Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 21 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ööh, eli siis mitä tarkoitat?
No siis, olen jo jonkin aikaa kiinnittänyt huomiota, kun jossain väliin availlut ison määrän pakkoja, niin joitain kortteja tulee jatkuvasti putkeen. Esimerkiksi minulla on tullut kolme IF Carrasco tai Casemiroo parin päivän sisällä putkeen. Joten ihan vaan minun pääni sisäinen "allas-teoria", että ihan kuin peli on määrittänyt sinulle joku esim. 50 korttia joita voit saada etkä muuta.

Sitten taas tuo €A tviittaus taas liittyy siihen musta marketti paskamyrskylle. x)
 
Viimeksi muokattu:
No siis, olen jo jonkin aikaa kiinnittänyt huomiota, kun jossain väliin availlut ison määrän pakkoja, niin joitain kortteja tulee jatkuvasti putkeen. Esimerkiksi minulla on tullut kolme IF Carrasco tai Casemiroo parin päivän sisällä putkeen. Joten ihan vaan minun pääni sisäinen "allas-teoria", että ihan kuin peli on määrittänyt sinulle joku esim. joku 50 korttia joita voit saada etkä muuta.

Sitten taas tuo €A tviittaus taas liittyy siihen musta marketti paskamyrskylle. x)

Juu on tässä joku pooli systeemi sillä sen verran addiktina on pakkoja viidessä vuodessa avannut. Addiktina kun availen kymmeniä pakkoja päivittäin. Promoilla sitten mennään sadoissa.

Semmonen on tullut kans huomattua että kun lopetin pakkojen availun promo julksisuissa, sbc julkaisuissa niin kas kumma olen alkanut saamaan hyviä nostoja. 5,5 vuotta avannu pakat perjantaina kasilta kun tulee uusi promo... en saanut koskaan mitään. Tänä vuonna totyllä siirryin aukomaan lauantaille. Kas kumma olen sen jälkeen nostanut niin totyja kun jokaisesta sen jälkeisestä promosto korttia. Sitä ennen olin saanut tasan kaksi freeze promo korttia.

5,5 vuotta meni ilman mitään kummempaa nostoa mutta jostain syystä tänä vuonna olen saanut jo kaikki muut +83 nif kortit paitsi Messi ja Mbappe.

€a:lla on kaikki mahdollinen data käytössä jokaisen käyttäjän osalta joten pakkojen "säätö" on kohtuu helppoa. Kun haluaa pelaajan tekevän jotain. Tämä on edelleenkin miljardi bisnes jota ei valvo kukaan.


Tämä ikonigate tulee häviämään tuhkana tuuleen sillä €a ei lähde tekijöitä syyttämään eikä tuomaan julkisuuteen. Nämä kun voivat olla sellaisessa asemassa jotka tietävät algoritmeistä ja muista. Jolloin €a on itse kusessa.

Täytyy kyllä sinänsä ihailla tätä puhallusta kun kaverit myy meille vuodesta toiseen samaa tuotetta uutena, kusettavat joka käänteessä ja me eiku vaan palataan into puhkuen joka syksy.
 
Viimeksi muokattu:
Juu on tässä joku pooli systeemi sillä sen verran addiktina on pakkoja viidessä vuodessa avannut. Addiktina kun availen kymmeniä pakkoja päivittäin. Promoilla sitten mennään sadoissa.

Semmonen on tullut kans huomattua että kun lopetin pakkojen availun promo julksisuissa, sbc julkaisuissa niin kas kumma olen alkanut saamaan hyviä nostoja. 5,5 vuotta avannu pakat perjantaina kasilta kun tulee uusi promo... en saanut koskaan mitään. Tänä vuonna totyllä siirryin aukomaan lauantaille. Kas kumma olen sen jälkeen nostanut niin totyja kun jokaisesta sen jälkeisestä promosto korttia. Sitä ennen olin saanut tasan kaksi freeze promo korttia.

