Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mkitihiiri ostettu ja Benatian ostan kunhan sopiva Shadow-hinta osuu kohdalle. Zlatko löytyy vararosterista, joten tuo tulee varmasti jossain välissä testattua tuossa keskellä.

Kiitos avusta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mkitihiiri ostettu ja Benatian ostan kunhan sopiva Shadow-hinta osuu kohdalle. Zlatko löytyy vararosterista, joten tuo tulee varmasti jossain välissä testattua tuossa keskellä.

Kiitos avusta.

EI Zlatko VOI olla vararosterissa, se on keskikentän kuningas. Ihan käsittämättömän hyvä. En usko että pystyt olemaan nousematta kympistä jos vaan hinkkaat tattia tarpeeks. Eihän siellä tarvi voittaa ku pari matsia?

Lopetat vaan ton single playerin pelaamisen ja keskityt onlineen. Huonokin ihmisvastus on kuitenkin ihan eri juttu ku joku All-Star- botti. Sit otas Opare tonne oikeeks laitapakiks
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mkitihiiri ostettu ja Benatian ostan kunhan sopiva Shadow-hinta osuu kohdalle. Zlatko löytyy vararosterista, joten tuo tulee varmasti jossain välissä testattua tuossa keskellä.

Kiitos avusta.
Itsellä toimii tuo Leverkusenin Bellarbi todella hyvin oikeall laidalla. Vasempaan laitaan en ole vielä bulista löytänyt itselle toimivaa pelaajaa. Reus ja ribery niin prkl kalliita.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mä voisin ottaa, vaikka en täällä paljookaa kirjottele. :) käviskö 5k, kun tää taloustilanne eioo kovin hyvä.
Tilanne on 0-0, 15min pelattu mut mulle käy 5k jos sulle sopii. Olin saunas ni en huomannu.

No nyt se on 1-0 West Hamille mut veto on voimassa silti ku kerkesin jo luvata. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tilanne on 0-0, 15min pelattu mut mulle käy 5k jos sulle sopii. Olin saunas ni en huomannu.

No nyt se on 1-0 West Hamille mut veto on voimassa silti ku kerkesin jo luvata. :)
Joo käy se. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Siellä se Futheadin peukutetuin toppari Valioliigasta vaan painaa palloa omiin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Näyttäis tulevan Gameirolle IF, hattu täynnä jo
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ja myös Zlatko junu ois Benderin tilalle kokeilemisen arvoinen.

Itte en kyllä vaihtais, omasta kokemuksesta yhen keskikenttäpelaajan on hyvä olla semmonen vähän puolustavampi ja voimakas. Tuo koko keskikenttä ois nii heikko puolustussuuntaan ja Junulla 70 def ja pituutta 172cm. Siihen päälle vielä laitapakkien H/M workratet nii kuvittelisin tulevan vaikeuksia pallon riistossa ja puolustuksessa. Junu on kyllä muuten huippu, jos sillä kaverina joku hoitaa puolustushommat.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Näyttäis tulevan Gameirolle IF, hattu täynnä jo

eiköhän. Joko on hinta nousussa? mulla ois lappunen klubissa.
Tänään alko pelaajat liikkumaan, 130k edestä lähti ukkoa listalta, 200kiloa oli tilillä, ifKruse tuli hankittua sen kunniaksi, 20k meni siihen.
Huomenna jos testailis, nyt on sen verran tullu nautiskeltua laageria että saa vaan pahan mielen jos yrittää fifailla :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

eiköhän. Joko on hinta nousussa? mulla ois lappunen klubissa.
Tänään alko pelaajat liikkumaan, 130k edestä lähti ukkoa listalta, 200kiloa oli tilillä, ifKruse tuli hankittua sen kunniaksi, 20k meni siihen.
Huomenna jos testailis, nyt on sen verran tullu nautiskeltua laageria että saa vaan pahan mielen jos yrittää fifailla :)

Tuskin se mihkään nousee, aika epäsuosittu kortti. Mut voi sitä massamyynnillä saada ylihintaan liikkumaan jonkin verran nyt

EDIT: on sen alin BIN 1100 tällä hetkellä
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuskin se mihkään nousee, aika epäsuosittu kortti. Mut voi sitä massamyynnillä saada ylihintaan liikkumaan jonkin verran nyt

