Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA10 [PS3]

Vastaus: FIFA10 [PS3]

Aika moni täällä foorumilla on sanonut että demosta on menty alaspäin. Voisko joku sitten vähän valaista että millä tavalla itse peli eroaa demosta? Itse en demoa pelannut, mutta ois nyt sitten kiva tietää että minkä takia se oli teidän mielestä parempi. Omasta mielestäni tää 10 on kyllä helvetin hyvä peli. En oo kyllä vielä ehtiny pelata kun ehkä joku 5 matsia. Ihan ekassa pelissä oli sellanen tunne että "WOOUUUUUU!!" mutta sit se tunne vähän lopahti. Loistava peli kyllä, paras futispeli mitä oon ikinä pelannu. Mutta tosiian jos joku vois kertoa vähän miten tää eroaa tosta demosta.. :)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3 Hype]

... Manuaaleilla tää peli on kyllä jumaluutta, ai että sitä vapauden tunnetta kun voi yrittää laittaa sen pallon just sinne mihin haluat...

Mitenkäs muuten tässä toimii, 09 tuo "saa laittaa pallon minne haluaa" useasti vesittyi siihen, että syöttöhetkellä AI ohjauksessa ollut vastaanottajaksi tarkoitettu pelaaja pysähtyi tai kääntyi pois syöttölinjalta, eikä täten saanut palloa (tähän tosin saattoi vaikuttaa myös etten löytänyt sopivaa asetusta siihen pelaajan vaihtoapuun). Itse hylkäsin tästä syystä aikoinaan manuaali syötöt 09:ssä
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Oma mielipiteeni on että peli ei missään nimessä ole huonompi kuin demo. Selkeästi kehitystä on tapahtunut samoissa asioissa mitä ketjussa on aikaisemmin mainittu. Game face betaa vink vink joka ehkä vois jopa toimia. eli oma meni iloisesti läpi explorerilla ja kaatu aina firefoxilla. Siellä se Riberyn kaima nyt paistattelee....ulkomuodollisesti,ei missään nimessä pelillisesti.

Itse pelaan la ligaa läpi ja selostajat puhuvat bernabeusta kun madridin äpäröiden kotipeli on, en ole kuitenkaan jaksanut tarkistaa onko stadion itse sitten valkoinen talo vai jääkö vain puheen tasolle.

Loppuun vielä että peli tyydyttää lähes kaikki miehen normaalit halut.

Ja se kuuluisa riisen pommi. Semeillä harjoittelen.

Arsenal 1 - 3 Roma | EA SPORTS Football World

ps. ja vaparit sekä kaukovedot ei uppoa missään nimessä yhtä helposti kuin demo antoi ymmärtää.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Noniin voin sanoa vähän yli 50 matsin kokemuksella nyt, että kyllä kyseessä on ainakin henk koht paras fudis peli mitä koskaan olen pelannut.

Uudistettu manager mode on aivan mahtava! Alottelin tossa eilen puolen päivän pintaan manager moden Leedsillä englannin 3 divarissa. .

Mites tässä se pelaajien kehitys? Onko yhtä älyttömän huimaa kuin 09:ssä? Itse lopetin ekan kauden jälkeen 09:ssä Manager Moden, kun imo oli liian hyviä pelaajia joukkue täynnä. Pelasin Wolvesilla, kuten aina. Pitää varmaan itsekin muuttaa Stadikan nimeksi Molineux.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Mites tässä se pelaajien kehitys? Onko yhtä älyttömän huimaa kuin 09:ssä? Itse lopetin ekan kauden jälkeen 09:ssä Manager Moden, kun imo oli liian hyviä pelaajia joukkue täynnä. Pelasin Wolvesilla, kuten aina. Pitää varmaan itsekin muuttaa Stadikan nimeksi Molineux.

Tässähän tuo pitäisi olla paljon realistisempi, pelaajilla on kolme kehitysaluetta (mental, physical ja skill). Mental puolen skillit kasvavat hitaasti koko pelaajauran ajan ja huippu on siellä uran loppuvaiheilla. Fyysiset taidot ovat huipussaan siinä 20 vuoden alkutienoilla ja laskevat sen jälkeen. Skill (taitavuus?) kehittyy jotenkin ja ei kaiketi kauheasti putoa missään vaiheessa (ainahan opitut taidot pysyvät hallussa).

