Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Huh, pelasin santtua vastaan äsken matsin ja lloris piti meikän pystyssä taas. 1-0 hävisin ja laukaukset tais olla 15-1. On se kova. Ei ollu meikäläisen räpellyksellä mitään jakoa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Fifa latailee tuossa kaikessa rauhassa. Illalla päästäänkin sitten UT:n pariin pitkästä aikaa sitten alkusyksyn :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Huh, pelasin santtua vastaan äsken matsin ja lloris piti meikän pystyssä taas. 1-0 hävisin ja laukaukset tais olla 15-1. On se kova. Ei ollu meikäläisen räpellyksellä mitään jakoa.

2-0 hävisin myös. En perkule saanu ees vetoa maalia kohti :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko kenelläkään varmaa tietoa siitä, että jos ostan nyt tuon super deluxe editionin, niin saanko nuo 8000 pointsia jo olemassa olevan joukkueeni käyttöön?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

On tietoa ja kyllä saat. Itse tein noin juuri eilen:cool:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Formaatiokokeilut ovat taas hetkeksi ohi. Tipahdin vitoseen käsittämättömästi, mutta sitten vaihdoin aluksi toimineeseen 4-1-4-1 muodostelmaan ja tuolla peli-ilo on taas löytynyt. Maaliero koko seasoneiden osalta oli tippunut jo tuonne +10 tienoille, mutta nyt kahden perättäisen kauden aikana nousin viitosesta kolmoseen ja maaliero on taas +30 tienoilla.

Ykkössquadissa maalissa on IF Navas ja puolustuslinja Marcelo-Varane-Mascherano-Carvajal. Keskikentän pohjalla Busquets ja laidoilla Konoplyanka sekä Feghouli. Busquetsin yläpuolella keskikentän kolmion täydentävät Kroos ja Modric, joista Toni on hyökkäävämpi. Kärjessä normaalisti Benzema. Custom tacticseista olen muokannut vain keskimmäistä osiota, jossa olen laskenut passing ja shooting -arvot 30-40 välille ja sitten puolestaan nostanut crossing arvon 70 tienoille. Tuon ansiosta olen saanut enemmän miehiä boksiin ja sinne tulee juoksuja tavallista enemmän, vaikka en juurikaan keskittele aiempaa enemmän. Toki hieman enemmän, mutta tuolla crossing arvon nostolla on tullut kivasti uusia syöttövaihtoehtoja boksin rajoilla eri suunnista. Lisäksi sitten pressurea lasken viisi pykälää 60:een ja puolustuslinjan toiminnan vaihdan coveriin paitsioansasta. Ja toki chance creationin vaihdan free formiin, mutta build-up playn pidän organisoidussa.

Bundesliigajengissä sitten Klose mättää maaleja. Laidoilla Schurrle ja Herrmann. Herrmann on tarkoitus korvata jollain TOTYn aikaan ja samoin hommata Lewa kärkeen. Kolikoita on 180k eli säästökuurilla mennään vielä pari viikkoa. Keskikentällä Müller, Zlatko ja Gustavo dominoivat ja alakerrassa sitten hommasin laitapakeiksi Bernatin ja Rafinhan syöttöarvojen vuoksi. Kolasinac ja Diekmeier saivat väistyä. Toppariparina edelleen Benatia-Toprak ja uunissa nykyään on Leno.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei tullut fifa pointseja mulle super deluxesta... Hyvin alkoi FIFA 16 peluu
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ei tullut fifa pointseja mulle super deluxesta... Hyvin alkoi FIFA 16 peluu
Tämäpä mielenkiintoisa, meinaan jo itse myydä fyysisen version ja hankkia storesta kyseisen paketin pointsien takia. Kerro toki miten asia etenee.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Semmone bugi löytyny nyt pelistä varsinkin draftista, että jäätyy kesken vastustajan haun, eikä tähän auta muu kuin pelin käynnistys uudestaan. Tämä tapahtuu aina kun käy fut valikossa pelin jälkeen ja lähtee metsästämään uutta vastustajaa. Lääkkeeksi olen vaihtanut paidat,pallot,areenan sekä nimen mutta ei hyötyä. Kyseessä siis Xbox One.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Rakentelin germaanian porukan ku sain Götzen ilmaispakasta: http://www.futbin.com/16/squad/154231

Toi Muller on kyllä hyvä. Dougie Costa ja Vitali mietinnässä, mut kun varmaan tömähtävät tonttiin taas paris viikossa, niin taitaa jäädä ostamatta. Jos TOTY-aikaan sais Litmasen hankittua, ni sit ois tavotteet täytetty tältä vuodelta
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tämäpä mielenkiintoisa, meinaan jo itse myydä fyysisen version ja hankkia storesta kyseisen paketin pointsien takia. Kerro toki miten asia etenee.
Tuossa säästää jotain vissiin?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Sellaset 40e pelkillä pointseilla
Jepa. Eli 40e+pelin myyntivoitto = 70e parhaimmillaan.

Tänne saa kans kertoa jos tuo kikkailu toimii, eli jo valmiille tiimille voi lisätä nuo pointsit.

Menis mulla kakkostiimiin nuo, kun ykköstiimi on Deluxe-tiimi.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jepa. Eli 40e+pelin myyntivoitto = 70e parhaimmillaan.

Tänne saa kans kertoa jos tuo kikkailu toimii, eli jo valmiille tiimille voi lisätä nuo pointsit.

Menis mulla kakkostiimiin nuo, kun ykköstiimi on Deluxe-tiimi.
Ei tuo tarjous oo ku pleikkarin. Xbonelle se makso ainakin eilen 80e
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tämäpä mielenkiintoisa, meinaan jo itse myydä fyysisen version ja hankkia storesta kyseisen paketin pointsien takia. Kerro toki miten asia etenee.

Tuli ne lopulta, kun muutaman kerran meni pois ja takaisin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nii onko kukaan onnistuneesti ostanut tuota jeesus deluxe pakettia pleikkarille jo olemassa olevalle accolle?

toisinsanoen, tuliko pointsit tilille? Itelläkin tämä harkinnassa TOTY:ä ajatellen...
 
Ylös Bottom