Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ostin tuossa yhtä pelaajaa testimielessä halvimmalla millä sain ja sitten tosiaan laitoin 1k hinnaksi ja pari meni heti kaupaksi. Että ei se hinta voi olla suuri. Kun halvat on tosiaan tarkoituksella halpoja.

Ja mä kun en viitti samoja pelaajia pitää listassa kauan. Kyllä sen huomaa suht nopeasti että meneekö kaupaksi vaiko ei.

Eli kun myy niin kannattaa laittaa maks 200-300 hintaeroa. Sikäli jos täällä on uusia tai tuleville mahdollisille uusille neuvoisin että älkää yrittäkö mitään 1k voittoja. Ehdottomasti 500c on maksimi. Tuo 20k voitto. ei se tuuria ole mutta jotenkin ei se vaan voi onnistua tai sitten heidän kohdalleen sattuu todella tyhmiä ostajia :D. Hyvä tietenkin heille. Mutta noin keskiverto ostaja tuskin on niin tyhmä että ostaa jonkun pelaajan 35k, kun samaa pelaajaa voi saada 20k tai halvemmalla.

Tässä pelissä on paljon idiootteja pelaajia, ja sellasia joita ei kiinnosta etsiä halvinta pelaajaa.

Toki toi 200c voitto on jo jotain, ite alotin joskus niin et biddailin nonrareja joku 400c ja myin 600-650c...

siinä vaan täytyy pyörittää aika suurta massaa että saat tuntuvaa tuottoa. 100 myytyä korttia jos tuo 20k voittoa niin on siinä aika ostaminen/listaaminen
 
Tässä pelissä on paljon idiootteja pelaajia, ja sellasia joita ei kiinnosta etsiä halvinta pelaajaa.

Toki toi 200c voitto on jo jotain, ite alotin joskus niin et biddailin nonrareja joku 400c ja myin 600-650c...

siinä vaan täytyy pyörittää aika suurta massaa että saat tuntuvaa tuottoa. 100 myytyä korttia jos tuo 20k voittoa niin on siinä aika ostaminen/listaaminen


On se tietenkin niinki. Mutta kun olen käynyt monta pelaajaa (mitä ehdotettu) läpi sillä tavalla mitä on neuvottu. Mutta ei vaan mene kaupaksi.

Mä yritän tässä etsiä sellaista varmaa pelaajaa joka tekee varmaa aaltoliikettä. Siis hinnan suhteen. Mutta sellaista pelaajaa ei taida olla.

Siis tänään 750c ensi viikolla viimeistään se 1400 jolloin hinta taas tippuu tuohon 750c jolloin voi taas ostaa sillä hinnalla ja myydä 1400 pois.

Onko niin sanottua varmaan aaltoliikepelaajaa mitä tulee ostoon/myyntiin? Varmalla tarkoitan sitä ettei ole riippuvainen eri tekijöistä
 
Ostin tuossa yhtä pelaajaa testimielessä halvimmalla millä sain ja sitten tosiaan laitoin 1k hinnaksi ja pari meni heti kaupaksi. Että ei se hinta voi olla suuri. Kun halvat on tosiaan tarkoituksella halpoja.

Ja mä kun en viitti samoja pelaajia pitää listassa kauan. Kyllä sen huomaa suht nopeasti että meneekö kaupaksi vaiko ei.

Eli kun myy niin kannattaa laittaa maks 200-300 hintaeroa. Sikäli jos täällä on uusia tai tuleville mahdollisille uusille neuvoisin että älkää yrittäkö mitään 1k voittoja. Ehdottomasti 500c on maksimi. Tuo 20k voitto. ei se tuuria ole mutta jotenkin ei se vaan voi onnistua tai sitten heidän kohdalleen sattuu todella tyhmiä ostajia :D. Hyvä tietenkin heille. Mutta noin keskiverto ostaja tuskin on niin tyhmä että ostaa jonkun pelaajan 35k, kun samaa pelaajaa voi saada 20k tai halvemmalla.
Tää on aivan huikeeta miten sä huutelet täällä neuvoja tuleville pelaajille kun itelläs on aivan totaalisen hukassa koko touhu. Mä oon lukenut nyt tätä sun touhuas jokusen sivun verran ja miettinyt että pitäsköhän täräyttää videot tulille miten se homma oikein hoidetaan... Mut hitto kun on itellä lista täynnä kasinelosia ja 50kpl informeja, jotka by the way on ostettu 12k hintaan ja joiden alin buy now hinta on tällä hetkellä 14500, niin ei oikein voi siirtyä perus kultakortti treidaukseen kun ei ole yksinkertaisesti tilaa.

