Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ehkä on käyty jo tässä ketjussa läpi tämä, mutta en nyt jaksa alkaa selailemaan. Eli ajattelin testailla FUTtia ensimmäistä kertaa elämässäni, mutta jostain syystä vastustajaa ei vaan löydy. Oon nyt noin 15min yrittänyt ettiä, mutta ei nappaa. Mistä voi johtua? Onko kymppidivarissa niin vähän pelaajia, että vastustajaa on mahdoton löytää?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ehkä on käyty jo tässä ketjussa läpi tämä, mutta en nyt jaksa alkaa selailemaan. Eli ajattelin testailla FUTtia ensimmäistä kertaa elämässäni, mutta jostain syystä vastustajaa ei vaan löydy. Oon nyt noin 15min yrittänyt ettiä, mutta ei nappaa. Mistä voi johtua? Onko kymppidivarissa niin vähän pelaajia, että vastustajaa on mahdoton löytää?
Ei pitäis olla, se arpoo myös muista divareista. Yleensä pelin käynnistäminen uudelleen on tohon auttanut.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ittensain vähä intoo tähän taas, ostin nimittäi vähä pointseinja Chiellini sieltä tuliki. Ton hinta varmaa nousee laitoin tiimii pelaamaa sen. Aika halpa hinta ku kattooo sen laatua.
Mul nyt tilillä 17k millä saan treidattua sitä isommajsi? :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ittensain vähä intoo tähän taas, ostin nimittäi vähä pointseinja Chiellini sieltä tuliki. Ton hinta varmaa nousee laitoin tiimii pelaamaa sen. Aika halpa hinta ku kattooo sen laatua.
Mul nyt tilillä 17k millä saan treidattua sitä isommajsi? :)

osta halvalla, myy kalliilla ;)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

osta halvalla, myy kalliilla ;)
Tämä. esim itse möin eilen läjän soppareita, sekä kolme Lenoa yli 3k voitolla per kortti.

Empä olisi uskonut että vielä tässä versiossa extinct kortteja nähdään, mut niin se vaan RB Vardy on extinct, ja idiootit ostaa vielä normaaliakin silveriä maxeilla, ihan puhtaasti siinä toivossa että EA uppaa rangea.

Ei tuo Vardy nyt 500k arvoinen todellakaan ole vaikka ihan hyvältä vaikuttaakin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko muuten näin että bänniä tulee jos esim siirrän kolikot päätililtäni uudelle tilille kun lähtenyt recordi vähän käsistä?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko muuten näin että bänniä tulee jos esim siirrän kolikot päätililtäni uudelle tilille kun lähtenyt recordi vähän käsistä?
Hyvin paljo mahdollista. Itellä 15 tyhjennettii tili muutaman millin siirron jälkee
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tämä. esim itse möin eilen läjän soppareita, sekä kolme Lenoa yli 3k voitolla per kortti.

Empä olisi uskonut että vielä tässä versiossa extinct kortteja nähdään, mut niin se vaan RB Vardy on extinct, ja idiootit ostaa vielä normaaliakin silveriä maxeilla, ihan puhtaasti siinä toivossa että EA uppaa rangea.

Ei tuo Vardy nyt 500k arvoinen todellakaan ole vaikka ihan hyvältä vaikuttaakin...

Vardy on tyystin hävinnyt marketista...?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitäs helvettiä on käyny ku kauppa käy melko tiuhaan. Iffit liikkunu Godinien myynnin jälkeen ja iffit tuonu puhdasta profittia 180k. Menny kaikkea mahdollista laidasta laitaan kaupaks.. Ferreira Carasco 69k ja muuta kivaa :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ehkä on käyty jo tässä ketjussa läpi tämä, mutta en nyt jaksa alkaa selailemaan. Eli ajattelin testailla FUTtia ensimmäistä kertaa elämässäni, mutta jostain syystä vastustajaa ei vaan löydy. Oon nyt noin 15min yrittänyt ettiä, mutta ei nappaa. Mistä voi johtua? Onko kymppidivarissa niin vähän pelaajia, että vastustajaa on mahdoton löytää?
Yleinen ongelma. Vaihda reitittimen asetuksista dmz enabled.

