Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
3x Jagielka ja ohjain olan yli.Ei juma. Vedin ekasta tradable totw pakasta 81 Herrerin. No tän pvän futmas sbc:stä tuli joku brassi 81 inform. Päätin tehdä uuden ja kokeilla onnea...sama Herrerin tuli. ***tu koske enää tikullakaan noihin paskoihin![]()
Juu vklopun pyöri 720-730k alin bin, sattu aamulla löytyy vielä halvempi. Paitsi jos et meinannu että lähtee 100kMessi 710? Melkoista. Olin varma että alkaa ykkösellä hinta.
Messi 710? Melkoista. Olin varma että alkaa ykkösellä hinta.
50 pakkaa odottamassa tällä hetkellä Full TOTY:a. Saa nähdä koska tulee ja mikä tuo TOTY sitten on, kun näitä "leakkeja" nyt on että äänestyksellä vedetään ja World Eleven taas on vedetty vessanpöntöstä alas EA:n toimesta.
Mä oon pyöritellyt Welbsiä ja kohtuu hyvin liikkuu. Ostohinta 750-900 ja myyntihinta 1500-1700
Se on tuon pienen konsolipuolen hyötypuolia että hypekortit taitaa mennä kovempaan hintaan. Pleikalla kun on tarjontaa niin hype nostaa vaan harvoja ja valittuja.LOL. Nyt ei saa enää kuin alimmillaan buy now 1600 boksilla. Mähän osuin kultasuoneen![]()
Ompas seksikkäät värit TOTY korteissa! <3
Ja kaikki hyperlinkit on tänään arvossaan ton Dailyn takia.Se on tuon pienen konsolipuolen hyötypuolia että hypekortit taitaa mennä kovempaan hintaan. Pleikalla kun on tarjontaa niin hype nostaa vaan harvoja ja valittuja.
Welbeck hinnoissaan siis sen takia että Markut voi sisältää Arse-Chelsea matsin.
NIIN, toihan siis on vaan jonkun itse tekemä ajatus TOTY Martialista...Huutonaurua 95 overallin Martialille, jolla puolustusta lukuun ottamatta kaikki arvot 89+Ei mitään todellisuuspohjaa, ei kerrassaan mitään!
Ja joo ymmärrän kyllä, että kyseessä videopeli ja parhaille annetaan parempia kortteja, koska EA haluaa porukalta rahat pois, mutta hei joku järki sais olla. Ei todellakaan mitään todellisuuspohjaa. Tosimaailmassa on käytännössä noin kentällinen pelaajia, joilla voisi perustellusti olla 90+ overall, eikä Martial tosiaankaan kuulu niihin.
Kyllähän noita on varmaan kiva kuolata ja käyttää, jos sattuu tuollaisen saamaan, mutta en minä ainakaan pitäisi tuollaista 95 overallin Martialia enää kyseisenä pelaajana. Kyseessä on enemmänkin mielikuvituksen tuote, jolle on annettu kyseisen kaverin naama ja henkilötiedot.
Kun Fabre triggeröityy ajatusleikistä!
Kyseessähän nimenomaan olikin se vitsi mitä tapahtuisi jos community saisi äänestää TOTY:n.
Ois kyl hieno jos futissa ei ois tuota teennäistä kemiaa. Sais tehtyä niin paljo erilaisempia jengejä ja vastustajillakin saattas vähän enemmän jengit vaihdella. Sit sais olla myös paikanvaihtoja esim. LF -> ST jne.. Loppuis tuo ennen peliä formaation vaihtaminen yms.
Muutenkin ois hieno jos sulla vois olla se yks squadi missä pystyisit tekemään realistista kierrätystä pelaajien välillä. Nythän tuo on mahdotonta jos sulla ei ole se 24 pelaajaa samasta liigasta tai iconeita.
Ois kyl hieno jos futissa ei ois tuota teennäistä kemiaa. Sais tehtyä niin paljo erilaisempia jengejä ja vastustajillakin saattas vähän enemmän jengit vaihdella. Sit sais olla myös paikanvaihtoja esim. LF -> ST jne.. Loppuis tuo ennen peliä formaation vaihtaminen yms.
Muutenkin ois hieno jos sulla vois olla se yks squadi missä pystyisit tekemään realistista kierrätystä pelaajien välillä. Nythän tuo on mahdotonta jos sulla ei ole se 24 pelaajaa samasta liigasta tai iconeita.
Ja CDMn saa halutessaan 7 chem CBks....Onhan tuo ketju STstä esim. CDMksi aika hauska...voi tehdä aika dramaattisiakin kokeiluja halutessaan?