Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

icon swap takia kannattaa sitten säästää first owner kortit. :)

PS. Gambläsin 3kpl ja pelkkää 81-82 discard kortteja. RIP.
 
o_O

Siinähän on veska fifan loppuun asti. En oo kyl cechiä testannu, mut luulis et se on pelin parhaimpia. Tai ainakin niin hyvä ku fifassa nyt veska voi olla.
Meinasin vaan sitä kun löytyy jo kolme kovaa kassaria clubista mitä ei pysty myymään. Cech on kyllä aika pitkä mutta mietin vaan tuoko kuitenkaan huomattavaa lisäarvoa. Lisäksi vahva epäilys, että kaatuu samalla tavalla takakulmavetojen tieltä pois kuin muutkin.
 
Tuli kuitenkin vedettyy WLää tänään. Piti kyllä ennen aloittamista kerätä rivalsissa 15k pistettä kasaan. Voitto/häviö suhde jatkuu edelleen puolella, 20 matsia takana ja 10 voittoa. RTTF Oblakia saa kyllä kiitosta, ainakin hyvällä prosentilla perus laukaukset torjuu tämä kaveri. Neuer olisi imuttanut senkin edestä. Joten hyvällä meiningillä jatkaa huomenna loput matsit.
 
Viimeksi muokattu:
Ei oo hetkeen mennyt tää peli niin pahasti tunteisiin kun tän wl aikana. 23 peliä ja 8 voittoa. Näistä 5 kpl vaan yhtäkkiä disconnectia = häviö. Lopuista peleistä kahta lukuunottamatta johdin kahdella tai useamalla maalilla 65--- > sen jälkeen defensive mastermind militao ja sissoko alkaa ottamaan jokaisen syötön kiinni. Tai joku vastaapa paskapariskunta. Kante unohtaa missä on kenttä ja juoksee ihan missä sattuu vaikka kuinka yrittää sitä pitää oikeassa paikassa. Pystysyötöt menee neljän pelaajan jalkojen välistä, kaverin adama traorella tai muulla kolmen markan persenaamalla pallo pysyy jalassa kun ammuttuna ja takakulmassa soi. Oonhan mä paska pelaaja, mutta vittu että alkaa kypsyttämään. En tiedä onko mulla aina pelin alussa joku edge ja sen jälkeen siellä tapahtuu jotain kummia ja se siirtyy vastustajalle. Sitten se voittomaali tulee aina 90+3 kun kellossa loppuaika on 90+1.

Alkaa vaan turhauttamaan niin pirusti, en edes tiedä mitä mä teen väärin etten vaan pärjää. Meinasi jo pleikkari äsken lentää ikkunasta kadulle. Eipä oo juuri ikinä mikään peli suututtanut näin paljoa. Pari ekaa WL pystyi sentään häviämään ihan hyvillä mielin kun oli vaan helvetisti huonompi.
 
Alkaa vaan turhauttamaan niin pirusti, en edes tiedä mitä mä teen väärin etten vaan pärjää. Meinasi jo pleikkari äsken lentää ikkunasta kadulle. Eipä oo juuri ikinä mikään peli suututtanut näin paljoa. Pari ekaa WL pystyi sentään häviämään ihan hyvillä mielin kun oli vaan helvetisti huonompi.
Know the feelings ja varmaan ainoa asia, joka suututtaa on FIFA PVP. Muuten ei ole kyllä mitään tuollaista ongelmaa pelikonsolilla.

Sekä suuresti kyllä epäilen, ettei ole meissä pelaajissa mitään väärin vaan pelimekaanikassa. Sitä nimittäin tapahtuu erittäin paljon, ensin väännetään tasaväkisesti taikka jompi kumpi menee suureen johtoon 2-3 maalilla. Sitten toisella puoliajalla kääntyy vaaka johonkin suuntaan oikein kunnolla, että oikein vittuilevalla äänensävyllä "Sinä olet jo hävinnyt pelin", jos oikein huono tuuri käy ja se tapahtuu sinulle... Toki minulla ei ole mitään muuta todisteita kuin tämän viikon WL 10 voitoista, 9 oli toisen puoliajan 0 maalista comeback voittoja. Eeeen tahdo uskoa, että minun Costa/Mollet vaihto + pieni pelityylin muutto (tikitaka+skill moves) ja pistää vastustajan pasmat ihan sekaisin eikä osaa puolustaa seinäsyöttöä/läpisyöttöjä, mitä osasivat aiemmin. Tai sitten on "inside my head" koko juttu.

Samoin lyön vetoa, että viimeinen tarvittava voittosi on fixattu olemaan vitun vaikea matchmakingin perusteella, kun alkaa olla kentällä konfettia reunalla. 1 häviön otin, sen jälkeen voitin 3 putkeen ja sitten 5 x juna ajoi ylitse. Viimeisellä vasta sain tarvittava 14 voittoni.
 
