Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä kohtaa kallistun johonkin seuraavista... 88 Owen, 89 Shearer tai 88 Sheva. Tämän viikon vielä kotiuttelen kolikoita ja katselen miten hinnat laskee tällä viikkoa ja onpahan kassassa rahaa mahdollisiin diileihin. Totw sbc:eehen en koske pitkällä tikullakaan mutta hyviä iffejä edullisesti voisi poimia. Samalla näkee mitä prime ikoneja tulee tarjolle torstaina ja mitkä liigat perjantaina... Liigat kun on vieneet pirusti kolikoita. Nyt löytyy täydet tiimit seuraavista... mls, pro, skotti, japani, saudi, serie a, ligue 1, bundes, premi ja la liga. Isojen liigojen huipputiimit jää sitten tehtäväksi kunhan liigat on julkaistu.

onkos mitään huhuja muuten et mikä liiga on seuraava? kuulin joskus patongeista puhuttavan... aika kalliita jo nyt rare silverit siellä

Onko joku tehnyt tuon POTM Sanen? Paljonko suunnilleen menee coinsseja ja onko tekemisen arvoinen? Houkuttelisi hyökkäyskolmikko POTM Sane - Auba - IF Yarmolenko. Jos muuten Sane saa winter upgraden niin nouseeko POTM kortti myös?
eiköhän se nouse, ainakin jos UP ylittää ton Potmin ratingin. Kuulemma sairaan hyvä pacejonnekortti, 250k tai sinnepäin kuluu kalkkua. Mut sillä taitaa olla vaan ***-skillit

No mä lähdin huippujoukkue pohjalta ajattelemaan. Atletico Madrid on kuitenkin yksi La Ligan parhaista. Ostin Gabia olikos 4 vai 5

Hyvästä liigasta ja hyvästä joukkueesta halvalla :) vai mitenkä se meni

Sitten toi formaatio.. Youtubevinkki että tolla formaatiolla pärjää hyvin SB:ssä. Tietty siellä on muutamalla pelipaikalla väärä pelaaja mutta siis tosiaan youtubevideosta otettu vinkki. Tosin niinhän se on että jos on hyvä pelaaja niin pärjää huonoimmilla pelaajilla mitä pelistä saa. Vaikka luvut olis 60/30 (Rating/Chemistry)

Mutta mun tavasssa rakentuu just se että ajattelen ehkä liigaa MM/EM kisoja. Koska yritän rakentaa MM/EM kisoista joukkueen. Tai ainakin lähden niistä liikkeelle.

Jos mä en tunnista niin ajattelen heti että ei se voi hyvä olla. Vaikka tunnustan että olen erehtynyt monta kertaa tuossa asiassa jo tänä aikana mitä olen Futia pelannut.

Noi sun mainitsemat listat... halvoista en tunnista ketään. Kalleista taas melkein kaikki, mutta ne kun on just kalliita.

Pari esimerkkiä...

Neuer.. Ensinnäkin ottaisin sen jo siitä syystä että mun yksi lempipelaajista tällä hetkellä. Ja onhan hän myös maailman paras maalivahti tällä hetkellä. Mun mielestä siis. Mutta kun maksaa omaisuuden.

Reus. No itseasiassa sitä ajattelin tänään ostaa mutta kallis seki. No kyllähän sen nyt saisi 100 000 mutta en mä halua koko kolikkotiliä yhteen pelaajaan kuluttaa. Varsinkin kun se on niinku ylempänä mainitsin että jos on tarpeeksi hyvä pelaamaan niin sillon pärjää huonollakin joukkueella.

Loppuun vielä lisäisin joukkueita mitä nyt ajattelen kun ostan pelaajia myyntitarkoituksessa...

Siinä järjestyksessä kun tulee vaan mieleen...