Käytännöstä en vielä tiedä kun ei ole paria kolmea kautta ehtinyt vielä tahkoamaan läpi.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Se demo vain tuntui täydelliseltä, mutta kokoversiossa mua on kustu silmään ja pahasti. Peli oli nopeaa ja tuli maaleja kaukaa helposti, josta pidin. Tää kymppi on ihan samanlainen kun 09, ja erilainen kun demo.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Säätöominaisuudet ovat pelin paras ja samalla huonoin puoli. En oikein tiedä mitä säätöjä pitäisi käyttää. Olen pari päivää käynyt pään sisäistä taistelua pelatako kokonaan manual vai osittain. Nyt minulla on käytössä kaikki muut manualina paitsi syötöt semi. Manual säädöt antavat hienon vapauden tunteen, mutta syöttely on kyllä turhauttavaa välillä.

Ärsyttävin ongelma on siinä, että kukaan ei ikinä pelaa samoilla säädöillä. Kaikilla kavereilla on omat säätönsä. Tuntuu, että pelattaisiin eri peliä.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Mites tässä se pelaajien kehitys? Onko yhtä älyttömän huimaa kuin 09:ssä? Itse lopetin ekan kauden jälkeen 09:ssä Manager Moden, kun imo oli liian hyviä pelaajia joukkue täynnä. Pelasin Wolvesilla, kuten aina. Pitää varmaan itsekin muuttaa Stadikan nimeksi Molineux.

Osalle avauskokoonpanon jannuista tuli kauden aikana se +1 taitopiste lisää sinne overalliin. Suurimmalla osalla kehitystä ei kuitenkaan huomannut. Eli huomattavasti hitaampaa kehitystä kuin 09:ssä oli.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

En tiedä onko kukaan muu huomannut tätä juttua, vai johtuuko se sitten musta itsestäni. Nimittäin vastustajien maalinteko näyttäs ontuvan ajoittain, ja aika pahasti. Äsken pelasin Hollanti-Argentiina, itse olin Hollanti. Ja tasona oli World Class. Ja tietysti siellä Argentiinan hyökkäyspäässä hääri yksi pelin parhaista pelaajista eli Messi. Messi pääs noin 10 kertaa mun maalivahdin kanssa nokikkain. Noh, pari-kolme kertaa Messi chippas pallon maalin yli/ohi. Ja loput oli sitten sellasia tilanteita että hän veti pallon suoraa maalivahtia päin tai veto viipyi niin kauan että maalivahti tai puolustaja pääs väliin. Ei oikein tuntunu kivalta siinä vaiheessa. Mut ootteko te muut huomannu tällästä...?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

En tiedä onko kukaan muu huomannut tätä juttua, vai johtuuko se sitten musta itsestäni. Nimittäin vastustajien maalinteko näyttäs ontuvan ajoittain, ja aika pahasti. Äsken pelasin Hollanti-Argentiina, itse olin Hollanti. Ja tasona oli World Class. Ja tietysti siellä Argentiinan hyökkäyspäässä hääri yksi pelin parhaista pelaajista eli Messi. Messi pääs noin 10 kertaa mun maalivahdin kanssa nokikkain. Noh, pari-kolme kertaa Messi chippas pallon maalin yli/ohi. Ja loput oli sitten sellasia tilanteita että hän veti pallon suoraa maalivahtia päin tai veto viipyi niin kauan että maalivahti tai puolustaja pääs väliin. Ei oikein tuntunu kivalta siinä vaiheessa. Mut ootteko te muut huomannu tällästä...?

No mul on sillee pelaan ite Legendaril niin et jos vähä höntyilee junnumaisesti niin kyl ne aika koval prosentil rokottaa ku pääsee läpi tai muutenki hyvälle maalinteko paikalle.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

No mul on sillee pelaan ite Legendaril niin et jos vähä höntyilee junnumaisesti niin kyl ne aika koval prosentil rokottaa ku pääsee läpi tai muutenki hyvälle maalinteko paikalle.

Joo voi Legendaryllä olla tosiaan eri asia. Pitääpi kokeilla jossaa vaiheessa. :)
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

minäkin pelaan world classilla ja eipä oo tullut huomattua tommosta´. tosin en oo ollukaan mitään huippu seuroja vastaan monesti, ku oon pelannu pelkkää manager modea realilla.


ja kuka sitä bernabeusta kyselikään, niin mulla ainakin ihan lukee siinnä se stadionin nimi ennen ku painaa start match, tms.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Moi.

