Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

3k pointseilla pakkoja auki parhaat lahm, Gerrard ja Walcott, kyllä kelpaa!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Chelsea

r7H9Ilu.gif


Sori kaikille foorumin Chelsea faneille. En pystynyt vastustamaan kiusausta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvä Porto, kukas täällä Chelsea fani muka on? ;D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo kyllä tuo Chelsean meno pistää naurattamaan, ja ihan huolella! Onhan siellä hei kuitenkin Special One Mourinho valmentajana, joka on siis niin erinomainen kaikessa...Miten se nyt menee noin huonosti? Jotkut hekottelevat sillä "Mourinhon kolmannen kauden kirouksella", joka on miestä seurannut vähän joka paikkaan. Kolmas kausi Madridissa oli, noh sanalla sanoen melkoinen fiasko ja sama homma taas nyt kolmannella kaudella. Kai se on sitten ihmisenä vaan sellainen, ettei sitä kukaan tervepäinen kahta vuotta pidempään kestä...

Noh, ei tuo Barcan menokaan tänään niin vakuuttavaa ollut, että olisi varaa kauheasti huudella...Mutta voitto tuli silti, vaikka joukkueen ja maailman paras pelaaja sivussa onkin, omaan tekemiseen uskomalla! Sehän se erottaakin oikean ja perinteikkään suurseuran noista wannabe-suurseuroista, jotka on namusetiensä rahoilla koitettu nostaa maailman huipulle...Sori vaan selssifanit ;)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On se hyvä että Barza fanitkin pääsee huutelemaan välillä. :)

Katoin ton matsin ja rehellisyyden nimissä Porto kyllä ansaitsi tuon voiton. Kyllä oli puolustus helisemässä, ja se on kyllä se heikko lenkki tällä hetkellä. Muutenhan tuo ihan toimii niinkuin ennenkin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Haaskat näköjään kerääntynyt illan ja yön aikana... jopa fabre kömpi pes puolelta... Onhan se mukava ku oma suosikki herättää tunteita muidenkin ku omien kannattajien keskuudessa.
Ei toimi niin ei toimi.. Puolustus sakkaa ja pahasti toisaalta ei se hyökkäyskään mitään ihmeitä esitä. Aina ei voi voittaa ei edes Chelski.


Mulla futissa 7 divarissa ollu melkoista tuskaa.. 5 tappion putki. Mikään ei mene sisään ja tolpat kolisee. Paikkoja ja tilanteita saan kyllä luotua mutta aina siellä on joku pakin pikkuvarvas tai vastaava tyhjän maalin edessä. Pelejä kyllä vien vähän joka alueella mutta kaikista jäänyt käteen maalin tappio. Vastustajat vieläki tuntuu pelaavan viittätoista koska juoksijoita on melko paljon.
Hermot ei kyllä ole menny ku kerran ja sillonki oli lagswitsi vastassa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaaha, Andre Andre Andren hinta on pompsahtanu ainakin boksilla ylöspäin.. Just eilen laskin noiden hintoja et pääsis eroon niistä, nyt hyppäs viiminen pois listalta @14K(alin BIN nyt).

Taidan ostaa vielä lisää Mustaa Musaa listalle, eiköhän se illalla kans raketoi
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Haaskat näköjään kerääntynyt illan ja yön aikana... jopa fabre kömpi pes puolelta... Onhan se mukava ku oma suosikki herättää tunteita muidenkin ku omien kannattajien keskuudessa.
Ei toimi niin ei toimi.. Puolustus sakkaa ja pahasti toisaalta ei se hyökkäyskään mitään ihmeitä esitä. Aina ei voi voittaa ei edes Chelski.


Mulla futissa 7 divarissa ollu melkoista tuskaa.. 5 tappion putki. Mikään ei mene sisään ja tolpat kolisee. Paikkoja ja tilanteita saan kyllä luotua mutta aina siellä on joku pakin pikkuvarvas tai vastaava tyhjän maalin edessä. Pelejä kyllä vien vähän joka alueella mutta kaikista jäänyt käteen maalin tappio. Vastustajat vieläki tuntuu pelaavan viittätoista koska juoksijoita on melko paljon.
Hermot ei kyllä ole menny ku kerran ja sillonki oli lagswitsi vastassa.

Mulla oli sama tilanne 7 divarissa. Mikään ei onnistunut ja nyt oon tippunu takas 8, eikä onnistu vieläkään.
Mun pelaajat ei tunnu enään saavan edes varmoista paikoista sisälle.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä luovutan. Ei tullut vielä tänäänkään, eikä näemmä muillekaan Markantalosta tilanneille noiden Facebook-sivujen mukaan. Älkää ikinä koskaan milloinkaan tilatko täältä mitään.

Ei asiakaspalvelun numeroa, eivät vastaa mitään Facebookin palautteisiin ja myöskään suorapalautteeseen Markantalon sivujen kautta tapahtuviin kyselyihin/palautteisiin.

Hieno firma. Tulee kun tulee, pelaan sitten joskus.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä luovutan. Ei tullut vielä tänäänkään, eikä näemmä muillekaan Markantalosta tilanneille noiden Facebook-sivujen mukaan. Älkää ikinä koskaan milloinkaan tilatko täältä mitään.

Ei asiakaspalvelun numeroa, eivät vastaa mitään Facebookin palautteisiin ja myöskään suorapalautteeseen Markantalon sivujen kautta tapahtuviin kyselyihin/palautteisiin.

Hieno firma. Tulee kun tulee, pelaan sitten joskus.

Markantalo = Gigantin toinen verkkokauppa...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Laskeekohan hinnat tänään sen verran et 70k tiimin heittäs myyntiin nyt ja poimis illalla samat takaisin?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Laskeekohan hinnat tänään sen verran et 70k tiimin heittäs myyntiin nyt ja poimis illalla samat takaisin?
Kyllähän sitä vois yrittää, esim. listaamalla vähän yläkanttiin ja sit ne mitkä on myynyt niin ostaa illalla uudestaan. En usko silti kovinkaan suuriin heilahteluihin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Markantalo = Gigantin toinen verkkokauppa...
Tiedän hyvin. Gigantista ei ikinä ole ollut mitään ongelmaa tilauksissa, jokainen tilaus tullut aina ajallaan sinne minne pitänytkin tulla ja asiakaspalvelukin ollut ihan mukavaa joka kerta.

Markantalon puoli taas on täysi haistavittu-firma.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllähän sitä vois yrittää, esim. listaamalla vähän yläkanttiin ja sit ne mitkä on myynyt niin ostaa illalla uudestaan. En usko silti kovinkaan suuriin heilahteluihin.
Juu ja sniputtamalla luulis löytyvän hieman normaalia enemmän alihintaisia, kun pack openingit pyörii täysii
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla oli sama tilanne 7 divarissa. Mikään ei onnistunut ja nyt oon tippunu takas 8, eikä onnistu vieläkään.
Mun pelaajat ei tunnu enään saavan edes varmoista paikoista sisälle.

Siis uskomatonta miten viimeistely voi tökkiä. Saaan kyllä hyvin rakennettua tilanteita mutta ei mene sisään... Pelaan takatolpalle toiselle hyökille tyhjään maaliin niin se räpeltää sen joko tolppaan tai ohi.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eipä ole tännekkään Gigantista tullut. Ohan tää jo aivan naurettavaa, huomenna viikko julkaisusta.
 
Ylös Bottom