Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18

Vastaus: FIFA 18

Julkaisun aikana peli näytti kivasti uudistetulta yleisön, stadionin jne osalta, mutta tuossa nyt näyttikin ihan samalta, kuin 17.

No ps4:lle ollut jo tovin storesta ennakkotilattuna ja maksettuna, joten tulkoot nyt sit. Olisin ehkä voinut pärjätä viimevuoden versiolla ps4:lla.
Äsken tilasin reissuja varten Switch version, jonka olisin jokatapauksessa ostanutkin, vaikka karsittu onkin.

Lähinnä nyt mietityttää tuo ps4 versio, et pitäiskö perua. Toisaalta EA kopiot tullu joka vuosi ostettua ja vielä kopioidumpi nhl on myös tilattuna, ni taitaa olla aivan sama, eiköhän se kuitenkin hiukan parempi taas ole.
 
Vastaus: FIFA 18

Itse taas mietin nyt kuitenkin tuota Icon-editionin tilaamista. 80€ hinta alennuksineen, kun halvin kotelopeli mitä löysin on 60€. 120€:llä pakkoja 20€ hinnalla vähän houkuttelisi, koska nuo SBC:t olivat niin iso asia mulle Fifa17-pelissä.

Ne pakoista saatavat kortit ovat aivan eri juttu kuin edellisversioissa ennen SBC:itä, joten tuon takia tuota voisi harkita. Ronaldo-edition kun maksaa saman verran, kun tuosta ei sitä "Ffia 17-alennusta" saa.
 
Vastaus: FIFA 18

Tsk, pitänee sit pulittaa se satku €Alle tai säästän rahat ja paukutan tänkin vuosi Fifa 16:lla. :D
Itse ostelin aiemmin kerran kahdessa vuodessa fifoja tai harvemmin, mutta Fifa13-pelistä alkaen ostelin kaikki vuoronperään, joskin FIFA14 oli vain hetken innon osto käytettynä vähän ennen FIFA15-peliä kun vaihtui Xbox 360 -> Xbox One-konsolksi. Edes juuri pelannut tuota peliä. Fifa 15 oli myös se jolloin alkoi meikän FUT-ura.

Fifa18 kannattaa ostaa jos 17 jäi välistä ja olet FUT:n fani. SBC:t on sen verran huumetta ainakin itselleni, että ehdottomasti jatkoon nuo.
 
Vastaus: FIFA 18

Fifa18 kannattaa ostaa jos 17 jäi välistä ja olet FUT:n fani. SBC:t on sen verran huumetta ainakin itselleni, että ehdottomasti jatkoon nuo.
Ei se jäänyt väliin, olin minä alku pari kuukautta mukana pelissä ja sit meni peli myyntiin kun oli vielä hintaa pelillä. Oli vähän kaikkee muita pelejä syömässä peliaikoja ja tänä vuonna vähän sama juttu, Destiny 2/GTS. Olisin ostanut takaisin, jos Joulu tarjous super deluxe edition olisi yhtä halpaa kuin fifa 16 aikoinaan.

Tykkäsin juuh SBC:stä sekä story modesta, sitä tuli paukuteltuu aika monet illat ja Fifa 16 sattuu nyt olla digitaallisena, sen takia sitä nyt tämän vuoden on sitä satunaisesti pelannut pari matsia. :D
 
Minkähän takia mulla näkyy hintana 89€ vaikka molemmat löytyy?
89 euroa kuulostaa joltain erikoisversiolta, jossa tulee muutakin sälää itse pelin lisäksi. EA Accessin kautta saa vain peruspelin.

Ja katsothan varmasti FIFA 17:ää etkä esim. FIFA 18:aa?
 
Vastaus: FIFA 18

89 euroa kuulostaa joltain erikoisversiolta, jossa tulee muutakin sälää itse pelin lisäksi. EA Accessin kautta saa vain peruspelin.

Ja katsothan varmasti FIFA 17:ää etkä esim. FIFA 18:aa?
Lake79 puhuikin FIFA 18 icon-editionista eli 18 tarkoitin.
 
Vastaus: FIFA 18

Lake79 puhuikin FIFA 18 icon-editionista eli 18 tarkoitin.
Ah, olisi pitänyt lukea aivan alusta asti tuota keskustelua. Pelkän lainauksen perusteella ajattelin, että siinä kerrottiin FIFA 17:n tulleen EA Access -peliksi.
 
Vastaus: FIFA 18

Täällä jossain Fifa-ketjussa joku vakiokasvoista taannoin tuumasi, miten valtaosa Youtube-janareista on rasittavia huutajia. Täytyy sanoa kyllä että eipä enempää voisi oikeassa olla. Tuli tuossa hieman tutustuttua Fifa18-videoihin+katseltua eri SBC-videoita FIFA17-pelin elinkaaren aikana, eikä voinut kyllä monen eri käyttäjän videoita katsoa. Ilmeisesti tuo kiljuminen ja täysin idiootilta näyttäminen sitten toimii nuorempien katsojien osalta, kun sitä niin moni tuntuu harrastavan. Itselläni lähinnä räjäyttää pään jo pelkän still-kuvan nähdessäni se täysin muovinen muka yllättynyt ilme.
 
Ylös Bottom