Tietääkö kukaan et mihinkähän asti noita icon-editionin kylkiäisinä tulleita pakkoja oikein saa maanantaisin availla? Niistä on sattunut nouseen aika hyviä pelaajia, kuten kruununa prime Del Piero viime maanantaina. On kyllä ollut tälle hiukan kalliimmalle versiolle vastetta rahoille.
Olisiko niitä 20 viikon ajan tullut ja nyt on TOTW 16 vissiin menossa, että olisiko noita sitten vielä 3-4 maanantaita? Tänne ei ole kyllä mitään hyvää noista tullut
Tuli muuten mieleen outo juttu tässä viime viikolla.
Hajosi Xboxin ohjain ja ostin sitten uuden valkoisen S-mallisen kapulan kun noita vanhoja mustia ei enää ollut (Itsellä siis orkkis-konsoli). Nyt huomannut, että jotenkin tuntuu pelissä input-lagia vai miksi sitä kutsutaan, että kuva on ihan OK, mutta pelaajan juoksut ja suunnanmuutokset toimii hieman viiveellä. Valikoissa nuo tattiliikuttelut toimii ihan hyvin. Ehkä se johtuu jotenkin jäykemmästä tatista, että tuolla ääriasennoissa se ei vaihdu kuin 8 eri suuntaan (0 astetta, 45, 90, 135, 180 jne.), vanhalla ohjaimella se tuntuu että olisi koko 360 astetta käytettävissä, onkohan jostain ohjainasetuksesta kyse? Jos on niin mistä saa muutettua?
Otin sitten 3 pelin jälkeen testiin vanhan kakkosohjaimen (ehjän kuitenkin, mutta tästä puuttuu tuo liitäntä oikeille kuulokkeille, siksi en normaalisti käyttäisi) ja liikkeet toimi smoothimmin ainakin näppituntumalla.
Nyt se erikoinen osuus, noissa 3 onlinepelissä täsmälleen samoilla squadi-asetuksilla omat bottipelaajat toimivat täydellisesti ja paikkasivat omia vähän lagisia sijoittumisia ja liikkeeitä. Sitten taas noissa 2 seuraavassa onlinepelissä vanhalla ohjaimella ne sinkoilivat mihin sattui kun olin itse "oikeassa" paikassa.
Voiko siis olla, että peli tasoittelee bottiavulla suhteessa siihen, miten itse hyvin/huonosti sijoittuu vai onko kyseessä vain jokin ihme sattuma tai plaseboefekti