Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ihmettelen myös miten on voitu vaikka jonkun Haalandin vai mikä se Dortmundin nuori kaveri on nimeltään, että on kuulemma hänen juoksu tyylinsäkkin tähän saatu, mutta miten ihmeessä.
Tässä on parin vuoden takaa:Löytyy varmaan tubesta videoita.
Pelimoottorissa uusi ominaisuus. Tekniikka on edelleen sama kuin tuo videolla oleva, mutta noita palloja on hullusti enemmän.heh, et ilmeisesti ole lainkaan kuullut uudesta tekniikasta jota käyttävät? vai tehdäänkö edelleen myös vanhalla tekniikalla?
mutta juu nyt kausi aloitettu PSG:llä. Mieletön peli kyseessä!
Onko teistä tuo Default kamerakulma hyvä? Eikö tunnu että pelaajat olisivat liian kaukana? Pelaan OLED 65".
Minä olen pelannut tele-kuvakulmalla, joka ei taida enää olla se oletus. Vähän korkeammalta ja kauempaa kuvattu, tuntuu että hahmotan pelaajien sijainnin paremmin siitä kuin oletuskuvakulmasta. Aika hyvinhän noita pystyy kustomoimaankin.Onko teistä tuo Default kamerakulma hyvä? Eikö tunnu että pelaajat olisivat liian kaukana? Pelaan OLED 65".
Mitä tapahtuu jos sitten menet pelin ehdotuksesta pelikirjaan, onko pelaaja jo reserveissä? Jos on, niin sitten se voi olla bugi. Toinen ehdotus mikä tulee äkkiseltään mieleen on, että tarkista mikä on tiimin oletustaktiikka (jos olet luonut useampia) ja että olet varmasti siirtänyt loukkaantuneen pelaajan nimenomaan oletustaktiikassa reserveihin. Muistaakseni FIFA 22 saattoi ainakin syksyllä tehdä sitä, että jokaisen pelisession alussa oletustaktiikaksi oli vaihtunut joukkueen alkuperäinen taktiikka itse luodun pelikirjan sijaan.Hei kaikille, tällainen ongelma eli siis olen pelannut Career Modea PSG:llä ja laitoin loukkaantumiset 90/100, niiden vakavuuden pidän 50/100, MUTTA kun kauden mittaan loukkaantumisia tulee, niin pelaajahan täytyy laittaa Reserviin, jonka mielestäni teen.
Ongelma on siinä kun menen peliin, peli ilmoittaa että tekeekö se siirron automaattisesti vai menenkö minä laittamaan pelikirjaa uusiksi? En ymmärrä tuota touhua ollenkaan? Mihin loukkaantunut pelaaja oikein laitetaan vai onko kyseessä bugi.
Plussa pelinä toukokuussa, joten lataa ihan ilmaiseksi ja testaa itse.joten kannattaako hankkia?
Ei toimi sun ennakkos. Mutta tuntui ihan hitosti maksetulta ennakolta, kyllä nyt kaikki tietää mikä copypaste sieltä lopulta tulee taas, joka keskittyy lähinnä vain FUT-pelimuotoon, managerin jne ollessa samoja kopioita karmeine bugeineen, kuin tähänkin mennessä. Gameplay varmasti alkuun on taas hyvää, mutta sitten EA muuttaa sen jälleen kerran paskaksi, kuten aina.
Linkki korjattu.Ei toimi sun ennakkos. Mutta tuntui ihan hitosti maksetulta ennakolta, kyllä nyt kaikki tietää mikä copypaste sieltä lopulta tulee taas, joka keskittyy lähinnä vain FUT-pelimuotoon, managerin jne ollessa samoja kopioita karmeine bugeineen, kuin tähänkin mennessä. Gameplay varmasti alkuun on taas hyvää, mutta sitten EA muuttaa sen jälleen kerran paskaksi, kuten aina.