Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eihän tämän parempaa ole? Maailman suurin ottelu mm-finaalin ohella, kaksi suurinta seurajoukuetta vastakkain. Huippupelaajia ja suuria tunteita.

Niin, onhan siinä huikeita pelaajia kentällä joita mielellään katsoo, kun he pelaavat maajoukkueessa. Samat pelaajat, kun laittaa kentälle Barcan ja Realin paidassa niin saa aikaan jalkapallon ja teatterin. Yleensä se jälkimmäinen vie voiton, mikä on harmillista koska vielä Dinho aikoina oli kiva katsoa klassikoita. Pep Vs Mou + Pedrot, Busit ja Pepet tappo klassikon omissa silmissä. Sen jälkeen vuosi vuodelta se ottelupari herättää vähemmän ja vähemmän kiinnostusta.

Tämän parempaa on todellakin tarjolla. Suuria tunteita löytyy muistakin liigoista ja mikä parempaa ne harvemmin liittyy itkemiseen!

:)
 
Erittäin sama mieltä SnT:n kanssa. Totaalinen meh jälleen kerran Klassikolle. Harmittaa että katsoin.
 
Tämän parempaa on todellakin tarjolla. Suuria tunteita löytyy muistakin liigoista ja mikä parempaa ne harvemmin liittyy itkemiseen!

:)

Katsotko ennemmin ManUn bussia, Arsenalin ja Liverpoolin jokavuotista taaperrusta sekä Cityn dominointia, kun maailman parhaiden välistä taistelua? Vaikka lopputulos ei ollut mieluisa niin olihan ottelu taas ihan huikea esimerkki huippufutiksesta. Eihän tuolla tänäänkään ollut mitään Pep vs Mourinhon tapaista näkyvissä? Saati sitten normaalia enempää teatteria.
 
Katsotko ennemmin ManUn bussia, Arsenalin ja Liverpoolin jokavuotista taaperrusta sekä Cityn dominointia, kun maailman parhaiden välistä taistelua? Vaikka lopputulos ei ollut mieluisa niin olihan ottelu taas ihan huikea esimerkki huippufutiksesta. Eihän tuolla tänäänkään ollut mitään Pep vs Mourinhon tapaista näkyvissä? Saati sitten normaalia enempää teatteria.

Makuasioita ;)
Mun maailma ainakin kirkastui eilen hetkellisesti, kun Arsut rupes pelaa ja meni johtoon reilussa 10 minuutissa. Muuten kyllä joutunut kattoo sitä taaperrusta tarpeeksi.

P.s. eihän kukaan sitä Mourinhon bussia kato, eihän :p
 
Kannatti ruveta tekemään nyt tuota Championshipia, koska melkein ilmaiseksi saa noita tehtyä:) Kolmesta paketista tullut jo putkeen shadow kortti, josta 4900-5000 taskuun. Noiden tekeminen ei edes välttämättä maksa lähellekään tuota. Lisäksi pakasta saadut pelaajat kaupaksi, niin voitto on taattu. Nyt lisäksi hoksasin, että täyttä joukkuetta ei edes tarvita. Eli yksi pelaaja voi olla aivan paska ja silti riittää suorittamiseen.
 
Olihan se Mourinhon aikaan kieltämättä aika hurjaa menoa. Enemmän pelattiin miestä kuin palloa. Nykysellään taas huikeita matseja. Toki mielipiteitähän nämä on, jotku kattoo mieluummin alasarjoja joita raha ei oo pilannu jne. Hieno laji josta varmasti löytyy kaikille jotain.
 
Katsotko ennemmin ManUn bussia, Arsenalin ja Liverpoolin jokavuotista taaperrusta sekä Cityn dominointia, kun maailman parhaiden välistä taistelua? Vaikka lopputulos ei ollut mieluisa niin olihan ottelu taas ihan huikea esimerkki huippufutiksesta. Eihän tuolla tänäänkään ollut mitään Pep vs Mourinhon tapaista näkyvissä? Saati sitten normaalia enempää teatteria.

Katson mielummin ManU:n bussia, katson Cityn dominointia, katson Hazardin pitkiä juoksuja, katson Poolin surullista maalivahtipeliä, katson muumion näköistä Wengeriä, katson Stoken pitkiä sivurajaheittoja. Katson mielummin vaikka Brighton vs Huddersfield tai Roma vs Lazio pelin.