Itse en hannkinut 09 sillä tuntui, että ei ollut tapahtunut suurta kehitystä(omamielipide). Demoa on tullut tahkottua paljon ja aattelin mennä pelin ostamaan, mutta pari asiaa pitäsi vielä kysyä.
1.mikä tuo virtual pro oikeastaan on tai siis miten se eroaa be a prosta?
2. Muistuttaako se nhl be a prota?
3.Saako siinä tehdä ihan omanlaisen pelaajan?
Pahittelen tiätämättömyytt :Däni
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Pitääkö mun nyt alottaa uusi kausi realilla, jos haluan aidon bernabeun, kun kesken kauden hain sen stadionin?
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Moi.

Itse en hannkinut 09 sillä tuntui, että ei ollut tapahtunut suurta kehitystä(omamielipide). Demoa on tullut tahkottua paljon ja aattelin mennä pelin ostamaan, mutta pari asiaa pitäsi vielä kysyä.
1.mikä tuo virtual pro oikeastaan on tai siis miten se eroaa be a prosta?
2. Muistuttaako se nhl be a prota?
3.Saako siinä tehdä ihan omanlaisen pelaajan?
Pahittelen tiätämättömyytt :Däni

Siis itsekkään en ole tuohon perehtynyt, mutta pistän nyt mitä varmana nyt tiedän. Eli voi tehdä ihan omannäköisensä EA:n sillä naaamantekijällä (mikä nimi olikaan, jostain syystä en nyt muista, joku muu saa sen sitten pistää) ja sillä voi pelata offline be a prota ja jos nyt oikein olen ymmärtänyt niin netissä voi pelata sillä omalla virtual prollaan myöskin. Muistuttaa perjaatteessa NHL-pelisarjan Be A Prota.
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Moi.

Itse en hannkinut 09 sillä tuntui, että ei ollut tapahtunut suurta kehitystä(omamielipide). Demoa on tullut tahkottua paljon ja aattelin mennä pelin ostamaan, mutta pari asiaa pitäsi vielä kysyä.
1.mikä tuo virtual pro oikeastaan on tai siis miten se eroaa be a prosta?
2. Muistuttaako se nhl be a prota?
3.Saako siinä tehdä ihan omanlaisen pelaajan?
Pahittelen tiätämättömyytt :Däni

Mä en tosiaan oo varma näistä jutuista, mut yritetään. Eli

1. Sitä pelataan netissä ja etitään itselleen oma jengi. Siis teet oman pelaajan ja pelaat sen kans netissä ja parannat sen statseja ym.
2. Joojoo siis sama juttu kuin BaP mutta netissä.
3. Joo kyllä. Siinä on semmonen juttu ( en tosin tiedä onko pakollinen ) että otat omasta naamastas kuvan ja lataat sen jotenkin EA:n sivujen kautta tähän peliin.

SIIS EN TODELLAKAAN OO VARMA NÄISTÄ JUTUISTA, MUT NÄIN MÄ OON KÄSITTÄNY. Saa toki korjata jos oon ymmärtäny väärin. :)

edit. Joo näköjään vili ehti ensin. :D
 
Vastaus: FIFA10 [PS3]

Moi vaan kaikki ja onneksi olkoon teille, joilla on ollut mahdollisuus itse peliä potkia. Muutama kysymys:

1. Pystyykö onlinessä pelaamaan niin, että vastustajakin on pakotettu pelaan manual-asetuksilla? On yhtä tyhjän kanssa vääntää itse manualilla jotain assisted-vihua vastaan.
2. Jos ootte onlineä pelanneet, niin tuleeko maaleista edelleen 110% läpisyötöllä juoksuun Cirsi Ronaldolle tai Messille?
3. Demossa ärsytti, että world-classilla vastustaja painoi päälle, kuin raivotautinen. Eli aggressiivisuus ja pressure tuntuivat olevan äärimmillään. Heti kun sai pallon jalkaan, syöksy vastustaja päälle -> peli meni flipperiksi. Onko tätä korjattu?
4. Mun mielestä demossa pystyjuoksunappi (olikohan oletuksena L1) ei toiminu. Vaikka kuinka paino/piti pohjassa, niin ei siellä kukaan mitään erityistä pystyjuoksua tehnyt.. Tosin tietokone saattoi välillä hakea automaattisesti paikkaa, mistä plussaa.
 
Ylös Bottom