Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

07b9ae0e699a3a1df3ced1c9fce4fbaf.png



Että semmosta.

Hero Ibran omistajat varmaan todella mielissään. :)

Dahoud, Kruse ja Zieler lähtee ostoon.

- - - - - -

Pelin kanssa menee mielenterveys tänään. Häviöitä, rage quitteja ja kaks kertaa putkeen joutunut vetämään relistin siten että yksikään kortti ei ole myynyt! Raaahhhh!!! SHUATANAAAA. Onneks oon yksin kotona. Naapuri saattaa ihmetellä kyllä tätä kiljumista. :D

Mut tähän nyt vaan on totuttava. Tänä vuonna selvä kuvio on se että kahta kertaa ei putkeen nousta ylöspäin.

- - - - - - -

Noista Team of the Weekeistä vielä, niin kyllähän tämä nyt alkaa näyttämään melkoiselta hurlumhej meiningiltä. Mistä hatusta ne ton Ibrankin tohon oikein vetäisi? Vähän ahistaa ton marketin kannalta tää homma...


Joo kyllähän kaikki näyttää siltä että myynnit sakkaa ja kovasti eikä toivottuun tulokseen olla päästy.. Mutta niinku nyt jo nähtiin niin tungetaan sinne pakkoihin vaikka lilaa Rollea niin ei se myy niinku ennen. Kannattais varmaan €a:n poikien keskittyä välillä muuhunkin ku rahastamiseen.. vois johtaa parempaan lopputulokseen.

illalla peliä?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Sen verran voin pojat nyt jo tässä vaiheessa kertoa että tuo Bellerin tulee maksamaan sitten maltaita. Ensimmäiset myydään varmaan reilusti yli sadalla kilolla, ja jos cappi on tarpeeksi korkea niin menee isommallakin rahalla.

Ja just kun pääsin itkemästä että mitään ei myy, niin mun Lewa ostettiin 130k hintaan toiseen seuraan! Piristi mieltä, tosta jäi vielä vajaan kilon voitollekkin. Markkinatilanteenseen nähden hyvä myynti, sillä tuolla kortilla ei TOTW hypestä johtuen ole suunta kuin alaspäin.

q8hUYM1.jpg


Ihan hyvältä tuo kortti tuntui, mutta rehellisesti - Choupo-Moting ja Raffael parivaljakko toimii paremmin. :)

Varsinkin tuo Raffael on aivan loistava kortti. Calhanoglua kun testailin tuossa CF paikalla niin kyllä oli ero melkoinen kun pistin taas Brassin tuonne tekemään temppujaan. Se on niin ripsakka ja laukaus on tosi hyvä.

Brassitiimiä testasin pari peliä ja se tuntui varsin vikkelältä kokonaisuudelta, ainut että menee vähän semmoiseksi samba tanssiksi, että vauhtia ja kohellusta on enemmän kuin järjellistä pelin rakentelua. Myöskään toi formaatio ei vaan istu meikäläisen näppeihin, toi 4312.

Saxon, jos toveri luet tätä, niin tänään ei kerkiä ottamaan matsia koska lupasin rouvalle parisuhde illan. :o :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

07b9ae0e699a3a1df3ced1c9fce4fbaf.png



Että semmosta.

Hero Ibran omistajat varmaan todella mielissään. :)

Dahoud, Kruse ja Zieler lähtee ostoon.

- - - - - -

Pelin kanssa menee mielenterveys tänään. Häviöitä, rage quitteja ja kaks kertaa putkeen joutunut vetämään relistin siten että yksikään kortti ei ole myynyt! Raaahhhh!!! SHUATANAAAA. Onneks oon yksin kotona. Naapuri saattaa ihmetellä kyllä tätä kiljumista. :D

Mut tähän nyt vaan on totuttava. Tänä vuonna selvä kuvio on se että kahta kertaa ei putkeen nousta ylöspäin.

- - - - - - -

Noista Team of the Weekeistä vielä, niin kyllähän tämä nyt alkaa näyttämään melkoiselta hurlumhej meiningiltä. Mistä hatusta ne ton Ibrankin tohon oikein vetäisi? Vähän ahistaa ton marketin kannalta tää homma...

