Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Parin online pelin jälkeen shearer kyllä tuntuu hemmetin hyvältä ostolta. Liikkuu kentällä hyvin ja viimeistelee paikoista varmasti. Molempiin peliin pari maalia teki.

Onko kukaan testannu vielä Tolisson informia että onko hintansa arvoinen? Itellä vidal tällä hetkellä cm paikalla mutta jotenki en saa vaa irti siitä mitään...

Sarjassamme silver pelaajia joiden statsit on huippukultaisten tasolla. Hipstereiden märkiä päiväunia nuo kortit. :D

Kiitos tiedosta, sen verran kapitalisti olen, että olisin mieluusti tarjonnut noita kortteja ko. hinnoilla niitä tarvitseville, muttei valitettavasti löytynyt clubista yhtään noita +20k silvereitä :D En ole jaksanut/älynnyt tarkastella muiden silvereiden hintoja packauksen yhteydessä kuin niiden mistä Liiga-SBC on ulkona.

Mitäs porukka veikkailisi seuraavaksi prime icon sbc:ksi, jokohan tällä kertaa pakistoon jotain kovia iconeita ?

Siis Carles Puyol :)
Mikäs juttu tässä batlessa oli kun vkloppuna sai takoa 8 matsia silver yköseen ja nyt meni eka kierroksella goldiin?

Siis Carles Puyol :)
Mikäs juttu tässä batlessa oli kun vkloppuna sai takoa 8 matsia silver yköseen ja nyt meni eka kierroksella goldiin?
koska su-ma tapahtuu resetti, jolloin maanantaina rankkien vaatimuspisteet ovat paljon pienemmät kuin viikonloppuna.

Itsellä tällä hetkellä 33/50 pelaajaa myynnissä. Muutama sellainen pelaaja joukossa jonka olen laittanut myyntiin ihan siitä syystä että multa löytyy jo. Ei niillä kyllä mitään tee joten hyvin voisin myydä ne sillä 20 coinsilla pois.

Mutta muuten on Gabia, ja sitten kun kerran sai kopioida niin Zappacostaa, Darmiania sekä korkeimmalla hintapyynnöllä Sneijder 4600. Aattelin että tolla hinnalla toi voisi mennä kaupaksi mutta ei näemmä mee. Jos alentais sitä 3600 kolikkoon.

Muuten noiden bin hinnat mulla samassa järjestyksessä kun tuossa luettelin elikkäs 1800, 1600/2500 ja 1800. Määrät on sitten vielä 3,9,11

Darmianiin meni siis 9900. Tavoite on saada 19800. Katsotaas onnistuuko.

joo kyllähän mulle sanottiin että kannattaa olla paljon samaapelaajaa, mutta ei sinne paljon enemmän mahdu enää. 17 pelaajaa mahtuisi vielä.

Mä aattelen että 50% voittoa per pelaaja - pelin verot

Parin online pelin jälkeen shearer kyllä tuntuu hemmetin hyvältä ostolta. Liikkuu kentällä hyvin ja viimeistelee paikoista varmasti. Molempiin peliin pari maalia teki.

Onko kukaan testannu vielä Tolisson informia että onko hintansa arvoinen? Itellä vidal tällä hetkellä cm paikalla mutta jotenki en saa vaa irti siitä mitään...

7+1 kolmen pelin jälkeen tehoja legendalla. 1 legendary sb ja 2 online matsia. Illan viimeisessä pelissä Shearer paukutti ensimmäisen 40min aikana 5 maalia.. On se kone. Tulee mieleen tots Costa jolla tullut sekä 15:ssa että 17:ssa vedeltyä... Shearer vaan on vielä "isompi" ja ilkeämpi.

---------------------------------------------------------------------------------------

@Juhis82 Pleikkarilla suosittelen hintoja korottamaan maltilla... Niin paljon enemmän on tavaraa myynnissä marketissa niin homma on vähän hankalampaa kuin boxilla. Itse kun myyn tollasia 800-1000 kolikkoa maksavia niin pidän hintana 1800-1900.. Jos mulla on yhtä pelaajaa paljon niin sitten sotken sekaan muutamia kalliimpia. Tällä tapaa saa myyntejä joka tunti kunhan on haluttu pelaaja jota paljon käytetään.

Liigoista joista kannattaa treidata on parhaimpina.. Premi, Serie a ja La liga.

Bundes ja ligue on aika huonoja valintoja sillä niillä ei pelaa kun ehkä joku 5% pelaajista. Yleensä näillä pelaavat toverit on myös hyvin perillä oikeasta hinnastakin.

