Vastaus: FIFA 18
Korjattu!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Korjattu!
Miksi Litmanen olisi pitänyt julkaista avauksessa? Ei niin yhtään myyvä pelaaja ympäri maailman kuin edellä mainitut.
Eilisessä striimissä taidettiin nopeasti mainita, että fifa18:ssa tulee olemaan vaikeampi päästä mukaan ja palkinnot tulevat olemaan parempia.
Onko fut champista vielä uutta tietoo? Edes huhuja?
Mikä alennus, xbox vai ps?Itse taas mietin nyt kuitenkin tuota Icon-editionin tilaamista. 80€ hinta alennuksineen.
EA Access + Fifa 17. Xbox One.Mikä alennus, xbox vai ps?
Tsk, pitänee sit pulittaa se satku €Alle tai säästän rahat ja paukutan tänkin vuosi Fifa 16:lla.EA Access + Fifa 17. Xbox One.
Itse ostelin aiemmin kerran kahdessa vuodessa fifoja tai harvemmin, mutta Fifa13-pelistä alkaen ostelin kaikki vuoronperään, joskin FIFA14 oli vain hetken innon osto käytettynä vähän ennen FIFA15-peliä kun vaihtui Xbox 360 -> Xbox One-konsolksi. Edes juuri pelannut tuota peliä. Fifa 15 oli myös se jolloin alkoi meikän FUT-ura.Tsk, pitänee sit pulittaa se satku €Alle tai säästän rahat ja paukutan tänkin vuosi Fifa 16:lla.
Ei se jäänyt väliin, olin minä alku pari kuukautta mukana pelissä ja sit meni peli myyntiin kun oli vielä hintaa pelillä. Oli vähän kaikkee muita pelejä syömässä peliaikoja ja tänä vuonna vähän sama juttu, Destiny 2/GTS. Olisin ostanut takaisin, jos Joulu tarjous super deluxe edition olisi yhtä halpaa kuin fifa 16 aikoinaan.Fifa18 kannattaa ostaa jos 17 jäi välistä ja olet FUT:n fani. SBC:t on sen verran huumetta ainakin itselleni, että ehdottomasti jatkoon nuo.
Minkähän takia mulla näkyy hintana 89€ vaikka molemmat löytyy?EA Access + Fifa 17. Xbox One.
89 euroa kuulostaa joltain erikoisversiolta, jossa tulee muutakin sälää itse pelin lisäksi. EA Accessin kautta saa vain peruspelin.Minkähän takia mulla näkyy hintana 89€ vaikka molemmat löytyy?
Lake79 puhuikin FIFA 18 icon-editionista eli 18 tarkoitin.89 euroa kuulostaa joltain erikoisversiolta, jossa tulee muutakin sälää itse pelin lisäksi. EA Accessin kautta saa vain peruspelin.
Ja katsothan varmasti FIFA 17:ää etkä esim. FIFA 18:aa?
Ah, olisi pitänyt lukea aivan alusta asti tuota keskustelua. Pelkän lainauksen perusteella ajattelin, että siinä kerrottiin FIFA 17:n tulleen EA Access -peliksi.Lake79 puhuikin FIFA 18 icon-editionista eli 18 tarkoitin.
En tiedä. Itse klikkasin nytkin Fifa 17-pelin valikosta sitä tarjousta, niin 79.99€ lukee ruudulla.Minkähän takia mulla näkyy hintana 89€ vaikka molemmat löytyy?
Joo nyt näkyy itelläkin, kattelin aiemmin vaan boksin kauppapaikalta.En tiedä. Itse klikkasin nytkin Fifa 17-pelin valikosta sitä tarjousta, niin 79.99€ lukee ruudulla.
No nyt tajuun miks vuoden urheilupeli meni toiselle jalkopallo pelille eikä fifalle.[video=youtube;0iVq21GmCGE]https://www.youtube.com/watch?v=0iVq21GmCGE[/video]