Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kylläpä nyt maailma vihaa minua:
"Early access to the FUT Web App for returning FUT 15 users has ended. Don’t worry, your players, items, and coins are still available!
To continue using FUT Web, you need to purchase a copy of FIFA 16 and login to Ultimate Team.

BUY FIFA 16" :(
Tää on jotain EA:n coinsellereiden varotoimenpiteitä, hienoa kyllä siitä kärsii kaikki. Ei auta kuin odotella jos ehkä peli joskus tulee.

Huh huh huomenta! Jestas miten voi kourallinen olutta särkeä päätä näin aamusta. Ei ole helppoa tämä vuorotyöläisen elämä kun "joutuu" A-annokset keskellä viikkoa nauttimaan. Eilen illalla oli kivat zättisessiot largen ja saxonin kanssa, vedettiin kimppadraftia siellä ja vähän sellainen maku jäi että meikällä ois ne parhaimmat nostot tullut. Ei silti mitään verrattuna darnin nostoihin, onneks olkoon! :)

Ensimmäisenä kirosin sitä kun Payet tuijotteli rare kultaisena silmiin, ja mietin et 4h aikaisemmin oisin rikas. Noh kyllä se vähän helpotti sit kun pakassa jollotti myös Pjanic ja kaikkien suosikki Adrian Ramos. Coinseilla menin tonne draftiin niin kyllä tuosta sen 25k voitolle helposti jäi.

Wep apinaa ei sit enää käytetä kakkosaccolla ellei osta plus aikaa sinne ja käy ihan oikeasti pelaamassa sitä konsolilla. Onneksi siellä ei montaa kiloa ollut niin ei niin harmita. Vai pystyykö tuota kakkosaccoa käyttään ilman et ostaa plus aikaa sinne?

Nyt pystyy pääaccolla jo ostelemaankin puhelimella ja apinalla joten kaikki hyvin valtakunnassa. Huomenna alkaa duuniputki niin pääsee oikein urakalla treidaamaan! :)

Tällä hetkellä vähän näyttää siltä että alkaa noi Asenjot ja Wimmerit hiipumaan joten niistä tarvii varmaan luopua pikkuhiljaa pois. Ei niitä enää eilen mennyt kuin kourallinen. Pitänee alkaa siirtymään kovemman kalibeerin ukkoihin. Tuossa sivussa oon pyörittänyt jokavuotista manageribisnestä. Tänä vuonna se tuntuu olevan saksanliiga josta ne massit kerätään managereilla. Oon snaipannu 200c hintaan tuota ainoata saksalaista silver manageria, ja biddaillu Bundesliga manager liiga korttia alta kilon. Sit myyny semmoisella tonnin profitilla per pala pois.

Onko jengi alkanut saamaan jo niitä ennakkotilaajan pakkoja? Syötin koodin PS Storeen heti torstaina 24.9. jonne se kelpasikin, Storen purchase historyssa näkyy ostos Preorder: FUT Standard Packs, mutta yhtäkään pakkaa en ole saanut. Pariin kertaan kysellyt jo asian perään EA:n supportista, ensimmäisellä kerralla antoivat uuden koodin mutta sepä ei storeen kelpaa kun olen koodin nimikkeen jos historian mukaan ostanut. Power cyclet ja muut kikat koitettu jo...

Onko jengi alkanut saamaan jo niitä ennakkotilaajan pakkoja? Syötin koodin PS Storeen heti torstaina 24.9. jonne se kelpasikin, Storen purchase historyssa näkyy ostos Preorder: FUT Standard Packs, mutta yhtäkään pakkaa en ole saanut. Pariin kertaan kysellyt jo asian perään EA:n supportista, ensimmäisellä kerralla antoivat uuden koodin mutta sepä ei storeen kelpaa kun olen koodin nimikkeen jos historian mukaan ostanut. Power cyclet ja muut kikat koitettu jo...
Mä olen yhden pakan jo saanut.

Mhart: Pystyy pelaamaan myös toisella tunnuksella netissä, jos sun sillä pääkäyttäjällä on plussaa. Eli se on pistetty ensisijaiseksi käyttäjäksi (en oo ihan varma oliko tolla nimellä).

40€llä fifa pojoja eikä mitään siirryin kolikoihin ja robbenihan sieltä tuli viimeisellä 5000 kolikon pakalla :D
Myyntiin meni.
Tällä setupilla mennään, ideoita mitä seuraavana hankkisin?

