Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eksyin W2S:n tubesivulle, ja katoin videon missä se tekee 1M coinin pack bingen 16:sta. Miten? Miten sillä voi olla jo 1M?? Ffffuuu

E: sori, tuota on vissiin leikelty tuota videota. Eli kaveri vaan on ostanut jeesusläjän pisteitä ja myynyt roinat mitä noussut pakoista. Niinhän se käy. Säikähdin jo että coin glitch on taas vahvana esillä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tällä hetkellä Pleikalle 100K kolikoita 65€, boksille 58€, hyvältä näyttää.

Kunhan saan Lucasin myytyä, mulla onkin jo 40K tilillä, wau

Oxlade-Chamberfailistakin sai 6K...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei pitäsi kirjoittaa mitään, ennenkuin aamukahvi alkaa vaikuttaa. (ylipäätään pitäis mun kirjoittaa yhtään mitään) :o
Yritin siis tossa sanoa ja jäi kokonaan kirjoittamatta, että sitten kun peli julkaistaan ja pelaajamäärät nousee, niin noi hinnat päätyy sellaisiin haarukoihin kuin Fifa 15:ssa lopussa oli. Eli Reussia ja Rooneytä, Hazardia jne. saa todennäköisesti kohtuu halvalla. Mikä on hyvä juttu :)

Nyt on sen verran kovaa pelaajaa linjoilla ja oma peli ei suju, niin jätän suosioilla early accessin loppuminuutit käyttämättä. Tai ainakaan en onlinepelejä pelaa :cool:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Martial, toinen peli, toinen maali. Tuleekohan totwiin.

Edit: kolme maalia.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Offtopiccia mutta jos jotain kiinostaa serie a ja la liga matsit niin näköjään näkyy ilmatteeks eversport.tv kautta. Liitetään futtiin niin näitä katsomalla voi sit jo päätellä niitä totw valintoja.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Offtopiccia mutta jos jotain kiinostaa serie a ja la liga matsit niin näköjään näkyy ilmatteeks eversport.tv kautta. Liitetään futtiin niin näitä katsomalla voi sit jo päätellä niitä totw valintoja.

Mimmonen laatu tuolla on? Itse oon käyttäny livetv.sx sivustoa, siellä on ace player pluggarin avulla aika hyvällä laadulla pelejä, tosin useasti venäjän selostuksella.

Martial lunastaa tosiaan nyt niitä odotuksia mitä Manun seurajohdolla kaverista oli. Ihan hyvä juttu tavallaan. Lupaava nuori kaveri, vaikka verivihollisen leirissä pelaakin niin kaikkea hyvää sille toivon. Tuo kolmas maali tais mennä Matalle.

Mut itse fifaan. Ei enää kuula kestä tätä kyttäilyä, cdon.comissa oli teranen pleikka ja fifa hintaan 399€. Nasautin tilaukseen. Sen verran on alkanut polttelemaan että mitäpä sitä tässä kärvistelemään. Jos marketti menee paskaksi ja peli muutenkin huono niin aina sitä voi sit vaikka änäriä pelata. :)

E: Perskuta ompas kiva sivusto ja hyvällä laadulla ainakin Villarealin peli tulee! Tattista!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)


No ku melkein pelkästään fifaa pelaan niin siks. Ja jotenkin tuo xbox homma on aina ollut mulle yäk. En välitä konsolista, en kapulasta enkä kyllä microsoftistakaan. Legendoista tai early accesista viis, jotenkin tuo pleikkapuoli on mun mielestä fixumpi fifan kannalta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No ku melkein pelkästään fifaa pelaan niin siks. Ja jotenkin tuo xbox homma on aina ollut mulle yäk. En välitä konsolista, en kapulasta enkä kyllä microsoftistakaan. Legendoista tai early accesista viis, jotenkin tuo pleikkapuoli on mun mielestä fixumpi fifan kannalta.
Mä taas ostin sen vaan fifan takia :D nyt mietin pleikkarin myymistä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä taas ostin sen vaan fifan takia :D nyt mietin pleikkarin myymistä.

Ite meinasin mennä takaisin ps4:lle, mutta luojan kiitos tulin sitten järkiini :) Tykkään vaan boxin yhteisöstä todella paljon enemmän. Mutta itse fifaan.. Tänään olis tarkoitus pelata tuo muutama tunti pois alta ja tavoitteena vain ja ainoastaan saada ENSIMMÄINEN voitto 10-divarissa (voi pyhä helv..että hävettää sanoa tuo) :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mut itse fifaan. Ei enää kuula kestä tätä kyttäilyä, cdon.comissa oli teranen pleikka ja fifa hintaan 399€. Nasautin tilaukseen.
itekkiin vähän katellu ja samainen setti tulossa myös tänne.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

äijjät täälä pelottelee 10dirree nii etten oo itte uskaltanu vielä ees kokeille onlinee.. offissa vaan keräilly nappulaa.
Tämmönen rakenteilla, sillä jos hyökkäis sit onlinen kimppuun:
http://www.futwiz.com/en/fifa16/squad/77593

Tuo Konoplyanka on muuten ehkä eniten yliarvostetuin pelaaja tänä vuonna. Jumalauta 82 overall kakaralla, sama overall ku Parejollakin! Ei ihan tasan ole mennyt nallekarkit nyt IMO.

Muuten, oliko se nyt näin että se PS plus jäsenyys tarvii olla että onlinessa pääsee pelaamaan?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuo Konoplyanka on muuten ehkä eniten yliarvostetuin pelaaja tänä vuonna. Jumalauta 82 overall kakaralla! Oliko se nyt näin että se PS plus jäsenyys tarvii olla että onlinessa pääsee pelaamaan?
Kyllä, ps plus pakollinen jos haluut pelaa onlinessa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Doumbia oli tehnyt 2+2. Ens viikolle pelättävää siinä! :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuo Konoplyanka on muuten ehkä eniten yliarvostetuin pelaaja tänä vuonna. Jumalauta 82 overall kakaralla, sama overall ku Parejollakin! Ei ihan tasan ole mennyt nallekarkit nyt IMO.

joo vähä lähteny lapasesta mut pitäähän toi testaa, 4tähden wf ja skillssit. Paperilla vaikuttaa oikein hyvältä
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olikos se niin ettei pysty tulla samasta joukkueesta & pelistä kahta TOTW:ia? Vähän nääs pelottaa, kun Musa oli myös iskeny pari häkkii..
 
Ylös Bottom