Viimeksi muokattu:
napsuttelin satkulla bullin, liguen ja mls silvereitä jemmaan :D

oon nyt kahden rankkukisan jälkeen knockoutin semifinaalissa, olis se komiaa päästä Liigaan

7+1 kolmen pelin jälkeen tehoja legendalla. 1 legendary sb ja 2 online matsia. Illan viimeisessä pelissä Shearer paukutti ensimmäisen 40min aikana 5 maalia.. On se kone. Tulee mieleen tots Costa jolla tullut sekä 15:ssa että 17:ssa vedeltyä... Shearer vaan on vielä "isompi" ja ilkeämpi.

---------------------------------------------------------------------------------------

@Juhis82 Pleikkarilla suosittelen hintoja korottamaan maltilla... Niin paljon enemmän on tavaraa myynnissä marketissa niin homma on vähän hankalampaa kuin boxilla. Itse kun myyn tollasia 800-1000 kolikkoa maksavia niin pidän hintana 1800-1900.. Jos mulla on yhtä pelaajaa paljon niin sitten sotken sekaan muutamia kalliimpia. Tällä tapaa saa myyntejä joka tunti kunhan on haluttu pelaaja jota paljon käytetään.

Liigoista joista kannattaa treidata on parhaimpina.. Premi, Serie a ja La liga.

Bundes ja ligue on aika huonoja valintoja sillä niillä ei pelaa kun ehkä joku 5% pelaajista. Yleensä näillä pelaavat toverit on myös hyvin perillä oikeasta hinnastakin.

mut eikös siäl oo sit enemmän taukkeja ostajiakin?

Nyt rupeaa näyttämään hyvältä. Päivän pelit tuloksilla

4-1
2-0
1-0
4-1

Ei vielä niitä 5-0 pelejä mutta suunta oikea.

Tämän päivän jälkeen pistesaalis 9120. Gold 1 vaaditaan 9650.

Keskiarvo 1013 pistettä per peli. jos keskiarvon pysyis pitämään suht samana niin viikon lopulla olisi se 49 000 pistettä. Se riittänee elite 3 tasolle, joka siis mun tavoite on askel askeleelta :)

Sitten jos mä joskus kehityn niin paljon että pystyn voittamaan Ultimatessa 5-0 tuloksilla tai lähelle sitä niin sitten voisin ajatella että olisin tarpeeksi hyvä onlineen

Rank sijoille > valmis weekendiin?

Nyt rupeaa näyttämään hyvältä. Päivän pelit tuloksilla

4-1
2-0
1-0
4-1

Ei vielä niitä 5-0 pelejä mutta suunta oikea.

Tämän päivän jälkeen pistesaalis 9120. Gold 1 vaaditaan 9650.

Keskiarvo 1013 pistettä per peli. jos keskiarvon pysyis pitämään suht samana niin viikon lopulla olisi se 49 000 pistettä. Se riittänee elite 3 tasolle, joka siis mun tavoite on askel askeleelta :)

Sitten jos mä joskus kehityn niin paljon että pystyn voittamaan Ultimatessa 5-0 tuloksilla tai lähelle sitä niin sitten voisin ajatella että olisin tarpeeksi hyvä onlineen

Rank sijoille > valmis weekendiin?
kannattaa alkaa pelaamaan ihan online seasonsia, nouset pikkuhiljaa divareita ylös, kehityt ja näät miten muut pelaa

No juu. Totta

Pelasin yhden offline season pelin kun myynnissä oli 21 korttia. Nyt kun peli loppui niin 9 niistä oli myyty :D.

12 korttia jäljellä ja kolikoita oli tullut sellaiset 16 000 about. yht vajaa 120 000 tällä hetkellä

Sijoitin koko tuon 16000 niin Perottiin (Roma) Toivottavasti en ostanut ihan surkeaa korttia. 750-850 hinnalla ja myyntihinta 1500/1600 ja 1600/1700

Kyllä tuli taas niin tyhmä olo. Miks mulla on taas sellainen tunne että ostin pelaajan joka ei ole haluttu. Onneksi kulutin vaan tosiaan 850max eli jos käy niinku nyt epäilen ettei myy niin sitten täytyy laittaa bin hinnaksi 1100. Jolloin saan jokaisesta omat pois

Viimeksi muokattu:
Olipas hirveät markut. Falcao ainoa nosto... ei ole pakkojen osalta minun viikko. On nimittäin melkoista pasketta tullut.

Jos yhtään käsitän oikein niin vaikkei nyt Perotti myy niin 23.12 on Italian liigassa Juventus-Roma matsi, jolloin voipi olla että sillon viimeistään myy. (edellyttäen että tulee markkuihin)

Olenko yhtään nyt ymmärtänyt oikein? :)

Sijoitin siihen sellaisen 16k ja tavoite on saada vajaa 30k

Ylös Bottom