Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ikonit on ikoneita, BPL-paceHRO:t on BPL-pacehoroja. Mane ja Salah, hyi saatana. Ei IKINÄ tuu mun tiimiin. Toki ne sopii Jesuksen ja Martialin kans hienosti.
Se on sit jokasen oma päätös et pelaako statseilla vai pelaajilla.
Ei siis millään pahalla, palo vaan käpy ku silveriDKOssa joka prkleen tiimissä oli joko PTM-Mane tai PTM-Salad.
- Tulee jotenkin Ibarbo mieleen
En tiedä eukosta, mutta Soetie tipautti Nepon takasi maan pinnalle unelmoimasta Fifa-kuninkuudestaTosta on tullut uus "juttu", kun Castrot ja Neppot avaa top 50 äijien pakkoja.
Vieläks toi silikoonieukko pelaa ?![]()
En tiedä eukosta, mutta Soetie tipautti Nepon takasi maan pinnalle unelmoimasta Fifa-kuninkuudesta
+ taitoHieman oli parempi jengi kuin Nepolla.
Huhhuh.. Ronaldo-Ronaldo-Ronaldinho-Pele hyökkäys.
Tietääkö kukaan et mihinkähän asti noita icon-editionin kylkiäisinä tulleita pakkoja oikein saa maanantaisin availla? Niistä on sattunut nouseen aika hyviä pelaajia, kuten kruununa prime Del Piero viime maanantaina. On kyllä ollut tälle hiukan kalliimmalle versiolle vastetta rahoille.
Kylläpä liikkuu ihanasti hyökkäyspäässä pelaajat vapaaksi. Tommosesta voi ite vaan haaveilla. Customit vois aina tehä mutta ei jaksa.
Saiskohan Bale iffin, 2 maalia eilisessä tasapelissä. Ja Wass samaan matsiin 1+1.
Täytyy ihailla kyllä tuota Nepeä. Se näyttää niin helpolta. Tosin häntä ja mua voi oikein verrata kun kokemuksessakin on pienen pieni ero![]()
.
Tarkoitit varmaan Soetien pelaamista? Häneltä löytyy myös paljon vinkkivideoita pelin eri osa-alueiden parantamiseksi. Eritoten puolustuspelaamiseen sain itse apua noista videoista. Vaikka joissakin lukeekin pro player, niin kannattaa katsoa ja opetella.
Voiko siis olla, että peli tasoittelee bottiavulla suhteessa siihen, miten itse hyvin/huonosti sijoittuu vai onko kyseessä vain jokin ihme sattuma tai plaseboefekti![]()
Ei oo tulossa, mut tubettajat on kuulemma nyt äänestänyt TOTYä...Pitäisikö sitä tänään tulla TOTY julkaisu EA:lta ulos? Jos, niin kumma on kun niin mitään ole kuulunut mistään ainakaan omaan korvaan tuosta. Mutta eihän tuo mitään meinaa, uutinen pihalle joskus tuossa 2.5h sisään, eihän se muuta vaadi.