Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)



Toi pitäis lyödä sisään :D
Tossa on untradeable Koscielny, Keita, ja Eriksen.
Pakasta vedetty Robben.
Cazorla, Kimmich, inform Young ostettu aikoja sitten. Loput piti ostaa minimi buy out hinnalla äsken. Sais varmaan myöhemmin hiukan halvemmalla mut menköön.
 
Mahtaako jouluna tulla jotain promopakkoja ym. mitkä polkisi korttien hintoja?
Eikö noita nyt vähän väliä taas storessa ole ollut? Lisäksi haluaisin tietää, onko sieltä taas tulossa joku untradeable-pakka kaikille, jonka suuruus riippuu siitä, monenako päivänä olet FUT:n ollut kirjautuneena.

Tarkoitatko näitä?
Kyllä, mutta en odottanut että tänne alkaa porukka jauhamaan sivutolkulla tavaraa täysin turhasta ja lapsellisesta väittelystä. Enpä kyllä tosin myöskään väittänyt etten itse olisi ottanut osaa tuolla yhdellä viestillä. Tästä ei enää tämän enempää täällä.
 
Eikö noita nyt vähän väliä taas storessa ole ollut? Lisäksi haluaisin tietää, onko sieltä taas tulossa joku untradeable-pakka kaikille, jonka suuruus riippuu siitä, monenako päivänä olet FUT:n ollut kirjautuneena.


Kyllä, mutta en odottanut että tänne alkaa porukka jauhamaan sivutolkulla tavaraa täysin turhasta ja lapsellisesta väittelystä. Enpä kyllä tosin myöskään väittänyt etten itse olisi ottanut osaa tuolla yhdellä viestillä. Tästä ei enää tämän enempää täällä.

Ainakaan viime vuoden mallilla ei tuu pakkaa, tuskin myöskään täysin ilmaista kun SBCt on keksitty. Ja mitä se haittaa jos täällä on sivullinen Offtopic-paskaa? Foorumi on pitkälti mein yhteisöä lukuunottamatta kuollut, ja suomen FUT-sceneä ei käytännössä ole.... EA:n foorumeilta löytyy sit OT-ketjut erikseen jos OT häiritsee?

Musta on kiva et täällä on elämää, vaikka sit puhuttais Agueron nappiksista
 
Käyttääkö täällä kukaa 3-5-2. Jos käyttää niin miten on toiminu. Näyttää ainakin hyvältä...
Oon nyt pelannu 5-2-1-2 mut siinä tuntuu, et on vähän liian rankka pelitapa wingbackeille.
 
Viimeksi muokattu:
Ainakaan viime vuoden mallilla ei tuu pakkaa, tuskin myöskään täysin ilmaista kun SBCt on keksitty. Ja mitä se haittaa jos täällä on sivullinen Offtopic-paskaa? Foorumi on pitkälti mein yhteisöä lukuunottamatta kuollut, ja suomen FUT-sceneä ei käytännössä ole.... EA:n foorumeilta löytyy sit OT-ketjut erikseen jos OT häiritsee?

Musta on kiva et täällä on elämää, vaikka sit puhuttais Agueron nappiksista
Näin!

Hyvää Joulua!
 
Ainakaan viime vuoden mallilla ei tuu pakkaa, tuskin myöskään täysin ilmaista kun SBCt on keksitty. Ja mitä se haittaa jos täällä on sivullinen Offtopic-paskaa? Foorumi on pitkälti mein yhteisöä lukuunottamatta kuollut, ja suomen FUT-sceneä ei käytännössä ole.... EA:n foorumeilta löytyy sit OT-ketjut erikseen jos OT häiritsee?

Musta on kiva et täällä on elämää, vaikka sit puhuttais Agueron nappiksista

Tähän kirjoitukseen on hyvä aloittaa Joulun rauhoittuminen!
Olen täysin samaa mieltä, kun ketjun sisällä on eloa, kirjoittelua ja tunteiden purkua...koen sen vaan hyväksi yhteisölle! Se kuitenkin tämä vihreän veran shakki yhdistänee meitä kaikkia yli puoluerajojen:)!!
Hyvää Joulua kaikille tasapuolisesti...Espoolandia hiljenee, mutta vain hetkeksi!!
 
Jeps, täysin offtopiccina: HYVVEE JOULLUU KAIKILLE ! :D:):p

Toivotaan et Santa Cazorla tuo meille 100k packit daily SBChen klo 20.00, viime jouluna tuli Lewan TOTW ja tänä jouluna voisin ottaa Nemmyn tai Oravan

Kiitos hei
 
V*ttu jee. Ei oikein batlee oo kerenny pelaa ja useampi kierros jääny välistä. 1 voitto tarvittiin e3, apaut 1300p.
Ei siinä legellä peli käyntiin. Eka kulma, vastustaja siivoaa viivalta ja vastahyökkäyksestä verkko soi. Sitten menen 2-1 johtoon ja siinä tilanteessa pääsen 2v0 ja syötän tyhjiin. Eipä osukkaan mun ukko maaliin vaikka hidastuksestakin näkee että suuntaan keskelle maalia. Maalipotkusta pikku seinät ja 2-2. Kohta 2-3, mitä helvettiä tapahtuu. Ei paljookaa niin pääsen boksista sijoittaa hyvästä paikasta ja pallo ihan päin helvettiä.. Kohta 2-4 ja mikään mun syöttö ei enää osu jalkaan. Tuli taas perinteinen kusetettu olo. Vihulla 5 kutia 4 maalia. Kaikki aivan jäätäviä kuteja boksin takaa. Eihän toi tietskari ikinä edes ammu kaukaa niin nyt paukutti ihan sairaita maaleja..
Hyvää joulua :)
 
Olipa ihme pakkapäivä, ei mitää superia, mut sif mooy, Jeesus, higuain ja toi 85 if veskari.

