Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Empä epäilis yhtään. Todellinen stara sieltä uupuukin ja sinipunainen myy. Ihanaa... :)

Toki voi olla et täräyttävät aina uuden RB:n pakkoihin kun tekee maalin. Olis reilu noille kenellä on toi 82 rated
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitähä mahtaa suarezille käydä kun sif lähtee pakoista. Laskeekohan niffi paljon, pitäisköhän se myyä bbboois ja ostaa huomenna takas. Tosin sen hinta on nyt niin "normaali" ennen tota cräshiä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitähä mahtaa suarezille käydä kun sif lähtee pakoista. Laskeekohan niffi paljon, pitäisköhän se myyä bbboois ja ostaa huomenna takas. Tosin sen hinta on nyt niin "normaali" ennen tota cräshiä.
En itse hätäilisi tuon kanssa. Cräshit on ohitse ja tulevat hinnanmuutokset on pelkkää kohinaa. Pariviikkoa saa aika huoletta pitää kortteja hallussa, jos nyt ei sit tule jotain jeesus TOTW pläjäystä.

En usko että heilahtelut on enempää ku 40k, ja meneehän tuosta jo veroihin melkein parikymppiä jos möisit 350k hintaan. Ja lisäksi, nyt on vasta tiistai, ei ole marketti korjaantunut kaikelta osin cyber mondayn jäljiltä.

Nyt on hyvää aikaa pelailla ilman että tarvii murehtia rahojen menetyksestä, jos semmoisesta sattuu kärsimään. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Oisko messin paikka, sillä ei oo korttia vielä ja tekihän se pari maalia viime viikolla :D ea smells money.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pelikirjakysymys niille jotka tietää...?
Tässä nyt tehnyt hissiliikettä 6-7 divisioonassa ja olen kiinnittänyt huomiota yhteen asiaan!
Välillä tulee vastaan joukkueita, jotka prässää todella rajusti ja usealla pelaajalla...siis sillai, ettei jää edes nanosekuntia aikaa reagoida? Johtuuko se vain high pressure-asetuksista? Vai onko olemassa joku taikanappi/liike, jolla vastustaja tulee päälle kuin se yleinen syyttäjä?
Muistaakseni täällä oli taannoin keskustelua asiasta...?
Ajattelin vaan, et jos se on noin järkyttävän tehokas ja se vaikka onnistuu R1 painamalla, ni otanhan minäkin sen käyttööni...!!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pelikirjakysymys niille jotka tietää...?
Tässä nyt tehnyt hissiliikettä 6-7 divisioonassa ja olen kiinnittänyt huomiota yhteen asiaan!
Välillä tulee vastaan joukkueita, jotka prässää todella rajusti ja usealla pelaajalla...siis sillai, ettei jää edes nanosekuntia aikaa reagoida? Johtuuko se vain high pressure-asetuksista? Vai onko olemassa joku taikanappi/liike, jolla vastustaja tulee päälle kuin se yleinen syyttäjä?
Muistaakseni täällä oli taannoin keskustelua asiasta...?
Ajattelin vaan, et jos se on noin järkyttävän tehokas ja se vaikka onnistuu R1 painamalla, ni otanhan minäkin sen käyttööni...!!

high pressurella se taitaa onnistua tai sitten ihan customeista viilaamalla. Joka tapauksessa todella veemäinen taktiikka :)
on siinä se kääntöpuoli että jos ei apaut toisen halffin puoliväliin mennessä ole verkko soinut niin alkaa ne prässääjän ukot väsyä ja sitten on kusessa omassa päässä.

ihme matseja ollu viimeset 3 taas. Ekassa otin 90min turpiin, kaverilla kymmenkunta vetoa. Jatkoajalla sitten lopulta lipsahtaa yks omiin, ei mee kauaa niin saan varmaan ekan vedon koko pelissä ja se menee boksin takaa tolpan kautta sisään. Rankeilla voittoon. Sitten toinen, myllytän itte sen 90min mutta häviän 2-1. Kaveri saa tasan kaks paikkaa joista ensimmäisessä riistän pallon jo kahdesti mutta aina kimpoaa takaisin hyökkääjän jalkaan. Toisessa maalissa veska tulee vastaan mutta menee pallosta ohi :)
Kolmas peli, otan taas 90min turpiin mutta ekasta tilanteesta rankaisen heti yhteen nollaan, ei mene kauaa niin saan jo toisen vedon, 2-0 :D 90min kohdilla vihu saa ekan maalin mutta ei riitä, 2-1 voitto mulle.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Toisen pelaajan kutsua ympyrä pohjassa, prässäö iholla ja taklaa bottina.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

nii ja customeista vielä pressure ja aggression 100 ni avot. Kyllä on sähäkkää peliä... :rolleyes: nautinto kaukana.

