Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mbappe prime pakasta. Ennenkuulumatonta. Eipä tuostakaan silti saa enää kuin sen ~70k. Berardi tuli tehtyä ja vaikuttaa ihan OK ukkelilta. Ehkä vähän sellainen "sluggish". Eniten häiritsee se perus geneerinen makarooni lärvi :D

Joo ei noista packeista kovin isolla prosentilla saa huippu kortteja. Kokeiluna 5k puntaa pakkoihin ja ei tuo mitään todella kovia pelaajia saanu edes. :D

Onks kukaan tehny tota salahia? Korvaisko agueron? Se sane oli ainaki iha roskaa.
Ite tein ton salahin eilen ja nyt pelannu 30peliä WL sillä niin tehny niihin 30+14. Nopea ku perkele ja viimeistelee paikoista hyvin. Boksin sisältä kyllä viimeistelee oikeallaki jalalla hyvin mutta boksin ulkopuolelta ei kannata ees koittaa vetää. Vasemman jalan finesse vedot on jumalaisia 16rajalta ku vetää. miinuksena myös se että menettää aika usein pallon heti ku vastustaja tulee kylkeen kiinni.

osasta nonrare-kultasia saa jäätäviä hintoja näiden DailySBCjuttujen takia, kannattaa heittää futbinistä listalle pelkät nonraret ja kalleimmasta halvimpaan, muutama kymppitonni tullu tänää taas klubia kaivamalla. Iskin kaikki irronneet kolikot 83siin

Pitihän ilmaisen kortin takia käydä paukuttelee Single Online pelejä. Nelisen peli meni minulta, kun en normaalisti harrastele keskitys-puskumaaleja kuin hyvin selkeissä tilanteissa.

Hitsi joko minä olen kehittynyt pelitaidoissa (koska SB legendary matsit) tai sitten yksinkertaisesti tuolla signle online pelaajataso on toi mitä tuli vastaan. 3/4 matsista voitin kevyesti ottaen huomioon, että yritin vaan koko ajan tehdä tota haastetta. Toisaalta oli juuri pelkkää munaravia/turhia kikkojen veivaamista joka ei johda mihinkään/liukutaklauksia olevia pelaajia vastassa.

Liitetiedostot

• FIFA 18 FUT Hub (In Menus).jpg
    FIFA 18 FUT Hub (In Menus).jpg
    464,6 KB · Lukukerrat: 16
Tuosta "häckätystä" listasta kiinnostais ainakin Vardy ja Koscielny.

Ei helkkari. Mäkin laitoin pari cazorlaa myyntii 4k muiden 3k joukkoon ja äsken oli menny yks 4k. Kui helppoo :D

aika jäätävä ero kahden 86 rated laiturin vaatimuksilla... toinen 1xTOTW ja 83 squad, toinen 3x TOTW ja 86 squad:eek:

Ei toi nyt niin erikoinen mikkihiiri oo

Täytyy alkaa seuraamaan enemmän futista kun ei esim toi Mkhitaryan kerro mitään mulle :D

Mutta noista... samat syyt kun Gnarbyn suhteen. Tosin ei mulla välttämättä olis tarvetta mutta Saksan ja Espanjan ja sitten muutama muu futmas kortit kiinnostaa, mutta mikäli muistan oikein niin siinä linkissä tänne laitettiin niin ei siinä muita sellaisia ole mitkä kiinnostaisi. Muista muutamasta muusta esimerkki... Rodriguez :)

Tein mä sen. Paitsi että maksoin kyllä itseni kipeäksi. Varsinkin kun samalla rahalla olisi varmaan saanut if:n

Mutta menkööt tämän kerran. Nyt alkoi säästökuuri

Eiku. Onko Draxlerilla muita kortteja kun norm?

Viimeksi muokattu:
Täytyy alkaa seuraamaan enemmän futista kun ei esim toi Mkhitaryan kerro mitään mulle :D

Mutta noista... samat syyt kun Gnarbyn suhteen. Tosin ei mulla välttämättä olis tarvetta mutta Saksan ja Espanjan ja sitten muutama muu futmas kortit kiinnostaa, mutta mikäli muistan oikein niin siinä linkissä tänne laitettiin niin ei siinä muita sellaisia ole mitkä kiinnostaisi. Muista muutamasta muusta esimerkki... Rodriguez :)

Tein mä sen. Paitsi että maksoin kyllä itseni kipeäksi. Varsinkin kun samalla rahalla olisi varmaan saanut if:n

Mutta menkööt tämän kerran. Nyt alkoi säästökuuri

Eiku. Onko Draxlerilla muita kortteja kun norm?

