Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tuota, nyt meni hieman ohi tuo Fitness homma.. Onko muka näin, että edellisessä pelissä puhkijuosseet kaverit palautuvat yhden matsin huilattuaan täyteen kuntoon? Sen tiedän, että loukkaantuneet ja punaisen kortin saaneet palautuvat, mutta koko tiimi.. Ihan sillä vain, että silloinhan Fitness kortit ovat pelissä aivan turhia.
Jos heität ukot vaihtopenkille ja pelaat toisella tiimillä niin tulee se toinen joukkue 100% kuntoon fitnessin osalta, olettaen että et ota niitä missään vaiheessa kentälle.

Ymmärrät varmasti että toisille on hyvin tärkeää saada pelata juuri niillä tietyillä ukoilla niin silloinhan niille fitness korteille tulee myös käyttöä.

Esim. Itse pelaan kahdella tiimillä, mutta molemmissa viilettää Crespo kärjessä, joten käytän sille aina jonkun untradeable pronssisen fitness kortin tjms jottei se ole ihan jalatan parin matsin jälkeen.

Jos heität ukot vaihtopenkille ja pelaat toisella tiimillä niin tulee se toinen joukkue 100% kuntoon fitnessin osalta, olettaen että et ota niitä missään vaiheessa kentälle.

Ymmärrät varmasti että toisille on hyvin tärkeää saada pelata juuri niillä tietyillä ukoilla niin silloinhan niille fitness korteille tulee myös käyttöä.

Esim. Itse pelaan kahdella tiimillä, mutta molemmissa viilettää Crespo kärjessä, joten käytän sille aina jonkun untradeable pronssisen fitness kortin tjms jottei se ole ihan jalatan parin matsin jälkeen.
Kiitos vastauksesta! Itselläkin tuo Rooney CAM paikalla, niin sitä varmaan käytän kummassakin porukassa. Tämähän tietää lisää kolikoita ovista ja ikkunoista:D

On kyllä huvittavaa kun menet legendarya vastaan muutaman maalin johtoon ja kone päättää sitten reilussa urheiluhengessä tehdä pari pussia. Omilla pelaajilla menee nappulakengät vääriin jalkoihin eikä osata liikkua, syöttää tai vastaanottaa syöttöjä. :D

On kyllä huvittavaa kun menet legendarya vastaan muutaman maalin johtoon ja kone päättää sitten reilussa urheiluhengessä tehdä pari pussia. Omilla pelaajilla menee nappulakengät vääriin jalkoihin eikä osata liikkua, syöttää tai vastaanottaa syöttöjä. :D
Samaa se tekee alemmillakin tasoilla. Pallon ympärille tulee samat kurat mitä EA:n NHL:ssä, eli se näkymätön voimakenttä ja pelaaja juoksee eri suuntaan kuin palloa kohti. Lisäksi bottipelaajat oikein välttelee palloa kun irtonaisena yms jne

Täysin ohjain ikkunasta-kamaahan tuo Squad Battle nyt on.

SB Elite 3:

Näköjään vielä kerkesin saamaan lila kortin pakasta. :cool:

Kyllä tämä lohtuttaa kaiken world class/legendary pelien jälkeen, vaikka hieman täälläkin ärsyttää AI ylivoimaisuus, koko kenttä sen hallinassa jne. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nokitan Thierry Henryllä. Terve. Koska tuo kandee myydä?

Ei tullu Henryä mutta sentään Martial. Elite 3 on aika hyvä ollut ja taidanki tyytyä siihen tulevillakin viikoilla. Lisänä oli vielä if Zuber ja if italialainen mokke. Meneevät sitten jossain kohtaa buildiin.

Vielä olis ykkös divari pelaamatta offline mutta taitaa joutua ottamaan uusinta kierroksen jos ei lopuista kolmesta pelistä tule voittoa. Pisti kyllä hiukan vituttamaan ku johdin Napolia 3-0 vielä 85 minuutilla... peli päättyi 3-3.

Onnea vaan kaikille nostoista!

