Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ketkäs IF:t Italiasta ja Englannista kannattaa vielä ostaa? Boruc, Austin, Ferrari ja Sirigu löytyy, mutta korkeamman ovr:n.

Baselia sai halvalla, Egyptin pelaajia ei saanut halvalla. Salah löytyy rosterista.
itse ostin noiden lisäksi toloi,torreira,cooke, el shaarawy, de vril....jälkimmäiset on tosin vähän kalliimpia mutta eiköhän niillä kuitenkin omat saa pois...
 
Kannattaako noita esim ranskan liigan pelaajia ostaa? Jos maksaa esim 1500k ja möisin 3-4k? Vai onko se liian myöhäistä nyt?
 
liiga SBC:hen on sijotettava ennen kun se liiga julkastaan. Mulla oli vaan osa ranskan liigan silvereistä, mut voittoa kans tuli kivasti. Paras nousu oli Lillen Nicolas Pepe, ostin alle tonnilla ja myin kun sen hinta oli 9k... ja mä olin aika myöhäinen sijoittaja, totakin sai varmaan minimihinnalla jos oli ajoissa liikkeellä
 
Perisic puuhas lätsätempun--->tais tienata mustan kortin? Coutinho eilen maali ja pari alustusta, riittäisikö se totwiin?
Saattaa olla kovia keskikenttäkortteja tuloillaan?
Sellainen utelu Mhartille, kun taas pinon teit kolikoita, ni millä summalla suurinpiirtein tankkasit pelaajia uusiin liigoihin? Oma näkemys on, että kun uusi liiga saapuu, ni joukkueet ovat eriarvoisia, koska esim. Ligue 1:ssä As Monaco tuottaa palkinnoksi small rare gold players packinja vastaavasti Lillestä saa prime mixed players packin! Oletan, että noilla on jotain ainakin kosmeettisia eroja? Ja ei kai noita kukaan voi arvuutella etukäteen mitä on missäkin joukkueessa? Toki isot porukat ja paremmat pakat...?
Ja lisäspekulaatio, ainakin itse olen tehnyt Venäjältä ja Turkista ne joukkueet joista on mahdollisuus saada hyvä palkinto pienellä panostuksella?
Cavani varmaan kiihottaa useita puuhata koko Ligue1 valmiiksi...jolloin kauppa käynee tasaisemmin ja paremmin?
Nyt jo huomaa aamuisin, että joidenkin liigojen pelipaikat ovat korteista hyvin minimaalisia ja siellä on hyvä iskun paikka myydä, jos ei välttämättä halua maximivoittoja...
 
liiga SBC:hen on sijotettava ennen kun se liiga julkastaan. Mulla oli vaan osa ranskan liigan silvereistä, mut voittoa kans tuli kivasti. Paras nousu oli Lillen Nicolas Pepe, ostin alle tonnilla ja myin kun sen hinta oli 9k... ja mä olin aika myöhäinen sijoittaja, totakin sai varmaan minimihinnalla jos oli ajoissa liikkeellä


Niin tietenki :). Tottakai sijoitukset pitää tehdä ennen kun noi tulee. Mitäköhän mahdoin ajatella :D

Mutta joukkueeseen. Miksi mua himottais Rodriguez keskikentälle.

Tietenkin Saksan liigasta löytyy paljon keskikentälle pelaajia mutta erityisesti Rodriguez olis hyvä tuohon mun joukkueen keskikentälle
 
Minkäslaisilla kuvakulmilla jengi pelaa fifaa yleisesti? Mikä on ns. paras kuvakulma divarimatsei ajatellen :S? Itse kun olen vielä vasta-alkaja näissä piireissä (siirtynyt änäristä fifaan)

ja sit itse asiaan...

Kuinka tod.näköisenä pidätte Comania viikon joukkueeseen? Itelt löytyy sen ptg kortti ku joskus aikoinaa 38k ostin :)
 
Minkäslaisilla kuvakulmilla jengi pelaa fifaa yleisesti? Mikä on ns. paras kuvakulma divarimatsei ajatellen :S? Itse kun olen vielä vasta-alkaja näissä piireissä (siirtynyt änäristä fifaan)

ja sit itse asiaan...

Kuinka tod.näköisenä pidätte Comania viikon joukkueeseen? Itelt löytyy sen ptg kortti ku joskus aikoinaa 38k ostin :)
sanoisin et myy se Hypessä, eiköhän se oo jo aika ylhäällä?
 
G1 ja If Jonas. Täytyy olla tyytyväinen sillä vuoden arvokkain erikoiskortti nosto.


Eilen illalla availin liiga ja Rui Costa pakat. Parhaat nostot oli sif Sirigu, Ruffier, Rashford ja kassillinen 83:sia ja 84:sia. Sain myös lähes 20 silveriä liigoihin joten ihan hyvin meni nämä. Kaiken kaikkiaan kolikoita näistä tuli 250k ja muutama hyvä kortti. Ei hassumpaa.

Kortit vielä testaamatta mutta tiimit tälle viikkolle näyttää tältä..

https://www.futbin.com/18/squad/1980555

https://www.futbin.com/18/squad/1980580
 
Maanantai-aamun huumaa taasen, pakkoja auki kauhealla jännityksellä...mut tämän osalta karu paluu arkeen...just get Rooney ja läjä kaikkea arvotonta sälää...!!
Onko jotain tietoon perustuvaa faktaa tahi mutu-tuntumaa, milloin noita pakkoja olis syytä availla, jos mieliii sillai kikkailla parempia lappuja? Aamulla? Illalla? Vai onko se vaan ihan henk.kohtasest tuurista kiinni...?
 
Ennen Black Friday oli tullut ihan hyviä kortteja mulle, avannut aina ennen kuutta. Tullut discard IF, Hero ja kyltti kortteja. BF jälkeen on itellä ainakin tuuri hylännyt minut SB ja Icon pakoissa.

Ensi viikolla uudelleen.
 
Maanantai-aamun huumaa taasen, pakkoja auki kauhealla jännityksellä...mut tämän osalta karu paluu arkeen...just get Rooney ja läjä kaikkea arvotonta sälää...!!
Onko jotain tietoon perustuvaa faktaa tahi mutu-tuntumaa, milloin noita pakkoja olis syytä availla, jos mieliii sillai kikkailla parempia lappuja? Aamulla? Illalla? Vai onko se vaan ihan henk.kohtasest tuurista kiinni...?

Vähänsama ku Lottoa kannattaa pelata klo 18.59 lähi-Siwassa....

onhan noita pooliteorioita jne ollut jo vuosia mut eiköhän tos ihan munkilla mennä?
itellä Perin paras tällä kertaa
 
E3 ja pakoista ainut hyödyllinen Blind.
Tällä viikolla jos kokeilis e2 kun ehtii ehkä pelata kaikki matsit. Melkonen työmää tää SB on, ei kyllä mitenkää jaksais pelata weekend liigaa.
 
Ylös Bottom