Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Päivitystä hieman omaan tilanteeseen. Lyhensin lainausta, jotta se ei veisi koko sivua. Edelleen mennään 4-1-4-1 formaatiolla eteenpäin. Seiskadivari tuli voitettua titlen kera kuten myös sitä aiemmat divarit. Sen jälkeen olen pelannut yhden kokonaisen kuutosdivarikauden. Ennen neljää viimeistä ottelua kasassa oli seitsemän pinnaa ja yksi voitto olisi riittänyt varmistamaan säilymisen. Noh, onnistuin saamaan sen, mutta vasta viimeisessä matsissa ja siinäkin tuloksena oli hikinen 0-1 voitto Eremenkon osumalla. Parhaillaan on menossa kaiken kaikkiaan kuudes kausi ja toinen siis kutosessa. Ensimmäisestä ottelusta tuloksena 3-3 tasuri.

Välissä pelailin melko paljon änäriä ja siinä itseni ykkösdivariin ja FIFAn puolella oikeastaan vain keräilin rahaa treidaamalla. Toki juuri nyt on aika vähissä ideat, että mitä voisi seuraavaksi treidailla. Fitness-kortteja olen ostellut alle tonnilla ja myynyt sitten eteenpäin 300-400 kolikon tuotolla, mutta tuo on melko hidasta. Kokoonpano on muuttunut myös viime kerrasta. Tuolloin kärjessä oli Müller. Keskikenttä oli muodossa Konoplyanka-Eremenko-Sparv-Hetemaj-Blaschykowski ja puolustuslinja Tremoulinas-Mexes-Moisander-De Silvestri ja maalissa Marchetti. Tällä hetkellä pelailen pääosin BBVA-joukkueella, jossa on kaksi ulkopuolista vahvistusta. Kärkeen ostin eilen Benzeman ja hän on aloittanut hyvin. Kolme ottelua ja tehot 3+1. Vasemmalla jatkaa edelleen Konoplyanka ja Eremenko on vasemman keskikenttäpelaajan paikalla. CDM:nä häärii nykyään Toni Kroos, jota kokeilin myös CM:na Eremenkon parina, mutta jotenkin Kroos soveltuu paremmin hieman alemmas. Varsinkin nyt, kun siirsin Müllerin toiseksi CM:ksi. Oikeassa laidassa sitten häärii Feghouli. Puolustuslinjassa pelaa edelleen Tremoulinas vasemmalla. Toppareina ovat Rami ja Nacho Fernandez ja oikeana laitapakkina Carvajal. Maalissa Navas. Rami on ollut meikäläiselle positiivinen yllätys, pysyy kyllä topparina niin kauan kunnes noiden suosituimpien toppareiden hinnat ovat tulleet alemmas. Tarpeeksi fyysinen ja ilmapalloissa hyvä. Nachon aion korvata mahdollisimman pian, jos Varanen hinta tippuisi hieman. Carvajal pysynee tiimissä loppuun asti. Navas ollut ihan OK maalissa, mutta Bravoa pitänee silti kokeilla jossain vaiheessa.

Eremenkosta ja Müllerista johtuen kemiat eivät ole aivan täydet, vaan joukkueen kemia on 91. Kokeilin tuossa CDM:n paikalla jossain vaiheessa Busquetsia ja Krychowiakia, mutta jotenkin tuo Kroos sytyttää enemmän ja haluan sen pitää kokoonpanossa. Seuraavaksi hankintalistalla on Romanin tai Müllerin paikalle Modric/James, en ole vielä päättänyt, että kumpi. Aluksi meikäläisen piti itse asiassa ostaa Modric keskikentälle, mutta päädyin sitten kuitenkin hankkimaan eilen Benzeman ja siirtämään Thomaksen keskikentälle. Kärjessä Müller pelasi 50 ottelua ja teki tehot 48+11, joten hyvin meni, mutta Benzema on silti hieman kliinisempi ja Müller valui välillä turhan alas kärkipelaajana. Kroosistakin olen saanut nyt enemmän irti, kun Müller tuli tuohon keskikentälle tukemaan. Vaikka Kroos on ehkä hieman hidas, mutta onhan tuo silti niin älyttömän tyylikäs pelaaja ja syötöt napsuvat todella hyvin omille ja yhden kaukolaukausmaalinkin olen onnistunut Kroosilla pommittamaan. Ensimmäiset 10 matsia meni vaisusti, mutta tuon jälkeen seitsemään peliin mies on tehnyt 2+2 tehot, joten pikkuhiljaa alkaa Kroos löytämään myös rooliaan joukkueessa paremmin.

