Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ite tein ton salahin eilen ja nyt pelannu 30peliä WL sillä niin tehny niihin 30+14. Nopea ku perkele ja viimeistelee paikoista hyvin. Boksin sisältä kyllä viimeistelee oikeallaki jalalla hyvin mutta boksin ulkopuolelta ei kannata ees koittaa vetää. Vasemman jalan finesse vedot on jumalaisia 16rajalta ku vetää. miinuksena myös se että menettää aika usein pallon heti ku vastustaja tulee kylkeen kiinni.Onks kukaan tehny tota salahia? Korvaisko agueron? Se sane oli ainaki iha roskaa.
Täytyy alkaa seuraamaan enemmän futista kun ei esim toi Mkhitaryan kerro mitään mulle
Mutta noista... samat syyt kun Gnarbyn suhteen. Tosin ei mulla välttämättä olis tarvetta mutta Saksan ja Espanjan ja sitten muutama muu futmas kortit kiinnostaa, mutta mikäli muistan oikein niin siinä linkissä tänne laitettiin niin ei siinä muita sellaisia ole mitkä kiinnostaisi. Muista muutamasta muusta esimerkki... Rodriguez
Tein mä sen. Paitsi että maksoin kyllä itseni kipeäksi. Varsinkin kun samalla rahalla olisi varmaan saanut if:n
Mutta menkööt tämän kerran. Nyt alkoi säästökuuri
Eiku. Onko Draxlerilla muita kortteja kun norm?
Mikkihiiri muistaakseni palloili joku aika sitten bundesliigassa. Nykyään taitaa istua enemmän Manun katsomossa kuin edes vaihtopenkillä. Todennäköisesti päätyy aika nopeasti myyntiin ja saa isompaa roolia esim bundesliigassa.Täytyy alkaa seuraamaan enemmän futista kun ei esim toi Mkhitaryan kerro mitään mulle![]()
Tein nyt kuitenkin pois, eipä se ** weak kyl paljoa haitannut boxissa. Piti miettiä pitkään että kumpijalkanen se on ku molemmat lähti nii hyvinIte tein ton salahin eilen ja nyt pelannu 30peliä WL sillä niin tehny niihin 30+14. Nopea ku perkele ja viimeistelee paikoista hyvin. Boksin sisältä kyllä viimeistelee oikeallaki jalalla hyvin mutta boksin ulkopuolelta ei kannata ees koittaa vetää. Vasemman jalan finesse vedot on jumalaisia 16rajalta ku vetää. miinuksena myös se että menettää aika usein pallon heti ku vastustaja tulee kylkeen kiinni.
Peliliike tehty ja ostettu Verrattia ja muuta 87 ratingin korttia max 24k kipale. Siinä toivossa että torstaina tulee uudet prime legendat ja nuo alkavat myydä. Vaikea kuvitella että noiden arvo tuosta enää paljoa laskee, korkeintaan nousee. Ajattelin jos prime legendoja tulee lisää niin voisi laittaa +10k hintaa lisää. Onkohan turhan kovaa korotusta? Tuliko viime vuonna jouluna samaan tahtiin promopakkoja? Ahdistavaa kun siirtolistan vaihtuvuus ei kovin suuri ole nyt ollut eikä targettilistaankaan kovin montaa enää mahdu. Toivottavasti hiukan taukoa promoista niin voisi alkaa tulla myyntejä kunnolla. Tuntuu että kokoajan on alennusmyynnit käynnissä promojen takia.