Milan
Barcelona
Madridin molemmat joukkueet
Manchesterin molemmat
Chelsea
Arsenal
Liverpool
Bayern
Dortmund
Tottenham
PSG
Juventus

Lista olis varmaan tuplasti isompi mutta ei juuri tällä hetkellä tule muita

Paljon sää sitä Gabia ostit?
ei ehkä ihan ykköskohde myytäväks? näetkö kortissa jotain joka vetoaisi perusjormaan?

tossa pari vinkkiä:
2hcdnpf.png

Toi sun formaatio ei oikein aukea mulle? pelaajat kannattaa olla suunnilleen omilla paikoillaan ni saat kemiabuustit.

halpoja parannuksia: Piszczek, Sule, Toprak, Castro, Horn, Naby Keita, Tolisso

ja kalliimpia: Reus, Robben, Alaba, Vidal, IF Tolisso, Leno, Lewa, Neuer, Hummels, Boateng, IF Brandt

No mä lähdin huippujoukkue pohjalta ajattelemaan. Atletico Madrid on kuitenkin yksi La Ligan parhaista. Ostin Gabia olikos 4 vai 5

Hyvästä liigasta ja hyvästä joukkueesta halvalla :) vai mitenkä se meni

Sitten toi formaatio.. Youtubevinkki että tolla formaatiolla pärjää hyvin SB:ssä. Tietty siellä on muutamalla pelipaikalla väärä pelaaja mutta siis tosiaan youtubevideosta otettu vinkki. Tosin niinhän se on että jos on hyvä pelaaja niin pärjää huonoimmilla pelaajilla mitä pelistä saa. Vaikka luvut olis 60/30 (Rating/Chemistry)

Mutta mun tavasssa rakentuu just se että ajattelen ehkä liigaa MM/EM kisoja. Koska yritän rakentaa MM/EM kisoista joukkueen. Tai ainakin lähden niistä liikkeelle.

Jos mä en tunnista niin ajattelen heti että ei se voi hyvä olla. Vaikka tunnustan että olen erehtynyt monta kertaa tuossa asiassa jo tänä aikana mitä olen Futia pelannut.

Noi sun mainitsemat listat... halvoista en tunnista ketään. Kalleista taas melkein kaikki, mutta ne kun on just kalliita.

Pari esimerkkiä...

Neuer.. Ensinnäkin ottaisin sen jo siitä syystä että mun yksi lempipelaajista tällä hetkellä. Ja onhan hän myös maailman paras maalivahti tällä hetkellä. Mun mielestä siis. Mutta kun maksaa omaisuuden.

Reus. No itseasiassa sitä ajattelin tänään ostaa mutta kallis seki. No kyllähän sen nyt saisi 100 000 mutta en mä halua koko kolikkotiliä yhteen pelaajaan kuluttaa. Varsinkin kun se on niinku ylempänä mainitsin että jos on tarpeeksi hyvä pelaamaan niin sillon pärjää huonollakin joukkueella.

Loppuun vielä lisäisin joukkueita mitä nyt ajattelen kun ostan pelaajia myyntitarkoituksessa...

Siinä järjestyksessä kun tulee vaan mieleen...

Milan
Barcelona
Madridin molemmat joukkueet
Manchesterin molemmat
Chelsea
Arsenal
Liverpool
Bayern
Dortmund
Tottenham
PSG
Juventus

Lista olis varmaan tuplasti isompi mutta ei juuri tällä hetkellä tule muita

helpoin on kun keskityt valioliigan pelaajiin, se on ylivoimasesti suosituin

joukkueen lisäks täytyy miettiä myös sitä, onko se pelaaja haluttava.

esim. evertonista CB Keane myy tosi hyvin, kun taas Jagielkaa ei kannata koittaa

Manussa halpaa myytävää ainakin Smalling ja Darmian.