Tein tosta ton fabinhon talteen, löyty yhtä vaille kaikki klubista. Buffonia arvon kun siihe menis vaa 70k mut en tie.
 
Pistin tiimin kokonaan uusiksi. Kokeillaan miten 4222 toimii!

xhekt7e.png
 
Olipa ihme pakkapäivä, ei mitää superia, mut sif mooy, Jeesus, higuain ja toi 85 if veskari.

Tein tosta ton fabinhon talteen, löyty yhtä vaille kaikki klubista. Buffonia arvon kun siihe menis vaa 70k mut en tie.
Buffonista tulee se EoaE myöhemmin. Itse taidan alkaa treidailemaan tuota varten säästöjä. Pirlon ja Gigin ympärille kiva rosteri tuolloin sitten.
 
Sane, Koscielny taulu ja Giuliano

Elikkäs ei mitään...

Sane mulla on kyllä joten ajattelin myydä sen niin että saan omat pois, mitä aikoinaan maksoin hänestä mutta sitten eka marketista ja Futbinistä vielä katsoin niin molemmista huomasi etten tule saamaan omiani pois. Maksoin hänestä aikanaan 26k

Ja nyt sen arvo on 5900. Ainakin tällä hetkellä
 
Viimeksi muokattu:
Ompas rasittavaa... En saa ollenkaan tauluja noist ''joulupaketeista'' jotka on normaaleja pakkoi kapeempia.. :/ 82 moskaa vain tuli... Voiko niist ees saada mitään hyvää? :(
 
Ostetaan pelihuumori, fifaa versiosta 06 ja futtia jo sieltä ensiaskelista tullut pelattua (viime vuonna pari kertaa elite2, nyt karmean taistelun jälkeen pari kertaa gold1 wl:ssä). Nyt kuitenkin tämän uusimman kanssa suurissa ongelmissa, pelistä toiseen saan kokea joko iconien ja CR7 ylivoimaisuuden tai sitten kärsin hirveistä härdelleistä omalla alueella jotka johtaa maaliin. Omat "hyvin" ajoitetut taklaukset ja riistot hyvin usein kimpoilee vastustajalle tai kaverin pelaajaa jostain kumman syystä suojailee paremmin palloa kun minä itse. Hyökkäyspäähän rakennan hyviä paikkoja, mutta eiköhän bailly tms. siinä boksin reunalla ja sisällä köki ja blokkailee hyvät paikat pois. Ja sitten jotkut lyö niin hirvittävän prässin ja sulkee kaikki syöttösuunnat että ei tunnu mitään saavan aikaseks. Omaa puollustus ei vastaavanlaiseen pysty, on kokeiltu eri customeita, formaatteja ja pelaajia. Lähes kaikkia.. Pakkilinjan ja keskikentän välissä on aina hirvittävästi tilaa, tuntuu myös että vastustajan 2vs4 tilanteet päättyvät myäs turhan usein maaliin vaikka mielestäni manuaalisen puollustuksen kohtuullisesti handlaan, sieltä se pallo vaan chiellinin ja hero benatian jaloista pomppii paikoille vaikka hyvin on syöttölinjat tukittu ja pallollisella pieni paine. Oma jengi 1,5milj. arvonen eli ihan varteenotettava joukkue.

Tämän avautumisen jälkeen kysynkin, olisiko kellää antaa mitään tipsejä tähän hommaan? Tai tietäisi mistä niitä saa, "pro"youtubettajiin en juurikaan taktiikoissa ym. luota, he haluavat katselijoita eivätkä auttaa pelaajia.

Ps. Hyvää joulua!
 
Joulu ei ainakaan henk.koht tuonut mitään mittavaa lahjakasaa nostojen suhteen!!
Tein tuon tän päiväisen x-mas tehtävän ja siihen päälle perinteiset maanantai"herkut" ja parraimmat nostot oli Dost ja Strootman...eli takaisin kinkun ääreen, se ei pettänyt tänä jouluna:D!!
 
Buffonista tulee se EoaE myöhemmin. Itse taidan alkaa treidailemaan tuota varten säästöjä. Pirlon ja Gigin ympärille kiva rosteri tuolloin sitten.


Joo mut se on sit joskus keväällä, kai se kauden loppuun vetää?

Mietin nyt tota Futmas Buffonia, kun parin viikon päästä on sit jo TOTY Buffon....

Ja sit tarvinnee ostaa Nesta et saan linkattua Buffonin ja Chiellinin tiimiin kun laitapakit on Alba ja Pereira

8 tuntia siihen että kolikkokukkaro räjähtää:D

Futmaspakoista tuli vaan 1 83 rated-ukkeli
 
Ylös Bottom