Ni kyllä tuossa itse pelaaminen on jo aika toisarvoista, kun ei kerkeä kissaa sanoa, kun palloa tavoitteleva on selällään ja sit juostaankin pallon perässä omaan päähän.
Mut peli antaa siihen mahdollisuuden, joten se on vaan nieltävä ja väännettävä...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Just on tollanen vastassa, ei mitään järkeä. Mieluummin oon sitten pelaamatta, jos tollasia alkaa tulemaan enemmän vastaan. Parempi mennä nukkumaan ja jatkaa seuraavalla pelikerralla Falloutilla tai jollain muulla pelillä...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jeps. IF Robben lähti lihoiksi. En saanut formationeita toimimaan oikein tuon kanssa, ainut mahdollisuus olisi ollut pelata 4321 formalla ja Robben RF paikalla mut tuokin on vähän turhan suppea mun makuun. 221k profittia verojen jälkeen joten kyllähän tuo ainakin sijoituksena oli hyvä kortti jos ei muuta. Kauhea läjä coinseja siitä siis tuli ja pistin nyt sitten kerralla tuon BuLi squadin kuntoon. Tuttu ja turvallinen 433 (2) käyttöön ja porukka testiin illemmalla!


Tällä siis mennään nyt:


pbMu664.jpg
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

On toi neymar - suarez - bale kolmikko tehokas, mun käsissä melkoisen kovia suorituksia saanut aikaiseksi. Bale varsinkin hirveä yllätys, edellisessä versiossa en pitänyt siitä ollenkaan.

Nyt on tosin alkanut messi kuumottamaan, oonkohan mä ihan sekasin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitäs, pitäskös sitä aloitella keskustelua tammikuun upeista?

Itsellä on nyt toi SIF Lewa, minkä uskon saavan pykälän upin. Lisäksi löytyy SIF Kane ja IF Barkley. SIF Mahrez juna tais mennä jo kun sen hinta pompannu lähes 40k kantturaan.

KDB varmaankin saa upin. Muita inform kortillisia jotka sun mielestä saa nousun? Kruse? Siitäkin löytyy SIF kortti vaihtopakasta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitäs, pitäskös sitä aloitella keskustelua tammikuun upeista?

Itsellä on nyt toi SIF Lewa, minkä uskon saavan pykälän upin. Lisäksi löytyy SIF Kane ja IF Barkley. SIF Mahrez juna tais mennä jo kun sen hinta pompannu lähes 40k kantturaan.

KDB varmaankin saa upin. Muita inform kortillisia jotka sun mielestä saa nousun? Kruse? Siitäkin löytyy SIF kortti vaihtopakasta.
Gaylord varmasti.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

On toi neymar - suarez - bale kolmikko tehokas, mun käsissä melkoisen kovia suorituksia saanut aikaiseksi. Bale varsinkin hirveä yllätys, edellisessä versiossa en pitänyt siitä ollenkaan.

Nyt on tosin alkanut messi kuumottamaan, oonkohan mä ihan sekasin.
Mäki hommasin Neymarin ja Suarezin viereen Balen siks aikaa että saan Messin hommattua. Siitä sitte lähti heti neljän voiton striikki joissa Balelle kuus maalia ;D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mitäs, pitäskös sitä aloitella keskustelua tammikuun upeista?

Itsellä on nyt toi SIF Lewa, minkä uskon saavan pykälän upin. Lisäksi löytyy SIF Kane ja IF Barkley. SIF Mahrez juna tais mennä jo kun sen hinta pompannu lähes 40k kantturaan.

KDB varmaankin saa upin. Muita inform kortillisia jotka sun mielestä saa nousun? Kruse? Siitäkin löytyy SIF kortti vaihtopakasta.

Mites noi if ja sif lappuset käyttäytyy jos peluri saa upin?
Neymarille tulee varmaan uppia? mikseipä myös SRoberto.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eikös ne nouse samalla tavalla montako uppia kortti saa?
Douglas costa saa varmasti kans 83 lapun
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

En tiedä miten muut ajattelee, että onko voittava maalivahti puolet potkupallojoukkueesta??
Kun aloin tahkoamaan FIFA 16:sta hankin aika heti maaliin IF Kamenin, koska sillä sai hyvät kemiat topparipariin Nkoulou-Chedjou...Kameni oli kyllä hyvä, hyvät reaktiot(torjui paljon pilkkuja...)ja helppoja maaleja meni tosi vähän!
Sen jälkeen tein muutoksen avaukseen ja vaihdoin teamin Serie A pitoiseen kalustoon ja maaliin otin perus-Handanovic...ja täytyy todeta, et maalivahtiosasto meni huonompaan suuntaan! Topparit Chiellini-Manolas tosin on toiminut hyvin!!
kysynkin muiden kokemuksia tämän vuoden maalivahdeista...ketkä on toiminut, ketkä taas ei? Onko joku ollu vaikuttava yllätys? Esim. Buffon sai vanhuusvuosilla sai vielä Upgreidauksen...82->84!!!
Fifa 15 käytin koko ajan perus-De Gea ja se oli kyllä isossa kuvassa perin vakuuttava...!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mulla if navas on ollut parempi kun courtois tai neueri, iha helposti.
 
Ylös Bottom