City Sterling, Bravo

Chelsea Zappacosta

CP Zaha
Pool: Clyne, Hendo
Tottenham: Nkoudou
Arsu: Walcott

noi siis sellasia mitä ite myyskentelen, saa kopioida

Sterling ja Smalling ainoat joista maksan yli 950 coinssia

oon nyt tehnyt yhden brittijantterin systeemillä niin et ostan kasan samaa korttia ja lätkin hinnat hajautetusti: 2700, 3700, 4700

jännästi välillä se kallein kortti myy ekalla syklillä

onkos mitään huhuja muuten et mikä liiga on seuraava? kuulin joskus patongeista puhuttavan... aika kalliita jo nyt rare silverit siellä

Itte veikkaan että ligue 1 ja mls.. MLS kausi alkaa olla paketissa joten saisivat sinne suunalle jotain elämää. Ligue taas pienin isoista ni voisi tulla seuraavana. Varsinkin kun nyt ea valitsee kortit eikä ole minkään kategorian parhaat pelaajat. Liguen sai kerättyä pari viikkoa sitten silvereiden osalta pikku rahalla.. ja siellä on aika pirusti noita hopeisia joita tarvii. Jos kortti on vaan hyvä minkä saa niin tulee olemaan hinnakas. Poimin tiimien lisäksi talteen ylimääräisiä silvereitä joista voisi saada hyvin kolikoita..

Itte veikkaan että ligue 1 ja mls.. MLS kausi alkaa olla paketissa joten saisivat sinne suunalle jotain elämää. Ligue taas pienin isoista ni voisi tulla seuraavana. Varsinkin kun nyt ea valitsee kortit eikä ole minkään kategorian parhaat pelaajat. Liguen sai kerättyä pari viikkoa sitten silvereiden osalta pikku rahalla.. ja siellä on aika pirusti noita hopeisia joita tarvii. Jos kortti on vaan hyvä minkä saa niin tulee olemaan hinnakas. Poimin tiimien lisäksi talteen ylimääräisiä silvereitä joista voisi saada hyvin kolikoita..
taidan kans napsutella liguen pikkuseurojen silvereitä talteen, korttia en kyl tee

Samoilla linjoilla.

MLS ja sit joko L1 tai BuLi.

"Ammattisalaisuus" mutta millä logiikalla te arvaatte että MLS tai L1 tai Bundes? Taino MLS tietty kun siellä alkaa ratkaisupelit :)

Mä Tuulis ostin muuten sitä Zappacostaa
Seuraavilla hinnoilla
800 osto
1000 lähtö
1600 heti

Mä tuossa mietin että mitä virkaa tuolla season pelimuodolla on futissa. Ehkä se toimii harjoituskenttänä + jos tekee uuden squadin niin voi siellä testata + jos tekee jotain haastetehtävää johon tarvitaan niitä 10 pelin kemiaboosteja

Eli noi 3. Eihän sillä taida muuta virkaa olla

Tietenkin kun siinä saa valita jonkun tietyn liigan, niin jos voittaa sen divisioonan niin sitten siitä saisi jonkun kyseisen liigan huippupelaajista.

Pakko kysyä kun katsoin yhden videon youtubessa jota ei olis pitänyt katsoa (kateus :D)

Mutta siis onko näin että paremmilla pelaajilla on parempi tuuri pakkojen suhteen? Kun mietin tässä mun pakkahistoriaa niin paras kortti taitaa olla tämän parin kuukauden aikana Lozano. Sen jälkeen on tullut tavallisia. Youtubessa näkee kun pelaajille tulee Ronaldoa, Messiä, Neymaria, Aubaa jne jne

Viimeksi muokattu:
Ei tullu kolikoiden keräämisestä mitään.. joku heitti lähes käyttämättömän 88 Owenin tarjolle ja minä sitten tartuin syöttiin. Yhden pelin jälkeen paha sanoa mitään... onhan se ainaki nopea. Teki kaksi maalia joilla peli ratkaistiin... mutta vähän ehkä heikko minun hyökiks. Pelaillaan nyt kuitenki pari päivää ja vaihdetaan 89 Shearer jos tuntuu että voimaa puuttuu keulilta.

