Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No, ainut matsi mikä niihin kuuluisikin. Muut täysin turhia pelejä taas.

E: Jaa, lainaus ei tullutkaan. Piti olla viestiin jossa saudimatsia ihmeteltiin.

Osaisiko joku neuvoa alkuun ostin pitkästä aikaa fifan tuon Ronaldo Editionin sain valita hyökkääjän joka oli vain 5 peliä ja nyt sen kanssa ei voi pelata enään... Eikä tähän ultimaten team saa ostettua rahaa? Kun kauheen työlästä pelata pelejä ja tienata 400-500 per peli että saisi ostettua 7.500 kulta pakan.. apua :)

Osaisiko joku neuvoa alkuun ostin pitkästä aikaa fifan tuon Ronaldo Editionin sain valita hyökkääjän joka oli vain 5 peliä ja nyt sen kanssa ei voi pelata enään... Eikä tähän ultimaten team saa ostettua rahaa? Kun kauheen työlästä pelata pelejä ja tienata 400-500 per peli että saisi ostettua 7.500 kulta pakan.. apua :)
Älä osta pakkoja.

Transfermarketista saat alle tonnilla pala käyttökelposia pelaajia, ja isot rahat teet käymällä kauppaa.

Opettele SBCt, niistä saat halvalla pakkoja alkuun

Tollasta tälläkertaa. Hyvin alkanu pyyhkii pelit kun löysin tän formaation

Liitetiedostot

• Screenshot_20180110-121535.jpg
    Screenshot_20180110-121535.jpg
    932,7 KB · Lukukerrat: 41
  • Screenshot_20180110-121557.jpg
    Screenshot_20180110-121557.jpg
    941,1 KB · Lukukerrat: 41
Tollasta tälläkertaa. Hyvin alkanu pyyhkii pelit kun löysin tän formaation

Itse olen pelannut formulla 4-2-1-2...jossa on siis RM ja LM, kun tuossa sinun versiossa on CM:t!
Miten nuo CM:t toimii hyökkäyssuuntaan? Itsellä on vaikea saada noit laitureita pelin sisään...olen yrittänyt säädellä pelaajien instructioita, mut siellä ne vaan jöllöttää laidoillaan, pelin ulkopuolella!!

Ite käytin tota viime vuonna. Hemmetin hyvä. Vaihtelun vuoksi pelaillu nyt 4-3-3. Toi on kyllä melko must jos haluaa onlinessä pärjätä, tai sitte 4-3-2-1. Eipä siellä paljo muuta nää.
Onks toi Sàul hyvä? Tekis mieli vaihtaa paulinho pois siihen asti kun se saa mustan kortin. Tuota sitten kattelin jo vähän eilen sillä silmällä.

Itse olen pelannut formulla 4-2-1-2...jossa on siis RM ja LM, kun tuossa sinun versiossa on CM:t!
Miten nuo CM:t toimii hyökkäyssuuntaan? Itsellä on vaikea saada noit laitureita pelin sisään...olen yrittänyt säädellä pelaajien instructioita, mut siellä ne vaan jöllöttää laidoillaan, pelin ulkopuolella!!
Mulla ainakin olivat koko ajan hyökkäyksissä mukana. Tota laituriversioo en oo koittanu ni en osaa verrata siihen.

Kiitos vastauksista...täytyy ehkä testaa?? Saa vähän uusia vaihtoehtoja, kun voi ostaa noit CM pelaajia!
Näköjään tullut korttipäivityksiä liittyen siirtoikkunaan...ainakin Costa ja Van Dijk...Vitola ja Wagner!
TOTW...kova CB tuo Koulibaly...Workratet H/H ja suht vikkelä isoksi mieheksi!!

Koitin tota laituritonta formaa kun se on kuulemma suorastaan META( mitä se sit tarkoittikaan) mut ei ollu mun juttu ainakaa onlinessa, 4-3-3(4) alko toimii ihan kivasti. Koska Bakaa ei voi voittaa, tiimiin liitty Baka + Kante.... Rui alottaa kärjessä, ja puoliajalla Baka lähtee huilii, Modric tippuu CMksi, Rui CAMiks ja Giovinco tulee kärkeen, SBC Gio on kyllä käsittämättömän näppärä, jopa näppärämpi ku Messi

Kiitos vastauksista...täytyy ehkä testaa?? Saa vähän uusia vaihtoehtoja, kun voi ostaa noit CM pelaajia!
tässä leveyttä sitten pitää laitapakit niin omissa voi olla välillä kiire kun kaveri pääsee iskemään vastaan.
Toki keskusta on sitten hyvin tukossa kun ukot saa alas.

Kivan näkösiä subeja uudes totwissa, castillo ja djaniny aika petoja... ja toi danilohan on aikas kova cm

No tossa toisessa Costa nousee aina de brunen ohi vaikka cammilla on stay forward. Must se toimii. Herrera käy joskus häkittää mut puolustaa aika paljon.

Ite käytin tota viime vuonna. Hemmetin hyvä. Vaihtelun vuoksi pelaillu nyt 4-3-3. Toi on kyllä melko must jos haluaa onlinessä pärjätä, tai sitte 4-3-2-1. Eipä siellä paljo muuta nää.
Onks toi Sàul hyvä? Tekis mieli vaihtaa paulinho pois siihen asti kun se saa mustan kortin. Tuota sitten kattelin jo vähän eilen sillä silmällä.

Kyl mä oon tykänny. Ei nouse turhaan ja aika usein oikeessa paikassa eikä yleensä häviä vääntöjä. Pystyy hyvin syöttää nopeesti ylös. Ja jos sattuu boxin reunaan tuleen nii sillä viitsii yrittää ees laukoa. Tosin ku bakajokohomolla

On muuten toi 86 rating bas dost 35k pleikkalla. Pitääpä napsasta talteen voi olla käyttöö tulevaisuudessa sbc:tä silmällä pitäen.

Ylös Bottom