5,5 vuotta meni ilman mitään kummempaa nostoa mutta jostain syystä tänä vuonna olen saanut jo kaikki muut +83 nif kortit paitsi Messi ja Mbappe.

€a:lla on kaikki mahdollinen data käytössä jokaisen käyttäjän osalta joten pakkojen "säätö" on kohtuu helppoa. Kun haluaa pelaajan tekevän jotain. Tämä on edelleenkin miljardi bisnes jota ei valvo kukaan.


Tämä ikonigate tulee häviämään tuhkana tuuleen sillä €a ei lähde tekijöitä syyttämään eikä tuomaan julkisuuteen. Nämä kun voivat olla sellaisessa asemassa jotka tietävät algoritmeistä ja muista. Jolloin €a on itse kusessa.

Täytyy kyllä sinänsä ihailla tätä puhallusta kun kaverit myy meille vuodesta toiseen samaa tuotetta uutena, kusettavat joka käänteessä ja me eiku vaan palataan into puhkuen joka syksy.
Olen hävinnyt 5 päivän aikana 350 ranking pistettä putkeen. En yksinkertaisesti pysty pelaamaan. Joukkueen parhaat(Ronaldinho, Rooney, Eto) kävelee pallon kanssa rajojen yli, hitautuu/jumiutuu, syöttää minne sattuu jne. Maalia käytännössä ei pysty tekemään ja vastukset painaa kahta kulmamaalia peliin täydellisillä puskuilla tai viimeistään reboundista.
Olen nyt 3-4 viikkoa maksamatta penniäkään EAlle.
Tuo scripti tai mikä lie joka tuon handi capin aiheuttaa on jo kömpelön näköinen ja aiheuttaa huvittavia tilanteita, jossa pelaajat alkavat leijumaan ilmassa tai liukumaan oudosti. Tätä tapahtuu mm silloin kun lähtee pitkä läpisyöttö ja hyökkääjä ottaa sellaisen superliu’un saadessa pallon ja varmistaa itselle muutaman metrin tilaa.
Taidan pelkästään valittaa, olisi varmnn syytä lopettaa koko online touhu ja pelata jotain muuta.
Jossain kohtaa tämä taas loppuu ja sitten tulee voittoputki, mutta oikeaa rahaa en laita enää ikinä.
 
No en mä siihen mitenkään koukussa ole ollut :D meinasin siis lähinnä ettei ole kiinnostusta enää pelata sitä kun otti taukoa.
 
Tulipa vedeltyä tuolla 2 miljoonan tilillä vähän pakkoja valmiiksi TOTS:a varten, 400k meni UCL+Premi liigojen SBC:ihin, kun ostelin buynowlla niin kummasti mistään välittämättä. WBA:n hopeiset maksoi kevyesti 15-30k kipale ... tosin kaksi niistä oli näemmä valmiina varastossa.
 
Hmm, WL:ssä 3 matsista heittänyt ulos ja kaikki tuomittu tappioiksi. Pelit menee ihan ketuiksi, mistään ei saa sisään ja kaveri upottaa ainoasta paikasta. Ihmeellisiä pomppuja mun puolustajan kautta maaliin ja äsken vastustajan Pope otti 3-4 kertaa kiinni vaikka olin vetämässä tyhjään maaliin, imaisi vedon jotenkin siihen nurkkaan jossa molari oli. Ihan pelleilyä. Ja mitä tuo punainen merkki yläreunassa matsin aikana tarkoittaa? Menee kyllä nyt ihon alle :oops:

E: Ja äsken vastustajan maalivahti potkaisi pallon suoraan mun Mbappen jalkaan maalin eteen mutta tämä veti tyhjän maalin yli :D No onhan tällä kidutuksellakin tietty viihdearvoa ;)
 
Viimeksi muokattu:
Joo, selvisi tuo eilinen WL probleema. Yhteydet on vain niin syvältä, että aiheuttaa ilmeisesti tuollaista. Myöhemmin illalla meni jo astetta paremmin ja aiemmin sain puolalaiselta vastustajalta kommenttia, että "sulla on kauhea speed lag". Todella, pelaajilta kestää 2sec joka liikkeeseen, vastusta ei pysty taklaamaan ollenkaan ja muutenkin kaikki tulee viiveellä. Hermot meinasi jo mennä.