Sterling kammina.. joo neymarhan sen vei mut silti.. Joronen pitää ainakin hankkia ;) Bellerin olis kyllä hieno kortti mutta saa nähdä mihin hinta asettuu.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

xboxclips.com/enlargementti/c8267a99-6698-48f9-ba9a-ad5cce244c26

Fifaälliä parhaimmillaan. Ei kokonaan tullut toi pätkä, mutta pointti varmaan on selvä :D oman pelaajan syöttö
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kruse näyttää hyvältä buli-tiimin kärkeen, syrjäyttänee huntelaarin. Zielerillä ois kans rahkeet luukulle..
edit: Kruse näyttää menevän apaut 40k biddailemalla, huomenna varmaan jo halvemmalla.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Siinä kans muutama, Bas haluaa saada pallon: http://xboxclips.com/SonicElephant62/7f72b4d1-2a43-4801-ba6f-3ce22b7d31af

Aika jännä kulma tuli: http://xboxclips.com/SonicElephant62/c6133440-56ef-4cdb-8185-2a38f2de6dd4

PILKKU TULI, EIKU!: http://xboxclips.com/SonicElephant62/57c42658-1b91-49d8-9156-3ccd6ca58187

Pomppii ku Jenna Jamesonilla: http://xboxclips.com/SonicElephant62/6afe0445-fd1e-4800-b8bd-0d193645b6f9


------------------

Toi Gradel on muuten myynyt tänään hyvin.

Toisaalta on syytäkin, se on ihan käyttökelponen kortti BPL:ään
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Huh, Jenna Jameson! Näinköhän nykyajan nuoret aikuiset edes tietää kyseistä mammaa? :D

Älkää hyvät ihmiset ostako TOTW6 kortteja ennen viikonloppua, muuten tulee tappiota lapiokaupalla. Esim. Kruse on discard kamaa, menee sunnuntaina alle 11000 hinnalla!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Huh, Jenna Jameson! Näinköhän nykyajan nuoret aikuiset edes tietää kyseistä mammaa? :D

Älkää hyvät ihmiset ostako TOTW6 kortteja ennen viikonloppua, muuten tulee tappiota lapiokaupalla. Esim. Kruse on discard kamaa, menee sunnuntaina alle 11000 hinnalla!

jaa meinaakko että ihan discardiin tippuu.. aika löysä pace, voihan se olla ettei ihan joka poikaa kiinosta :) omaan käyttöön ois ihan hyvät arvot, shot, pass ja driple 80 tai yli.

tänään tuli muuten kaikkien aikojen pilkku, MULLE. Ammuin boksin rajalta, vihu blokkas ja pallo kimpos korkeelle boksiin. Mokke lähti hakee sitä ja valihin itte siitä pelaajaa että kirmaan itekkin pallolle. No sain valittua ukon ja juoksin vahingossa sen moken juoksulinjalle, mun äijjä levyksi ja pallo pisteelle :D oisin oottanu ehkä sille toiselle vaparia kun olin menossa väärään suuntaan muutenkin...

edit: Jenna (Y)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jaahas, tunne kuin et ole pelanut pitkän aikaan Fifaa. (Pelaan päivittäin) Yhtäkkiä vaan sormen napsautus ja minua vaan raiskataan minkä keretään. Mikään driblingit onnistu, viholliset tulee vaan junaraidetta pitkin ja ryösyää pallon pois vaikka kuinka yrittää muuttaa juoksu suuntaa. Onko siinä joku nappikin että puolustaja juoksee suorinta tietä ryöstämään pallon pois, kun ei ainakaan X-nappi tee muuta kuin menee vaan metrin päähän palloon?

Nyt olen 8. divarissa. :eek: Menee kyllä maku kokonaan pelistä. Tilastot näyttävät karua kieltä, 71-39-84...

Kaikki sopparit, darmianit ja if davikset vaan seisoo listassa, mikään ei liiku...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jaahas, tunne kuin et ole pelanut pitkän aikaan Fifaa. (Pelaan päivittäin) Yhtäkkiä vaan sormen napsautus ja minua vaan raiskataan minkä keretään. Mikään driblingit onnistu, viholliset tulee vaan junaraidetta pitkin ja ryösyää pallon pois vaikka kuinka yrittää muuttaa juoksu suuntaa. Onko siinä joku nappikin että puolustaja juoksee suorinta tietä ryöstämään pallon pois, kun ei ainakaan X-nappi tee muuta kuin menee vaan metrin päähän palloon?