Mhart: Pystyy pelaamaan myös toisella tunnuksella netissä, jos sun sillä pääkäyttäjällä on plussaa. Eli se on pistetty ensisijaiseksi käyttäjäksi (en oo ihan varma oliko tolla nimellä).

Aivan, tattista!

Onko siinä jotain hyötyä kun pelaa kahdella acolla Futia?

No lähinnä noiden ilmaispakkojen rahojen takia mulla on toi toinen acco. Lisäks giftasin kaikki paidat sinne niin sai niistäkin monta tonnii. Ja voihan sillä aina sit vaikka jotain RTG touhua harrastaa tjms.

Nyt on sedällä pullapäivä. IF Andre Andre möi 22,250 hintaan, ostin takas jemmaan 12,750 hintaan. :)

Lisäks snaippasin IF Noliton 19,750 hintaan, ja pistin heti kiertoon alimmalla binillä 28,750 hintaan! Jeij!

Tänään tuli Fifa16 postissa, joten huoli ohi täällä. Toivottavasti muut saavat pelinsä tänään tai viimeistään huomenna.

Hauskasti myös tänään taisi loppua EA Access ykköstilillä ja näin ollen menetin säästöt EA Pointsien ostamisessa. Kakkosaccolla Access on vielä voimassa, joten täytyy sitten kikkailla. Pääasia, etten joutunut odottamaan Fifaa ensi viikkoon tai pahimmassa tapauksessa menettänyt koko Deluxe-etua.

Ny fut(t)aillaan.

No lähinnä noiden ilmaispakkojen rahojen takia mulla on toi toinen acco. Lisäks giftasin kaikki paidat sinne niin sai niistäkin monta tonnii. Ja voihan sillä aina sit vaikka jotain RTG touhua harrastaa tjms.
Hmm... mun katalogista ei löydy muuta kuin lainapelaajia, kolikko boostit, transfer laajennukset jne muttei löydy pelipaitoja/palloja/tuuletuksia?

PS. Jaahas transfer parannukset ei ainakaan näy minulla toimivan... Edelleen 30 max.

Ois kyllä makoisa tuo lewa. Varmaan pitää pari pakettia avata :D

Hmm... mun katalogista ei löydy muuta kuin lainapelaajia, kolikko boostit, transfer laajennukset jne muttei löydy pelipaitoja/palloja/tuuletuksia?

PS. Jaahas transfer parannukset ei ainakaan näy minulla toimivan... Edelleen 30 max.

Jos ostit futin puolelta niin poistu valikkoon ja sit takas.

Ei sattuis pleikka puolella olemaan pro clubs joukkuetta, johon vois tulla?

Kyllä depis - schweiny kaksikko toi niin paljon lisää peliin. Nyt mä jopa voitin ! Tiikeri on loistava, paitsi että. Se kuolee noin 75min kohdalla. Zlatko tilalle ja homma rullaa. Depayn vaparit on jotain huippua. Varsinkin kovat vaparit lb pohjassa. Ketterä poika. Nyt alkoi mullerkin toimimaan kun on se hemmetin slurbe pois sieltä vasemmasta laidasta.

En tiä perskuta, melkoisen hankalia matseja kyllä ollut ysidivarissa. Viidestä ekasta matsista pataan, ja kuudennessa matsissa vihu mälläs jäätävän longshot vaparin lisäajalla yläpönttöön tasoittaen 3-3 lukemat. Pallo keskeen ja tuomari viheltää pelin päättyneeksi. Taitaa pitää hakea vauhtia kympistä vielä... :)

Ostelin BuLi squadin ykköstiimiksi kun alkoi kyllästyttää noilla BPL nonrare ukoilla vääntäminen:

xWaPQ9Q.jpg

Eipä se meno sen erikoisempaa ole. Ehkä syöttöpeli snadisti mielekkäämpää. Lewandowski oli lainaukkona ja on kyllä hyvä kortti, melkein paras kärki millä vetänyt tähän asti. Ei sinänsä vertailukohtia juurikaan ole. Suarez tuntui TOSI hyvältä siinä ekassa draftissa. Tuo IF Martial ei sovi kyl omaan pelityyliin, se sais vähän nostella hintaansa pikkuhiljaa et pääsis eroon siitä. Olen vähän tullut katumapäälle ton oston kanssa, alkoi vähän tuntumaan siltä että tuo ei välttämättä hirveesti nosta hintaansa sit kuitenkaan....

Suosittelen hartti testaan sven benderiä cdm paikalle. Loistava mies paikallaan. Taitaa lähteekkin pikamyyntihinnalla

Ylös Bottom