Oli siellä tänään teatteria tai ei niin en tiedä, eikä kyllä kiinnosta. Yleensä noissa peleissä on sitä itkemistä, pyörimistä ja käsien levittelyä enemmän kuin normaalisti. Kahdesta maailman parhaasta on turha puhua. Viime vuonna Real Madrid oli paras, tänä vuonna sen näkee kuka.

Minkä takia muuten Real ja Barca fanit tuovat aina samat argumentit keskusteleen? "Pakko katsoa, koska 2 maailman parasta", "Paras liiga, koska Real ja Barca", "Koska Ronaldo ja Messi, niin sen takia ne on parhaat joukkueet."

Huvittavaa, että kun itse työskentelen nuorten parissa niin kaikilla on melkein suosikkeina Barca tai Real Messin ja Ronaldon takia.. Huvittavinta, että sen jälkeen harva osaa nimetä sieltä suosikkijengistänsä edes 5 pelaajaa, mut niidenkin mielestä El Classico on paras peli. Vaikka 75% niistä ei edes katso peliä, mut koska siellä on Ronaldo ja Messi niin onhan sen oltava parasta ja puhdasta jalkapalloviihdettä ikinä.

Huvittavaa on myös se, että valtaosa kavereista tai ainakin minun tuntemista kavereista, jotka eivät ole Barcan tai Realin faneja eivät pidä El Classicoa niin suuressa arvossa, kun kaikki Barcan ja Realin fanit. Kyllä ne pelit kattoo, mutta ei ne jaksa kaikille huudella, että tässä on 2 maailman parasta ja tässä on vuoden kiinnostavin ja paras ottelu. Mun mielestä Arsu-Pool on paljon viihdyttävämpi ja parempia peli mitä Barca-Real pelit, enkä fanita Arsenalia tai Poolia.

P.S. Älkää vetäkö hernettä nenään Barca ja Real fanit. Mä en henkilökohtaisesti vaan jaksa kuunnella höpötystä 2 maailman suuresta ja parhaasta 2 pelaajan takia. :)
 
Olihan se Mourinhon aikaan kieltämättä aika hurjaa menoa. Enemmän pelattiin miestä kuin palloa. Nykysellään taas huikeita matseja. Toki mielipiteitähän nämä on, jotku kattoo mieluummin alasarjoja joita raha ei oo pilannu jne. Hieno laji josta varmasti löytyy kaikille jotain.

Se oli kyllä paskaa. Siihen yhdistettynä vielä Pedron ja Busquetsin naamat aina, joka vihellyksen jälkeen. Ei tiennyt oliko se hikeä vai kyyneltä.
Pepeä ja Ramosta unohtamatta, koska ikinä ei tiennyt kenet ne haluaa kentällä tappaa. Onneks on vaihtoehtoja kaikille Englannista Saksaan. :)
 
Katson mielummin ManU:n bussia, katson Cityn dominointia, katson Hazardin pitkiä juoksuja, katson Poolin surullista maalivahtipeliä, katson muumion näköistä Wengeriä, katson Stoken pitkiä sivurajaheittoja. Katson mielummin vaikka Brighton vs Huddersfield tai Roma vs Lazio pelin.

Oli siellä tänään teatteria tai ei niin en tiedä, eikä kyllä kiinnosta. Yleensä noissa peleissä on sitä itkemistä, pyörimistä ja käsien levittelyä enemmän kuin normaalisti. Kahdesta maailman parhaasta on turha puhua. Viime vuonna Real Madrid oli paras, tänä vuonna sen näkee kuka.

Minkä takia muuten Real ja Barca fanit tuovat aina samat argumentit keskusteleen? "Pakko katsoa, koska 2 maailman parasta", "Paras liiga, koska Real ja Barca", "Koska Ronaldo ja Messi, niin sen takia ne on parhaat joukkueet."

Huvittavaa, että kun itse työskentelen nuorten parissa niin kaikilla on melkein suosikkeina Barca tai Real Messin ja Ronaldon takia.. Huvittavinta, että sen jälkeen harva osaa nimetä sieltä suosikkijengistänsä edes 5 pelaajaa, mut niidenkin mielestä El Classico on paras peli. Vaikka 75% niistä ei edes katso peliä, mut koska siellä on Ronaldo ja Messi niin onhan sen oltava parasta ja puhdasta jalkapalloviihdettä ikinä.

