Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikä inform nostaa hintaansa eniten pitkällä tähtäimellä? Ajattelin semmosen ostaa joukkueesee. Max 120k
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaahas, Castro justiinsa sai Lewan, Sanchezin ja Turrikan EA:lta.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaahas, Castro justiinsa sai Lewan, Sanchezin ja Turrikan EA:lta.
Jep. Meni vähän maku taas tuohon hommaan ja eipä tarvitse pussiostoksia katsoa tuon enempää tänään. Tuottaahan tuo toki rahaa EA:lle, mutta silti vaan vähän perseestä että saa ne kolme parasta ikäänkuin automaattisesti.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onpas jännä kun kävin EA Accessin viime hetkilläni tarkastelemassa mitä saisin tuossa ennen julkaisua ostamastani Bundesliiga-rosterista tällä hetkellä. Olin aivan varma että hinnat tottakai laskeneet, mutta mitä vielä, joku 7-9k olisi tulossa voittoa jos nyt nuo möisin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jahas. Kelles täällä mä äsken hävisin.. Uuden karhea joukkue ja peli vaatii vähä opettelua. Tuli 1-0 pataan. Ja ny on ongelma kun Lucas sai punasen :)

möin eilen aamusta loput pelaajat mitä extraa oli ja kasasin tän tossa äsken kun sai "halvalla"

af0527ca0d36f16e23c3f29af46813f1.jpg
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo elikkä pari kyssäriä ois teille, ite oon pelannu fifaa monia vuosia jo mutta nyt enemmän alkanu futtia pelaileen. Onko porukka uskaltanu ostaa suoraa coinsseja netistä vai tuleeko moisesta heti "bänniä"? Ostin äsken parillakympillä€ pointseja ja niillä paketteja ja viimmeisellä tuli TOTW Sturre! Mitä mieltä jengi on kannattaako myydä heti vaiko odotella?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Coinssien ostaminen ei oo järkevää. Voipi saada banskua. Itse varmaan myisin sturrikan veke vasta kun se on poistunut pakoista. Riippuen tosin siitä millä konsolilla pelaat ja paljonko niiitä on myynniss.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo elikkä pari kyssäriä ois teille, ite oon pelannu fifaa monia vuosia jo mutta nyt enemmän alkanu futtia pelaileen. Onko porukka uskaltanu ostaa suoraa coinsseja netistä vai tuleeko moisesta heti "bänniä"? Ostin äsken parillakympillä€ pointseja ja niillä paketteja ja viimmeisellä tuli TOTW Sturre! Mitä mieltä jengi on kannattaako myydä heti vaiko odotella?

Mä myisin Sturrin heti, nyt kun sen hinta on vielä korkeella. Jos tänä vuonna toimii noi viime vuoden trendit, niin hinta laskee nyt muutaman päivän, ja alkaa taas hiukan nousta ens viikolla.

Coinsseja ei kannata ostaa, EA rankoo kyselemättä, ja ottaa yllättävän tehokkaasti noi 5% asiakkaat kiinni. (Ja coinssien hinnat on ihan sairaat nyt kun ei oo enää coin glitchiä myyjillä käytössä, XBONE: 1M coinssia = 400€)

Uutena ilmiönä muuten, nyt noi kolikonmyyntisaitit haluaa myös OSTAA kolikoita
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toi on niin raivostuttava tyyppi. En tajua miten joku jaksaa kattoo tota säälittävää meuhkaamista
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

[video=youtube;J94F0xjHGnE]http://www.youtube.com/watch?v=J94F0xjHGnE[/video]
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

OMFG!
Lopuilla 6k Fifa points... Naldo. Vela. Sergio Ramos. Sitten Ramoksen jälkeinen pakka!

ea33ed45fc28ab4408a60af01984d973.jpg
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huh. Vieläkin on iha kädet hiessä kun ei meinaa uskoa. Mutta tein ny si tällaisen tiimin..

dc49ed8f2b4515f39125c2f29eabb707.jpg


Edit.
Tuli legend loan pack vihdoin. Muistin si, että mulla on pari vanhaa lainapelaajaa...

62771b1609c3ba56abd33047dc455d35.jpg
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kylläpä nyt maailma vihaa minua:
"Early access to the FUT Web App for returning FUT 15 users has ended. Don’t worry, your players, items, and coins are still available!
To continue using FUT Web, you need to purchase a copy of FIFA 16 and login to Ultimate Team.

BUY FIFA 16" :(
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Darnille onnea nostostoista!!!!!




Eilen chättäiltiin ja pelailtiin poikien kanssa draftia... miehekkäästi pitää tunnustaa että tuli semi prolla pataan turkilta finaalissa:o Ei menny mikään sisälle vaikka mulla olikin Messi ja Tevez piikissä.. (Drafti statsit 4 x professional 4 x semi pro... maalisuhde 38 - 3 ) joten jos kone haluaa voittaa se voittaa!
Pakat olikin sitten täyttä kuraa, arvokkain kortti squad fitnes. Mhart repi sit pikkasen enemmän.. onnea vielä nostoista.
Aamulla poimin Raffaelin 22k hinnalla.. pirun nätti kortti cammin paikalle.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miten muuten toimii draftin pelaajien staminat, palautuuko ne 100% joka matsin jälkeen vai?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miten muuten toimii draftin pelaajien staminat, palautuuko ne 100% joka matsin jälkeen vai?
Palautuu, samoinkun loukkaantumiset ja punaset.

60f4be238619b85e376ff0f553f759df.jpg
poimin sikatiikerin ja depayn yöllä talteteen kun halvalla sain. Ai että, siinä on miehet paikallaan.
 
Ylös Bottom