Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onhan se suuri houkutus nyt otaa, jos aikoo ostaa tyyliin pakkoja TOTYin aikaan. Pelkät 8000 pointsit maksaisi lähellä 80€(?). Toisaalta haluaako antaa lisää rahaa €A:lle ja suuri mahdollisuus saada täyttä kuraa pakoista on sitten asia erikseen. Minä ainakin sahaan ostaako vai jättää ostamatta. Tänä vuonna en ole avannut muita pakkoja kuin deluxen/ilmaiset olevat. :D

Itsellä ei ole luottokortti tiedot tilillä ja ladannut rahaa lompakkoon paypalin kautta tai käyttänyt latausseteleitä.

Niin mullahan ei tätä peliä vielä ole.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Onko kukaan huomannut The marketissa mitään hintoihin liittyvää romahdusta? Kohteet mitä minä olen seurannut pitemmän aikaan, ovat ainakin aika samoissa ollu jo tovin...??
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Raresta Criscito ja Ghoulam "parhaat".
olipahan hullu peli tossa vähä aikaa sit, menin alkuun 2-0 johtoon Zlatanin ja Lacan osumilla. Sitten menin aivan paniikkiin ku kaveri vyörytti ja tuosta clipistä näkee että olihan siinä puolustus vähän sekasin :)
http://xboxclips.com/kisaniilo/e274b3e5-43fa-426b-8c5d-93037309471c
Mandanda vähän poimi "räpylällä", tuossa parhaat.

Johtopäätös: Sun vasen laita"aavistuksen"vuotaa tai on vaan muuten passiivinen??
Mä tein mun peliin sellaisen muutoksen, osin SNTn customeilla, et yritän saada vihun hyökkäykset jo heti keskikentän jälkeen rikottua!! CDM ja nopeat topparit avainasemassa...toinen mitä yritän, ni suunnata hyökkäyksiä kulmiin.
Ja maalissa IF Fährmann on ollut kohtuu hyvä...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

On kyllä järkyttävän hankala päästä vihuilla mulla edes Boxiin asti kun on periaatteessa 7 puolustajaa. Toi cmcmcm, pogba, vidal, toure kolmikko pakkien päällä on aika kova.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

On kyllä järkyttävän hankala päästä vihuilla mulla edes Boxiin asti kun on periaatteessa 7 puolustajaa. Toi cmcmcm, pogba, vidal, toure kolmikko pakkien päällä on aika kova.

Mulla on CB:T Chiellinl-Boateng...CDM Khedira...CMt Naingolan-Guarin ja CAM Pogba...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Johtopäätös: Sun vasen laita"aavistuksen"vuotaa tai on vaan muuten passiivinen??

siis oikee laita..? :)
enny tosta vetäis johtopäätöksiä toi oli niin sekavaa meininkiä, roiskin vaa palloo hätäsenä ja if Musa paino laidalta ja keskeltä läpi joka hyökkäyksessä.
Vaikee oli päästä omista pois, kaverilla 3 hyökkääjää, laiturit ja olikohan 2kpl CM. Alussa kun maltto rakentaa ja laidalta kun pääsi läpi niin sai painaa kolmea pakkia vastaan jotka oli aika kapealla. Sillon mä ne maalitkin leipasin kun ei ollu paniikkia :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt se kannattaa jos on ostaakseen. Mäkin mietin jos ostaisin sen myös ps4:lle mut tuskin kyllä.

Osta pois niin päästään pelailee :)

--------------------------------------------------------------

Lahja pakasta Alonso ja Konoplyanka. Ihan ok mutta tuskin käyttöä löytyy.

Kiinostus on ollu melko nollissa mutta eilen innostuin vääntämään ihan urakalla. Onhan se Messi ihan omaa luokkaansa. Vaihdoin formaatiota 4312 jolloin Messi viilettää st paikalla sif Konon kanssa. Sen verran taidan vielä jaksaa tradettaa että hommaan nif Rollen Messille kaveriksi :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

siis oikee laita..? :)
enny tosta vetäis johtopäätöksiä toi oli niin sekavaa meininkiä, roiskin vaa palloo hätäsenä ja if Musa paino laidalta ja keskeltä läpi joka hyökkäyksessä.
Vaikee oli päästä omista pois, kaverilla 3 hyökkääjää, laiturit ja olikohan 2kpl CM. Alussa kun maltto rakentaa ja laidalta kun pääsi läpi niin sai painaa kolmea pakkia vastaan jotka oli aika kapealla. Sillon mä ne maalitkin leipasin kun ei ollu paniikkia :D