Ensinnäkin, sulla ei edes ole kännykkäsoftaa käytössä niin miten sä kuvittelet muutamalla listauksella per päivä tekeväs tiliä massa listauksella? Ei se toimi niin. Kun aletaan myymään massana niin silloin täytyy löytyä volyymia vaihtopakasta ja se vaihtopakka pitää listata käytännössä jokainen hereillä olo tunti.

Sit toisekseen toi sun "FIFA maailmankatsomus" on todella suppea ja pällistelet sitä amatöörilasien läpi. Jätkä laukoo omia totuuksia vaikka täällä on kokeneemmat ja MILJOONIA coineja tienanneet antanut ohjeita ja vinkkejä miten se homma hoidetaan. Sit ihmetellään kun ei kauppa käy kun koitetaan myydä:

A: ei haluttuja pelaajia
B: väärällä hinnoittelulla
C: liian vähäisellä korttimäärällä
D: aivan liian vähäisellä listausmäärällä

Lisäksi, sä joka päivä kirjoitat että ei kauppa käy, ja vaihdat kohdetta. Oisko mitään että antaisit vaikka mahdollisuuden niille myynneille? Mulla saattaa mennä päiviä että ei mikään kortti myy.

Mä näkisin, että sulle ois parasta siirtyä noista random korttien ostoista Marquee Matchups sijoittamiseen.

Esim. ens tiistaina pitäisi kaiken järjen mukaan olla joku isoista peleistä mukana.

Real-Barca
Juventus-Roma
Benfica-Sporting, tuosta nyt ulkomuistista minkä pelaajia vois ostaa. Ja tsekkaat sen pelaajan alimman binin, ja sen jälkeen biddaat sitä pelaajaa halvemmalla mitä se alin bin on. Paras hetki on ostaa tänään illalla, tai maanantai aamuna. Jatkoa ajatellen voisit etsiä twitteristä tai EA foorumilta sivut mihin listataan noita mahdollisia markkumatseja. Joku kundi niitä twitter polleja tuppas listaan tännekin.

Ja sori kun pauhaan mut meni kyllä kuppi nurin, en kestä kun porukka alkaa vääntää ihan omaa narsistista legendaa vaikka täällä jengi on selvästi paremmin perillä. Voihan se olla että ohjeet ei ole tarpeeksi selvät, harvemmin täällä on tarvinnut rautalangasta vääntää mut kait sekin on vaihtoehto jos joku jaksaa kirjotella. Meikä ei vaan enää viitti näillä päivillä. Koittakaa selvitä, siperia opettaa! :)

Äläkä ota ittees, pakko on vaan palauttaa maan pinnalle välille. ;)
 
Tässä pelissä on paljon idiootteja pelaajia, ja sellasia joita ei kiinnosta etsiä halvinta pelaajaa.

Toki toi 200c voitto on jo jotain, ite alotin joskus niin et biddailin nonrareja joku 400c ja myin 600-650c...

siinä vaan täytyy pyörittää aika suurta massaa että saat tuntuvaa tuottoa. 100 myytyä korttia jos tuo 20k voittoa niin on siinä aika ostaminen/listaaminen
En tiedä oonko oikeassa, mutta itse pyöritin tuota Belleriniä vähän aikaa ja sain kortilta noin 400-500 kolikon voiton myydessä. Sitten huomasin, että eipä saanutkaan enää biddaamalla korttia samaan hintaan, joten tässä vaiheessa kannattaa varmaan vaihtaa pelaajaa mitä myy? IF kortit on varmaan rikkaammille, koska se kortti pitäisi saada järkyttävän halvalla tehdäkseen voittoa kunnolla. Alussa möi nuo 24 pelin kultasopparit 350-400 kolikkoa kipale ja nytkin niitä menee aina välillä. Ostohintahan noissa on 150-200 kolikkoa. Nyt oli jostain syystä mennyt squad Fitness kortteja 1000 kolikolla monta kappaletta. Mulla on melkein koko ajan se 65-100 korttia myynnissä, mutta valtaosa on kulutuskortteja ja soppareita. Näillä kuitenkin turvataan edes jonkinmoinen tulo:)
 
Näppärästi se sterling liikkuu joka listauksella :) ahkeralla listauksella vaan juhis niin alkaa myyntiä tulemaan
 

Liitetiedostot

  • 407034E0-2F80-4214-9C12-49E061AC8B79.png
    407034E0-2F80-4214-9C12-49E061AC8B79.png
    1,1 MB · Lukukerrat: 22
Nokun sun neuvoista ei ole hyötyä. Mä yritän aina jollain 50-60 samalla pelaajalla ja niistä hyvä jos 5 myy. Ja hintakaan ei ole syy kun se on 1500. Ostohinnan ollessa siellä 650-900 ja pelaajina toimii juuri noi valioliigan parhaat pelaajat kun rajana hinta. Eli se siitä

Toisekseen mulla on fifa 18 companion sovellus joten älä tule valittamaan siitä


Ja kolmanneksi älä moiti mua jos sun neuvot on huonoja. Anna parempia neuvoja niin katotaan.
 