Eli tästä viisastuneena pitäisi varmaan kokonaan lopettaa WL tai jos sitä pelaa, niin ainoastaan myöhään yöllä, jolloin yhetydet pelittää paremmin eikä ainakaan perjantaina.

BTW onko kukaan osallistunut tuohon "Guaranteed What If Player" arpajaisiin?
 
En ole itsekään viikkoon pelannut ja aika vähäistä tulee varmaan oma pelaaminen muutenkin ainakin tulevina viikkoina. Peli ei vain tällä hetkellä tunnu yhtään palkitsevalta, joten yleensä vaan vituttaa voitettujenkin otteluiden jälkeen. Nyt olisi joku reilu 7 miljoonaa coinsia ylimääräisenä (kun myyn 95 CR7:n ja RB Mbappen), joten mitä noille kannattaisi tehdä, jos ei aktiivisesti pelaa? Lepuuttaa vain tilillä vai saisiko noilla vahvistettua joukkuetta jotenkin ilman, että ostetun pelaajan arvo heikkenee tulevien viikkojen aikana?

Keskikentälle on nyt untradena POTM Bruno ja Mid Matthaus, laitacameiksi Ronaldinho ja tradeable Neymar, jota tuskin kannattaa tuohon hintaan myydä. Kärkeen on sitten Mbappe, joten olisiko kellään mielessä tuolla 7 miljoonan budjetilla joku cam/hyökkääjä, jonka arvo voisi säilyä hyvin? Kivahan se olisi pelata mahdollisimman hyvällä joukkueella ne harvat pelit, jotka käy pelaamassa, mutta kun pelimäärät ovat kuitenkin pieniä, niin ei sitä mielellään myöskään halua menettää "turhaan" coinseja.
 
Kärkeen on sitten Mbappe, joten olisiko kellään mielessä tuolla 7 miljoonan budjetilla joku cam/hyökkääjä, jonka arvo voisi säilyä hyvin? Kivahan se olisi pelata mahdollisimman hyvällä joukkueella ne harvat pelit, jotka käy pelaamassa, mutta kun pelimäärät ovat kuitenkin pieniä, niin ei sitä mielellään myöskään halua menettää "turhaan" coinseja.
Up to you, viikon parin sisään ei ainakaan kannata tehdä uutta hankintaa, FUT Birthday promo nurkan takana ja jos haluat pelaajia ilman että on suurta arvon menetystä, niin ainut oikea aika on kesän/syksyn vaihteessa. Silloin on kaikki halvimmillaan ja alkavat nousemaan/katoamaan marketista, kun peli kuolee pois.

Minun taktiikka on syksyllä tehdä viimeiset hankinnat ja sitten pelata satunaisesti end game squadilla seuraavat vuodet. :)
 
Tuskien WL;n lopetin 11 voittoon. Perjantaina saldo jossain vaiheessa 1/7 :cool:.

Tuosta ylimääräisestä red pick:stä valinta Mahrez 87/Kane 90 ja otin Kanen SBC-ruuaksi. Guaranteed What If Player: Van Aanholt ja ajattelin, että tuli huonoin mahdollinen nosto mutta tuostahan maksetaan jostain syystä 100k€, täytynee testata.

Haussa loppupeliin laadukas icon kärkeen, sopivia kandidaatteja? Aikaisempina kausina Butra ollut valinta mutta voisi kokeilla jotain muuta.
 
Ylös Bottom