Viimeksi muokattu:
Joo onhan tämä WL mennyt joka viikonloppu huonommaksi. Viime viikonloppuna tuli metaksi drop back sekä pelkän läpisyötön hakeminen ja tänä viikonloppuna pelimekaniikka on muuttunut sellaiseksi, että tuo on välillä jopa ihan toimiva taktiikka vaikka vastustaja osaisikin puolustaa. Kyllähän tuossa ihan selvästi on jotkut momentumit käytössä, sillä selvästi huonompia vastustajia vastaankin pitää pelata ihan tosissaan, kun oma Neymar laukoo kaksi kertaa ohi sellaisesta "menee 99 kertaa sadasta maaliin" -maalipaikasta ja samassa ottelussa lauot vielä kahdesta huippupaikasta kaksi kertaa tolppaan.

Yksi sellainen ottelu on myös tältä viikonlopulta, jonka voitin, vaikka vastustaja olisi ansainnut voittaa. En tiedä antoiko EA minulle jotain tasoitusta, kun vastustajalla oli Ronaldo, Neymar ja Mbappe. Hauskin peli on ollut sellainen, jossa vastustaja hakkasi pelkkää läpisyöttöä Rulebreakers Douglas Costalla ja teki hänellä viisi läpiajomaalia ensimmäisellä puoliajalla. Luin nuo kaikki tilanteet ja ennakoinkin, mutta omalla Varanella ei riittänyt nopeus eikä myöskään joissain tilanteissa voima tuota Costaa vastaan. Ennen tuota peliä en ollut kertaakaan päästänyt tässä Fifassa viittä maalia yhdessäkään ottelussa, mutta nyt yksi pelaaja teki yhden puoliajan aikana tuon viisi maalia.
 
Juu ei tässä liigassa ole taidolla välillä mitään tekemistä, momentumissa hirveitä eroja. Toki pro pelaajat voittaa oli peli mikä vaan, mutta ei kiinnosta niin paljoa tuohon kuluttaa aikaa. Vois olla mielenkiintosta, jos joku viikonloppu pitäis max 81 ovr. jengillä vääntää tai vastaavia rajoituksia.
 
Gold 3 olisi taas hallussa ja 9 peliä vielä pelaamatta saa nähdä jos sitä yrittäisi vielä tuon gold 2 saada. Eihän tässä hirveästi ole mielenkiintoa pelata kun 9/10 vastustajaa käyttää samoja pelaajia ja samat formaatiot ja niinkuin täälläkin jo mainittu drop back sitten kun sen pallon saa niin isketään heti se läpisyöttö jollekkin pace jannulle.

Tullut molemmat tämän versiot weeällät pelattua täysin liverpool squadilla miinus isot pojat (vvd,mane,salah)
 
Kunhan edes valikot toimisivat välttävästi mutta ei. Lagia ja bugia koko roska. Ensimmäinen bugi tulee vastaan jo kun käynnistää futin.

 
Saako nykyään taas quittaamalla tuon 400 rivals pointsia? Tuli vain mieleen, kun WL:ssä yksi vastustaja teki heti oman maalin ja lahjoitti minulle voiton. Sen jälkeen kuitenkin sitten seuraava vastustaja lopetti pelaamisen 30 minuutin jälkeen ja piti palloa hallussa maalivahdillaan pelin loppuun asti. Mielestäni olisi hyvä, jos quittaamalla saisi nuo rivals pointsit, sillä se säästäisi molempien osapuolten aikaa, mikäli toinen on vain yksinkertaisesti parempi pelaamaan.

Gold 3 hankittu ja sunnuntaina joutui taas puolet peleistä pelaamaan, kun perjantaina ja lauantaina ei vain kiinnostanut. Vähän pakkopullalta tämä WL tuntuu, mutta ehkä se gameplay parantuu vielä jossain vaiheessa. Vielä olisi 14 ottelua jäljellä, mutta taidan jättää pelit tähän.
 
Jaahas sehän on kunnon market crash käynnissä
Taitaa olla vasta crashin alku, kunnollinen vielä myöhemmin. Jengi vaan nyt joka vuosi aikaistaa tuota hommaa ennen BF.

Itse ostin just millin edestä kourallisen special kortteja sijoitukseen. Odottamaan alkuviikon pientä nousua. :p

EDIT: Elite 1 ja pari 83 korttia täydennystä.
 
Viimeksi muokattu:
Sb ja preorder pakoista ei mitään... tein conmeboli liigan loppuun ja sieltä Varane duplikaatti sekä Mane.

Miten helvetissä minä nyt sovitan Manen, Sonnin, Rollen, Varanen ja Ramosin samaan tiimiin... aina tullee ongelmia näiden pakkojen kanssa :)
 
Total football, 84 DE VRIJ. Vähän tuli ryöstetty olo. :confused:

EDIT: konsoliin 1.07 (Update #5) päivitys pihalla. Prepare yourself.
 
Viimeksi muokattu:
Mites päivitys?
Testin alla, so far 2 Legendary SB 83 rating alla ja vaikuttaa helpommalta, vaikka ei listassa ole mitään siihen liittyvää kuin ehkä laukoamisessa pientä korjausta.

EDIT: 6 matsia nyt takana, taisi olla vain vähän helpommat squadit vastassa, kyllä tässä tuli otettuu 84/86 squadilta turpaan, mutta ainakin pelattavuudessa tuntu vähän erilaiselta ja jäi ihan positiiviset fiilikset. Fifa foorumissa on kyllä jengi aivan toista mieltä.

 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom