Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)
Formaatiokokeilut ovat taas hetkeksi ohi. Tipahdin vitoseen käsittämättömästi, mutta sitten vaihdoin aluksi toimineeseen 4-1-4-1 muodostelmaan ja tuolla peli-ilo on taas löytynyt. Maaliero koko seasoneiden osalta oli tippunut jo tuonne +10 tienoille, mutta nyt kahden perättäisen kauden aikana nousin viitosesta kolmoseen ja maaliero on taas +30 tienoilla.
Ykkössquadissa maalissa on IF Navas ja puolustuslinja Marcelo-Varane-Mascherano-Carvajal. Keskikentän pohjalla Busquets ja laidoilla Konoplyanka sekä Feghouli. Busquetsin yläpuolella keskikentän kolmion täydentävät Kroos ja Modric, joista Toni on hyökkäävämpi. Kärjessä normaalisti Benzema. Custom tacticseista olen muokannut vain keskimmäistä osiota, jossa olen laskenut passing ja shooting -arvot 30-40 välille ja sitten puolestaan nostanut crossing arvon 70 tienoille. Tuon ansiosta olen saanut enemmän miehiä boksiin ja sinne tulee juoksuja tavallista enemmän, vaikka en juurikaan keskittele aiempaa enemmän. Toki hieman enemmän, mutta tuolla crossing arvon nostolla on tullut kivasti uusia syöttövaihtoehtoja boksin rajoilla eri suunnista. Lisäksi sitten pressurea lasken viisi pykälää 60:een ja puolustuslinjan toiminnan vaihdan coveriin paitsioansasta. Ja toki chance creationin vaihdan free formiin, mutta build-up playn pidän organisoidussa.
Bundesliigajengissä sitten Klose mättää maaleja. Laidoilla Schurrle ja Herrmann. Herrmann on tarkoitus korvata jollain TOTYn aikaan ja samoin hommata Lewa kärkeen. Kolikoita on 180k eli säästökuurilla mennään vielä pari viikkoa. Keskikentällä Müller, Zlatko ja Gustavo dominoivat ja alakerrassa sitten hommasin laitapakeiksi Bernatin ja Rafinhan syöttöarvojen vuoksi. Kolasinac ja Diekmeier saivat väistyä. Toppariparina edelleen Benatia-Toprak ja uunissa nykyään on Leno.