Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Puhelimen appi jumittaa eikä pääse tarkistaan mitä itseltä löytyy. Eiköhän kuitenkin saa nuo tehtyä ilman ostoja.

Tolissolle uus spesiaalikortti tilattu. Voisko EA toimittaa, kiitos. 100k sijoitus aikoinaan OTW korttiin tuottaa kivaa voittoa. Käyttökortti tosin itsellä vielä mutta sen parempi.

Nopee tarkistus futbinistä ja taitaa tuo kortti olla katoava luonnonvara. Ei harmita ollenkaan etten ostanut aikoinaan useampia ku olis ollu varaa. A
 
Viimeksi muokattu:
Olipas Markkujoukkueet. Pakko arvostaa EA:ta, että haistattaa totaalisesti paskat sijoittajille. Onneksi en sijoittanut niin mihinkään suuresti ja niihin vähiin mitä sijoitin, ovat sitten valmiina tulevia Liiga SBC:itä varten. Yhden Real Madridin ukon jouduin ostamaan, muuten meni heittämällä läpi. Oli myös kiva saada yhdestä Ipswichin CM:stä 8.8k.

Pakat odottamaan perjantaita.
 
Mulla oli Braithwaite, piti maksaa 7k jostain pronssisesta Boron pelaajasta.

Läjä Eredivisien toppareita myyty parin kilon kpl hintaan, otan ne ja juoksen...

...tekemään nuo markut joista Burki ja Casillas parhaina. Jos tää jatkuu tämmöisenä niin ei enää ole viisasta tehdä noita Markkuja, noi menee väkisinkin tappion puolelle ilman oikeesti isoa nostoa, verraten siihen jos möisi kortit jotka meinaa käyttää.

Eipä silti, huvin vuoksihan näitä tehdään, mut nuo palkintopakat on vaan vähän perseestä. Ei se sisältö, se on aina perseestä vaan tuo pakka ja kultaisten rare korttien määrä. Mut minkäs teet, EA tajunnu et jengi tekee noi vaikka siellä olis 4x silver paketti tarjolla joten pakat tulee pysymään huonoina niin pitkään kuin peli suinkin hengittää.
 
Tuo M'boro vs. Ipswich kyll sekoitti hyvin tuota SBCtä!
En niin tietävä ole potkupallon saralla, mut onko tuolla pelillä jokin elämää suurempi tarkoitus? Tai mistä tuo €A repäs sen...vai ihan vaan hatusta?
Mut sen verran"skotti"olen omien kolikkojen suhteen, et en prkele 10Kta maksa noista pelureista, jääköön pakat avaamatta tällä kertaa!
Ja tuo vimone lause sisälsi palasen ironiaa...vaikka tää tekele välistä meneekin tunteisiin, ni pääasiassa tän ympärillä hääräämisessä, on hauskuus-haastavuus-laajuus-itse pelaaminen...
 
Viimeksi muokattu:
Servut ainaki pleikalla toimii.

En ole viikkoon nykässy nettipeliin ja oisin voinut jättää välistä nytkin. Siis tämähän on ihan paska.. ihan sama voittaako vai häviääkö pelistä ei saa mitään irti. Pelannu 4 matsia seasoneita.. jokainen pelaa park the bussilla ja antaa koneen hoitaa kaiken. Riiston jälkeen pitkä syöttö ja toivotaan, toivotaan. Squad battlet ihan millä tahansa tasolla tarjoaa enemmän viihdettä kun tämän päivän vastustajat... maalin kuivumisenkin seuraaminen on hauskempaa.
 
Servut ainaki pleikalla toimii.

En ole viikkoon nykässy nettipeliin ja oisin voinut jättää välistä nytkin. Siis tämähän on ihan paska.. ihan sama voittaako vai häviääkö pelistä ei saa mitään irti. Pelannu 4 matsia seasoneita.. jokainen pelaa park the bussilla ja antaa koneen hoitaa kaiken. Riiston jälkeen pitkä syöttö ja toivotaan, toivotaan. Squad battlet ihan millä tahansa tasolla tarjoaa enemmän viihdettä kun tämän päivän vastustajat... maalin kuivumisenkin seuraaminen on hauskempaa.