Tuota, nyt meni hieman ohi tuo Fitness homma.. Onko muka näin, että edellisessä pelissä puhkijuosseet kaverit palautuvat yhden matsin huilattuaan täyteen kuntoon? Sen tiedän, että loukkaantuneet ja punaisen kortin saaneet palautuvat, mutta koko tiimi.. Ihan sillä vain, että silloinhan Fitness kortit ovat pelissä aivan turhia.
Nehän on ihan turhia :D

2-3 peliä edarilla ja sit 1 fitnessillä ni homma toimii kivasti.

Näät joka pelin jälkeen porukan fitness-muutokset siinä kohtaa mis on maalit, syötöt jne. Pelanneille miinusta ja vaihturit/resut plussaa. Oon käyttänyt yhden fitnesskortin kun ostin pelaajan joka oli hivenen heikossa hapessa

FIFAn fitness-kortit ja PESsin stamina recovery tokenit ovat aika meh ja huijausta omasta mielestäni. Toki sillä tavalla ymmärrän, että jotkut pistävät kaiken rahan kiinni siihen 11 aloituskokoonpanon pelaajaan ja haluavat sitten niillä pelata, mutta näin futisromantikkona kuitenkin itse olen sitä mieltä, että jopa FUTissa/MyClubissa olisi tarkoituksena rakentaa myös pystyvä penkki, jotta realistista rotaatiota pystyy ja täytyy käyttää. Ainakin PESsin puolella on varsin mielenkiintoista koittaa rakentaa käytettävissä olevista pelaajista mahdollisimman toimivat kokonaisuudet kentälle, kun ei tarvitse miettiä teennäisiä kemioita.

Toki tässä vaiheessa kautta joudun itsekin PESsin puolella käyttämään kahden pelaajan kohdalla stamina recoveryä aina kahden pelatun pelin jälkeen, koska edes välttävien tasoisia korvaajia ei vielä ole sattunut tulemaan.

Nokitan Thierry Henryllä. Terve. Koska tuo kandee myydä?

Suksi mäkeen nyt!

No varmaan viikonlopulla on hyvä aika myydä, pidä nyt ainakin ylihinnalla marketissa jos joku Roope Ankka sattuu kohdalle. Ainakin pleikkarilla legendat on ottanut nousua mukavasti ja pikkuhiljaa alkaa marketti muutenkin tasaantumaan.

Minusta koko Fitness-systeemi pitäisi poistaa pelistä, koska tarkoituksena nimenomaan on rakentaa se täydellinen avaus 11+penkki, eikä kahta erillistä tiimiä joista toinen on penkillä kun toinen pelaa. Ja jotta penkkikavereille tulisi käyttöä, niin staminan merkitystä pitäisi korostaa itse pelissä, eli alhaisen staminan kaveri ei yksinkertaisesti pysty juosta 90min pelissä, vaan on pakotettu tekemään vaihto siellä 60-70min korvilla. Fitnessiä ei siis olisi, vaan pelin jälkeen kaikki ovat täydessä kunnossa.

Nehän on ihan turhia :D

2-3 peliä edarilla ja sit 1 fitnessillä ni homma toimii kivasti.

Näät joka pelin jälkeen porukan fitness-muutokset siinä kohtaa mis on maalit, syötöt jne. Pelanneille miinusta ja vaihturit/resut plussaa. Oon käyttänyt yhden fitnesskortin kun ostin pelaajan joka oli hivenen heikossa hapessa
Niinhän tuo näkyy toimivan. Samahan tuo näissä offline peleissä, mutta Online peleissä pitää olla kaksi kunnollista kokoonpanoa. Mites nuo fittnes valmentajat, niitä on 45% eestä. Oletan, että pelaajien kunto palautuu nopeammin ja ei mene niin nopeasti pakkasen puolelle. Lisäksihän nuo auttavat, jos ostaa noita fittness joukkuekortteja, eli riittää pronssinen.

