Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Näköjään ea päätti pilata tämän vuoden pelin kolmen viikon jälkeen. Eilen kun pelailin pätsin jälkeen niin pelaajat tuntui tarpovan suossa, syötöt menee ihan randomilla ja magneettijalat on tehneet paluun. Päivän paras peli oli kun olin eka puolikkaan jälkeen 5-1 tappiolla. Kaveri jyräsi minut täysin ajattelin kuitenkin puoliajan jälkeen kaikki lähti toimimaan ja peli päättyi 6-6. Kai tässä vaan kävi sillai että vastustajalla iski dementia ja se ei tiennyt mitä nappeja toisella puoliskolla paineli.
Joka vuosihan ne tekee aivan saman homman. :D alussa peli on aina ihan pelattava mutta pätsin jälkeen kaikki menee päin vittua :D
 
Näköjään ea päätti pilata tämän vuoden pelin kolmen viikon jälkeen. Eilen kun pelailin pätsin jälkeen niin pelaajat tuntui tarpovan suossa, syötöt menee ihan randomilla ja magneettijalat on tehneet paluun.

Eilen oli kyllä sekavaa. Pelaajat käyttäytyi todella oudosti ja täysin selviä syöttöjä liukui ohi. Jossain vaiheessa aloin jo epäilemään onko ohjaimessa vikaa...
 
Jep, pogban syötöt meni välillä ihan minne sattui. Oli kanssa peli missä olin 5-1 johdossa ja hallitsin koko peliä. Löi minuutti 65 ja 90 tuli täyteen, olin 5-6 häviöllä. James Rodriguez juoksi kauniisti 90 pacen laituria karkuun ja jokainen. Pomppu boxissa osui vihulle jalkaan ja omissa soi
 
Mikähän sairas idea tässä edes on takana että peli paskotaan joka vuosi näin? Meneekö pakat paremmin kaupaksi kun porukka häviää huonommilleen ja omat pelaajat tuntuu liian huonoilta?
 
Joo-o, jotain meni todella pahasti pieleen päivityksessä, vaikka tämä patchi on ollut tietokoneen puolella ensiksi?
Otin juuri tässsä squad battlessa 85/100 world class 3-1 ja 71/91 4-3 legendary turpaan.

Erittäin karvainen maku nyt suussa, tämäkö oli sitten tässä? :confused:

EDIT: 4 matsia vielä alle. Squadin flow aivan sekaisin, jotain on muuttunut huonompaan suuntaan, mutten osaa sanoa mitä.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä sama on kyllä tapahtunut EA:n toimesta niin monesti aikaisemminkin. Gameplayn puolesta käytännössä jokainen Fifa on ollut parhaimmillaan heti alussa ja sitten jossain vaiheessa se patchataan ihan hirveäksi. On todella vaikeaa ymmärtää, että mikä järki tässä on, mutta jos tuo gameplay pysyy tällaisena niin taitaa ainakin meikäläisen osalta loppua FUTin pelaaminen melko pian.

Tuo on myös mielenkiintoista, että itselläni oli ping aina 8 tai 9 ennen patchia. Nyt se on joka kerta yli 20.
 
Kattokaapas game settingit kuntoon. Mulla oli syötöt hypänny pätsin jälkeen semille, samoin oli puskut ja timed finishing mennyt päälle. Squad battleissa oli competitor mode päällä. Ihmettelinkin kun battlessa pronssi ukot oli pikkuisen liian hyviä.
 
Kattokaapas game settingit kuntoon. Mulla oli syötöt hypänny pätsin jälkeen semille, samoin oli puskut ja timed finishing mennyt päälle. Squad battleissa oli competitor mode päällä. Ihmettelinkin kun battlessa pronssi ukot oli pikkuisen liian hyviä.
Hyvä kun muistutit, senhän minun piti tarkistaa ensin ennen kuin syöksyn peleisiin ja arvaa unohtuiko?

Syöttelyt toimi kyllä minulla, jota ihmettelin miksi teillä se ei toiminut ja asetuksissa näyttää suurin osa olevan kunnossa, paitsi sen sijaan minulla näyttäisi muuttuneen asetuksissa:
Auto Switching Move assistance: High (Pitäisi olla Off)
Assisted Headers Off. (On)

EDIT: WL player pick: Castellanos, Kempe ja Yaremchuk. Tiukkaa settiä, miten teillä muilla?
 
