Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sininen Lontoo.Jepa. Jos se sinisten ihmispaskaläjä sattuu tulee vastaan, niin lähtee kyllä saman ties qs. Vaikka sais tsiljoona coinssia myynnistä...
Tässä on tyyliä
Haha trollia tekee, mitä trolli osaa. Jotkut ei vaan saa pidettyä päätä kylmänäJepa. Jos se sinisten ihmispaskaläjä sattuu tulee vastaan, niin lähtee kyllä saman ties qs. Vaikka sais tsiljoona coinssia myynnistä...
Itse en akkamaisessa naamaan läpsimisessä näe kyllä mitään trollausta. Totaalinen ihmiskyrpä kyseessä.Haha trollia tekee, mitä trolli osaa. Jotkut ei vaan saa pidettyä päätä kylmänä
Haters gonna hate.Itse en akkamaisessa naamaan läpsimisessä näe kyllä mitään trollausta. Totaalinen ihmiskyrpä kyseessä.
NäinpäHaters gonna hate.
Tuulis, laitappa yhteenvetoa miltä gameplay vaikuttaa? Onko mitään samaa mitä demossa oli?
Kerran silvernyytti, muuten joka päivä tullut 4 itemin pronssinyytti ilman rareja [emoji3] [emoji20]Kyllä nyt noi ranget tuntuu toimivan. Pelaajia saa kohtuu hintaan esim. Rooney ja Reus alkaen 10-11k, Aguero 22k, Hazze 50k jne
Mitäs dailypalkintoja olette tähän mennessä saanut ? Tänään tuli mulle pronssipakka Sitä ennen tuli 4 alotusnyyttiä, 500 ja 1000 coinssia ja silvernyytti.
Onko ne hinnat tippunut noin paljon ? 2pv sitten reus oli 120kKyllä nyt noi ranget tuntuu toimivan. Pelaajia saa kohtuu hintaan esim. Rooney ja Reus alkaen 10-11k, Aguero 22k, Hazze 50k jne
Mitäs dailypalkintoja olette tähän mennessä saanut ? Tänään tuli mulle pronssipakka Sitä ennen tuli 4 alotusnyyttiä, 500 ja 1000 coinssia ja silvernyytti.
Onko ne hinnat tippunut noin paljon ? 2pv sitten reus oli 120k
Pakko olla jotain näppäily virhettä. Pari päivää seurannut isojen pelaajien hintoja niin ei ole kyllä noin alhaisia ollu. Reus sen yli 120k. Hazard yli 340k ja Aguerokin oli siellä jossain 270k-350k välillä.
Joo ei oo kyllä noin alhaisia ollu PS puolellakaan, Hazard nyt 400k paikkeilla, Sanchez 100k ja jopa Costa jota sai alta 20k 3-4 päivää sitten on nyt 80k kieppeillä. Saa nähdä mihin asettuvat kun peli tulee ulos
Itselle on tullut noista daily rewardeista 500 coins,1000 coins ja 2x4kortin silver pakkaa
Kyllä nyt noi ranget tuntuu toimivan. Pelaajia saa kohtuu hintaan esim. Rooney ja Reus alkaen 10-11k, Aguero 22k, Hazze 50k jne
Kerran silvernyytti, muuten joka päivä tullut 4 itemin pronssinyytti ilman rareja [emoji3] [emoji20]