No mä lähdin huippujoukkue pohjalta ajattelemaan. Atletico Madrid on kuitenkin yksi La Ligan parhaista. Ostin Gabia olikos 4 vai 5
Hyvästä liigasta ja hyvästä joukkueesta halvalla

vai mitenkä se meni
Sitten toi formaatio.. Youtubevinkki että tolla formaatiolla pärjää hyvin SB:ssä. Tietty siellä on muutamalla pelipaikalla väärä pelaaja mutta siis tosiaan youtubevideosta otettu vinkki. Tosin niinhän se on että jos on hyvä pelaaja niin pärjää huonoimmilla pelaajilla mitä pelistä saa. Vaikka luvut olis 60/30 (Rating/Chemistry)
Mutta mun tavasssa rakentuu just se että ajattelen ehkä liigaa MM/EM kisoja. Koska yritän rakentaa MM/EM kisoista joukkueen. Tai ainakin lähden niistä liikkeelle.
Jos mä en tunnista niin ajattelen heti että ei se voi hyvä olla. Vaikka tunnustan että olen erehtynyt monta kertaa tuossa asiassa jo tänä aikana mitä olen Futia pelannut.
Noi sun mainitsemat listat... halvoista en tunnista ketään. Kalleista taas melkein kaikki, mutta ne kun on just kalliita.
Pari esimerkkiä...
Neuer.. Ensinnäkin ottaisin sen jo siitä syystä että mun yksi lempipelaajista tällä hetkellä. Ja onhan hän myös maailman paras maalivahti tällä hetkellä. Mun mielestä siis. Mutta kun maksaa omaisuuden.
Reus. No itseasiassa sitä ajattelin tänään ostaa mutta kallis seki. No kyllähän sen nyt saisi 100 000 mutta en mä halua koko kolikkotiliä yhteen pelaajaan kuluttaa. Varsinkin kun se on niinku ylempänä mainitsin että jos on tarpeeksi hyvä pelaamaan niin sillon pärjää huonollakin joukkueella.
Loppuun vielä lisäisin joukkueita mitä nyt ajattelen kun ostan pelaajia myyntitarkoituksessa...
Siinä järjestyksessä kun tulee vaan mieleen...
Milan
Barcelona
Madridin molemmat joukkueet
Manchesterin molemmat
Chelsea
Arsenal
Liverpool
Bayern
Dortmund
Tottenham
PSG
Juventus