Niinhän tuo näkyy toimivan. Samahan tuo näissä offline peleissä, mutta Online peleissä pitää olla kaksi kunnollista kokoonpanoa. Mites nuo fittnes valmentajat, niitä on 45% eestä. Oletan, että pelaajien kunto palautuu nopeammin ja ei mene niin nopeasti pakkasen puolelle. Lisäksihän nuo auttavat, jos ostaa noita fittness joukkuekortteja, eli riittää pronssinen.

Minusta nuo fitness valmentajat vaikuttavat vain noihin kortteihin.

Minusta nuo fitness valmentajat vaikuttavat vain noihin kortteihin.
Niin, enpä ole tarkemmin seurannut. Sellainen muistikuva vain on, että ennen fittnessvalmentajia nuo pelaajat meni kunnoltaan nopeammin huonommaksi. Nythän ne menee pääsääntöisesti 99-93 arvoiseksi, mutta menikö aiemmin matsin jälkeen alle 90? Se oli joskus Futin alkuvaiheessa, silloin ei ollut hajuakaan koko valmentajista ja niiden merkityksestä:D

Edit. Joo, ei niillä ole tuohon merkitystä.

Snaippailin eilen illalla Icardin kortteja 2700 kpl. Osan sain 2100. Nyt möin 4500 kpl :D Se teki hatun eilen Milania vastaan, joten eiköhän Inform ole varma juttu. Ihan kiva profitti.

Nostaako peluuttaminen pelaajien chemistryä?

Meinaan olen tekemässä tuota viimeistä tehtävää tuossa Lets keep going haasteessa. Loyal lads tehtävää. Katsoin youtubesta kaksi videota ja tein niiden perusteella sen tehtävän. Tehtävässähän pitää olla 3 pelaajaa samasta maasta mutta kuitenkin eri sarjoista. Kemian pitää olla 30. No molemmissa videoissa oli 30. Mutta mä saan täsmälleen samoilla pelaajilla 27. Eikä luonnollisestikaan videoissa sanottu että ne olis tehnyt jotain muuta. Onko EA muuttanut noita tehtäviä hiukan vai mikä mulla on mennyt ohi? Joku kokenut pelaaja voisi selittää että mitä en ole ottanut huomioon. Onneks mä en menettänyt kun 150-300 coinssia per pelaaja. Yhteensä siis about 900 coinssia. Jotka saa helposti parilla pelillä.

Mutta siis mikä mulla on mennyt ohi

Tuli kans lila kortti, joku 78ovr rastatukkainen paskakasa ja Rashford. Oli parikymmentä pakkaa odottamassa kun tein myös portugalin ja venäjän parhaat setit. Kivasti tuli tappiota. Hieman sellainen ohjain ikkunasta tunnelma pakkojen avaamisen jälkeen.

Villi veikkaus, youtube videoissa pelaajilla on loyality bonus ja sinulle ei, koska pelaajat on ostetty marketista. Loyality bonuksen saa kun ostettu pelaaja on pelanut joukkueessa 10 peliä.

Nostaako peluuttaminen pelaajien chemistryä?

Meinaan olen tekemässä tuota viimeistä tehtävää tuossa Lets keep going haasteessa. Loyal lads tehtävää. Katsoin youtubesta kaksi videota ja tein niiden perusteella sen tehtävän. Tehtävässähän pitää olla 3 pelaajaa samasta maasta mutta kuitenkin eri sarjoista. Kemian pitää olla 30. No molemmissa videoissa oli 30. Mutta mä saan täsmälleen samoilla pelaajilla 27. Eikä luonnollisestikaan videoissa sanottu että ne olis tehnyt jotain muuta. Onko EA muuttanut noita tehtäviä hiukan vai mikä mulla on mennyt ohi? Joku kokenut pelaaja voisi selittää että mitä en ole ottanut huomioon. Onneks mä en menettänyt kun 150-300 coinssia per pelaaja. Yhteensä siis about 900 coinssia. Jotka saa helposti parilla pelillä.

Mun muistaakseni siellä sanotaan ihan selvästi, että pelaajilla pitää olla "loyalty" kunnossa eli pelaajien täytyy olla joko pakasta saatuja tai niillä on pitänyt pelata 10 peliä.

Ylös Bottom