Nokun sun neuvoista ei ole hyötyä. Mä yritän aina jollain 50-60 samalla pelaajalla ja niistä hyvä jos 5 myy. Ja hintakaan ei ole syy kun se on 1500. Ostohinnan ollessa siellä 650-900 ja pelaajina toimii juuri noi valioliigan parhaat pelaajat kun rajana hinta. Eli se siitä

Toisekseen mulla on fifa 18 companion sovellus joten älä tule valittamaan siitä


Ja kolmanneksi älä moiti mua jos sun neuvot on huonoja. Anna parempia neuvoja niin katotaan.
:D

Siinä ne yllä oli, anna edes niille pelaajille mahdollisuus. Porukat postaa niitä myytyjä Sterlingejä ja meikäläinen antoi vinkin et osta ens viikon isoista peleistä pelaajia. Ja ota nyt edes selville se halvin pelaaja. Esim. on aivan turhaa ostaa Realin Nachoa, kun sitä Llorentea saa halvemmalla ja molemmat hyvin todennäköisesti on saman hintaisia sitten jos RM-Barca on markuissa.

Pari sivua taaksepäin kirjoitit että puhelin appi ei lataudu? No hyvä jos sait sen kuntoon. Sitä pitäs sit päivä aloittaa listaamalla ja relist tunnin välein. Jos duunissa on kännyt kiellettyjä ni se on sit känny mukaan kusitauolle ja siellä se relist. :)

Sitä sun aaltoliikeitä tekevää pelaajaa ei olekaan, jonkun verran pelaajien hinnat vaihtelee mut se on ihan normaalia marketin käyttäytymistä johtuen eri kellonajoista ja eri viikonpäivistä. Muistaakseni mainitsin että maanantai aamut ois hyvä päivä ostella. Periaatteessa mitä tahansa korttia ostatkaan maanantaina niin sen saa voitolla myytyä keskiviikkona ennen klo 20, jolloin hinnat taas tippuu kun porukka aukoo pakkoja koska uusi TOTW on pakoissa. Tässäkin on joitain sääntöjä, esim. jos ostat Juventuksen pelaajia maanantaina niin se saattaa olla jo myöhäistä koska sadat tuhannet muut investoijat on mahdollisesti pumpanneet noiden korttien hinnat jo valmiiksi korkealle, joten jos käy niin että Juven peliä ei olekaan niin niiden hinnat voi tulla alas ja niistä on taas vaikeampaa päästä eroon.

Siinä niitä ohjeita nyt on pikkuisen taas lisää, vaikka meikäläisen homma ei millään tapaa ole "antaa sulle ohjeita".

Peiliinkatsomisen paikka alkaa olla siinä vaiheessa jos kaikilla muilla onnistuu mut sulla ei. Lapsen kengissä on tuo touhu, jotenkin yksinkertaisesti pitäs sun nyt edetä ja tässä kohtaa on pakko sanoa että se monesti mainittu SQUAD fitness korttien myynti vois olla kans ihan hyvä vaihtoehto. Mä en ihan varma ole mihin hintaan noi liikkuu normaalisti kun en niitä itse ostele mut mulla on whatsapp groupissa jengii jotka ostaa noita 300-500 hintaan ja myy niitä about 1000-1200 hinnalla pois. Mut niillä on niitä tyyliin vaihtopakka täynnä niin silloin niitä myyntejä tulee väkisinkin, ei porukka jaksa selata sivu tolkulla ja etsiä sitä halvinta noista kun noiden etsiminen on tehty sen verran työlääksi. Sen takia se onkin hyvä treidikohde. Ahkera palkitaan.

Vaikkei tää rakettitiedettä olekaan niin on kyllä todella monta asiaa mitä täytyy ottaa huomioon, monelle ne tulee selkärangasta mut just aloittaneille voi olla raastavaa puuhaa. Siksi sitä ei moni teekään, polttaneet näppinsä ja siitä masentuneena tyydytään sit niihin palkintopakkoihin ja fifa pointsien ostoon.
 
