Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eipä ole tännekkään Gigantista tullut. Ohan tää jo aivan naurettavaa, huomenna viikko julkaisusta.
Anna kun arvaan, Gigantti/Markantalo vaan yksinkertaisesti kusi toimituksen kunnolla ja pelejä ei ole oikeasti lähetetty yksikään kappaletta. Miettikää millä ihmeen mahdollisuudella että "kaikki" tilaajat ovat edelleen ilman peliä? :rolleyes:

Enkä edes tiedä itkenkö vai nauranko tälle asialle, päivä päivältä vaan suurempi pettymys kun ei kolahda lattialle se hieno pahvilaatikko jossa on Fifani...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkos näille Deluxeversion nyyttipakkapussikoodi-tilauksille jotain takarajaa, mihin mennessä ne pitää syöttää jotta toimivat pelissä luvatun ajan?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Laskeekohan hinnat tänään sen verran et 70k tiimin heittäs myyntiin nyt ja poimis illalla samat takaisin?

Itse myin squadini ja kaavailin sniputtelevani tänään illalla kortteja profitin perässä, koska jengi kuitenkin tuhlaa taas älyttömästi kun kova totwi.
Ensimmäinen miljoona muuten kasassa. Nyt vaan nopea loppukiri rolleen ennen kuin sen hinta raketoi moneen miljoonaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Anna kun arvaan, Gigantti/Markantalo vaan yksinkertaisesti kusi toimituksen kunnolla ja pelejä ei ole oikeasti lähetetty yksikään kappaletta. Miettikää millä ihmeen mahdollisuudella että "kaikki" tilaajat ovat edelleen ilman peliä? :rolleyes:

Enkä edes tiedä itkenkö vai nauranko tälle asialle, päivä päivältä vaan suurempi pettymys kun ei kolahda lattialle se hieno pahvilaatikko jossa on Fifani...
Oma tilaukseni lähti heidän ilmoituksen mukaan matkaan viime keskiviikkona. Ei ole näkynyt (Markantalo)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oma tilaukseni lähti heidän ilmoituksen mukaan matkaan viime keskiviikkona. Ei ole näkynyt (Markantalo)
Offtopic:
Kuten minullakin lähti ja varmaan myös melko monella muullakin, mutta kukaan meistä ole vielä(kään) saanut peliä. Joten hieman haiskahtaa...

Jahka TOTW vaihtuu, niin toivottavasti NIF Kagawa hinta laskisi takaisin "normaaliin" ja Yoshida tarjontaa voisi kasvaa... Sellanen 1-2k rare hopeasta on vähän suolanen, kun muut Okazaki/Honda/Nagatomo lähti kevyesti alle 1k. :p
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkos joku if Zoumaa testannu? Oma odottaa transferilla BPL tiimiä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkos näille Deluxeversion nyyttipakkapussikoodi-tilauksille jotain takarajaa, mihin mennessä ne pitää syöttää jotta toimivat pelissä luvatun ajan?
Vastaan itse itselleni. 11.10. takaraja.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkos joku if Zoumaa testannu? Oma odottaa transferilla BPL tiimiä.
Juu on testattu! Ihan ketterä pakin retale. Muutamia tärkeitä katkoja tehny, mut ei nyt tässä vaiheessa vielä sen erikoisempaa sanottavaa. Peli tarjoo tuota jostain syystä vapareiden vetäjäksi, oiskohan sillä kova pommi? :)

Selkeetä keskiviikon koomaa havaittavisssa laiskojen ostajien osalta. Nyt ei enää itselläkään tavara tuppaa liikkumaan sillain niinkuin noina ekoina päivinä.

Siis uskomatonta miten viimeistely voi tökkiä. Saaan kyllä hyvin rakennettua tilanteita mutta ei mene sisään... Pelaan takatolpalle toiselle hyökille tyhjään maaliin niin se räpeltää sen joko tolppaan tai ohi.

Tolpat kolisee kyllä perhana aivan liikaa, siihen toivoisi kyllä jotain muokkausta patchin tullessa. Aivan selkeitä maalintekopaikkoja mistä itsekin pistäisi sisään niin Costa ja Rondon vaan paukuttelee tolppiin ja ylärimoihin. Sääähh.....

