Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä sä oot saanu noin isolla volumella meneen kaupaks ?

Eipä tässä paljon vaivaa ole tarvinnut nähdä. ~100k tuli kun fifa pointseilla availlut pakat oli realisoitu coinsseiksi. Parit hyvät sniput sisältäen sen neymarin 32k (myin 430k) ja oli kasassa jo se ~700k. Siitä sit kasailin tuommoisen vähän kalliimman bundesliiga tiimin, koska nämä arvokkaammat kortit tuppaavat aina alussa nousemaan (myin siis joukkueeni). Nyt on miljoona kasassa odottelemassa illan totw julkaisuja ja sen mahdollistamia snipuiluja.

Moni täällä tykkää tosta investoinnista, että voittoa haetaan pitkällä omistuksella informeista ja niiden pyörittämisestä ylihinnalla. Itellä vaan ei hermot riitä tohon niin ei jää muita vaihtoehtoja kuin sniputus ja hyvinhän se tähän mennessä on toiminut.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hullunhalpoja noi pronssiset IF:t tässä pelissä, ostin äsken TOTW1 O'Brienin hintaan 5500... Vois kuvitella että tosta hiukan nousee jo ennen irkkuturneita?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko näille tuleville turnauksille jotain kalenteria jossain? Vai pitääkö vaan "tietää" vanhasta kokemuksesta?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oli gigantin myymälään peliä tullut niin hain äsken sieltä ja vien ennakkotilatun pelin takaisin kun tulee. Jos jotain hyvää niin sain 49.90e hintaan kiitos aiemmin korvaukseksi saadun lahjakortin.

Illalla pääsee vihdoin pelaamaan! :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sturridge, sanchez ja lila lewa. Onko toi sitten rb vai hero.
5d2cedf39574f82d10f5324f802b13a9.jpg
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kaikki omat 11 Lamelaa meni noin 10 sekunnissa kaupaksi 6-7k hintaan pala kun oli listattuna kun kello löi 17:00, sit meni IF Zouma 59k vaikka halvin oli joku 47k ;)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sturridge, sanchez ja lila lewa. Onko toi sitten rb vai hero.
5d2cedf39574f82d10f5324f802b13a9.jpg
Aika hyvin olin hajuilla mitä sieltä tulee. Lamela menee ostoon kunhan hinta tippuu. Harmillisen hintavaksi se silti varmaan jää...

Hopeiset informit koitan napata kanssa, poislukien toi Squillaci. Johonkin se raja on vedettävä ton pacenkin kanssa. :) Tai siis, jos penneillä myydään niin kyllähän minä sen jemmaan ostan, ihan vain kaiken varalta.

Nolito on myös seksyn näköinen. Huoh, miten mä saan grindattua kalkut näihin kaikkiin... Se Martialiin investointi oli ehkä turhan hätäinen temppu, toivottavasti nousis ripeästi...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itseä kiinnostaa bulimiehenä oikeastaan vaan lewa. Tosin mustafia saa käytettyä aila hyvin hybridipoppoossa ymd.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvä näköjään että pistin Robbenin kiertoon, laskenut 50k+ eilisestä. Eiköhän tänään nähdä ihan mukava lasku näissä kalliimmissa korteissa, kun zlatan ja suarezkin näköjään tuon 50k sukeltaneet vaikka totw ei vielä edes ulkona. Todennäköisesti nousevat myös muutamassa päivässä takaisin aiempiin hintoihinsa jos joku sijoitusta suunnittelee.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On kyllä mahtava peli ku sattuu pikku aids vaihe... miten vitussa ne syötöt lähtee ihan eri puolelle kenttää ku minne osotat.... paska mikä paska.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mihinkähän tuo IF Lamellan hinta asettuu? Tarkoituksena ois poimia mahdollisimman paljon noita BPL IF-kortteja vuoden aikana. Martial ja Zouma jo napattuja.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä meinasin sijottaa 200k pelaajiin tänään. Lähinnä depay, schweiny ja boateng. Näyttänyt hinnat tippuneen jonkinverran. Yöllä snaipata ne sitten.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On kyllä mahtava peli ku sattuu pikku aids vaihe... miten vitussa ne syötöt lähtee ihan eri puolelle kenttää ku minne osotat.... paska mikä paska.
Joo vähän tuntuu välillä lähtevän minne sattuu.

Parinkymmenen matsin jälkeen voi kyllä todeta et CAM on pirun isossa roolissa. Cazorlan lainasopimus kun loppui niin alkoi tulla pataan vihuilta. 3 ekasta ysidivarin pelistä pataan! :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo vähän tuntuu välillä lähtevän minne sattuu.

Parinkymmenen matsin jälkeen voi kyllä todeta et CAM on pirun isossa roolissa. Cazorlan lainasopimus kun loppui niin alkoi tulla pataan vihuilta. 3 ekasta ysidivarin pelistä pataan! :D

Kun mä aloitin pelaamaan niin meni 10-divari ilman voiton voittoa :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo vähän tuntuu välillä lähtevän minne sattuu.

Parinkymmenen matsin jälkeen voi kyllä todeta et CAM on pirun isossa roolissa. Cazorlan lainasopimus kun loppui niin alkoi tulla pataan vihuilta. 3 ekasta ysidivarin pelistä pataan! :D

Äskeinen matsi oli ihan paras... mulla divareissa syöttö 76% niin äskeisessä pelissä 50%... ei ymmärrys oikein riittäny :)


Cammi tosiaan isossa roolissa ja etenki syöttö arvo. Mulla Cazorla teki lainassa 2-3 passia per peli. Rakitic oli siinä loistava oli vielä lisäks maaliahne. Muutenki mulla Gio cam paikalta kovin maalitekijä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huoh. Tänään iski kumminkin himo ja menin pelaamaan online seasonsia:(. Ei näköjään pää kestä vai mikä tässä on kun vastustaja rokottaa aina vikasta hyökkäyksestä:confused:. Myin sit koko tiimin ettei huomenna käy samalla tavalla ja n.80k tuli coinei. Laitoin ne sitte kiinnit TOTW pelaajiin. Millons muuten toi uus TOTW ilmestyy vai onko jo ilmestyny? 20.00(eli äsken)?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huoh. Tänään iski kumminkin himo ja menin pelaamaan online seasonsia:(. Ei näköjään pää kestä vai mikä tässä on kun vastustaja rokottaa aina vikasta hyökkäyksestä:confused:. Myin sit koko tiimin ettei huomenna käy samalla tavalla ja n.80k tuli coinei. Laitoin ne sitte kiinnit TOTW pelaajiin. Millons muuten toi uus TOTW ilmestyy vai onko jo ilmestyny? 20.00(eli äsken)?
Juu nyt on pakoissa.

Haluux joku kokeilla mun rupujengiä vastaan pelata nyte?
 
Ylös Bottom