rakitic? Nyt on taas saanut uuden laitakortin. Tuossa keskellä olisi vaan enemmän käyttöä kaverilla.

Nää on niinkuin maajoukkuepelien positiovaihtoja. Kyllä se Barcassa pelaa siinä keskellä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Muutaman kuukauden tauon jälkeen tuli peli taas kaiveltua esille. Italiaanoilla perusukoilla mennään ja 7div->4div nousin suoraan.
Yllättävää oli ettei ollut oikeastaa kuin pari tiukkaa matsia matkalla. Joko vastustajien taso laskenut roimasti tai itse olen kehittynyt sillä aikaa kun peli homehtunut kotelossaan.
Nuo turnauspelit on kyllä myrkkyä. Tuntuu että aina pari matsia voittaa helposti ja sitten tulee joku todella kova joukkue vastaan tai sitten tyyppi joka osaa vain pelata todella hyvin.
Pitänee uskaltaa aloittaa tuo 4divarin kausikin ja katsoa minkälaista sankaria siellä vastaan tulee :eek:
Oma pelityylikin nyt löytynyt ja on melko rauhallinen ja syötöillä haen pelaajat vapaaksi josta sitten rynnistän juosten tekemään maalit.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joko vastustajien taso laskenut roimasti tai itse olen kehittynyt sillä aikaa kun peli homehtunut kotelossaan.

EA vaan antaa sulle apuja tällä hetkellä, vielä sä putoat ainakin seiskaan. Itsellä oli tuo vaihe äsken, mutta kuukauteen EA ei ole antanut voittaa enää ja näkyy tuloksissa. PES kokeiluun ensi vuonna, kuka tätä paskaa jaksaa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pelailin just single player tournamenttia Sloveniaa vastaan. Vedot mulle 30-5, maalit 0-1. #kusetus
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pelailin just single player tournamenttia Sloveniaa vastaan. Vedot mulle 30-5, maalit 0-1. #kusetus
Mä olen rehellisesti kans vähän ongelmissa noita isoja fudismaita vastaan tossa birthday cupissa. Kolmas turnee nyt menossa ja vastassa heti alusta arg, eng, ger, bra. Tarkkana pitää olla, eipä ole professional taso noin vaikeelta koskaan tuntunut! :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

24/7 pakat jokaiselle tänään. Ensimmäisellä tilillä tuli Arfan SIF ja toisella tilillä sitten samasta pakasta Sergio Ramos ja Sturridge. Harmittavaa ettei noita voi myydä tai vaikka lahjoittaa jollekin, kun en tee korteilla juuri mitään, kun nuo tilit on vain NHL16 daily coinsien keräilyä varten. Pitänee pelata sitten 10 divari tjsp pois alta.

Edit: Kolmostilillä Fabinhon TOTW ja kakkostilillä Thiago Silva. Jopas nyt puskee hyvää korttia pakoista.

Siinä meni kivasti joku 300k sivu suun kun noita ei voi myydä. Thiihihii!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

njaa siel o helppoo offiturnausta, tulipa särettyä ohjain hyvään saumaan. Eikä oo uutta näkyny ku pihinä tilasin halvimmasta paikasta. Vpd.fi pitäs kyllä tulla nopeeta mut ei väkisellä..
Ois pitäny vaa kävellä giganttiin ja pulittaa 10e ylimäärästä..
aika vaisu totw, smalling varmaa beast ja pogba toimii aina :) onneks ei o tommosiin varaa.
edit: isosta lahjapakasta parhaana Rhodolfo(kuka..?) :D hjuumor.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ohhoh. Hazard ykköstilille tämän päivän pakoista. Saan tuon oman Hasardini myyntiin.

Kiitos EA. (Vois jatkaa tällä posi-linjalla ehkä jatkossa paremmin)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Voi helevakon onnekkaat. Itelle napsuu vaan pasketta. Casillas parhaana näistä ilmaispakoista.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Voi helevakon onnekkaat. Itelle napsuu vaan pasketta. Casillas parhaana näistä ilmaispakoista.
Oli jo aikakin. FIFA15 pelissä eka kova nosto ilmaispakasta, kun olin pelin pelaamisen jo lopettanut (Zlatan) ja sitä ennen kovin nosto koskaan tyyliin joku 85 ovr ei niin kova nimi TOTW-korttina jossain Fifa13-pelissä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Oli jo aikakin. FIFA15 pelissä eka kova nosto ilmaispakasta, kun olin pelin pelaamisen jo lopettanut (Zlatan) ja sitä ennen kovin nosto koskaan tyyliin joku 85 ovr ei niin kova nimi TOTW-korttina jossain Fifa13-pelissä.

Nojoo kyllähän tuo on sitten ihan ansaittu kortti! :)

Itellä oli tässä pieni testailu vaihe, testasin Brassi squadia ja kaikenlaista muuta röppöä mut niin siinä vaan aina käy että valuin takaisin puliukkojen seuraan.

Tällä mennään sit kunhan saan nuo samperin Birthday cupit alta pois. Vielä ois kolme kertaa grindattava turnee läpi että sais ton 50k pakan, mut taitaa käydä vanhanaikaiset ja loppuu aika kesken.

8fiqKlT.jpg



Kolikot loppu kesken niin piti vähän kompromisseja tehdä CAM tontille ja keskuspakistoon. Pitää ostella parannuksia sit kunhan rikastuu vähän.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitä, sorruit Lewandowskiin? Itellä ei ole tehnyt vielä maaliakaan...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitä, sorruit Lewandowskiin? Itellä ei ole tehnyt vielä maaliakaan...

Ha, ollut luottomies siitä saakka kun sain kolikot kerättyä siihen 87 versioon suht alkuvaiheessa. Ihan kevyesti yks parhaita kärkimiehiä koko pelissä! Väitän että on paras kärkimies heti Suarezin jälkeen, ainakin kun puhutaan NIF korteista.

Se on kato simppeliä, pelaat palloa vaan sinne keskellä ja painat ympyrää. Selostaja huutaa "Lewandowskiiiiii" ja palloa viedään keskelle. ;)



 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Voisin vaihtaa 40k HUT puckseja FUT coinseihin! En pelaa HUTtia ollenkaan, eli en tarvitse niitä puckseja mihinkään. Laittakaas viestiä täällä tai PSN: JANURI98
 
Ylös Bottom