Tänään voitin vihdoin myös Champions Shieldin. Finaalissa kaatui vihu maalein 2-3. Benzema pelasi toisen ottelunsa joukkueessa ja rankoi tehot 2+1 tulostaululle. Voittomaali syntyi ajassa 84' komealla laukauksella takakulmaan. Lunasti heti paikkansa joukkueessa, vaikka ensimmäisessä pelissä ei vielä osunutkaan, se oli samaisen turnauksen välierä, jonka voitin jatkoajalla 0-1 Konoplyankan osumalla. Voittopakasta ei sitten tietenkään tullut yhtään mitään mainitsemisen arvoista, mutta se nyt ei ole mikään yllätys.

Kolikoita on tilillä reilut 30kiloa ja seuraavaksi pitäisi tosiaan säästää vielä 40 kiloa Modriciin tai Jamesiin. Ideoita, että mitä kannattaisi treidata? Olen kyllä lukenut tätä ketjua päivittäin eli onko ne nuo BPL-pelaajat, jotka edelleen myyvät? Ja tosiaan yhdellä joukkueella tykkään itse pelata ja ei kyllä sytytä yhtään nuo ns. nimettömämmät pelaajat, vaan mieluummin satsaan sitten kunnolla yksittäisiin pelaajiin kuten Kroos (37k), Benzema (62k) yms.

Juu BPL-pelaajat myy ihan kivasti, muutenkin semmoset suositut halvat pelurit myy helposti tonnin voitolla(siis kun niitä listaa massoittain ni aina välillä muutama menee)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

ainiin tämä: http://xboxclips.com/kisaniilo/a7ad0c44-2e71-47ba-b889-94c998034954
fifa parhaimmillaan
melko hiljasta näin perjantaina. Kaikilla ilmeisesti elämä :)


Ei oltu ny ohjaimen päässä skarppina.

Minä tässä junnujen kanssa pyörittelen pätkää ku pallo ottaa itsekseen vauhtia.. ensin liruu ja sit buustaa suoraan minun Rossin jalkaan joka on maalin edessä. Setä opettelee huomenna latamaan niin saa sit in your head osasto vaikka heittää analyysin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu BPL-pelaajat myy ihan kivasti, muutenkin semmoset suositut halvat pelurit myy helposti tonnin voitolla(siis kun niitä listaa massoittain ni aina välillä muutama menee)
Jep, meikä on laittanut tänne kaksinkappalein halpoja BPL squadeja mitkä myy komiasti.

Itse tässä kironnut koko päivän kun ei oikein mikään myy, ja tuossa äsken selvisi se syykin. Nimittäin ei listalla ollutkaan enää kuin muutama BPL ukko, ja mulla oli niitä vielä pari päivää sitten kuitenkin yli kolkyt korttia. Eli ostoksille olisi lähdettävä. :)

Peli aiheuttaa itselle veritulpan aivoihin (+vatsahaavan). Todella hankalia matseja ollut ihan sama mitä kokeilee futin sisällä. Cupit, drafit ja seasonit kaikki samaa soopaa, ei sielu lepää.

