Mikä on paras aika pelata DKT:ta, jos meinaa voittaakin? Eli koska ne parhaat/pahimmat sweatyjonnet yleensä on pelanneet pelinsä?
Ite suosin dkt:n pelaamista kaikkina muina aikoina mutten illalla!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikä on paras aika pelata DKT:ta, jos meinaa voittaakin? Eli koska ne parhaat/pahimmat sweatyjonnet yleensä on pelanneet pelinsä?
Juu illalla oli NHL:ssäkin pelit kamalia, kaikki pahimmat pelin syövät ja parhaat pelaajat tuolloin. Se tullut kyllä EA:n peleistä opittua.Ite suosin dkt:n pelaamista kaikkina muina aikoina mutten illalla!
Juu illalla oli NHL:ssäkin pelit kamalia, kaikki pahimmat pelin syövät ja parhaat pelaajat tuolloin. Se tullut kyllä EA:n peleistä opittua.
Veli venäläiset ne helpoimpia oli ja on myös Fifassa, noista vastaan oli helppo napsia voitot mm. playoffeissa. Änäriä en pelaa enää itse, enkä ole pelannut aikoihin, mitä välissä nyt hetken leikin kun tuli EA Accessiin. Palataan asiaan kun on joko GMC tai uusi peli siellä puolella.Jep, aamul on kiva hakee ilmasta varsinki änärin puolelta kun jenkit/kanukit pelailee... En toki myöskään nauti pelaamisesta suomalaisia vastaan, varsinkaan päiväsaikaan...
Voitit koko DKT:n jo kertaalleen? OnnittelutVeli venäläiset ne helpoimpia oli ja on myös Fifassa, noista vastaan oli helppo napsia voitot mm. playoffeissa. Änäriä en pelaa enää itse, enkä ole pelannut aikoihin, mitä välissä nyt hetken leikin kun tuli EA Accessiin. Palataan asiaan kun on joko GMC tai uusi peli siellä puolella.
Yksi voitto takana, 4 yritystä vielä tälle ja huomiselle.
Voitit koko DKT:n jo kertaalleen? Onnittelut
Saako De Ligtin kahdel voitolla?
Myin äsken NIF Rollen pois ku halusin availla lisää pakkoja WCssä, 1. Pakasta Godin, 2. Higuain ja 3. CR7
DKT.n vikana yönä on aina ollut pelkkiä hessuja ja enemmän rageQ voittoja kuin loppuun pelattuja.Mikä on paras aika pelata DKT:ta, jos meinaa voittaakin? Eli koska ne parhaat/pahimmat sweatyjonnet yleensä on pelanneet pelinsä?
Ei tietoa oon vetäny aina ilman, liian helppoa jollain nuolella.Onko tuolta vitun DKT:sta todella poistettu se rankkarin tähtäin ja jos, miksi VITUSSA?
Kiva vetää 87 min kohdalla rankkari päin vittua ja hävitä peli 90+2min kohdalla.
No eihän sulla ole mitään saatanan hajua, minne vittuun se vitun pallo vittu menee jos et näe minne tähtäät.Ei tietoa oon vetäny aina ilman liian helppoa jollain nuolella
No eihän sulla ole mitään saatanan hajua, minne vittuun se vitun pallo vittu menee jos et näe minne tähtäät.
Vittu.
Kane ollut mulla CF-paikalla paras maalintekijä DKT:ssa.Firmino ja Bailey vaihtui Kaneen. Ei ollut oikein mieluinen kauppa, kun hyökkääjiä on kolmeen hyvään kokoonpanoon, kun muualla on vielä puutteita. Ei taida enempää arpoja tulla niin Kanen kanssa eletään...