Muuten, oonkohan mä näiden kanssa vähän aikaisessa? :D Kaikki kortit minimibidillä kotiin, poislukien Long josta maksoin suolaset 600 kolikkoa.

hLaDQy1.jpg
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse myin squadini ja kaavailin sniputtelevani tänään illalla kortteja profitin perässä, koska jengi kuitenkin tuhlaa taas älyttömästi kun kova totwi.
Ensimmäinen miljoona muuten kasassa. Nyt vaan nopea loppukiri rolleen ennen kuin sen hinta raketoi moneen miljoonaan.
Mitä sä oot saanu noin isolla volumella meneen kaupaks ?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

TOWERIT!

Jos penkiltä löytyy Ben Arfa, niin nyt on SE hetki myydä(eli tunnin päästä saa varmaan tuplat tästä, kun nyt myyn omani)

ostin viikko sit hintaan 1500, nyt se on TOTW-hypen takia 7000...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ai? Miksi niin?

Ihan ok takaraja mun mielestä, tosin ehkä kuukauden saisi olla voimassa julkaisusta.


Ei se tarvi kun nyt kertaalleen postin todeta et kaikki Markantalogantin FIFA-paketit meni vahingossa Syyriaan SPR:n kontissa, ni alkaa takaraja lähestyä et saavat uuden kappaleen sulle kotiovelle
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei se tarvi kun nyt kertaalleen postin todeta et kaikki Markantalogantin FIFA-paketit meni vahingossa Syyriaan SPR:n kontissa, ni alkaa takaraja lähestyä et saavat uuden kappaleen sulle kotiovelle
Totta. Tosin siinä vaiheessa meikä jättää sitten pelin tältä vuodelta väliin ja ostan itselleni jotain mukavaa tuolla 65 eurolla sen sijaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu on testattu! Ihan ketterä pakin retale. Muutamia tärkeitä katkoja tehny, mut ei nyt tässä vaiheessa vielä sen erikoisempaa sanottavaa. Peli tarjoo tuota jostain syystä vapareiden vetäjäksi, oiskohan sillä kova pommi? :)

Selkeetä keskiviikon koomaa havaittavisssa laiskojen ostajien osalta. Nyt ei enää itselläkään tavara tuppaa liikkumaan sillain niinkuin noina ekoina päivinä.



Tolpat kolisee kyllä perhana aivan liikaa, siihen toivoisi kyllä jotain muokkausta patchin tullessa. Aivan selkeitä maalintekopaikkoja mistä itsekin pistäisi sisään niin Costa ja Rondon vaan paukuttelee tolppiin ja ylärimoihin. Sääähh.....

Muuten, oonkohan mä näiden kanssa vähän aikaisessa? :D Kaikki kortit minimibidillä kotiin, poislukien Long josta maksoin suolaset 600 kolikkoa.

hLaDQy1.jpg


Longi muuten varsin hyvä. Mulla jätti ainakin laina Rondonin täysin varjoonsa... etkä oo yhtään aikasessa. Mulla iso kasa mls kortteja pronsista kultaan klubissa. Nyt niillä voi ite pelailla ja sit joskus ku on turneeta niin myy pois... kaikki 90 pace laidat sain melkein ilmatteeks mitä tosta liigasta löytyy :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Longi muuten varsin hyvä. Mulla jätti ainakin laina Rondonin täysin varjoonsa... etkä oo yhtään aikasessa. Mulla iso kasa mls kortteja pronsista kultaan klubissa. Nyt niillä voi ite pelailla ja sit joskus ku on turneeta niin myy pois... kaikki 90 pace laidat sain melkein ilmatteeks mitä tosta liigasta löytyy :)
Jaajuu MLS ukkoja vois kans haalii!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tänään tuli Gigantista peli postilootaan, harmi vaan ku en kerkee tänään pelaa.

Tuleekos tuossa perusversiossa ollenkaan pakkoja mukana?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tänään tuli Gigantista peli postilootaan, harmi vaan ku en kerkee tänään pelaa.

Tuleekos tuossa perusversiossa ollenkaan pakkoja mukana?

Ei muuta ku ne palaavan pelaajan pakat, 1-4 pelimääristä riippuen
 
Ylös Bottom