EDIT: on sen alin BIN 1100 tällä hetkellä

joo kävin pläräämässä jo, ei tapahtunu oikeestaa mitää. Wijnaldum pomppas vähä erilai :)
edit: Koscielnylle if, teki voittomaalin? onko muut pakit loistanu? tuohan ois saletti pakkojen myyjä.. €€££$$
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hellou yhteisö!
Taas hetkeen ollut täällä"narisemassa"...mut lokakuun lopun palautetta annetaan!
Nyt kun rupeaa olemaan vähän pelejä vyötäröllä alkaa tää uusin FiFa avautumaan tällä päivitetyllä ja nykyaikaisella pelikoneella!
Aluksi itse peliin:
PLUSSAT
- tässä osassa syöttöpeli noussut kunniaan.
- boxin sisällä on enemmän aikaa ja tilaa, kun rankkarit vihelletään helpolla.
- jotenkin ainakin omasta mielestä pelin realismia on saatu lisää.
- maalissa IF Kameni on ihan huikea, suosittelen!
- pelin jälkeen tulevat hidasteet:)!! Ai et on kiva katsella omia onnistuneita sommitelmia kun poika huutaa vieressä omaa peliaikaa!!!
- TV-kamera tuuletus!
MIINUKSET
- kaupan tekeminen...todella haastavaa!
- liian isot maalipuut!! Tolppia ja rimoja tulee solkenaan ja aina pomppaa ulos, eikä maaliin???
- parhaiten saan profittia kultasoppareilla! Kun Suomen aikaan ostaa niitä rare-soppareita 150-250, ne liikkuu aamusta hyvin 300-400...siinä aika helpolla tuplaa panostukset, mut onhan se työlästä hommaa!
Onneksi pystyy puhelimella päivän aikaan tekemään RElistauksen!
Sitten olen tehnyt hyvin kauppaa ranskalaisella laiturilla Ntep, 4sen skillit ja weakF...ostaa sen suoraan LWnä 3400-3800 ja myy eteenpäin 4300-4600, tää pelaaja myy hyvin iltasella...

Ei nyt oikein oo muita miinuksia mielessä, kun toi peli rullaa aika kivasti. Aluksi mun pelissä tuli ihan tavattomasti harhasyöttöjä...pelaajien välit olivat liian pitkiä! Vaihdoin formin 4-1-2-1-2(2), se toimii!
Pelaan tällä hetkellä sellasella hybridillä missä on pelaajia Argentiinasta, Juventuksesta ja Kamerunista!!
Tuon formin kulmakivet on CAM Pereyra Juventus ja Tevez CDMnä...havittelin Pogbaa tuohon Tevezin paikalle, mut näillä myyntivoitoilla aivan liian arvokas(vielä!)...mut hyvin tuo Tevez siinä paikassa toimii!

Tämmöiset kokemukset tällä kertaa...!
Olisi hauska kuulla muiden pelaajakokemuksia...myynti-ideoita ja muuta hyödyllistä infoa!
Tosin hyvinhän täällä informaatioita on liikkunutkin!!
Tänään onkin huikea potkupallopäivä, ihan kotimaassa ja Englannissa on joku pikkanen paikallispeli Manchesterissa ja pohjois-Englannissa...joten eiköhän naatita vihreän veran shakista isosti!!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ketä sulla oikein kärjessä on jos Tevez CDM paikalla? Tuo Tevez on kuulemma yks pelin parhaita kärkiä, luulis menevän hukkaan noin alhaalla...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ketä sulla oikein kärjessä on jos Tevez CDM paikalla? Tuo Tevez on kuulemma yks pelin parhaita kärkiä, luulis menevän hukkaan noin alhaalla...

Mulla on kärjessä Olym. Lyonnais-kaksikko Beauvue ja Fékir?? Nimet voi olla vähän"ei niin tunnettuja", mut mulla toiminu todella tehokkaasti! Fékiriä tuurannut välillä myös tehokkaasti Juven Dybala.
Tuo Beauvue on ollut ihan huikea...sain sen ekasta ilmaispakasta ja pysynyt siitä lähtien avauksessa??
Täysin tuntematon mulle entuudesta?
Mulla oli 15:sta kärkiparina pitkään Griezmann ja Lacasette...molemmat ollut myös tässä versioissa testissä, mut ei vaan toiminu...jostain syystä?

Tuo Tevezin paikka on kyllä hiukan outo...mut se on nopea, vahva ja aika hyvä riistää ja raastaa...sekä tehoilee hyvällä kudilla, sekä hiipii hyvin maalipaikkoihin...
 
Ylös Bottom