"Ammattisalaisuus" mutta millä logiikalla te arvaatte että MLS tai L1 tai Bundes? Taino MLS tietty kun siellä alkaa ratkaisupelit :)

Seuraavilla hinnoilla
800 osto
1000 lähtö
1600 heti

Mä tuossa mietin että mitä virkaa tuolla season pelimuodolla on futissa. Ehkä se toimii harjoituskenttänä + jos tekee uuden squadin niin voi siellä testata + jos tekee jotain haastetehtävää johon tarvitaan niitä 10 pelin kemiaboosteja

Tietenkin kun siinä saa valita jonkun tietyn liigan, niin jos voittaa sen divisioonan niin sitten siitä saisi jonkun kyseisen liigan huippupelaajista.

Pakko kysyä kun katsoin yhden videon youtubessa jota ei olis pitänyt katsoa (kateus :D)

Mutta siis onko näin että paremmilla pelaajilla on parempi tuuri pakkojen suhteen? Kun mietin tässä mun pakkahistoriaa niin paras kortti taitaa olla tämän parin kuukauden aikana Lozano. Sen jälkeen on tullut tavallisia. Youtubessa näkee kun pelaajille tulee Ronaldoa, Messiä, Neymaria, Aubaa jne jne

laita lähtöhinta aina 100 kolikkoa alle binin. ja kun se chelski tulee markkuihin huomenna niin laittaisin kalliimmaks kyl pyynnit, tonnin/kortti on aika minimiprofitti koska ei se myy yhtään enempää tolla hieman halvemmalla hinnalla.

Juutuupparit avaa Hieman enemmän noita pakkoja kun perusjarmo....

Seuraavilla hinnoilla
800 osto
1000 lähtö
1600 heti

MLS siks ku kausi päättyy kohta, ja L1 sen takia kun se on about ehkä se pienin noista "isoista" liigoista. BuLin heitin sen takia että siitä hirmu vähän porukka höpisee foorumeilla niin EA vois täräyttää sen puskista, varsinkin kun tosiaan ne nyt valitsee mielivaltaisesti sen palkintopelaajan. Lisäksi sinne sais porukka uppoomaan coinseja kun Bayernista voi tehdä aika kalliinkin jos palkintopelaaja on joku oikeesti käytännöllinen kortti, tyyliin Vidal tai Reus tjms.

Pakkatuuri on täysin arvan varassa, lähtökohtaisesti paskaa nousee 99% kerroista. Mun pakkojen paras oli eilen Romagnoli, 79 overallin Milanin toppari...

Zappacosta on nyt liian halpa sulla, laitat lähtöhinnaksi 2400 ja biniksi 2500. Ja niitä ois parempi olla siellä listalla vähän useampi eikä vaan kourallinen että myyvät.

Itse en ole ihan varma tuleeko edes koko EPL matsia markkuihin. Mulla on about 70 Ben Arfaa listalla tällä hetkellä...

Ei tullu kolikoiden keräämisestä mitään.. joku heitti lähes käyttämättömän 88 Owenin tarjolle ja minä sitten tartuin syöttiin. Yhden pelin jälkeen paha sanoa mitään... onhan se ainaki nopea. Teki kaksi maalia joilla peli ratkaistiin... mutta vähän ehkä heikko minun hyökiks. Pelaillaan nyt kuitenki pari päivää ja vaihdetaan 89 Shearer jos tuntuu että voimaa puuttuu keulilta.
Ite just ostin 89 shearerin testiin.. yhtään peliä en oo vielä ehtiny pelaan sillä mutta päälle päin kortti näyttää täydelliseltä mun POTM manen rinnalle hyökkäykseen.

Ite just ostin 89 shearerin testiin.. yhtään peliä en oo vielä ehtiny pelaan sillä mutta päälle päin kortti näyttää täydelliseltä mun POTM manen rinnalle hyökkäykseen.

