Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sikana promopakkoja storeen. Ja Totyt tosiaan on sikakalliitaTää on tosiaan eka vuosi kun pelaan tätä futtia...niin tyhmä kysymys. Onko tuossa toty:ssä muuta ihmeellistä kuin, että tulee noi erikois kortit pakkoihin? Ja on varmaankin aivan törkeen hintaisia?
Ensi maanantaina pamahtaa TOTY, juuri tullut EA:lta varmistus.
Totysta tuli sitten kans höpö höpö tapahtuma. Jotenki ikävä niitä aikoja kun erikois kortit oli todellakin erikoisia...
Yksikin valinta oikean TOTYn ulkopuolelta on vääryys. Joka vuosi saa pettyä entistä enemmän EA:n toimintaan näiden suhteen.
alkaiskohan kohta olee aika myydä noi mls ja calcio a silverit? On aika hyvin hinnat noussut...
Mihinkäs aikaan tai minä viikonpäivänä nuo weekend league palkinnot on tulleet tavallisesti? Ei ainakaan vielä ole näkynyt, vaikka uudet karsinnatkin jo menossa tulevalle viikonlopulle.
Mun mielestä olisi vaan hienoa että tulisi vähän erilainen TOTY mitä on totuttu näkemään viimeisinä vuosina.![]()
Torstaisin aikalailla klo 20.
Jos ei 3-tähden skillit haittaa ni tee Överi. Alkuvaikeuksien jälkeen mun paras pistemiesOnko overmarssista mihinkään? Et kannattaako tehdä vai ostanko suoraan neymarin...
MLS puolta tein, niin huvitti kun joku vei monta kokonaisuutta isomman kortin vierestä. Aluksi vain katsoo, että mikä on kokonaisuus joukkueella ja sitten tekee sen mukaan valmiiksi. Siellä voi olla pienemmän ovr korttia mukana ja lisäksi ei se pelipaikka ole kiveen hakattu. Yleensä kemiat ja rating täyttyvät jo toiseksi viimeisen kortin jälkeen, joten viimeinen kortti voi olla ihan mikä tahansa. Paitsi muutamassa tapauksessa oli pakko olla juuri sen pelipaikan kortti. Tässähän tuo ansaintamalli juuri on, koska osa pelaajista luulee että pelaajien pitää olla juuri tuon kokonaisoveralin suuruinen. Itse ostan aina yhden pykälän heikompaa ja silloin isompaa overalia, jos on halvalla. Calcio A puolta en edes ole aloittanut, koska vaikutti melko tyyriltä tehdä.alkaiskohan kohta olee aika myydä noi mls ja calcio a silverit? On aika hyvin hinnat noussut...