Huvittavaa on myös se, että valtaosa kavereista tai ainakin minun tuntemista kavereista, jotka eivät ole Barcan tai Realin faneja eivät pidä El Classicoa niin suuressa arvossa, kun kaikki Barcan ja Realin fanit. Kyllä ne pelit kattoo, mutta ei ne jaksa kaikille huudella, että tässä on 2 maailman parasta ja tässä on vuoden kiinnostavin ja paras ottelu. Mun mielestä Arsu-Pool on paljon viihdyttävämpi ja parempia peli mitä Barca-Real pelit, enkä fanita Arsenalia tai Poolia.

P.S. Älkää vetäkö hernettä nenään Barca ja Real fanit. Mä en henkilökohtaisesti vaan jaksa kuunnella höpötystä 2 maailman suuresta ja parhaasta 2 pelaajan takia. :)

Mielestäni on ihan perusteltua puhua kahdesta maailman parhaasta seurasta, jos heidän nimiinsä on mennyt neljä viimeisintä mestarien liigaa ja seurajoukkueiden maailmanmestaruutta. Jälkimmäisellä toki ei ole juurikaan arvoa, mutta onpa eräs valioliigajengi osannut senkin turnauksen hävitä. Gloryhuntereihin en ota sen enempää kantaa, mutta eikös niitä ole eniten juuri parhailla joukkueilla? ;) Eiköhän lähes jokaisella ole jokin kanta siihen kumpi kaksikosta Ronaldo ja Messi on parempi, jolloin saattaa automaattisesti leimautua toisen "faniksi". Millä perusteella muuten väität Arsenal-Liverpool peliä paremmaksi, jos et edes tänään katsonut ottelua tai ylipäätään vuosiin El Clasicoita?

Messi ja Ronaldo on vain yksi tähtien taistelupari. Löydättekö tästä maailmasta parempaa ja mehukkaampaa taistelua keskikentälle kuin Iniesta-Busquets vs Modric-Kroos? Tai puolustuksesta niin Alba vs Marcelo kuin Pique vs Ramos?
 
Millä perusteella muuten väität Arsenal-Liverpool peliä paremmaksi, jos et edes tänään katsonut ottelua tai ylipäätään vuosiin El Clasicoita?

Etkö ole ole lukenut sanaakaan mitä olen Classicoista sanonut? Jos sen kiinnostus katosi jo vuosia sitten niin totta kai minulle kiinnostavampi ja parempi peli on Arsenal-Liverpool. Mikäli kauniita ja rohkeita katsotaan enemmän kuin Emmerdalee tekeekö se kauniista ja rohkeista paremman ja mielenkiintoisemman? Ei.

Mitään tai mikään mitä olen Classicoista viime vuosina katsonut edes hetkellisesti tai lukenut peleistä ole aiheuttanut sitä fiilista, että nyt pitää ehdottamasti alkaa katsomaan taas näitä pelejä. Paljon mahtavia ja hyviä pelaajia edelleen kentällä on, joista monia pidän suuressa arvossa ja moni on pelipaikkansa paras niillä mestoilla tai ainakin lähellä kärkeä, mutta silti Classico on ylihypetetty.

Mikäli sieltä sun hatusta löytyy ne 2 maailman parasta seurajoukkuetta niin minkä takia 2017 vuoden finaali ei ollut Barca-Real? Ei ne kuitenkaan toisiansa matkalla tiputtanut.

Niin ja voit puolestani katsoa Busquetsia ja Modria niin paljon, kun haluat. Ehkä se aiheuttaa sulle suurta mielihyvää, mut ei se tarkoita, että muut jalkapalloromantiikot kiihottuvat samosta asioista.. ;)

Niin ja jos ymmärsin oikein niin olit Real fani?
 
Mulla ei juurikaan ole Santun kirjoituksiin lisättävää, samoilla linjoilla. Ei tarvinnut tänään miettiä kumpaa matsia katsoa ennemmin, EVE-CHE vai El Classico. Ja vaikka olisi tullut Brighton Watford samaan aikaan Classicon kanssa niin olisin senkin katsonut ennemmin. Ei noissa kahdessa Espanjan jätissä vaan ole mitään maagista enää vuosiin ollut.
 