Owen lähti kiertoon... ei minun pelaaja. Tai siis kun lf ja rf jo vikkeliä ja yleensä kohtuu pieniä niin ei vaan toimi että koko kolmikko on samaa kaliberia. Nyt on 89 Shearer testissä... Owen kokeilu maksoi sen 3k kun sain myytyä sen 680k eteenpäin ja Shearer tuli 648k hinnalla tilalle.. jos tämä ei toimi niin sitten Sheva

Vähän yli 5000 pistettä ekan päivän jälkeen. Ihan hyvä saavutus. Keskiarvo yli 1000. 850>keskiarvolla lienee mahista päästä ainakin gold 1 tasolle, mikä olisi oma ennätys. Tosin kyllä mä pari kertaa varmaan olisin päässyt mutta laiskuus yllättänyt enkä ole kaikkia pelannut tai sitten en ole vaan kerennyt.

2400/2500 Zappacosta... Ostaako sillä hinnalla kukaan sitä? :)

Vähän yli 5000 pistettä ekan päivän jälkeen. Ihan hyvä saavutus. Keskiarvo yli 1000. 850>keskiarvolla lienee mahista päästä ainakin gold 1 tasolle, mikä olisi oma ennätys. Tosin kyllä mä pari kertaa varmaan olisin päässyt mutta laiskuus yllättänyt enkä ole kaikkia pelannut tai sitten en ole vaan kerennyt.

enpä tiedä, maksaakohan kukaan Sturridgesta kolmea tonnia?
wheemg.png

enpä tiedä, maksaakohan kukaan Sturridgesta kolmea tonnia?
wheemg.png

Paljo boksilla transferissa tavaraa?

--------------------------------------------------------------

Shearer olikin juuri sellainen hyökki mitä tiimi tarvitsee. On muuten vahva, ei hävinnyt kahteen peliin yhtään kamppailua. Eka peli oli hiukan pasketta kun tolpat paukkui varsinaisella ajalla.. Shearer ampui niitä kuusi.. lisä ajalla ketsuppi purkki aukesi ja järkkäili Overmarsin kanssa 4-0 lukemat. On kyllä hyvä veto ja lähtee nopeasti.. Nopeutta juuri sopivasti ja hakee ahnaasti paikkoja. Taitaa Shearer olla tovin tiimissä. Legendojen qs näyttää olevan päälle 100k mutta tuskinpa nämä paljoa tulee muutenkaan tippumaan.

Paljo boksilla transferissa tavaraa?

--------------------------------------------------------------

Shearer olikin juuri sellainen hyökki mitä tiimi tarvitsee. On muuten vahva, ei hävinnyt kahteen peliin yhtään kamppailua. Eka peli oli hiukan pasketta kun tolpat paukkui varsinaisella ajalla.. Shearer ampui niitä kuusi.. lisä ajalla ketsuppi purkki aukesi ja järkkäili Overmarsin kanssa 4-0 lukemat. On kyllä hyvä veto ja lähtee nopeasti.. Nopeutta juuri sopivasti ja hakee ahnaasti paikkoja. Taitaa Shearer olla tovin tiimissä. Legendojen qs näyttää olevan päälle 100k mutta tuskinpa nämä paljoa tulee muutenkaan tippumaan.
illalla joku 2 miljoonaa, aamulla alle 1

Jos sulla on niitä listalla viisi kappaletta niin ei osta. Mut jos sulla on niitä 50 kpl niin aivan varmasti ostaa.

Toinen vaihtoehto on työntää transferlista täyteen kortteja ylihinnalla, tällöin se laiskamato joka ei niistä hinnoista niin välitä selailee markettia ja päätyy ostamaan jonkun kortin sun sadasta kortista parin tonnin ylihintaan kun ei viitti selata markettia pidemmälle.

Rinse and repeat. $$$

- Nm. 6,000,000 transfer profit ilman Fifa pisteiden ostoa

Ylös Bottom