Nyt olen 8. divarissa. :eek: Menee kyllä maku kokonaan pelistä. Tilastot näyttävät karua kieltä, 71-39-84...

Kaikki sopparit, darmianit ja if davikset vaan seisoo listassa, mikään ei liiku...

millanen netti ? funtsin että voiko joskus vaan tuo kakka johtua siitä että verkkoyhteys takkuaa..?
pelaajat ei liiku mullakaan, mitenpä ne liikkuis kun koko ajan spessupakkaa, ukkoo ja parannetut tseenssit huippuäijjiin..

Kruse jo 25k, kyllähän se näyttää pohjamutiin painuvan. Tietäjät on tietäjiä :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

millanen netti ? funtsin että voiko joskus vaan tuo kakka johtua siitä että verkkoyhteys takkuaa..?
Valokuitu 100M on täälläpäin. Yleisesti ei ainakaan tunnu olevan viivettä minulla, enemmänkin tulee sellasia tapauksia jotka ihan kuin pistää tarkoituksella lagaamaan kun minä saan pallon ja olen aiheuttamassa pahaa tilannetta vastustajalle. Sitten nyt 90% peleistä porukka pieksii minut mennen tullen.

Voitin aikaisemmin kevyes tittelin 8. divarissa, nyt jo 0-1-2 tilanne. Sigh...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Laitetaas muutama Litmasen maali tänne:

http://xboxclips.com/Donizi/66ba60b0-4594-4e61-89bd-4ff83a6eba76
http://xboxclips.com/Donizi/f98df86e-3706-40c1-abd5-838610b90f00
http://xboxclips.com/Donizi/60dd189d-b27a-42a8-ad1a-b6b9e6316585
http://xboxclips.com/Donizi/5adf3ef3-a70b-4d45-8980-1d8b93f4f739
http://xboxclips.com/Donizi/432c5693-6bf6-42f3-af06-e161496f9bd8
http://xboxclips.com/Donizi/267c87a9-7a41-48d5-8f3d-f36d6cff7754
http://xboxclips.com/Donizi/40818d91-f75c-43c9-bf0a-75f09c4ac3c6

Suurin osa ihan katsomisen arvoisia. On kyllä huikea ukko kaikin puolin, ja 69 pelissä tehny nyt 75 maalia ja rekisteröityneitä syöttöjä yli 30 (todellisuudessa varmaan lähempänä 50, mutta EA tuntuu hukkaavan noita aika lahjakkaasti).
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pleikalla toi Kruse vieläkin 40k. Kukaan ei uskalla avata pakkoja! :D

Ainoa halpa ja käyttökelpoinen kortti on toi Zieler (14k) ja se onkin discard tasoa illalla kunhan TAAS tulee spessupussit storeen. Wijnaldum yllättävän matalalle painunut...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Valokuitu 100M on täälläpäin. Yleisesti ei ainakaan tunnu olevan viivettä minulla, enemmänkin tulee sellasia tapauksia jotka ihan kuin pistää tarkoituksella lagaamaan kun minä saan pallon ja olen aiheuttamassa pahaa tilannetta vastustajalle. Sitten nyt 90% peleistä porukka pieksii minut mennen tullen.

Voitin aikaisemmin kevyes tittelin 8. divarissa, nyt jo 0-1-2 tilanne. Sigh...


Tää on just sitä shittiä mitä suurin osa pelaajista kokee. Siis kun puhutaan normi pelaajista eikä kunnon pro ukoista... Tuuliksen videoissa oli just niitä esimerkkejä mitä paskalla jaksolla tulee vastaan. Eilen pelasin 6 divaria ja toivo hiipui heti kun pääsin 9 pisteen rajalle. Seuraava peli pataan 6-0... vastuksen eka maali tuli siten että aloituksesta syötän taaksepäin Bonuccille. Bonucci kaatuu ja ensimmäisenä pallolle vastuksen Lacazette ja pallo maaliin. Seuraavassa pelissä taas €a oli minun puolella ja Bonucci sai hyvitystä kaatumisensa. Sai purjehtia vapaasti koko kentän läpi maalintekoon. Laitoin vastukselle viestiä vielä tosta maalista koska oikeesti näytti siltä että Bonuccin ympärillä oli voima kenttä eikä kukaan tullu sen lähelle. Toveri kertoi että yritti vaihtaa maalin ja Bonuccin välissä olevia pelaajia mutta oli saanu ohjaukseen vaan tilanteen ulkopuolisia ukkoja...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pleikalla toi Kruse vieläkin 40k. Kukaan ei uskalla avata pakkoja! :D