Nokun sun neuvoista ei ole hyötyä. Mä yritän aina jollain 50-60 samalla pelaajalla ja niistä hyvä jos 5 myy. Ja hintakaan ei ole syy kun se on 1500. Ostohinnan ollessa siellä 650-900 ja pelaajina toimii juuri noi valioliigan parhaat pelaajat kun rajana hinta. Eli se siitä

Toisekseen mulla on fifa 18 companion sovellus joten älä tule valittamaan siitä


Ja kolmanneksi älä moiti mua jos sun neuvot on huonoja. Anna parempia neuvoja niin katotaan.
Ihan ku oisin lukenu tän saman viestin joskus muulloinkin :) mut jos sul myy yhellä listauksella 5 pelaajaa ni sehän on todella hyvin.
 
Hyvältä näyttää nyt tuo Ashley Youngin SIF kun viikonloppuna sitä sai about 47k hintaan ostettua. Valioliiga LB ja noilla statseilla tuntui hinta kyllä aika ryöstöltä. Aika näyttää sitten miten paljon lopulta nouseekaan.

Tänään sitten WL pakkojen aukaisu, ja Stonesin TOTGS:sia ajattelin ostaa samalla varastoon, jos hinta vähän notkahtaa. Jotenkin se kortti näyttää siltä, että arvo voisi nousta ihan hyvin ajan kuluessa.
 
Vähän WL gameplayta pitkästä aikaa, kun ketju on mennyt pelkästään treidaus hölinäksi ;)



 
Siinä yks esimerkki miten tehdään yli tonnin tili kortilla:

TB8vVqK.png


Maanantain ostelin noita 950c hintaan, nyt kun tuo on TOTW:ssä niin sen alin hinta on 1200, ja lisäksi se että jengi tiedostaa tuon Markku matsin todennäköisyyden tulee nostamaan tuon hintaa tiistaita kohden vielä lisää. Kai tuo tuuria tuo myynti on mut se on harkittu sijoitus ja tiedostettua on se että ennemmin tai myöhemmin nuo myy tuolla hinnalla.
 
Hyvältä näyttää nyt tuo Ashley Youngin SIF kun viikonloppuna sitä sai about 47k hintaan ostettua. Valioliiga LB ja noilla statseilla tuntui hinta kyllä aika ryöstöltä. Aika näyttää sitten miten paljon lopulta nouseekaan.

Tänään sitten WL pakkojen aukaisu, ja Stonesin TOTGS:sia ajattelin ostaa samalla varastoon, jos hinta vähän notkahtaa. Jotenkin se kortti näyttää siltä, että arvo voisi nousta ihan hyvin ajan kuluessa.
Tuo Stones on aika monen muunkin kiikarissa, ihmetelty sitä miten noilla statseilla varusteltu PL toppari on niin halpa. Kai se on se physical stats tai jotain...
 
Eli halvinta totw pelaajaa ja sit siihen 1.5k


On mulla sentään syyskuun jälkeen 260k profit
 
Viimeksi muokattu:
Eli halvinta totw pelaajaa ja sit siihen 1.5k


On mulla sentään syyskuun jälkeen 260k profit
EI, ei ole niin yksinkertaista, tuossa Nachossa on monta asiaa mikä siitä teki hyvän kohteen, nyt on kauhea kiire mut palaan asiaan tarkemmin jos tarve vaatii.

Nopea summarum, mikä tahansa TOTW:ssä oleva peruskortti ei kelpaa kenelle tahansa. Siinä pitää olla jotain muutakin, palaan myöhemmin tähän.
 
Tuo Stones on aika monen muunkin kiikarissa, ihmetelty sitä miten noilla statseilla varusteltu PL toppari on niin halpa. Kai se on se physical stats tai jotain...
Mun silmään näyttää semiturhalta kortilta :D

Mut IF Aboubakar tulee hankittua tiimin kärkeen, jäätävä jöllikkä .

Vieläkun Gelsoni sais informin
 


Nyt joku minua viisaampi voisi taas valaista, miksi hävisin tämän ottelun. Onko kypäräpää jokin ylijumala, boostasiko EA kypäräpäätä vai olenko niin nolo etten saa mistään sisääni? Videolla ns. räikeimmät tilanteet. Tänään tulikin sitten kahdesta ennakkoon helpoimmasta pelistä turpaan SB:ssä, ensin legendaryllä 4-3 ja tämä professionalilla 3-2. Siinä välissä vedinkin sitten Legendaryllä 5-0 voiton ja aluksi 3-1 voitto Legendaryllä, joten ihmettelen ihan älyttömästi tätä touhua. Vielä 28 peliä tällä viikolla jäljellä ja into nollissa, oikein hauska viikonloppu tulossa. Taas foliohattuilen kuten tavallista, mutta tänään oli kyllä helvetisti vaikeampaa touhua kuin edeltävinä päivinä.

Kerrotaan nyt vielä, että viimeisessä tilanteessa yritin syöttää Yarmolenkolle, mutta peli oli kanssani eri mieltä.
 
Ylös Bottom