Nations. 11 yhen maan pelaajaa niin saat kyseisen maan pelaajan ja pari tuhatta coinsia.Mimmosia SBCtä tuli?
Tänään tuli
Kolumbia:James
Japani :Kagawa
Puola:Lewa
Senegal:Mane
Noita tulee vissii uusia 48h välein.
Aika turhia, plääh.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nations. 11 yhen maan pelaajaa niin saat kyseisen maan pelaajan ja pari tuhatta coinsia.Mimmosia SBCtä tuli?
oPelasin yhden offline WC:n, ekasta pakasta Puyol. Onko tuo hyvä toppari?
Argentiinaa ja Brasiliaa odotellessa...Nations. 11 yhen maan pelaajaa niin saat kyseisen maan pelaajan ja pari tuhatta coinsia.
Tänään tuli
Kolumbia:James
Japani :Kagawa
Puola:Lewa
Senegal:Mane
Noita tulee vissii uusia 48h välein.
Aika turhia, plääh.
Tasan kerran jaksoin yrittää WL:n, kunnes tajusin etten edes halua koko WL:n.
Jospa viikon tauko toisi vähän intoa, nyt oli peli pelkkää väkisinpelaamista ja se ole koskaan kivaa.
Tollasen brassijengin kasasin ensi viikolle: https://www.futbin.com/18/squad/5476963
Jos muuten joku jaksaa tulla grindaamaan tuota Online Singleä pari peliä, että saan 2x pakkaa, niin apu kelpaa.
TOTS meni päivässä, mutta joo peli alkaa olla finaalissa.Itelläkin oli aika nihkeää vääntää edes nuo totsiin vaadittavat voitot. Ens viikolla uus yritys jos kiinostas. Alkaa tää peli olla kyllä aika finaalissa.
Voin pelata singlee mut eikö tossa oo aika vaikee osua vastakkain?
TOTS meni päivässä, mutta joo peli alkaa olla finaalissa.
Singleä pitää vaan yrittää hakea, jos huomenna kokeilis?
Aluks pelkkiä 7.5k, mutta kyllä nuo 5k on aivan yhtä hyviä joten niitä on tullut myös availtua. Yhtä usein tuntuu molemmat lihavana tulevan alas.Kumpia pakkoja porukka avaa Weccassa? Itse olen alkanut avaamaan vain 5k-pakkoja, äskenkin Neuer ja Gudjohnsen niistä.
Eidur Gudjohnsen?Kumpia pakkoja porukka avaa Weccassa? Itse olen alkanut avaamaan vain 5k-pakkoja, äskenkin Neuer ja Gudjohnsen niistä.
Miks täs moodissa ei oo Milinkovic-Savicii?
Itte ehottomasti mukana molemmissa!Mites ketkut, kiinnostasko ottaa FUT ketjun sisäinen MM-kisa skaba käyttäen tuota Futispörssin fantasialiigaa? Voidaan vetää pienellä paukulla tai sit ilmankin, allekirjoittaneelle käy kumpi vain.
Futisporssi.fi
Mihin aikaan? Heti kun vaan ehditHuominen passaa
Vai SigurdssonEidur Gudjohnsen?