Siis nimenomaan oikee laita:)!! Pari hyvää ryöstöä Mandandalta kuitenkin...!!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Miten pitkään näitä ilmasia pakkoja saa? Uuteenvuoteen?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

07.30 ollut näemmä ilmaisia lainapakkoja tunnin ajan EA:lla jaossa. Siellä ollaan ajateltu näemmä ihan täysillä meitä Eurooppalaisia...

hvs EA, ois joku kiva pelaaja kelvannut, mutta ei sitten.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

07.30 ollut näemmä ilmaisia lainapakkoja tunnin ajan EA:lla jaossa. Siellä ollaan ajateltu näemmä ihan täysillä meitä Eurooppalaisia...

hvs EA, ois joku kiva pelaaja kelvannut, mutta ei sitten.

Ilmaispakka, jossa on ollut 3 korttia kaikkea sälää (pelipaitoja, palloja, soppareita) ja 1 lainapelaaja 7 ottelun ajan. Jengi on vetänyt Demichelista ja muuta roskaa paketeista. Kyllähän noista nyt kannata ehdottomasti vauhkota ja vetää herneet nenään! ;)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jos aion ostaa Rooney, Hazardin ja De Bruynen mun Valioliigan jengiin, kannattaako se ostos tehdä vasta kun nuo TOTY:t tulee pakkoihin vai koska? Eli koska nuo on halvimmillaan?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No nyt siellä on taas Ultimate Loan pack, mistä 85-90 ovr pelaaja lainaksi. Tulihan sieltä parin tonnin arvoinen Busquets 7 peliksi.:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joo tosiaan toi lainapaketti aamulla oli ihan vitsi. Itse nostin kolme jotain selkä- ja nilkkakipu valmentajaa sekä Nuri Sahinin. Ai että. :) Nyt sentään nousi Tevez mutta eipä tuolle nyt mitään käyttöä ole.

Aamulla myös sekosin lopullisesti ja ostin 10 x 50k pakan lightning roundin aikaan. Parhaana nostona Modric, ja tällä hetkellä istun 240k päällä ja käytännössä kaikki mitä löytyy on myyty pois. Kaks rupu squadia jäljellä joissa ilmaisepelaajia ja vähän taitoa n. 20k edestä.

Tiukkaa tekee että saanko päivitettyä TOTY:n aikaan tiimiä semmoiseksi mihin olisin tyytyväinen, varsinkin kun treidaus kiinnostuskin tasan nolla. TOTY cräshin ostokset kannattanee tehdä sit, kun nuo TOTY pakit on pakoissa olleet päivän tai kaksi.

Oma vinkki on, että teet squadin futbiniin ja asetat jonkunmoisen tavoitehinnan. Kunhan tämä hinta alittuu niin eikun ostoksille jottei tarvi jäädä nuolemaan näppejään. Sitä kuuluisaa kristallipaloa en vielä omista mutta uskon hintojen cräshäävän heti kun TOTY banneri näkyy futin etusivulla. Siitä sit päivä tai kaks niin jengi alkaa ostamaan tiimejään ja hinnat alkaa nousta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ilmaispakka, jossa on ollut 3 korttia kaikkea sälää (pelipaitoja, palloja, soppareita) ja 1 lainapelaaja 7 ottelun ajan. Jengi on vetänyt Demichelista ja muuta roskaa paketeista. Kyllähän noista nyt kannata ehdottomasti vauhkota ja vetää herneet nenään! ;)
Joo, ei pitäis aamumököissä kirjoitella mitään ikinä nettiin.

Reus, Agüero, Ribery, Hummels ja Sikatiikeri tuli meikän lainapäkeistä. Ehkä siis jotain syytä pelata aladivareita noilla muillakin accoilla jossain välissä, mutta 14 pelin Sikatiikeri on aivan mukava asia, kun tuo aiemmin jo löytyi lainakorttina ykköstililtä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itsellä lainaduplicate Vidal, ei siis kovin tarpeellinen.
 
Ylös Bottom