Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18

Ihmeellinen tilanne sattui careerissa. Budjetissa pitäisi olla 1,5 miljoonaa + 400k palkkarahoja, mutta kun neuvottelen pelaajan kanssa palkasta, siirtorahaa ei ole ja palkkarahoistakin löytyy vain 300k. Mistäköhän johtuu vai onko bugi? Kerrottakoon nyt vielä, ettei muita siirtoja ole edes suunnitelmissa.
 
Ihmeellinen tilanne sattui careerissa. Budjetissa pitäisi olla 1,5 miljoonaa + 400k palkkarahoja, mutta kun neuvottelen pelaajan kanssa palkasta, siirtorahaa ei ole ja palkkarahoistakin löytyy vain 300k. Mistäköhän johtuu vai onko bugi? Kerrottakoon nyt vielä, ettei muita siirtoja ole edes suunnitelmissa.
Onko sulla joku siirto tulossa seuraavassa siirtoikkunassa mikä on tehty ennen kuin siirryit peräsimeen?
 
Onko sulla joku siirto tulossa seuraavassa siirtoikkunassa mikä on tehty ennen kuin siirryit peräsimeen?

Ei pitäisi olla.

EDIT: Googlaamalla löytyi muitakin, joilla ollut sama ongelma. Bugi siis kyseessä, joka korjaantuu jos antaa apulaisvalmentajan neuvotella pelaajan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Pääseekö Fifassa mitenkään treenaamaan rankkareiden torjuntaa? Löysin skillipeleistä vaan vetoharjoitukset.

Entä pääsenkö mitenkään vaihtamaan harjoituskentän kuvakulmaa samaksi kuin pelissä, eikä sitä pro kameraa? Haluisin opetella kaukovetoka, mutta ei siitä mitään tule pro kameralla.
 
Juuri kun pääsin tänne avautumaan ja päätin vielä kerran ryhtyä yrittämään, niin nyt on löytyneet aivan loistavat asetukset pelin pelaamiseen. Rikkeitä tulee vieläkin ehkä liian vähän puolin ja toisin, mutta nyt niitä kuitenkin tulee! Pelit ovat tasaisia ja välillä tulee liigassa kunnolla turpiinkin, jos keskittyminen herpaantuu. Etenkin ennakkosuosikkina pelaaminen on todella vaikeaa, mutta maalipaikat on kyllä kortilla huippujoukkueitakin vastaan.

Edit: Eli eiköhän tämä pidä ostaa myös taas ensi syksynäkin.. :D NHL-pelisarja saa jäädä hyllyyn.
 
Hyvät arvostelut saanu tää FIFA 18,mutta jotku sanovat Pessin olevan jopa selvästi parempi..

Joten kannattaako hankkia käytettynä??
 
Hyvät arvostelut saanu tää FIFA 18,mutta jotku sanovat Pessin olevan jopa selvästi parempi..

Joten kannattaako hankkia käytettynä??
Ite oon tykännyt pesteistä joka vuosi, vaikka pienet jutut ja lisenssit on saaneet pelaamaan Fifaa selvästi enemmän. Olen pitänyt PESiä tietyllä tasolla parempana, mutta viime vuoden versiossa kelkka kääntyi ja PES jäi demoon. Tänävuonna ostin pelkän Fifan, mutta tässä kuussa ostin gamepassin eurolla kuukaudeksi ja pääsin PES:iä koittamaan, mutta ei se oeluuseen jäänyt. Kyllä tällä hetkellä Fifa on ajanut ohi, mutta kyllä itse hakisin vaikka gigantista 60euroon fifa19 mestareiden liigojen jne kanssa. Muitakin pelillisiä uudistuksia tällä kertaa sen verran isosti, että ostaisin sen.

Jos vanha riittää, niin kyllä Fifa 18 ilmaisen World Cup lisurin kanssa on kaikkien aikojen parasta futista ongelmineenkin.
 
Ite oon tykännyt pesteistä joka vuosi, vaikka pienet jutut ja lisenssit on saaneet pelaamaan Fifaa selvästi enemmän. Olen pitänyt PESiä tietyllä tasolla parempana, mutta viime vuoden versiossa kelkka kääntyi ja PES jäi demoon. Tänävuonna ostin pelkän Fifan, mutta tässä kuussa ostin gamepassin eurolla kuukaudeksi ja pääsin PES:iä koittamaan, mutta ei se oeluuseen jäänyt. Kyllä tällä hetkellä Fifa on ajanut ohi, mutta kyllä itse hakisin vaikka gigantista 60euroon fifa19 mestareiden liigojen jne kanssa. Muitakin pelillisiä uudistuksia tällä kertaa sen verran isosti, että ostaisin sen.

Jos vanha riittää, niin kyllä Fifa 18 ilmaisen World Cup lisurin kanssa on kaikkien aikojen parasta futista ongelmineenkin.

Youtuben videoiden perusteella Fifassa näkyis olevan aika sulava pelattavuus..
 
Tuli hankittua tämä peli alennuksesta. Fifaa taisin pelata viimeksi, joskus 10v sitten. Todella hyvältä tuntuu, kun oppii kunnolla kontrollit. Saako tässä muuten lukittua kameraa mitenkään kuten änärissä? Kun itse pelaan ylös/alas kuvakulmalla, niin olisi mukava jos saisi pelata pelkästään ylös.
 
World Classilla pelasin..parissa matsissa 0-3 ja 0-4 turpaan.

Pelattavuus on kyllä hyvä,mutta vastustajan/CPU:n prässääminen jotenki aika paljon hankalampaa kuin Pessissä!
 
- L2 pohjassa menee puolustus asentoon.
- X:llä pitää etäisyyden pelaajaan
- L1:n pohjassa ni oma tietokone menee prässäämään pallollista
- Ympyrää pohjassa ni ottaa palloa pois
 
Voit myös kokeilla vaihtaa asetuksista puolustamisen tyyliin legacy defending, jolloin puolustaminen on PES tyylistä. X nappulalla oma ukko prässää vastustajaa ja ympyrää pitämällä joukkoekaveri prässää. Molemmat pohjassa saat useamman äijän vastustajan iholle.
 
Voit myös kokeilla vaihtaa asetuksista puolustamisen tyyliin legacy defending, jolloin puolustaminen on PES tyylistä. X nappulalla oma ukko prässää vastustajaa ja ympyrää pitämällä joukkoekaveri prässää. Molemmat pohjassa saat useamman äijän vastustajan iholle.

Vois kokeilla!!
 
Voit myös kokeilla vaihtaa asetuksista puolustamisen tyyliin legacy defending, jolloin puolustaminen on PES tyylistä. X nappulalla oma ukko prässää vastustajaa ja ympyrää pitämällä joukkoekaveri prässää. Molemmat pohjassa saat useamman äijän vastustajan iholle.
Onnistuuko normi kontrolleilla useamman äijän prässi?

Onko muuten nyt niin, ettei world cup lisäri edes ole oikeilla säännöillä? En ainakaan jatkoajalla (joo joo jatko-ottelu..mulle jatkoaika nyt ja aina :D) onnistunut tekemään neljättä vaihtoa.
 
Pelissähän voi myös tehdä täysin omat näppäinkartat, jos se helpottaa pelaamista. Lisäksi on nämä two button huijausohjainasetukset, joilla pelaajat prässäävät pelkällä x napilla. Hyvät asetukset muuten, mutta syöttäminen ja laukominen ovat hieman haasteellisia.
 
Ylös Bottom