Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hieman mietityttää

Miltä Kante vaikuttaa?
Hieman mietityttää tuo Manen 6 chem. Täytyy pelatessa koittaa että toimiiko tuolla se silti. Vaihtoehto on tietysti heittää Valverde luiskaan ja tilalle Pogba tai Kante mutta tähän WL'n ei rahat vielä riitä että tuon pystyisi toteuttamaan
Eikö Lw:llä tuu 7 chem?
 
Tee Manesta LW niin saat sen edes sille 7 chemin.

Toki aloittamalla muodostelmalla 4-3-3 (3) ja vaihtamalla Watkinsin ja Wijnaldumin paikat päittäin aloittaa koko tiimisi 10 chemillä, jos vaan on loyaltit pelaajilla. Position modifierit tullee halvemmaksi kuin Kante ;)
Eikö Lw:llä tuu 7 chem?

Hups.. xD Juu näinhän se on. Hankin sen eilen kärkeen joten siksi LF jäänyt "päälle" ja ei taida Manella olla vielä 10 peliä squadissa joten taitaa se nousta position vaihdon ja loyaltyn myötä 8 :)
 
Tänne silva ja fabianski pickeistä. Tällä meta jengillä hakeen 14 voittoa huomen
Screenshot_20201112_160530_com.ea.gp.fifaultimate.jpg
Adams tehny 10 ekaan matsiin 15maalia 1divarissa. Maalivahdille tässä on ihan sama kuka siellä on niin takakulmaan menee aina sisään.
 
Hieman mietityttää

Miltä Kante vaikuttaa?
Olen tykästynyt. Lyhyesti pari sanalla, formula CDM. Oikein työmyyrä. Jos käännät selän hänelle, niin äkkiä se pyörähtää eteen taklaamaan sekä riiston jälkeen liian usein innostun itse välillä työntää kaveria pallon kanssa ylös jakamaan palloa. 17 matsia 2 maalia ja 6 syöttöpistettä sekä 0 korttia. Tänä iltana sitten ajan ukkoa nettipelissä.
 
Viimeksi muokattu:
Red pick Watkins ei vain vakuuttanut itseäni kymmenessä 2div rivals pelissä ja Mane tuntuu menevän hukkaan ( hintaansa nähden) laidalla. WL'ään Mane kärkeen ja Hazard laidalle.
 
EA on kyllä epäonnistunut pahasti tänä vuonna noissa SBC-pelaajissa. Tuolla on ollut tosi vähän kiinnostavia pelaajia ja nyt Valioliigan POTM on toista kertaa ylihinnoiteltu. Voisihan tuo Son olla ihan hyvä kortti, mutta hinta on ihan järjetön siihen nähden, että ei tuolla kovin pitkä käyttöikä ole. Rashfordin normikortti on todennäköisesti vieläkin selvästi parempi kuin tuo POTM Son ja tuosta Rashfordista saa sentään jotain coinseja myöhemmin takaisin, kun hänestä haluaa luopua. Anderson Talisca taitaa olla ainut SBC-pelaaja, jonka olen tässä Fifassa tehnyt.
 
EA on kyllä epäonnistunut pahasti tänä vuonna noissa SBC-pelaajissa. Tuolla on ollut tosi vähän kiinnostavia pelaajia ja nyt Valioliigan POTM on toista kertaa ylihinnoiteltu. Voisihan tuo Son olla ihan hyvä kortti, mutta hinta on ihan järjetön siihen nähden, että ei tuolla kovin pitkä käyttöikä ole. Rashfordin normikortti on todennäköisesti vieläkin selvästi parempi kuin tuo POTM Son ja tuosta Rashfordista saa sentään jotain coinseja myöhemmin takaisin, kun hänestä haluaa luopua. Anderson Talisca taitaa olla ainut SBC-pelaaja, jonka olen tässä Fifassa tehnyt.
Onhan siellä esim toi atal, denayer oli hyvä puolustaja. Niane oli halpa ja hyvä supersubi.
 
Itellä oli toi Atal eka sbc ukko mikä tuli tehtyä. Todennäköisesti ei tosin saa lisää upgradeja mut ihan monikäyttönen ukko penkille.
 
Se on näköjää black friday paniikki alkanu.

Ja sit black fridayna ihmiset muistaa, että niin joo fifassahan black friday oli sitä et promo pakkoja myydään normi hinnoin. :D

EDIT: Tai en tiiä alkoko sittenkään. POTM Son tais tiputtaa CR7 ja Neymarin hintaa ku muut on pysyny aika samoissa ku aikasemmi..
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä sitä crashiä jo vähän alkaa näkyä. Meta kulta kortitkin jo tippunut mukavasti esim Martial aiemmin 120k nyt kai 99k. Toki huhuttu ilta RTTF2 on myös osallisena tuohon marketin laskuun.

Kivat -100k profit odottaa minulla atm.
 
Onhan siellä esim toi atal, denayer oli hyvä puolustaja. Niane oli halpa ja hyvä supersubi.
Atal voi olla subiksi ihan hyvä, mutta Denayer on melko hankala linkata ja tuota Nianea parempia supersubeja löytyy jo untradena valmiiksi. Atalin saatan vielä tehdä myöhemmin, vaikka uppeja hän tuskin saa.

Tuo Talisca on nyt ekaa kertaa WL:ssä käytössä ja tuo on kyllä kova kortti. Hunter Talisca on ollut minulla Neymarin kärkiparina ja tuo on ollut ihan eritasoinen kaksikko kuin viime viikonlopun Rashford-Werner. Talisca pistää molemmilla jaloilla kaikista paikoista sisään ja on lisäksi huomattavasti Werneriä parempi syöttelemään. Neymarilla taas pystyy rikkomaan melko helposti vastustajan bussit. Viiteen ensimmäiseen otteluun tuo kärkipari on tuhonnut vastustajat niin pahasti, että tuloksena on ollut kaikista luovutusvoitto. Mielenkiintoista nähdä, että miten Taliscan taso riittää, kun vastaan tulee vähän kovempia vastustajia.
 
Sen verran palasin keräämään pisteitä, että pääsee ensimmäisen jakson lopusta valitsemaan storyline pelaajan. Siinä sivussa ensimmäinen iconi ikinä jostain milestones pakasta, vaikka ei tuolle käyttöä olekaan. Kaikki muut ympäriltä näitä on vedellyt useampiakin tyyliin jollain kuukauden kokeilulla ja itse ollut mukana alusta asti.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20201114-192021.jpg
    Screenshot_20201114-192021.jpg
    161 KB · Lukukerrat: 21
Sen verran palasin keräämään pisteitä, että pääsee ensimmäisen jakson lopusta valitsemaan storyline pelaajan. Siinä sivussa ensimmäinen iconi ikinä jostain milestones pakasta, vaikka ei tuolle käyttöä olekaan. Kaikki muut ympäriltä näitä on vedellyt useampiakin tyyliin jollain kuukauden kokeilulla ja itse ollut mukana alusta asti.

o_O

Siinähän on veska fifan loppuun asti. En oo kyl cechiä testannu, mut luulis et se on pelin parhaimpia. Tai ainakin niin hyvä ku fifassa nyt veska voi olla.
 
Nyt varmaan kannattaa laittaa kaikki turhat 83 overall pelaajat myyntiin, kun niiden hinnat ovat nousussa TOTW Upgraden ansiosta? Vai onko lähitulevaisuudessa odotettavissa jotain käyttöä noille?
 
Ylös Bottom