Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)
Punainen onkin Milanin väri...
Näköjään
Punainen onkin Milanin väri...
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näköjään
Joko mhartti on avanut oman 50k packit?
Youtubeta kattonut 50k pakan avaamisien jälkeen, voin toteta että ei kyllä rng parane yhtään vaikka pakka maksaisi malttaita. Hyvä jos jengi edes saa vähän yli 80 rate pelaajan.
Älä kuule unta näe. Alexis ja Giroud maalit mieheen, Mesut 0+2. Pisteet jäävät auttamatta Lontoon ykköselle [emoji6]Tänään pöllyää Emiratesilla kun sinne menee joku oikea jalkapallojoukkue pelaamaan :O Müller ja lewa 1+1
Markiissio on ihan kiva jokapaikan höylä, aika paljon hääräilee hämmentämässä boxissa hommaamassa pilkkuja, näppärästi vetää pommeja boxin reunasta. Tykkään kyllä enemmän kun vitalista.Älä kuule unta näe. Alexis ja Giroud maalit mieheen, Mesut 0+2. Pisteet jäävät auttamatta Lontoon ykköselle [emoji6]
Minkäslainen on muuten tuo Marko-hiisi sulla ollut?
Mjoo kyllä mä sen äsken avasin. Tässäpä mitä tuli.
Joo kyllä kieltämättä veti hiljaiseksi.Tuon rinnalla tuuliksen pakka näyttää jopa ihan hyvältä.
Jep seiskassa nähdään.Huhuh, on noi kyllä kusetusta tänä vuonna!
Kutosesta nousuun tarviisin voiton, titleen kaksi voittoa. Pelejä jäljellä kaksi kappaletta. Näillä puheilla, häviän molemmat.
Nousu varmistettu, title on vielä avoinna.Jep seiskassa nähdään.
Onko http://www.futbin.com/16/squad/23571 tää ihan hyvä? En sitte tiie tosta formasta että sopiiko vai eikö.Tehkääs mulle joku oikeen op sellainen about 700k tiimi laiturit / kämmit / St tai kaks St:tä ois hyvä omata **** skillit. Kämmillä molemmat kovat jalat ois jees.
Ei oikeen säväytä toi porukka, kiitosta kuitenkinOnko http://www.futbin.com/16/squad/23571 tää ihan hyvä? En sitte tiie tosta formasta että sopiiko vai eikö.
Juu ei toi kyllä mitenkään erikoinen tai hieno ollutkaan, tein vaan mahdollisimman hyvin pelaavan squadin tosin jokaiselle erilaiset squadit pelaa paremmin.Ei oikeen säväytä toi porukka, kiitosta kuitenkin
Ei oikeen säväytä toi porukka, kiitosta kuitenkin
Tehkääs mulle joku oikeen op sellainen about 700k tiimi laiturit / kämmit / St tai kaks St:tä ois hyvä omata **** skillit. Kämmillä molemmat kovat jalat ois jees.