Tuo ärsyttää itteäki et peli päivitettii tommoseks et koneen voi antaa hoitaa kaiken. Alussa oli hyvä ku puolustaminen oli oikeesti hankalaa ja kaiken joutu tekemään itse.

Kaiken kruunu tuo uus glitsi, jossa jotenkin pausea käyttämällä pystyy aiheuttamaan disconnectin. Yks teki ton mulle pelin lisäajalla ku olin voittamassa.
 
Tuo ärsyttää itteäki et peli päivitettii tommoseks et koneen voi antaa hoitaa kaiken. Alussa oli hyvä ku puolustaminen oli oikeesti hankalaa ja kaiken joutu tekemään itse.

Kaiken kruunu tuo uus glitsi, jossa jotenkin pausea käyttämällä pystyy aiheuttamaan disconnectin. Yks teki ton mulle pelin lisäajalla ku olin voittamassa.

Alussahan tämä oli todella hyvä. Nyt ei edes huomaa että vastustaja vaihtuu.. kaikki ainakin tänään pelannut ihan samalla tavalla. Ai tarjoaa enemmän vaihtelua eikä jeesuskaan ole joka tiimissä.

Nuo disconnection ja lagi hemmot on oikeasti harvinaisen säälittäviä ja surullisia tapauksia.
 
Ihan hyvin myy nuo Ipswich ja M`boron pelaajat, kolme pelaajaa oli omassa klubissa ja jokaisesta 10K:) Huonoin oli ovr 60!!
 
Ihan jees alkanut tää viikko. 12 SB peliä takana ja pisteitä 12132. Elikkäs noin 1011 pisteen keskiarvolla mennään. Tosin tässä vaiheessa viikkoa pelit onki helpompia. 4-1-2-1-2 formaatilla mennään
 
Millais tässä versiossa vaparista tehdään maali? FIFA17 onnistuin 8/10, mut täs pelissä oon saanut tasan yhden suoraan sisään... kulmat vähän sama homma, tuntuu menevän lähinnä tuurilla
 
Onks se klo 20 ku nuo uudet TOTW alkaa valua pakkoihin? Pitää ostaa Youngi heti jos vaan saa kohtuulliseen hintaan.
 
Ihan jees alkanut tää viikko. 12 SB peliä takana ja pisteitä 12132. Elikkäs noin 1011 pisteen keskiarvolla mennään. Tosin tässä vaiheessa viikkoa pelit onki helpompia. 4-1-2-1-2 formaatilla mennään

Onko oikeasti näin että pelit ovat helpompia alkuviikosta? Vai onko tämä vain "musta tuntuu" juttuja?
 
Onko oikeasti näin että pelit ovat helpompia alkuviikosta? Vai onko tämä vain "musta tuntuu" juttuja?
Mutua. Maanantaina hävisin pari matsia jopa professionalilla(häpeällistä) kun taas viikonloppuna kurmotin legendaryllä tiimejä kumoon.
Ihmeen nihkeetä onkin nyt ollu. Vihu saa muutaman paikan ja aina soi omissa, ite tarttee sen 10 kutia maaliin..
 
Mutua. Maanantaina hävisin pari matsia jopa professionalilla(häpeällistä) kun taas viikonloppuna kurmotin legendaryllä tiimejä kumoon.
Ihmeen nihkeetä onkin nyt ollu. Vihu saa muutaman paikan ja aina soi omissa, ite tarttee sen 10 kutia maaliin..
ja sekin tuntuu menevän munkilla et minkä ratingin vastuksia tulee.... hävisin tänää legellä pronssijengilke jolla oli Suarez kärjessä... Elite2/Elite3 rajalla killun nyt, 1 matsi jäljellä
 
Ylös Bottom