enlargementti
Well-Known Member
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)
Lol joku gerrardi
Lol joku gerrardi
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulle 86 rated pelaaja, ei hullummin. No tottakai se oli Busquets.Lol joku gerrardi
Onhan se suuri houkutus nyt otaa, jos aikoo ostaa tyyliin pakkoja TOTYin aikaan. Pelkät 8000 pointsit maksaisi lähellä 80€(?). Toisaalta haluaako antaa lisää rahaa €A:lle ja suuri mahdollisuus saada täyttä kuraa pakoista on sitten asia erikseen. Minä ainakin sahaan ostaako vai jättää ostamatta. Tänä vuonna en ole avannut muita pakkoja kuin deluxen/ilmaiset olevat.
Itsellä ei ole luottokortti tiedot tilillä ja ladannut rahaa lompakkoon paypalin kautta tai käyttänyt latausseteleitä.
Nyt se kannattaa jos on ostaakseen. Mäkin mietin jos ostaisin sen myös ps4:lle mut tuskin kyllä.Niin mullahan ei tätä peliä vielä ole.
Raresta Criscito ja Ghoulam "parhaat".
olipahan hullu peli tossa vähä aikaa sit, menin alkuun 2-0 johtoon Zlatanin ja Lacan osumilla. Sitten menin aivan paniikkiin ku kaveri vyörytti ja tuosta clipistä näkee että olihan siinä puolustus vähän sekasin
http://xboxclips.com/kisaniilo/e274b3e5-43fa-426b-8c5d-93037309471c
Mandanda vähän poimi "räpylällä", tuossa parhaat.
On kyllä järkyttävän hankala päästä vihuilla mulla edes Boxiin asti kun on periaatteessa 7 puolustajaa. Toi cmcmcm, pogba, vidal, toure kolmikko pakkien päällä on aika kova.
Mulla on CB:T Chiellinl-Boateng...CDM Khedira...CMt Naingolan-Guarin ja CAM Pogba...
Johtopäätös: Sun vasen laita"aavistuksen"vuotaa tai on vaan muuten passiivinen??
Nyt se kannattaa jos on ostaakseen. Mäkin mietin jos ostaisin sen myös ps4:lle mut tuskin kyllä.
siis oikee laita..?
enny tosta vetäis johtopäätöksiä toi oli niin sekavaa meininkiä, roiskin vaa palloo hätäsenä ja if Musa paino laidalta ja keskeltä läpi joka hyökkäyksessä.
Vaikee oli päästä omista pois, kaverilla 3 hyökkääjää, laiturit ja olikohan 2kpl CM. Alussa kun maltto rakentaa ja laidalta kun pääsi läpi niin sai painaa kolmea pakkia vastaan jotka oli aika kapealla. Sillon mä ne maalitkin leipasin kun ei ollu paniikkia![]()
07.30 ollut näemmä ilmaisia lainapakkoja tunnin ajan EA:lla jaossa. Siellä ollaan ajateltu näemmä ihan täysillä meitä Eurooppalaisia...
hvs EA, ois joku kiva pelaaja kelvannut, mutta ei sitten.
Joo, ei pitäis aamumököissä kirjoitella mitään ikinä nettiin.Ilmaispakka, jossa on ollut 3 korttia kaikkea sälää (pelipaitoja, palloja, soppareita) ja 1 lainapelaaja 7 ottelun ajan. Jengi on vetänyt Demichelista ja muuta roskaa paketeista. Kyllähän noista nyt kannata ehdottomasti vauhkota ja vetää herneet nenään!![]()