Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Viikolla tuli ostettua squad fitnessejä 300 coinsilla ja viikonlopun aikana noin 100 kpl on myynyt 950 coinsin hintaan. Helppoa rahaa. Yksinkertaisia asioita, joita autistit ja avohoitopotilaat, kuten Juhis, eivät ymmärrä.

Tämä oli kyllä aiheeton kommentti!! Ei tämä yhteisö kuitenkaan niin suuri ole, että täällä kannattaa huudella mitä tahansa ja sen takia tai siitä johtuen, jotkut ottaa ja lopettaa koko touhun!!

Tämä oli kyllä aiheeton kommentti!! Ei tämä yhteisö kuitenkaan niin suuri ole, että täällä kannattaa huudella mitä tahansa ja sen takia tai siitä johtuen, jotkut ottaa ja lopettaa koko touhun!!
Joo samaa mieltä. Turhaa pään aukomista. Asioista voi myös sanoa asiallisemmin jos sanottavaa tai erimielisyyksiä syntyy.

Ne jotka tätä, tai muiden EA:n Ultimate teamin muotoja on pelannut tämä touhu on selvää pässinlihaa, mutta vasta-alkajille voi olla aikamoinen sillisalaatti.

Juhikselle zemiä, ja ihan hyvinhän siellä treidirintamalla menee kun kerta coinisaldo on noussutkin ihan kivasti tästä matkan varrella. Jäitä hattuun vaan ja jätä ala-arvoiset kommentit huomioimatta. :)

Ei kai se nyt pelin vika ole jos joku käyttäjä täällä huutelee :D Omaan korvaan kuulostaa vain tekosyyltä luovuttaa, ihan samalla tavalla kuin itsekin vittuunnuksissani täällä aina välillä manaan peliä ties minkä syyn takia maan rakoon, mutta palaan silti sen pariin jo samana iltana.

Joulumielen jakaminen on näköjään ohi... 9 pakkaa auki ja ainoat boardit Dzeko. Oli myös ainoa 80+ ukko. Kolme jumboa putkeen ilman yhtäkään rarea... huikeeta. Kaikki kolikot pistin kiinni Choupoon ja pyöriköön Destron kanssa vaikka 19 julkaisuun saakka.

Varsinkin kun olen laittanut hakuun pelissä että squad fitness ja BIN hinnaksi 600 niin ei se löydä. Taino ehkä tuota vielä löytyy mutta jos lasken hinnan 500/550 niin ei enää löydy. Niin miten helvetissä sitten johonki 300 coinssilla.

Varmaankin biddaamalla lähtee tuohon hintaan kun tarpeeksi jaksaa yrittää. Muistelisin että viime versiossa jonkin verran tuota harrastin ja myyntihinnat pyöri 1200-1400. Hyvin ne vkloppusin hävis. Tänä vuonna ilmeisesti ei ihan noin hyvää tiliä noilla tee.

Juu unohtakaa se treidaus, jos rupee ahistaa. Tään on kumminkin fudispeli. Ja joku totesikin, et välillä kaikkia vituttaa, mut silti jatketaan pelaamista :)

Mä oon pyöritellyt Welbsiä ja kohtuu hyvin liikkuu. Ostohinta 750-900 ja myyntihinta 1500-1700

Joulumielen jakaminen on näköjään ohi... 9 pakkaa auki ja ainoat boardit Dzeko. Oli myös ainoa 80+ ukko. Kolme jumboa putkeen ilman yhtäkään rarea... huikeeta. Kaikki kolikot pistin kiinni Choupoon ja pyöriköön Destron kanssa vaikka 19 julkaisuun saakka.

Mulla oli myös aika pakkajono aamusta odottelemassa...mut ei se näköjään määräkään auta näissä karkeloissa, kaikki auki ja paras nosto Lallana...vaikka vuodesta 1977 olen ns.Poolin mies ollut...ni ei se hirveästi lämmittänyt mieltä!!

Jaahas daily sbc:stä Lacazette. Harvinaisen hyvä nosto. Parhaimmat nostot aikaisemmin ollut tässä pelissä Courtois, Verratti ja PTG Coman.

Kun tulis sellanen DKO + WL et olis BPL-ukot bannissa....

Menee aina pasmat sekasin ku vastaan tulee Stanan Assfordit ja Bakahomot

No se on just niin että eihän kenenkää ole pakko tätä peliä pelata. Nyt tarkoitan itseäni.

Ja minusta tuossa yhdessä kommentissa oli vitsi kaukana. Mutta joo. Mä taidan siirtyä helpommin opittaviin peleihin. Sikäli outoa että fifan kohdalla voin sanoa että pitää siirtyä helpompiin... mutta niin se vaan on

No se on just niin että eihän kenenkää ole pakko tätä peliä pelata. Nyt tarkoitan itseäni.

Ja minusta tuossa yhdessä kommentissa oli vitsi kaukana. Mutta joo. Mä taidan siirtyä helpommin opittaviin peleihin. Sikäli outoa että fifan kohdalla voin sanoa että pitää siirtyä helpompiin... mutta niin se vaan on

Onhan fifassa muutakin kuin fut, jos ei fut maistu enään. Career mode, online seasons, journey..

Pitkän pisti Pirjo :)
Just reenailin ite vapareita ja emmä saa kyllä noihin mitään rotia. Lähtee ihan randomilla aina.. Viime versiossa pysty painaa aina maalin mutta nyt ei osu koko maaliin...

Pitkän pisti Pirjo :)
Just reenailin ite vapareita ja emmä saa kyllä noihin mitään rotia. Lähtee ihan randomilla aina.. Viime versiossa pysty painaa aina maalin mutta nyt ei osu koko maaliin...
Sama juttu! Sika vaikeita! Ite annan nykyisin aina lyhyenä, joskus onnistuu, joskus ei.

Mä taidan siirtyä helpommin opittaviin peleihin. Sikäli outoa että fifan kohdalla voin sanoa että pitää siirtyä helpompiin... mutta niin se vaan on
Jälleen kerran, Fifan perusteet oppii ihan mukulakin, mutta mestareita tässä pelissä on harva. Mut jokaiselle löytyy jotakin, niinkuin storkki tuossa kirjoittikin! :)

Täs versiossa joku feikkivapari mis 3 miestä on pallon takana, kaks juoksee yli ja toinen niistä saa vetäjältä pystysyötön, on vissii hankala puolustaa? Ite en osaa ees tehdä sitä.

Mites kulmista skooraatte?

Hanki ny Juhis se Overmars ainakin, se on jo aikas lähellä

Täs versiossa joku feikkivapari mis 3 miestä on pallon takana, kaks juoksee yli ja toinen niistä saa vetäjältä pystysyötön, on vissii hankala puolustaa? Ite en osaa ees tehdä sitä.

Mulle tehtiin viime viikolla toi ja heti kiinnosti opetella, koska sen puolustaminen tuntui ihan mahdottomalta jos siitä ei tiedä. Pitääpä kokeilla nyt kun neuvoit miten se tehdään.

Ylös Bottom