Mikäli sieltä sun hatusta löytyy ne 2 maailman parasta seurajoukkuetta niin minkä takia 2017 vuoden finaali ei ollut Barca-Real? Ei ne kuitenkaan toisiansa matkalla tiputtanut.

Niin ja voit puolestani katsoa Busquetsia ja Modria niin paljon, kun haluat. Ehkä se aiheuttaa sulle suurta mielihyvää, mut ei se tarkoita, että muut jalkapalloromantiikot kiihottuvat samosta asioista.. ;)

Niin ja jos ymmärsin oikein niin olit Real fani?

Muistetaas nyt, että Barca ei ole hävinnyt tällä kaudella peliäkään, paitsi tietysti kahdesti Realille Super Cupissa. Valioliigajengeistä City alkaa olla sellainen nippu, joka voisi pitkästä aikaa tuoda jopa Mestarien liigan pytyn Englantiin. Real taas on tämän vuoden puolella voittanut kaiken Espanjan Cupia lukuunottamatta.

En varsinaisesti pidä Busquetsista, mutta ei se hänen taitojaan jalkapalloilijana poista. Ja kyllä, Realia kannatan.

Omasta mielestä taas Valioliiga on ihan älyttömän yliarvostettu. Esimerkiksi mhartin kommentti kertoo jo olennaisen. Olen hyvinkin tyytyväinen, että City pyyhkii siellä muilla lattiaa niin ei jatkuvasti tarvitse kuunnella "tasaisin sarja" kommentteja :D
 
Veikkauksia, että millon tulee 83/84 pelaajien hinnat alas ? Joulun jälkeen ?
T: Nimimerkillä en tee vielä icon sbc:tä loppuun :D
 
Omasta mielestä taas Valioliiga on ihan älyttömän yliarvostettu. Esimerkiksi mhartin kommentti kertoo jo olennaisen. Olen hyvinkin tyytyväinen, että City pyyhkii siellä muilla lattiaa niin ei jatkuvasti tarvitse kuunnella "tasaisin sarja" kommentteja :D
Mä katson aika paljonkin Espanjan liigasta muiden joukkueiden matseja, mun kommentti oli tarkoitettu tuomaan esille että kyseiset jätit ei voisi vähempää kiinnostaa. Asensio ja Isco on ainoat joiden takia joskus katselen Realin matseja jos ei parempaa ole tarjolla. Iscon luen ehkä parhaisiin hyökkäävin keskikenttiin tällä hetkellä, mainio pelimies, ja Asensiosta tulee vielä jotain suurta kans.
 
Jaa että suuria tunteita matsissa jossa pelaavien seurojen kannattajat on bännätty ja stadion täynnä turisteja. Ja valioliiga tässä asiassa se pahin perkele, enää aikoihin ole sillä kansalla ollut asiaa peleihin kenelle se kuuluisi. Mutta kuten joku sanoikin, onneksi niin laajaa tarjontaa on että kaikille jotain löytyy, vaikka väärää etsisikin.
 
Ketä kiinnostaa kattella futista telkusta? meen paikan päälle, tai pelaan ite(6. divari), tai FUTtaan.


Tekeekö kukaan N'Golemia?
NIF ois nyt halpa, vois ehkä sitä kokeilla jopa
 
Ketä kiinnostaa kattella futista telkusta? meen paikan päälle, tai pelaan ite(6. divari), tai FUTtaan.


Tekeekö kukaan N'Golemia?
NIF ois nyt halpa, vois ehkä sitä kokeilla jopa

Pitää niin paljon matkustaa, jos mieli tekee katsoa JALKAPALLOA paikan päällä, joten katselen mielelläni telkusta.

On se sitten El Classico, valioliigaa tai mestarienliigaa yms.., niin parastahan on että, matsis tapahtuu ja sattuu, Tuomas Virkkunen selostaa, Pasi Rautiainen heittää jäätäviä kommentteja ja mun kaljat ei lopu :)
 
Saisiko nää futisväittelyt muuhun ketjuun? Mielelläni lukisin täältä ihan asiaa FUT:sta. La Ligan hopeat ostettu. Nyt sitten odottamaan koska seuraavat Liigojen SBC:t tulevat. Toivottavasti joululahjaksi yksi ja tammikuun/vuoden alkuun toinen pari uunista ulos.
 
Ylös Bottom