Ainoa halpa ja käyttökelpoinen kortti on toi Zieler (14k) ja se onkin discard tasoa illalla kunhan TAAS tulee spessupussit storeen. Wijnaldum yllättävän matalalle painunut...

Laita infoa ku testaat kuitenki Zielerin :)

Koitan eka säästää kolikoita jos sattuis vaikka Pjanicin saamaan, sen verran kuitenki kiinostaa toi kortti. Yöllä kauppa piristy ja meni rojua 10k edestä mutta silti tohon Pjaniciin on vielä hiton pitkä matka.. tilillä 17k:o
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tää on just sitä shittiä mitä suurin osa pelaajista kokee. Siis kun puhutaan normi pelaajista eikä kunnon pro ukoista... Tuuliksen videoissa oli just niitä esimerkkejä mitä paskalla jaksolla tulee vastaan. Eilen pelasin 6 divaria ja toivo hiipui heti kun pääsin 9 pisteen rajalle. Seuraava peli pataan 6-0... vastuksen eka maali tuli siten että aloituksesta syötän taaksepäin Bonuccille. Bonucci kaatuu ja ensimmäisenä pallolle vastuksen Lacazette ja pallo maaliin. Seuraavassa pelissä taas €a oli minun puolella ja Bonucci sai hyvitystä kaatumisensa. Sai purjehtia vapaasti koko kentän läpi maalintekoon. Laitoin vastukselle viestiä vielä tosta maalista koska oikeesti näytti siltä että Bonuccin ympärillä oli voima kenttä eikä kukaan tullu sen lähelle. Toveri kertoi että yritti vaihtaa maalin ja Bonuccin välissä olevia pelaajia mutta oli saanu ohjaukseen vaan tilanteen ulkopuolisia ukkoja...

Juuh, en oo voittanu yhtään matsia sen jälkeen kun ostin Lacan, ja Varsinkaan sen jälkeen kun Di Mariakin tuli tiimiin... Largeekin vastaan tuli semmosia hetkiä et voi vattu, yhtäkkiä koko joukkue on AIVAN kujalla
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Toi Bodmerin IF on kyllä ihan himmee http://www.futhead.com/16/players/16144/mathieu-bodmer/

Nyt perkele semmonen CB--> CDM positiokortti tänne kiitos

Jep, melkoinen vääryys että tuommoinen kaveri jollottaa topparina...

Laita infoa ku testaat kuitenki Zielerin
smile.gif


Koitan eka säästää kolikoita jos sattuis vaikka Pjanicin saamaan, sen verran kuitenki kiinostaa toi kortti. Yöllä kauppa piristy ja meni rojua 10k edestä mutta silti tohon Pjaniciin on vielä hiton pitkä matka.. tilillä 17k
redface.gif

Juu mä laitan. Varmaan tänään ostan jo jos tulee hetki että kerkii pelaamaan. IF Joel Matipin kävin koppaamassa marketista. Freesi löytyi 61k hintaan, seuraava koskematon näytti olevan 78,5k arvoinen. Kysymys kuuluukin, korkkaanko tuon kortin vai säästänkö? Tuo on ollut tuossa 60k kantturassa jo varmaan kolmatta viikkoa, mutta freesejä ei juuri paljoa ole näkynyt. Ehkä mä vaan nyt maltan mieleni ja laitan markettiin tuolla 78k hinnalla.

Nii juu, ja Boatengin informin möin taas pois. On vaan liikaa hintaa tuossa minun mielestä, sain siitä 255k pari tuntia sitten. Takkiin tuostakin hölmöilystä se 50k - toistamiseen. Hitto että pitikin tuo ostaa sillon puol nukuksissa 306k hintaan vahingossa. :D :cool:

Väheni muuten transfer profit, eli kyllä se ainakin miinukset tuossa laski nyt.
 
Ylös Bottom