Eips, Raxulla ei oo muita ku normi ja Joulukuponki

Mikkihiiri muistaakseni palloili joku aika sitten bundesliigassa. Nykyään taitaa istua enemmän Manun katsomossa kuin edes vaihtopenkillä. Todennäköisesti päätyy aika nopeasti myyntiin ja saa isompaa roolia esim bundesliigassa.

Futmas sbc pakoista Bailly ja De Vrij parhaina. Paremmin ainakin mennyt tämä eventi kuin bf/cm jo tässä kohtaa.

Tuuliksen linkittämä lista siis pitää paikkansa.. ainoat mikä kiinnostaa on Bonaventura ja Hendersson jos vaan on if+83 tiimi. Enempää en maksa.

Ea:n foorumeilla sellasia höpinöitä et alko noi Rugani ja Drax kiinnostaa... Jos joku muistaa End of an Era Tottin... ja et eräs toinen Italiaano lopetti just, niin... Juven italialainen spessukortti voi olla kovinkin käyttökelponen?

ja toi 35k 86-rated ei-kulta-kortista ei kans oo paha, FIFA17 noillekin kuulemma oli paikkansa

L Suarez tehnyt pari maalia, siitä taitaa tulla vähän säpinää seuraavaan TOTW.
40k SBssä pisteet, taitaa riittää E3.
Paulinhon futmas lappua odotan innolla, tuo vakiotiketti on pirun hyvä, hoitelee vähän kaiken.
Edit: no nyt paulinho teki toisen, mutta tuskin tulee iffiä kun futmas_pauli ajoittuu juuri keskiviikolle jos oikein aiemmasta kuvasta laskeskelin.

Viimeksi muokattu:
Ite tein ton salahin eilen ja nyt pelannu 30peliä WL sillä niin tehny niihin 30+14. Nopea ku perkele ja viimeistelee paikoista hyvin. Boksin sisältä kyllä viimeistelee oikeallaki jalalla hyvin mutta boksin ulkopuolelta ei kannata ees koittaa vetää. Vasemman jalan finesse vedot on jumalaisia 16rajalta ku vetää. miinuksena myös se että menettää aika usein pallon heti ku vastustaja tulee kylkeen kiinni.
Tein nyt kuitenkin pois, eipä se ** weak kyl paljoa haitannut boxissa. Piti miettiä pitkään että kumpijalkanen se on ku molemmat lähti nii hyvin

Peliliike tehty ja ostettu Verrattia ja muuta 87 ratingin korttia max 24k kipale. Siinä toivossa että torstaina tulee uudet prime legendat ja nuo alkavat myydä. Vaikea kuvitella että noiden arvo tuosta enää paljoa laskee, korkeintaan nousee. Ajattelin jos prime legendoja tulee lisää niin voisi laittaa +10k hintaa lisää. Onkohan turhan kovaa korotusta? Tuliko viime vuonna jouluna samaan tahtiin promopakkoja? Ahdistavaa kun siirtolistan vaihtuvuus ei kovin suuri ole nyt ollut eikä targettilistaankaan kovin montaa enää mahdu. Toivottavasti hiukan taukoa promoista niin voisi alkaa tulla myyntejä kunnolla. Tuntuu että kokoajan on alennusmyynnit käynnissä promojen takia.

Peliliike tehty ja ostettu Verrattia ja muuta 87 ratingin korttia max 24k kipale. Siinä toivossa että torstaina tulee uudet prime legendat ja nuo alkavat myydä. Vaikea kuvitella että noiden arvo tuosta enää paljoa laskee, korkeintaan nousee. Ajattelin jos prime legendoja tulee lisää niin voisi laittaa +10k hintaa lisää. Onkohan turhan kovaa korotusta? Tuliko viime vuonna jouluna samaan tahtiin promopakkoja? Ahdistavaa kun siirtolistan vaihtuvuus ei kovin suuri ole nyt ollut eikä targettilistaankaan kovin montaa enää mahdu. Toivottavasti hiukan taukoa promoista niin voisi alkaa tulla myyntejä kunnolla. Tuntuu että kokoajan on alennusmyynnit käynnissä promojen takia.

Netin syövereissä oli kuvakaappaus yhdestä prime Vieirasta joka oli ollut marketissa. Saattaa tietysti olla photoshop mutta mistä näistä tietää. Itsekin ostellut parit Higuainit jo talteen.

Ylös Bottom