Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Toi Valerin MVP ei ihan Valtavia masseja mulle tehnyt, mut osa MLS-kupongeista liikkuu nyt hyvin. kultaset CDM, LM ja RM kortit nous kivasti, ja jos clubista löytyy IF Morrow ni myyntiin.
Nappasin sen eilen jemmaan 20k ja nyt sitä oli marketissa 3 kpl ja myin sit hintaan 35k( boksipuolella)
 
on se ihan kelpo ukkeli.

harmillisesti prime sbct on nostanu perusiconit taivaisiin
Tein eilen tuon costan. Täytyy kyllä sanoa , että on kova kaveri. Mites onko kokemusta ferdinaninsta? Voisi olla seuraavana hankinta listalla if bonuccin ja chiellinin kaveriksi. Sillä puolustuslinjalla ei voi kyllä syyttä kuin itseään jos ei puolustus toimi
 
Hybrid leagues ja nations tehty. Paria pakkaa vaille kaikki säästössä perjantaille. Siihen vielä markut kaveriksi. Toivottavasti tulee edes jotain käyttökelpoista.
 
Tein eilen tuon costan. Täytyy kyllä sanoa , että on kova kaveri. Mites onko kokemusta ferdinaninsta? Voisi olla seuraavana hankinta listalla if bonuccin ja chiellinin kaveriksi. Sillä puolustuslinjalla ei voi kyllä syyttä kuin itseään jos ei puolustus toimi
Costa on todella kova ja hieman on miestä ikävä. Käytin oman Costan pari viikkoa sitten Luis Hernandeziin. Tuota ei silti ole tarvinnut katua, koska Luis on toisesta maailmasta mitä tulee maalintekoon.

Päätin aloittaa ns. puhtaalta pöydältä ja ottaa käyttöön joku epäsuosittu formaatio.

34pib9v.jpg


Tuosta on herkullinen tilanne lähteä rakentamaan. Keskikenttä on armottoman laiha, mutta kaiketi kunnossa :cool:
 
Costa on todella kova ja hieman on miestä ikävä. Käytin oman Costan pari viikkoa sitten Luis Hernandeziin. Tuota ei silti ole tarvinnut katua, koska Luis on toisesta maailmasta mitä tulee maalintekoon.

Päätin aloittaa ns. puhtaalta pöydältä ja ottaa käyttöön joku epäsuosittu formaatio.

34pib9v.jpg


Tuosta on herkullinen tilanne lähteä rakentamaan. Keskikenttä on armottoman laiha, mutta kaiketi kunnossa :cool:
Joo tohon on suht helppo alkaa rakentaa....toi pogba himottais itseänikin ei vaa ihan rahat riitä vielä on niin pirun kallis ja ei oo ku 400k ylimääräistä...
 
Tua noin nii... eikö kannattais dumpata Costa ja hankkia Prime + 200kiloa massia?
Miks? Viime versiossa hukuin noihin untradeable kortteihin ja siitä vähän viisastuneena koitan välttää noita parhaani mukaan. Väitän että tuo keskiversio on ihan yhtä tykki ku se prime versiokin, ja tuon saa myydä jos tulee tarve. Noi CM/CAM/ST legendat pitää arvonsa läpi tän fifan koska niitä tungetaan noihin kalliimpiin prime versioihin.
 
MLS ukot myy hyvin, mulla on niitä aika läjä vielä jäljellä ku ei oo kerenny listaan, menny tää päivä kaupungilla köyhtyessä. :(

Vaimo pitää huolen että ei monesti tarvi käydä A-kaupassa kun on Matti jo kukkarossa! :D
 
Pääsikö Markut yllättämään ketään...?


Todellaki pääsi. 1/4. 68 myytävänä ja noista markuista löytyy 11. Voihan.. Tää on tietty arpapeliä. Mulla ei ole koskaan ollut onnea arvoissa :D


Nyt tämän viikon myynti on Lozanon varassa
 
Viimeksi muokattu:
Todellaki pääsi. 1/4. 68 myytävänä ja noista markuista löytyy 11. Voihan.. Tää on tietty arpapeliä. Mulla ei ole koskaan ollut onnea arvoissa :D


Nyt tämän viikon myynti on Lozanon varassa

Mulla läjä Manchester derbyn pelaajia, mut kyll ne joskus kaupaksi menee...voitolla:)!!??
 
Mulla läjä Manchester derbyn pelaajia, mut kyll ne joskus kaupaksi menee...voitolla:)!!??


Nojoo. Meneehän ne. Mutku mä oon tälläinen heti tänne nyt mulle tyyppi :D. Ja sainhan mä 20k tuosta Ajax-PSV. Tämän viikon markut on toiset mitä olen kokeillut. Yhteensä markut osunut 3/8 joten kyllä se ensikertalaiseksi ihan hyvin on.
 
täytynee alkaa näissäkin tekeen niin et ostaa todella ajoissa ja myy Hypessä hetki ennen julkasua
 
Vaihtoehtona merseysiden derby, moskovan derby tai manchesterin derby niin EA vetää kaneja hatusta.
No ainakin nuo on seuraavalla kerralla saletit:)
Muutama mancesterin ukko joutilaana listalla, enkä oo varmaan ainut :D
 
Markuista parhaana Florenzi joten kelpaa. Hiukan lähempänä legenda.. ostoslistalla on seuraavana lb Maldini. Tosin sitä peluutan cb:eenä.
 
Ylös Bottom