Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

nyt alkaa olemaan sellainen fiilis että huh huh. Ensimmäinen ja viimeinen fifa mitä mä pelaan. Mä kun ajattelin että se on just niin yksinkertaista että osta halvalla ja myy kalliilla. Nimistä viis. Taino sen verran ajattelin alussa että sen verran kannattaa katsoa että nimi on tuttu. Tosin se ei kyllä päde minkään pelaajan osalta mitä on myynnissä. Mutta siis ei noi ohjeet toimi. Ne pelaajat jotka nyt myisi (en tiedä sellaisia) niin ei myy kahden viikon päästä enään.

Tämä on kyllä peli joka saa mun niin turhautumaan.

Pakoista saatavat pelaajat ja hyvien pelaajien osto.. Ne vaatii tuuria molemmat. Taidolla ei pelaajia osteta

Ja se kun pitää joukkueen sisällä miettiä mitä pelaajia voi ostaa. Huippujoukkue ei välttämättä taa hyvää myyntiä.

Jos edustaa esim Manua niin luulis että myynti on varma mutta ei.

Transfer Profit 173 368

Kyllä ne hyvät, halvat ja suositut pelaajat isosta liigasta myy aina.

Ja squad fitness kortit. Itse enimmäkseen treidannu fitness korteilla ja transfer profit 1,8 milliä.
 
nyt alkaa olemaan sellainen fiilis että huh huh. Ensimmäinen ja viimeinen fifa mitä mä pelaan. Mä kun ajattelin että se on just niin yksinkertaista että osta halvalla ja myy kalliilla. Nimistä viis. Taino sen verran ajattelin alussa että sen verran kannattaa katsoa että nimi on tuttu. Tosin se ei kyllä päde minkään pelaajan osalta mitä on myynnissä. Mutta siis ei noi ohjeet toimi. Ne pelaajat jotka nyt myisi (en tiedä sellaisia) niin ei myy kahden viikon päästä enään.

Tämä on kyllä peli joka saa mun niin turhautumaan.

Pakoista saatavat pelaajat ja hyvien pelaajien osto.. Ne vaatii tuuria molemmat. Taidolla ei pelaajia osteta

Ja se kun pitää joukkueen sisällä miettiä mitä pelaajia voi ostaa. Huippujoukkue ei välttämättä taa hyvää myyntiä.

Jos edustaa esim Manua niin luulis että myynti on varma mutta ei.

Transfer Profit 173 368

Tässä nyt on 11 viikkoa pyörittäny samaa 4-5 pelaaja ja kauppa käy sellaisella 100k - 200k viikko tahdilla. Että ei se ole mistään muusta kiinni kun oikeiden pelaajien löytymisellä. Tässä on annettu treidi ohjeita vaikka kuinka paljon joista ottaa hippaa ja lähteä tekemään kolikoita...

Ei tämä treidaaminen mitään raketti tiedettä ole mutta ei myöskään niin helppoa että ostat ihan mitä vaan ja myyt kalliilla.

Transfer profit 4M ja tuuria ei kyllä ole yhtään...
 
Jos tekis Manchester ostoja. Eka United puolelta Young ja sitten naapurista Delph?



Kyllä mä edelleen väitän että sopivien pelaajien löytyminen on tuuria. Ei taitoa.
 
Jos tekis Manchester ostoja. Eka United puolelta Young ja sitten naapurista Delph?



Kyllä mä edelleen väitän että sopivien pelaajien löytyminen on tuuria. Ei taitoa.

Voin sanoa heti et noilla pelaajilla et ainakaan bisnestä saa rullaamaan jos puhutaan normi korteista.
 
Jollain käy hyvä tuuri :)
Ei tosiaan oo tuurista kii jannujen treidituotot.... pitkäjänteisyyttä ja omaa ajattelua tarvitaan...

ipsun ja mboron pelaajat on niin kalliita koska hopea/pronsseja on vähemmän olemassa kun kultasia... kysyntä ylittää tarjonnan

Ite en oo markkuihin sijottanut kun muutaman viikon, ja vatuiks on mennyt melkeen aina :rolleyes:

osta halvalls, myy kalliilla toimii sellasilla pelaajilla joilla on kysyntää, esim. mieti mitkä pelaajat tulee vastaan jokatoisessa SB-matsissa... niillä on kysyntää
 
Okei. Puhutaan joo normikorteista :). Mutta joo. Miksi juuri noi tuli mieleen niin lähdin siitä liikkeelle että molemmat pelaa huippujoukkueissa :)

Tuuria? Haloo!

Seuraa vaikka tuosta ketjusta, et mitä kortteja eniten myydään:
https://fifaforums.easports.com/en/...n-form-trading-low-coin-start-early-hype/p245

muutamia sivuja taaksepäin sieltä löytyy yhden miljonäärin excelöinnit myydyimmistä pelaajista. Jos ei VIELÄ ole taitoa, kannattaa kopioida. Vaisto kehittyy kyllä ajan mittaan
 
Nojoo. Mä katsoin tuota keskustelualuetta ja taas tuli useampi pelaaja mieleen mitä vois kopioida. tosin Ne hinnat on kyllä sen verran kalliita ettei ne kyllä siitä enää nouse.