Toi online draft varsinkin, voi jessus sentään. 100% custom pressure helvetti. Pallon ku saa haltuun ni se on tasan 0,001 sekuntia pistää se pallo eteenpäin (lue: takaisin taaksepäin). Erittäin viihdyttävää...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kommenttien perusteella tuntuu siltä, etten ole menettänyt mitään. Edes rahojani.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kommenttien perusteella tuntuu siltä, etten ole menettänyt mitään. Edes rahojani.
No jos on jotain fixumpaa tekemistä ni pysy siinä. :D

Itsellä ei varsinaisesti tähän aikaan vuodesta ole kiinnostavampaa hommaa niin hajoilen tän pazkan kanssa. On tää aina joskus ihan kivaa. Harvoin kylläkin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No jos on jotain fixumpaa tekemistä ni pysy siinä. :D

Itsellä ei varsinaisesti tähän aikaan vuodesta ole kiinnostavampaa hommaa niin hajoilen tän pazkan kanssa. On tää aina joskus ihan kivaa. Harvoin kylläkin.

Mä nautin nykyään FIFA 15 Careerista täysin rinnoin. On muuten yllättävän mukavaa. Vuosi koluttiin FUT:ia niin nyt on aikaa muille muodoille.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)


Oisit vetänyt paremmin :D Mitäs muuta tuohon voi sanoa :confused::D

Ite en oo jaksanut pelata FUT:ia varmaan pariin viikkoon. Varsinkin kun yritin säästellä noin 100k kolikoita hintojen alennuksen takia, mutta Hero Agueron takia heitin ne pakkoihin (ei pusseihin, eikä varsinkaan nyytteihin). Nyt mulla on vaan masentava Serie A jengi ja live-aikakin pääsi loppumaan. No enköhän mä tätä jossain vaiheessa taas aloita pelaamaan...vaikka ei hirveesti kiinnosta tällä hetkellä. Varsinkin kun Halo 5 ja Fallout 4 on juuri tulossa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mie sitä taidan iltamissa/huomenissa ostella tuon Myllärin pojan testiin piikkipaikalle.

Pyöritellyt 433 nelosta ja kakkosta tässä 4411:n rinnalla. Välillä tuo 433 (4) toimii kuin unelma, välillä se tuntuu siltä että ei oikein ole paikkoja minne pistää palloa ja muutenkin tuo on ehkä turhankin leveä formatio mulle.

433 (2) on ehdottomasti huonoiten toiminut. Semmoinen tasapaksu paketti, huonossa mielessä. 4411 on tasapaksu mut siinä sentäs on aina jolle pistää palloa eteenpäin.

Mut siis, oisko tuo Müller paras käyttää kärjessä 433 formationissa, vai 4411? Ja jos 4411, niin onko se sit ST vai CF paikalla? Raffael toimii kapellimestarina nykyisin CF paikalla, mut sen voi surutta heittää kärkeen kyllä, sen verran hyvä kortti on. Oiskohan tuo Mylläri liian kankee tuohon CF paikalle ku siinä tarvii vähän vikkelämmän kaverin oikeestaan?

Treidit menee hiljalleen eteenpäin. Huomenna pitää ostella uutta verta siirtolistalle, pitää vaan vähän tutkia että mitä sitä ostais vai pysyykö tuolla BPL linjalla edelleen. Ehdotuksia?

Clubista löytyi joku ALJ-liigan silver paita. Valkoinen third kit, johon oli vähän niinkuin sinisestä maalipurkista räiskästy läntti. Arvelin et tää varmaan on junnujen mieleen ja alta 3500 ei yhtään sellaista marketissa ollutkaan. Saa nähdä myykö. Tavallaan se oli ihan siistin näköinen paita. :o

Tuota M'gladbachin pronssi informia flippasin aamusta pari kappaletta ja jätin yhden itsellekkin jemmaan. 18,750 maksoin siitä, voi olla että ei tuon alle enää laske. Ja jos laskee niin kyllä ne vaihtaa nopeesti omistajaa ja on marketissa kalliimmalla. Voin vaikka itse pitää siitä huolen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Al tawounin kitit on kaikki yli 3k melko psykedeelisiä :D
Oisko se muuten ollut just tuo? Ne keltaiset tais olla snadisti alle 3k äsken pleikkarilla.

- - - - - - - - - -

Otetaan vetoja vastaan PS4 puolella West Ham - Chelsea peliin! Mielellään ihan täällä useammin kirjoitteleva kaveri, jottei jonnet pääse skämmimään meikäläistä.