Reus cf:nä melkoisen ylivoimainen. Oon pitänyt maestro kortilla ja LF:nä eli saa 7 kemian ja dribb, shoot ja pass sama kuin 10 kemian basic reusilla. Laidoilla nyt depay ja douglas costa myös iha näppäriä
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ööh. Pelasin äsken peliä ja vastustajan laituri nousee laidata. Keskittää pallon mun maalille, jonka mun oma pakki ohjaa rinnalla kulmaksi näin "tappaen" tilanteen. Vastustajan kärki juoksee täysiä mun selkään, kaataen molemmat tuossa tilanteessa ja mikä on tuomio? Pilkku vastustajalle...

Anteeksi nyt, mutta mitä...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tullaan tännekkin välillä huuteleen ja laittaen videoo. Online divareissa ollaan päästy vasta vitoseen asti, kun klubi pelit on vieny kivasti aikaa ja cuppia on alkanut vihdoin UT:n puolella näkyä! Divareiden rekordi on tällä hetkellä 27-1-1, johon on kyllä pakko olla tyytyväinen, kun on omassa pelissä kuitenkin vielä paljon parannettavaa.

Tässä kuitenkin viimeisintä videoo. :)

[video=youtube;GGDt66yVCxk]http://www.youtube.com/watch?v=GGDt66yVCxk[/video]
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tullaan tännekkin välillä huuteleen ja laittaen videoo. Online divareissa ollaan päästy vasta vitoseen asti, kun klubi pelit on vieny kivasti aikaa ja cuppia on alkanut vihdoin UT:n puolella näkyä! Divareiden rekordi on tällä hetkellä 27-1-1, johon on kyllä pakko olla tyytyväinen, kun on omassa pelissä kuitenkin vielä paljon parannettavaa.

Tässä kuitenkin viimeisintä videoo. :)

[video=youtube;GGDt66yVCxk]http://www.youtube.com/watch?v=GGDt66yVCxk[/video]
Opettele pelaamaan! Ja käy ostaa mun litmanen, halvalla lähtee. 420k.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

100k uupuu vielä! Litti tai Zola on seuraava hankinta. Ei vaan jaksa yhtään treidata.
Oon koko päivän yrittäny myyä pois tota :( pitäis penkittää douglas costa ja if kono, neymar ja bale tilalle. Modricci tai if parejo, if iniestan kaveriks litin tilalle.

Crashin aikaan tais 320k halvimmillaa litti irrota. :( ite 500k tosta maksanu.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Noniin... Nyt kun itselläkin tuo uusin painos pelistä on vieläpä pleikka neloselle on, pääsen taas kirjoittelemaan pelistä omakohtaisesti tänne! Aloitussquadi näyttää tällä hetkellä tältä; http://www.futhead.com/16/squads/5279740/ , ja toinen squadi olisi pikimmiten hakusessa. Kommentteja tiimistä olisi mukava saada, ja myös vinkkiä tuohon toiseen tiimiin. Jos ihan joukkuetta rakennat niin budjetti on (vielä[emoji1]) "hieman" laiha 10-20k. Tiimi mieluiten jossain 4-4-3 formassa. Kiitos jo etukäteen!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ite vaihtaisin noi venäjäheebot veke, cf yilmaz, cm snejder ja lb erkin. Varmaan 900 pala.


Alkaa oma tiimi olee sellanen että fabreki kohta tykkää :D litti lähti hyökkääjien alta vaihtoon.



d0f2f1d48dd7b656cf8829a4c365a9ef.jpg
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Noniin eli tänään on nyt se viimeinen tsänssi kopasta pelaajia halvalla. EA tunkee Cyber Mondayn kunniaksi taas pakkoja ja juttuja joka tunti joten pienimuotoista cräshiä pukkaa. Ei tuo tule olemaan mitään verrattuna viime viikon tipahduksiin mut tänään ostetut pelaajat pystyy loppuviikosta tai varmaan jo heti huomenna myymään voitolla eteenpäin. Itse taidan tuon Boatengin Jeromen kopasta jemmaan vähän kasvamaan korkoa.
 
Ylös Bottom