Esimerkkinä Vardy. Tuskin onnistuisi jos ostaisi tyyliin 5-7k ja laittaisi pokkana hinnaksi 15k
 
Esimerkkinä Vardy. Tuskin onnistuisi jos ostaisi tyyliin 5-7k ja laittaisi pokkana hinnaksi 15k

Et kyllä tommosia pikavoittoja tee tuon hintasilla korteilla. Jos 5k saat biddailtua niin ehkä 7k vois olla pyynti.
Tietenkin muutaman voi heittää vaikka 15k saattaahan siellä joku joskus erehtyä.
Weekend liiga kun alkaa niin ainakin viime kaudella käytetyimmät kortit nous vähän. Eli alkuviikosta niitä biddailee ja perjantaina pienet voitot taskuun.
 
Et kyllä tommosia pikavoittoja tee tuon hintasilla korteilla. Jos 5k saat biddailtua niin ehkä 7k vois olla pyynti.
Tietenkin muutaman voi heittää vaikka 15k saattaahan siellä joku joskus erehtyä.
Weekend liiga kun alkaa niin ainakin viime kaudella käytetyimmät kortit nous vähän. Eli alkuviikosta niitä biddailee ja perjantaina pienet voitot taskuun.
Ja noiden jannujen metodi nojaa täysin Tyhmiin ja Laiskoihin ostajiin, aina voit pyytää tonnin ylihintaa halutusta kortista, ja se myy, kun relistaat ahkerasti.

esim. Nathaniel Clyne on suosittu pelaaja velttojen keskuudessa. Sterling myös, mut vähän kalliimpi
 
Okei. Näin parin kuukauden perusteella sanoisin kokemuksena että paljon on ollut asioita jotka on aiheuttanut harmaita hiuksia. Mutta niistä osa on sellaisia joita olen oppinut jo. Esim voittojen saaminen otteluissa oli aluksi hankalaa. Nykyään voittaminen ei ole enää niin hankalaa vaan lähinnä se että voittaa 5-0 tuloksella. Mutta uskon että jahka saan vielä parannettua hyökkäystä niin se maalintekokin paranee :). Mutta tuohon vaaditaan joko tuuria pakkojen suhteen tai kolikoiden tienaaminen.

Ja toi kolikoiden tienaaminen. Se on oikeastaan tällä hetkellä, joka oli myös alussa kun se suurin ? merkki että kuinka hankalaa se on. Kun lukee tätä keskustelualuetta ja sitten tuota EA foorumia niin se kuulostaa suht yksinkertaiselta mutta ainakaan vielä ei ole auennut. Tosin olen nyt saanut sellaisen käsityksen että pelissä on pelaajia joista parinkin löytyminen riittää tienaamiseen. Haastetta riittää siinä että löytää sellaiset pelaajat, mutta onneksi sitten kun sellaisia löytyy niin sitten kolikoiden tienaamista ei voi estää. Kolikoita tulee ovista ja ikkunoista. Eikä niitä tarvitse edes vaihtaa.

Mutta kysymys kuuluuki että kauanko kestää ennenkun löydän pari pelaajaa jotka myisi niin
 
Täällä myös transfer profit kohta 4 miljoonaa, juhis ilmaista vinkkiä että suurimman osan tuosta tehnyt izqueirdolla, antoniolla ja sterlingillä.
 
Kaheksaltako se räpsähtää totgs pakkoihin?
Ois yli 20 laadukasta pakkaa oottelemassa, jossei noilla irtoa yhtä laatukorttia niin vippaan koko konsolin parvekkeelta pihalle.
Edit: näköjään
 
DQiF_pTWsAYqq56.jpg:large


Unohdin sit myydä IF Terpun....

nää on hassuja kortteja kun eivät kelpaa SBCssä TOTWeina, viime vuonna sijotin Kongoloon ja nokille tuli
 
Izqueirdo.. Huomasin että maksaa 1k. Tietty sitä vois kokeilla myydä 2k. Jos siis puhutaan Brightonin pelaajasta


Vau. Hienoja kortteja. Noi on pakko saada mutku perkele kun köyhä.
 
Izqueirdo.. Huomasin että maksaa 1k. Tietty sitä vois kokeilla myydä 2k. Jos siis puhutaan Brightonin pelaajasta


Vau. Hienoja kortteja. Noi on pakko saada mutku perkele kun köyhä.
laita 1,9k niin näyttää halvemmalta. ja kyllä noista osa tulee oleen halpoja
 
Ostin nyt kymmenkunta tuota


Päivän tulokset.. Kyllä oli niin katkera häviö jotenki toi viimeinen..

9-0
6-0
3-0
1-2

ja pisteitä tähän mennessä 20961

Eikös se ollut niin että 03 huomisesta alkaa se 7 tunnin välein? Meinaan ajattelin jos sen verran aamulla ennenkun lähden töihin että käynnistän PS4:n että otan ne uudet pelit ja sitten kun pääsen iltapäivällä niin pelaan sekä aamuiset että päiväpelit. Siinä tulee kyllä 8 pelin putki joten saas nähdä jaksanko pelata ne kaikki.
 
Ylös Bottom