Maximi katto 20k jottei liikaa harmita. Minimi 5k, jotta siitä edes jotain kostuu jos osuu. :)

Vedetään "draw no bet" muodossa, eli tasapelillä kumpikaan ei voita.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Peli tökki ja kunnolla. Peli määrät tippunu pariin peliin päivässä. Treidaaminen ja korttien ostelu on kuitenki edelleen mukavaa puuhaa.. Nyt on kauppa käyny hyvin ja tililtä löytyy 70k löysää jotka taidan iskeä kiinni if Pjaniciin ja if Herreraan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Näytä liitetiedosto 14976

Harmi ettei ole Offline-seasonseja koskeva, eipä ole toivoakaan että mun taso riittäisi nousta 10 divarista ylös parin päivän aikana. Mutta jos nyt vihdoin olisi aika opetella pelaamaan Fifaa onlinessa.

Edit: Tästäpä mun eka Online-porukka: http://www.futhead.com/16/squads/3399796/

Saa ehdottaa jotain parannuksia, jos edullista laatua tuohon vielä joku keksii. Esim. parempi mokke tai topparipari?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Näytä liitetiedosto 14976

Harmi ettei ole Offline-seasonseja koskeva, eipä ole toivoakaan että mun taso riittäisi nousta 10 divarista ylös parin päivän aikana. Mutta jos nyt vihdoin olisi aika opetella pelaamaan Fifaa onlinessa.

Edit: Tästäpä mun eka Online-porukka: http://www.futhead.com/16/squads/3399796/

Saa ehdottaa jotain parannuksia, jos edullista laatua tuohon vielä joku keksii. Esim. parempi mokke tai topparipari?
Hei siis ehdottomasti Mkhitaryan RM paikalle! Vikkelä, ja 5*WF ja 4*SM !

Eikö kukaan PS4:n Chelski vihaajista halua ottaa vetoa? :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

@lake79 höwedesin kaveriksi benatiaa kauppaan sullekkin. iMO paras CB omassa hintalaadultaan bulissa.

Ja myös Zlatko junu ois Benderin tilalle kokeilemisen arvoinen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hei siis ehdottomasti Mkhitaryan RM paikalle! Vikkelä, ja 5*WF ja 4*SM !
Ihan kun näillä ois meikän paskoissa sormissa mitään etua, mutta kiitos vinkistä. Sam oli myös yksi jonka tilalle mietin muita ja tuon Ebertin turhakkeen voi nakata vararosteriin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ihan kun näillä ois meikän paskoissa sormissa mitään etua, mutta kiitos vinkistä. Sam oli myös yksi jonka tilalle mietin muita ja tuon Ebertin turhakkeen voi nakata vararosteriin.
No kyllä 5 tähden vasuri tuntuu ja paljon puukäsien kanssa! Ihan sama kummalla laukoo! Sam tais olla huono toisella jalalla.

100 sivua jorinaa, well done boys!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Näytä liitetiedosto 14976

Harmi ettei ole Offline-seasonseja koskeva, eipä ole toivoakaan että mun taso riittäisi nousta 10 divarista ylös parin päivän aikana. Mutta jos nyt vihdoin olisi aika opetella pelaamaan Fifaa onlinessa.

Edit: Tästäpä mun eka Online-porukka: http://www.futhead.com/16/squads/3399796/

Saa ehdottaa jotain parannuksia, jos edullista laatua tuohon vielä joku keksii. Esim. parempi mokke tai topparipari?

itekkin suosittelen sitä Mikitariania, todella hyvä. Keskikentälle kannattaa testata KP Boateng, todella hyvä lappu. Syöttää, laukoo, riplaa tarvittaessa, 4tähden wf ja skillssit, 81 phy. Tuo ei omasta bulin tiimistä tuu häviää ikinä mihinkään :)
ja Diekmeier RB!
edit: joo sen verran maltoin rullata tota futheadin sivua ny alemmas että olihan sielä Boateng penkillä :)
 
Ylös Bottom