Viimeksi muokattu:
EDIT: WL player pick: Castellanos, Kempe ja Yaremchuk. Tiukkaa settiä, miten teillä muilla?
Volland ja joku hidas ranskalainen toppari. Ei tuolla toisaalta ole hirveästi väliä, kun ei tällä kertaa vaihtoehtoina ollut edes oikein ketään houkuttelevia pelaajia.

Pakkojen osalta en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Avasin juuri tuossa yhden rare players packin, kuusi mega packia ja neljä jumbo premium gold packia. "Parhaana" nostona oli Parejo ja Parejon lisäksi ei tullut edes yhtään taulua. Kun pakkojen sisältöä katsoi, niin välillä tuli mietittyä, että olivatko nuo nyt mega packeja vai jotain tavallisia gold packeja. Ehkä tämä vielä joku päivä iloksi muuttuu, mutta nyt on muutaman viikon ajan tullut pakoista pelkkää kuraa, vaikka aina olen saanut SB:n E3, WL:n G3 ja Rivalsien 1 tai 2 divarin rank 2 palkinnot. Luulisi todennäköisyyksien olevan jo sen puolella, että noista jossain vaiheessa tulisi edes joku +10k kortti.
 
Capture.PNG

Alkaa lähipäivinä olla päätöksen aika. Ottaisko Lacazette vaiko Sabitzer? Molemmilla hyvät/huonot puolensa, Lazacette icon SBC/Swap tulevaisuutta varten näyttäisi paremmalta valinnalta.
 
Minä otin Bernatin. Oikeastaan ainoa jolla jotain teen.. tosin Berchiche pysyy edelleen tiimissä. Laca edelleen liian hidas ja high/high ukkona ei koskaan kerkeä paikoille. Sabitzer ihan tasainen mutta helposti korvattavissa.
 
15 pakkaa auki ja paras Lucas Moura. Sitten kyttäilee markettia...

EDIT: Kylläpä jengi ragequittaa yhdestä/kahdesta loan Suarez maalista, kai ne ymmärtää että siellä KOUNDé tehtävissä on 15 Assist/matsi? :D

Nyt on sitten die hardattu, aamulla sitten virkeänä WL:ään hakemaan 14 voittoa.
Capture.PNG
Toisella puoliajalla sitten Bamba vaihtoon ja Douga Costa tilalle. Jaksaa sitten pojat juosta täysillä laitaa. :cool:
 
Viimeksi muokattu:
Säästetyistä pakoista Varane, Henderson ja 2x if Gervinho. Kaikki untreadable ukkoja. Nyt vielä kun sais Mendyn niin realin kolmikolla pärjään pelin loppuun asti.
 
Tuo Kounden kortti vaikuttaa kyllä hyvältä ja hän on vähän huonompi versio Varanesta. Lisäksi Kounden ansiosta saa nyt myös tuon Mukielen linkattua joukkueeseen. Loppujen lopuksi nuo objectivet oli melko helppo suorittaa. Tuo viisi syöttöä puolustajalla vähän arvelutti, mutta lopulta sain tuon kahdessa ottelussa, joista onnistuin vielä voittamaan molemmat. Marcelo ja Acuna toimivat melko hyvin myös hyökkäävissä rooleissa.

Neymar olisi tarkoitus ottaa ensi viikon WL:ään kokeiluun. En ole vielä kokeillut Neymaria tässä Fifassa, mutta vastustajilla hän on ainakin ollut vaarallinen. Toiveissa olisi, että Neymar olisi edes lähelle yhtä hyvä kuin Mbappe. Ideana olisi kasata suunnilleen tällainen joukkue:


Tuossa vähän arveluttaa Martialin ja Taliscan taso, mutta Neymar ja Rashford pystyvät varmasti yhdessä kantamaan hyökkäystä.
 
Pakko oli ostaa nopeutta laidalle ku ei tässä muuten pärjää vihuja vastaan. Tämä toiminu ihan hyvin nyt
Screenshot_20201107_134135_com.ea.gp.fifaultimate.jpg
 
Ylös Bottom